Obecny czas to Wto 25 Cze 2019, 05:24

  • Tematy
    Posty
    Ostatni Post
  • Szkarłatna Brama


    Jest to swego rodzaju olbrzymia świątynia, będąca głównym łącznikiem pomiędzy Światem Ludzi i Krainą Luster. Wewnątrz znajdują się dwa portale-lustra zwane Karminowymi Wrotami, przez które można się dostać do wybranego świata; by zwiedzić samą Szkarłatną Otchłań wystarczy po prostu wyjść z budowli. Jeśli to wasze pierwsze kroki w tym miejscu, uderzający może się wydać bezkres szkarłatnego nieba. Wokół samej Świątyni wiją się wyłożone kamieniami ścieżki i stoją abstrakcyjne, choć drobiazgowo wykonane pomniki, choć dalej już tylko kamienista gleba i krawędź. Z jednej strony wybudowano niedawno drewniany port przeznaczony dla latających statków pasażerskich. Jak wszystko w Otchłani, tak i Brama mieści się na kawałku latającej skały.
    OBECNIE OKOLICA JEST ZNISZCZONA OSTRZAŁEM ARMATNIM, A LOKACJA POZOSTAJE POD ATAKIEM.

    2 Tematy
    64 Posty
    Otchłań
    Pon 17 Cze 2019, 19:56
    Tyk Zobacz ostatni post
  • Różana Wieża


    Tajemna siedziba Stowarzyszenia Czarnej Róży. Jest to olbrzymi gotycki zamek unoszący się na lewitującej skale. Zewsząd porastają go ciernie i różane krzewy. Nikt poza członkami Stowarzyszenia nie ma tu prawa wstępu, chyba, że został wcześniej upoważniony przez samą Czarną Różę, głowę Stowarzyszenia.

    1 Tematy
    27 Posty
    Gabinet Lorda Pr...
    Nie 09 Cze 2019, 20:57
    Tyk Zobacz ostatni post
  • Lewitujące Osiedle


    Nazwa jest dość myląca. To po prostu ogólna nazwa domków i miasteczek, które w zależności od kaprysów otchłani są bliżej lub dalej siebie. Jedyną pewną formą transportu tu jest latanie. Niektórzy uparci mieszkańcy jednak skuli potężnymi łańcuchami niektóre wyspy i kawały skały po czym przerzucili mosty sprawiając, że można pójść do sąsiada lub do sklepu.

    1 Tematy
    1 Posty
    Astrolabium
    Pią 18 Sty 2019, 11:59
    Geograf Zobacz ostatni post
  • Las Drzwi


    Bardzo nietypowe miejsce. Nawet uważający się za wszechwiedzących Lunatycy dość się plączą gdy zapytać ich o to miejsce. Jest to bardzo długa i wąska skała z jedną ścieżką prowadzącą przez środek. Można przybić tylko z jednej strony, magiczne wichry rozbiją każdego kto spróbuje gdzie indziej. Po obu stronach są drzwi. Nie wiadomo ile. Za każdym razem jak są liczone wychodzi inna liczba. Tak samo jak dojście do końca zajmuje czasem parę minut, a innym razem to wędrówka na dni. Drzwi po bokach są różnorodne, ale raczej normalne. Na końcu znajdują się potężne wrota z obsydianu. Nigdy nie zmieniają miejsca i nigdy nie zostały otwarte. Może to i dobrze?

    Znikająca Szachownica
    1 Tematy
    1 Posty
    Sanktuarium Wied...
    Pią 18 Sty 2019, 12:48
    Geograf Zobacz ostatni post
  • Jednostka badawcza „MOLOCH”


    Skała lewitująca po obrzeżach Otchłani, na której postanowiono wybudować bazę wypadową dla naukowców MORII. O ile budynek nie wygląda onieśmielająco na zewnątrz, nikt nie wie jak bardzo Ludzie wgryźli się w głąb skały. Warto jednak trzymać się od tej budowli i jej mieszkańców jak najdalej. Dla własnego dobra.

    1 Tematy
    1 Posty
    Bar "Jackpot"
    Sob 18 Maj 2019, 02:38
    Reinhardt Zobacz ostatni post
  • Ogród Strachu


    Ogromny, jest to jedna z większych wysp, i przepiękny choć zdziczały ogród botaniczny. Jest jednak przeklęty, nawiedzony lub mieszka tam jakieś paskudztwo. Stamtąd się albo nie wraca albo wraca w strzępach. Czasem w całości, ale jako zaślinione, mamroczące coś. Niektórzy twierdzą, że znają bezpieczne ścieżki przez ogród, ale kto by im wierzył? To pewnie zwykłe barowe przechwałki.Kiedyś był perłą Otchłani, a teraz wywołuje tylko grozę. Co spowodowało tę zmianę i czy można by ją cofnąć?

    3 Tematy
    3 Posty
    Lehlaka
    Sob 02 Lut 2019, 17:46
    Anastasia Zobacz ostatni post
  • Rubinowy Port


    Ta monumentalna skała została wybrana jako główna siedziba Kompanii SO ze względu na naturalne ufortyfikowanie i łatwość w obronie. Niemal rozdzierające ją, pionowe pęknięcie w kształcie litery V kryje w sobie dziesiątki doków gotowych na przyjęcie latających Okrętów. W głąb kamienia wiedzie mnogość tuneli: po węższej stronie skały ku kwaterom i mieszkaniom kapitanów czy zarządu oraz pomieszczeniom do użytku członków Kompanii, zaś po drugiej stronie mieszczą się w nielimitowanej ilości knajpy i szynki, kilka świetnych oberży, gdzie można też przenocować oraz warsztaty, branżowe sklepiki czy kramy i przede wszystkim dwie rywalizujące stocznie, każda parająca się magicznymi urządzeniami i drobiazgami montowanymi w Statkach. OBECNIE WSTĘP DO TEMATU POD KONTROLĄ MG.

    1 Tematy
    1 Posty
    Główna Estakada...
    Pią 12 Kwi 2019, 16:28
    Soph Zobacz ostatni post
  • Dzikie Wyspy


    Kawałki skały nienadające się do zamieszkania, spalone domy, wrakowiska i ogólnie rozumiane ruiny, ale także nieodkryte lub przynajmniej niezagospodarowane wyspy. Im bliżej bramy tym prądy Otchłani są stabilniejsze, a im dalej – jak tu – tym bardziej gwałtowne i mniej przewidywalne. Nawigacja jest tu niezwykle trudna ze względu na szybko zmieniającą się geografię oraz niebezpieczna, bo nigdy nie wiadomo co tu przywiało.

    Okręt Widmo w Butelce, Terytoria Piratów
    1 Tematy
    1 Posty
    Znikająca Szacho...
    Czw 31 Sty 2019, 00:35
    Geograf Zobacz ostatni post

  • Nowe postyNowe posty
  • Brak nowych postówBrak nowych postów
  • Forum ZablokowaneForum Zablokowane