Organizacje

Go down

Pisanie autorstwa Skryba on Sob 02 Lut 2019, 19:16



Stowarzyszenie Czarnej Róży


Organizacje Dr8hNxs

Organizacja istot z Krainy Luster
Mogą należeć do niej Strachy, jednak muszą ukrywać swoją prawdziwą rasę.
Lokalizacja: Różana Wieża, Szkarłatna Otchłań
Organizacja zaczęła powstawać już pod koniec pierwszej wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. Jej założycielką była tajemnicza kobieta nazywająca siebie Czarną Różą. Stowarzyszenie planuje przejęcie całkowitej władzy nad Krainą, do czego dąży (jak na razie) maleńkimi kroczkami. Jednak głównym celem przyświecającym tej organizacji jest doprowadzenie do drugiej wojny z ludźmi i zawładnięcie ich światem, zanim oni zdecydują się zrobić to pierwsi.
Znakiem charakterystycznym członków stowarzyszenia są maski (inna dla każdej rangi w organizacji). Każdy bez wyjątku ma swoją maskę i bardzo rzadko zdejmuje ją, ukazując prawdziwe oblicze. Większość członków prowadzi swego rodzaju podwójne życie. Należeć doń mogą wszystkie istoty magiczne.




Organizacja MORIA


Organizacje FFVTdeZ

Organizacja Ludzi, zrzeszająca także Opętańców
Mogą należeć do niej również inne istoty, jednak muszą ukrywać swoją rasę.
Lokalizacja: siedziba Organizacji MORIA, Świat Ludzi; jednostka badawcza „MOLOCH”, Szkarłatna Otchłań
Obecnie organizacja naukowo-zbrojna. Pierwotnie miała na celu jedynie bliższe poznanie Krainy Luster i istot ją zamieszkujących, lecz czasami zdarza się, że do władzy dochodzą niewłaściwi ludzie. Tak właśnie było w przypadku tej organizacji. Naukowcy na podstawie informacji zebranych od Zwiadowców zaczęli opracowywać broń mogącą neutralizować magiczne moce. Celem organizacji stało się podbicie Krainy Luster. I to wszystko przez jednego człowieka, który ostatecznie został uśmiercony podczas Pierwszej Wojny Krainy Luster ze Światem Ludzi. Wydawało się, iż pod nowymi rządami MORIA powróciła do swojego pierwotnego, poznawczego celu, lecz trzeci Zarządca wydaje się skłaniać ku mniej pokojowej drodze.
W sprawach MORII należy kontaktować się z Streicherem lub Reinhardtem.
Więcej informacji ---> tutaj





Karciana Szajka
(Trwają prace nad istotnymi zmianami w organizacji.)
Szczegóły u Kejko


Organizacje WuQ09ZA

Spoiler:
Organizacja zrzeszająca wszystkie rasy
Lokalizacja: Karciana Twierdza, Malinowy Las, Kraina Luster
Karciana Szajka nie jest typową organizacją jak Stowarzyszenie Czarnej Róży czy MORIA. Jest to raczej zbieranina najgorszych, najbardziej chciwych i brutalnych istot ze wszystkich trzech światów. Zorganizowali się stosunkowo niedawno, za jedyny cel stawiając sobie sianie chaosu gdziekolwiek się pojawią i podporządkowanie sobie innych istot. Karcianą Szajką zarządzają dwie osoby nazywające siebie Królem i Królową. Nie zawsze zgadzają się ze sobą, co poniekąd czyni tę organizację jeszcze bardziej niebezpieczną. Ich znakiem firmowym są karty. Każdy członek Szajki ma przypiętą gdzieś do odzienia kartę symbolizująca zajmowane stanowisko. Do tego ugrupowania może należeć każda odpowiednio zła i niegodziwa istota, bez względu na rasę czy zamieszkiwany świat.




Anarchs/Pajęczyna


Organizacje BjngSrf

Organizacja zrzesza głównie Cyrkowców, Marionetki i Strachy choć członkiem może zostać każdy jeśli tylko odpowiada mu walka o równe prawa i wolność wszystkich
Lokalizacja: Obejmuje wszystkie trzy światy.
Organizacja to może nawet nie najlepsze słowo by opisać tę grupę. To raczej frakcja, zrzeszenie osób i reprezentantów ras dotkniętych opresją i mających dość rozkazów wydawanych im przez szeroko rozumiane „siły wyższe”. W tej organizacji nie ma hierarchii, choć zdaje się, iż przywódcą jest „Viper”, pomysłodawca grupy, który świeci przykładem, szerząc w Krainie Luster równouprawnienie i zwalczając agresorów (głównie MORIĘ oraz możnowładców). Można więc powiedzieć, że członkowie grupy to rebelianci, buntownicy, rewolucjoniści, którzy żądają zwłaszcza poniechania rasizmu wobec Strachów i Cyrkowców oraz równouprawnienia Marionetek, bo choć laleczki mają pozorną wolność i tak większość służy swoim panom, niejednokrotnie będąc przez nich wykorzystywaną. W ostatnim czasie grupa działa w dwojaki sposób: reagując zbrojnie oraz pozyskując informacje i kontakty do wykorzystania.
Dodatkowo, członkowie grupy zyskują zdolność zwaną przez nich Furią. Po aktywacji, postać na długość 4 postów zyskuje zwiększoną siłę, szybkość i zwinność oraz odporność na ciosy. Po wyczerpaniu tego czasu należy odczekać 5 postów przed kolejną aktywacją, czas ten skraca się do 3, jeśli postać znajduje się w grupie 3+ członków organizacji.


Poszerzone informacje o organizacjach można znaleźć tutaj.
Skryba
Skryba

Godność : Skryba
Wiek : Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga : Któż by o to pytał
Aktualny ubiór : Jak na skrybę przystało
Pod ręką : Pióro, inkaust i Wielka Księga
Stan zdrowia : Zdrowy jak rybka

Liczba postów : 96
Dołączył : 02/11/2018

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach