Szkoły Magii

Godność : Skryba
Wiek : Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga : Któż by o to pytał
Pod ręką : Pióro, inkaust i Wielka Księga
Wiek : Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga : Któż by o to pytał
Pod ręką : Pióro, inkaust i Wielka Księga
SkrybaKonto Administracyjne
Szkoła Magii Światła
Zaklęć ze Szkoły Magii Światła można nauczyć się poprzez wzięcie udziału w wydarzeniu Ex oriente lux.
Zaklęcie Pierwotne
- Podręczne światło – Wyciągnąwszy dłoń i wypowiedziawszy w myślach inkantację "Lusurenum mares num seritunes" można utworzyć niewielką kulę światła. Unosi się około 10 cm nad dłonią i oświetla teren wokół użytkownika do 3 metrów. Światło wymaga trzymania otwartej dłoni, inaczej znika. Nie jest w stanie nikogo oślepić.
Znający zaklęcie: Tyk, Colette, Iskra, Azusa
Szkoła Magii Grozy
Zaklęcia ze Szkoły Magii Grozy zdobyć można w czasie trwania eventów halloweenowych.
Zaklęcie Pierwotne
- Wizje Erd’netha — Kluczem i bramą do Szkoły Magii Grozy jest
Znający zaklęcie: Colette, Azusa, Beatrice, Niamh, Scavell, Themis, Tyk, Wena, Basile, Nicolas, Kejko, Seamair, Alnari, Enkil, Fatum, Lou, Phoebus, Clio, Diana, Gawain, Thorn, Bane, Iris, Streicher, Edgar, Vyron, Tulka, Hunter, Yako, Rim, Mefisto, Nair, Luscus, Złotko, Iskra
Zaklęcia Podstawowe
- Pomniejszy Dyniowy Chowaniec — proste zaklęcie pozwalające na przywołanie na 5 postów niewielkiego zwierzęcia z dynią zamiast głowy.
Znający zaklęcie: Colette, Azusa, Beatrice, Niamh, Scavell, Themis, Tyk, Wena, Basile, Nicolas, Kejko, Fatum, Phoebus, Clio, Diana, Tulka, Hunter, Yako, Rim, Mefisto, Nair, Luscus
Aura Mroku — Zaklęcie otaczające użytkownika delikatną mgiełką o barwie czarnej, pomarańczowej, fioletowej, różowej, zielonej bądź kilku z wymienionych. Mgła nie jest zbyt gęsta i nie potrafi niczego przysłonić, ale całkiem ładnie wygląda. Utrzymuje się do 5 postów na obszarze o średnicy około 13 metrów.
Znający zaklęcie: Colette, Azusa, Beatrice, Niamh, Themis, Tyk, Wena, Basile, Nicolas, Seamair, Alnari, Enkil, Lou, Phoebus, Clio, Diana, Gawain, Thorn, Bane, Iris, Streicher, Edgar, Yako, Mefisto, Nair, Luscus
Dyniopitacja — Zaklęcie tworzące na głowie użytkownika dyniowy hełm z promienny uśmiechem i świecącymi oczami. Hełm nie wpływa negatywnie na percepcję użytkownika, jest bardzo lekki a do tego uniemożliwia rozpoznanie twarzy. Postać może być jednak rozpoznana w inny sposób, np. po głosie.
Znający zaklęcie: Colette, Azusa, Tyk, Lou, Phoebus, Gawain
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|