Vex

Vex
Gif :
Vex D6db80ea53abfa5cfc407188cad53258
Godność :
Nityashree "Isireth" Di'Vale
Wiek :
19 lat
Rasa :
Cień
Wzrost / Waga :
174cm | 74kg
Znaki szczególne :
Liczne blizny, białe włosy, złote oczy, rogi, spiczaste uszy, ostre kiełki, skóra w odcieniu burgundu
Pod ręką :
Prócz uzbrojenia - nic
Broń :
Miecz długi
Zawód :
Szuka zatrudnienia
https://spectrofobia.forumpolish.com/t1135-vex#16366 https://spectrofobia.forumpolish.com/t1146-vex
VexDiabeł z Równin
Diabeł z Równin
Vex
Sro 1 Lis - 21:14
N i t y a s h r e e   D i ' V a l e

Di'Vale

Isireth | Vex | Diabeł z Równin

Kobieta

41 lat

19 lat

Cień

Diabeł z Równin

Obieżyświat

Grabarz | Najemnik

Kraina Luster | Równiny Pieśni

Równiny Pieśni
M o c e  |  M a g i a
◈ Wędrówka przez Krainę Snów [Rasowa]
Pozwala na wejście do Krainy Snów, a także do podróżowania w obrębie Trzech Światów za jej pomocą. (w warunkach bojowych wymaga 3 postów przygotowania. Nie można użyć, żeby dostać się do miejsc “zamkniętych”)
Czas działania: -



◈ Regeneracja [Rangowa]
Podstawowa, acz wciąż przydatna zdolność, umożliwiająca wyleczenie otrzymanych w boju obrażeń. Po aktywacji wpływa pasywnie na ciało, dzięki czemu użytkownik może skupić całą swoją uwagę na otoczeniu. Czas działania umiejętności, jak i jej odnowienia, jest mocno zależny od typu ran. Nie radzi sobie z odciętymi kończynami i obrażeniami, które byłyby śmiertelne dla istot bez regeneracji. Mocy może użyć na sobie lub osobie, której dotknie. Zabranie dłoni nie przerywa działania mocy.
Czas działania: 1-2 posty | Odpoczynek: 3 posty [Lekkie]
Czas działania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty [Poważniejsze]



◈ Niematerialność
Sprawia, że użytkownik wraz z posiadanymi przez siebie przedmiotami, staje się niematerialny. W tym stanie niemożliwe jest jego zranienie, jednakże i on nie może wyrządzić nikomu krzywdy. Zdolność umożliwia za to swobodne przenikanie przez obiekty czy inne istoty żywe, jednocześnie nie pozwalając na zmaterializowanie się w jakiejkolwiek przeszkodzie, co chroni zarówno używającego zdolność, jak i potencjalnego przeciwnika przy bardziej drastycznej próbie „poświęcenia”. Co więcej, umiejętność ta chroni także przed obrażeniami od upadku.
Czas działania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty



◈ Geokineza
Obejmuje glebę, minerały, skały, piasek i głazy. Ma działanie podobnie do telekinezy. Pozwala unosić głazy do 300 kilogramów, jednak przy dużym ciężarze nie można rzucić tak ciężkim obiektem, jedynie go unieść. Umożliwia także kruszenie skał i minerałów, które są bardzo łamliwe. Ta możliwość wykorzystywana jest przez dziewczynę do tworzenia kamiennych kulek, które następnie „wystrzeliwuje” za pomocą mocy, w stronę napastników. Geokineza pozwala także, w małym stopniu, przewidywać najbliższe trzęsienia ziemi i erupcje wulkanów w promieniu 100 kilometrów. Moc nie daje władzy nad metalami i kamieniami szlachetnymi. Czas odpoczynku zależny jest od stopnia trudności i obciążenia.
Czas działania: 3 posty | Odpoczynek: 2-4 posty



◈ Krwawy Odwet [Bractwo]
Moc oddziałuje na istotę, która zraniła użytkownika. Podczas pierwszego posta, ciało ofiary ogarnia przeraźliwy ból, porównywalny z cierpieniem osoby wrzuconej do wrzątku. Buzująca w żyłach krew nieszczęśnika, sama tworzy sobie ujście, czego efektem jest ciągłe wymiotowanie krwią. Taki stan rzeczy uniemożliwia cierpiącemu jakąkolwiek reakcję, jednak ból i objawy ostatecznie mijają. Przez kolejne dwa posty, ofiara odczuwa wyraźne osłabienie i efekty związane z przebytą torturą. W przypadku użycia zdolności na koszmarze, którego manifestacja nie posiada krwi lub jej odpowiednika, istota ta, przez trzy posty, odczuwa osłabienie.
Czas działania: 3 posty | Koszt: Esencja Koszmaru

U m i e j ę t n o ś c i
◈ Broń biała: Miecz
Prawdziwa sztuka nie polega jedynie na bezmyślnym machaniu stalą czy przyjmowaniu prawidłowej postawy, a zrozumieniu broni. Te słowa towarzyszyły Nityashree przez całe lata nauki. Poznawanie różnych stylów walki było równie istotne, co zapoznanie się z wadami i zaletami oręża. Dzięki temu dziewczyna nie tylko pojęła jak uderzać, ale także gdzie, by przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść - nawet w przypadku starć z ciężko opancerzonym przeciwnikiem. Wraz z upływem lat i wzrostem bardziej brutalnych zleceń, opanowała również przeprowadzanie szybkich i w miarę bezbolesnych egzekucji za pomocą miecza.



◈ Medycyna
Potrafi trafnie oszacować czas i przyczynę zgonu, niezależnie od stanu rozkładu czy warunków panujących w danym środowisku. Nie ma również problemów z przeprowadzeniem rekonstrukcji ostatnich chwil denata, bazując na śladach krwi, ułożeniu zwłok czy pozostawionych na nich obrażeniach. Doskonała znajomość ludzkiego ciała, okazuje się być nieodzowną pomocą także podczas starć. W szczególności w sytuacjach, kiedy delikwent ma zostać pojmany żywcem. Dzięki wiedzy dotyczącej słabych stron ludzkiego ciała, świadomie potrafi kierować ciosy tak, aby uzyskać pożądany efekt, zwiększając tym samym swoją szansę na wyjście cało z opresji. Zdobywane przez lata doświadczenie, nauczyło ją także bardziej katowskiego podejścia. Choć wie doskonale, jak zaatakować przeciwnika w taki sposób, by zabić go praktycznie bezboleśnie, posiada także wiedzę, umożliwiającą jej przedłużenie jego cierpienia, nie ograniczając się przy tym jedynie do ran śmiertelnych.



◈ Zaklinanie
"Kolejnym krokiem dla poznania i używania czystej magii jest wykorzystanie energii przenikającej każdą najmniejszą cząstkę rzeczywistości, by nadać niezwykłe właściwości rzeczy zgoła codziennym. Zaklinacze nie są na tyle biegli, by w zgiełku bitwy ciskać gromami, lecz ich formuły i zaklęte przedmioty stanowią prawdziwą sztukę. Przygotowywane w warsztatach zaklinaczy formuły stanowią niezwykle popularny towar Magicznych Światów, nie ustępujący w niczym eliksirom."

A p a r y c j a
Dziewczyna zdecydowanie wyróżnia się na tle innych, tych bardziej przeciętnych przedstawicielek swej rasy i to u samych podstaw. Choć wzrost wynoszący sto siedemdziesiąt cztery centymetry nie jest jeszcze niczym niezwykłym, tak lata ciężkich treningów zaowocowały wyraźnie zarysowanymi mięśniami, stanowiącymi wręcz niecodzienne połączenie z ciałem młodej „szlachcianki”. Sylwetka gladiatora i liczne blizny, będące świadectwem stoczonych walk, nie stanowią jedynej cechy, jaka przykuwa uwagę ciekawskiego oka, a jest wręcz wstępem i zachętą do zwrócenia uwagi na szczegóły, będące wynikiem „daru” otrzymanego w wyniku przeprowadzonego rytuału. Dziewczę to bowiem, pomimo bycia Cieniem, posiada aparycję Upiornego Arystokraty z naprawdę odległych stron. Pierwszym elementem, utrudniającym prawidłowe określenie rasy, jest skóra. Zamiast typowej, mieszczącej się w ludzkich granicach barwy, posiada ona odcień burgundu, co skutecznie wyróżnia ją nie tylko na tle innych Cieni, ale nawet i niektórych Lustrzan. Z tą niecodzienną cerą kontrastują długie, śnieżnobiałe włosy, które z racji na zamiłowanie dziewczyny do eksperymentowania z fryzurami, rzadko pozostają całkowicie rozpuszczone. Niestety, uwagę od starannie przygotowanej stylizacji, odwrócić mogą dość pokaźne rogi. Te długie, proste i co istotne – ostre dodatki, wyrastające prosto znad czoła, idealnie wpasowują się swą barwą w odcień skóry. Twarz dziewczyny kontrastuje z całokształtem swymi delikatnymi rysami. Jedynie przebiegająca po całej długości blizna, podkreśla wojowniczą naturę tej istoty. Oczy, charakteryzujące się złotawą barwą, potrafią przybrać odcień żółci, a nawet jasnego brązu, w zależności od oświetlenia. Nie jest to jednak aż tak nietypowa cecha u Cienia. Bardziej zaskakującym elementem zdecydowanie są spiczaste uszy, które do złudzenia przypominają te, którymi cechują się elfy z ludzkiej popkultury. Nie można też zapomnieć o uzębieniu dziewczyny, gdyż pomimo tego, że jej dieta pozostała niezmienna, poszczycić się może dość ostrymi kłami, typowymi dla drapieżników.

C h a r a k t e r
Przyzwyczajana do widoku śmierci, przestała odczuwać strach w obliczu nadchodzących bitew. Każde starcie stało się dla niej swoistą okazją do przekroczenia własnych granic i wzmacniania swojej pozycji w kulcie. Postrzega pojedynki jako niezwykle skuteczny sposób samodoskonalenia. Stara się wynieść z nich jak najwięcej, nie rzadko próbując nauczyć się sztuczek od swoich wrogów. Z tego też względu preferuje potyczki z bardziej doświadczonymi przeciwnikami, jednak nie ogranicza się jedynie do nich, szczególnie gdy w grę wchodzi zapłata. Mimo posiadania takiego nastawienia, nie podchodzi do bitew lekkomyślnie. Nie czuje oporu przed odwrotem, kiedy sytuacja zaczyna ją przerastać. Ma bowiem dość proste założenie – walka kończy się w momencie, gdy jedna ze stron polegnie. Zamiłowanie kobiety do rywalizacji, również nie przybrało swej skrajnej formy, choć wciąż nie jest ono w pełni zdrowe. Widać to szczególnie w jej nastawieniu do reszty rodzeństwa. Silne pragnienie wybicia się na tle innych potomków Val'rakha, nie pozwala Cieniowi patrzeć na nich inaczej, niż na potencjalną konkurencję, o wielu wyjątkowych talentach. Prawdą jest, że nie ma oporów przed wsparciem krewniaków w ich własnych działaniach, oczywiście o ile nie szkodzą one sprawie ich ojca, jednak pod tym płaszczykiem dobroci, kryje się nieco mroczniejszy przekaz – ciche udowodnienie innym, że jest im potrzebna. Niemniej jednak, ta cecha skutecznie motywuje Vex do samorozwoju i stawiania sobie coraz to wyższych poprzeczek. Nauczyła się także wyciągać wnioski płynące z porażek, choć wciąż stara się unikać wszelkiego rodzaju potknięć, zwłaszcza w sprawach dotyczących Kultu i samego Val'rakha. Pomimo posiadania cech, które wręcz pasują do typowo awanturniczego życia, zdecydowanie nie należy do osób wdających się w niepotrzebne konflikty. Dostrzega bowiem korzyści płynące z wszelkich koneksji, ponadto – ceni słowa równie mocno, jak samą wojaczkę, doskonale zdając sobie sprawę z tego, że wroga można zniszczyć na wiele sposobów. Ponadto sama posiada zamiłowanie do wszelkich dyskusji i starć światopoglądowych, nie bojąc się przy tym przyznać racji drugiej ze stron. Nie wychodzi ona bowiem z założenia, że prawdziwy obraz sytuacji można poznać jedynie wtedy, gdy przygląda się mu z wielu perspektyw. W oczach innych może uchodzić za bezwzględną jednostkę, nie przejawiając śladów jakiegokolwiek uczucia względem swych ofiar i nie brzydzi się stosować niehonorowych zagrań, aby wyjść ze starcia cało. Zadania wykonuje zatem bez słów sprzeciwu, niezależnie od tego, jak brutalne by ono nie było. Uczona tego, jak skutecznie odbierać życia od małego, nie potrafi spojrzeć na najmłodszych przedstawicieli społeczeństwa, jak na istoty słabe czy niewinne. Jest niezwykle lojalna wobec swoich pracodawców, niezależnie od tego, jakie korzyści oferuje jej ich oponent. Przekłada bowiem swoją dobrą reputację nad dobra doczesne. Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się zdystansowaną personą, ceni sobie obecność innych. Lubi poznawać nowe osoby, ich kultury i wierzenia, stąd też jej zamiłowanie do podróżowania po światach.

H i s t o r i a
Śmierć nie jest czymś tak powszechnym w Krainie Luster, jak w świecie istot o znacznie krótszym czasie egzystencji. A przynajmniej taka, która nie byłaby wynikiem nieszczęśliwego wypadku czy aktu okrucieństwa ze strony bliźniego. To właśnie konflikty lubiły przypominać mieszkańcom tychże krain, o kruchości wszelkiego istnienia. Nawet jej lud nie był nieśmiertelny, choć przez wieki próbował znaleźć sposób na oszukanie samej Śmierci. I choć w swych poszukiwaniach poczynił naprawdę olbrzymi postęp, ostatecznie zaczął oddawać cześć tej bezwzględnej, acz nad wyraz sprawiedliwej sile. Sile, która jak na ironię, dała początek jej istnieniu. Choć może w całej tej sprzeczności, kryło się znacznie więcej sensu. Nigdy wcześniej nie zadała sobie bowiem dość prostego pytania: co, jeśli sama Śmierć była jedynie drugim obliczem Życia. Może powinna poruszyć ten temat, kiedy ponownie stanie przed obliczem swego boskiego rodzica.
Arrane, ve ashta dae mera uvere faedre – powiedziała na głos, choć w języku niesłyszanym przez mieszkańców tutejszych krain.
Wiedziała, że te słowa pozostaną bez odpowiedzi, nie była jeszcze w transie, choć chciała wierzyć, że jest inaczej. Rozciągający się przed jej oczyma obraz, idealnie odzwierciedlał to, jak mogłoby wyglądać jedno z posiadanych przez nią sennych marzeń. A przynajmniej do takiego wniosku doszła, gdyż nigdy nie było jej dane doświadczyć podobnego stanu.
Przysiadłszy na dachu niezajętej przez nikogo kamieniczki, z nieadekwatnym do sytuacji spokojem, obserwowała przebieg bitwy toczonej po północnej stronie Mostu Korzennego. To, co dla wielu mieszkańców Miasta Lalek było istnym koszmarem, dla Cienia stanowiło nie lada okazję, którą musiała wykorzystać. Wszak ów sytuacja prezentowała się niebywale korzystnie, zarówno dla niej samej, jak i pozostałych wyznawców. To miasto potrzebowało takich jak oni, potrzebowało mieczy gotowych bez strachu stanąć do walki w obronie cudzych przekonań, wojowników narażających swe życia dla kilku sakiewek złota, a może nawet i czegoś więcej, jeśli tylko wybrane stronnictwo nie czułoby moralnego oporu przed dokonaniem takiej transakcji.
Rzadko kiedy, w obliczu tak krwawych starć, spotyka się istoty posiadające jakikolwiek szacunek do ciał swych poległych wrogów. Zazwyczaj kłębiąca się w nich niechęć do drugiej ze stron, skutecznie przyćmiewa jakiekolwiek odruchy współczucia. Współczucia nie tyle skierowanego w same ofiary bitwy, co w ich najbliższych, osoby wciąż oczekujące powrotu tych, którzy tragicznie odeszli już z tego świata. Nie inaczej wyglądało to po stronie Marionetek, które sprawnie przenosiły zwłoki członków Zory. A przynajmniej z perspektywy właścicielki, przypatrujących się im oczu.
Nigdy nie przypuszczała, że kiedykolwiek będzie jej dane ujrzeć pole bitwy z perspektywy zwykłego obserwatora. Zawsze to do niej należał przywilej odbierania cudzych żyć, pod czujnym wzrokiem wprawnego dowódcy. Nie miała okazji prowadzić oddziałów do walki, nie przynależała także do reprezentatywnej części swego ugrupowania, które niejednokrotnie przyczyniało się do zaognienia już i tak nieciekawych relacji pomiędzy stronnictwami. Należała za to do osób mocno związanych ze śmiercią, niezależnie od przyjętej przez nią formy. Nie przerażał ją zatem widok kolejnej, pozbawianej życia osoby czy niszczonej Marionetki. Choć z perspektywy istoty magicznej przeżyła niewiele, w swej jakże krótkiej egzystencji, przeżyła już naprawdę wiele i mało co potrafiło ją teraz zaskoczyć. Szczególnie po tej stronie lustra.
Powstała, kiedy jeden z odbitych, magicznych pocisków, zmienił trajektorię prosto na budynek, na którym obecnie przesiadywała. Nim zdołał dosięgnąć celu, zamaskowanej postaci już na nim nie. Udała się ona prosto do krainy, z której pochodziła. Towarzyszyła jej za to narastająca ekscytacja. Przybyła na ów kontynent w naprawdę interesujących czasach. Nie obawiała się także przyszłości na nowych ziemiach. Od zawsze bowiem towarzyszyła jej śmierć.

C i e k a w o s t k i
Jej wygląd uległ zmianie w wyniku rytuału
Ma zamiłowanie do poezji i muzyki
Chciała nauczyć się grać na skrzypcach
Lubi dyskusje poruszające filozoficzne tematy
Mówi w trzech językach
Będąc w formie "Diabła", nie może posługiwać się imieniem Nityashree
Pierwszą osobą, która użyła określenia "Diabły z Równin" był pewien Lunatyk
Imię Isireth oznacza "Czcząca Śmierć"
Chce uzyskać dostęp do Kuźni Dusz





Vex 2Lkw48B
all men have fears, but the brave put down their fears and go forward

sometimes to death, but always to victory

Powrót do góry Go down





Colette
Gif :
Vex 73824387e8e95d09caae6aa88ad993a4
Godność :
Aylin
Wiek :
wizualnie 20 lat
Rasa :
Upiorna Arystokratka
Wzrost / Waga :
160/55
Znaki szczególne :
albinizm, złote rogi
Pod ręką :
Fabuła: wymieniona magiczna biżuteria, Agma Draekwa, Carlunamis
Broń :
Anemon (szabla), sztylet
Zawód :
nadworny grajek i supertajny agent, zabaweczka
Stan zdrowia :
zdrowa
Specjalne :
Administrator, Mistrz Gry
https://spectrofobia.forumpolish.com/t805-colette https://spectrofobia.forumpolish.com/t825-menazeria-colette https://spectrofobia.forumpolish.com/t839-tajna-szpiegowska-skrzynka-colette https://spectrofobia.forumpolish.com/t1078-colette
ColetteKochanka muz
Kochanka muz
Re: Vex
Sro 1 Lis - 21:32
Vex EiI7HBy
Istnieje możliwość prowadzenia dodatkowej fabuły dla gracza, który założył kartę po 1.10.2021 (oraz dla każdego gracza do prowadzenia fabuły z taką osobą).

Warunkiem jest zgłoszenie chęci posiadania bilokacji do administracji oraz obowiązkowe założenie w opisach dodatkowych tematu, w którym będzie się nie tylko określało w jakich tematach postacie aktualnie się znajdują, lecz także wskazywać będą osoby, które korzystają z bilokacji dzięki pisaniu z nową osobą.

Możliwość dostępna do odwołania.

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach