ONE FOR A FAME

avatar
GośćGość
ONE FOR A FAME
Czw 20 Cze - 0:47
ONE FOR A FAME 8AroUUT
ONE FOR A FAME 08b0db327fee0de352f55c6f74684b7bcf148017_hq
Imię: Nie pamięta / Nie używa
Nazwisko: Nie pamięta / Nie używa
Pseudonim: ShadowBan
Wiek:12
Rasa:Cyrkowcy
Ranga: Akrobata
Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

Moce:#PRZEPISANE #KRÓTKIE
Nazwa:Przebita głowa gwoździem voodoo.
Magia typu: voodoo operacja mózgu.
Wygląd: Zardzewiały gwóźdz.
Opis:
1.Zaczynając tłumaczenie, zacznijmy od małych gwoździ.
Najpewniej przebicie nimi mózgu, nadaje kierunekrek już martwemu mózgu. Operacja jest lepsza niż zwykle operacje, dlatego pożądany efekt usprawnienia tu jest zwiększany.
2.Taki martwy mózg może przyjąć mutageny ghuli i innych potworów.
Dlatego może są to gwoździe, mogą zapieczetowac mutageny bezpośrednio w mózgu, za to na te wkladane normalnie voodoo może nie działać, jeśli bysmy chcieli tak to odgrodzic. Można tez coś zapieczetować w tym mózgu, pieczetowane bo, gwoźdz w technice np. Iluzji wiąże.
3.Duży gwóźdź od lewej do prawej , jest również operacją, pieczęć jednak jest masywna. Pieczetuje życie, to że jest to przebity a nie martwy mózg powoduje, że pieczęć jest masywna.
2.5.Tracimy możliwość mutagenow, a napewno odseparowania ich bo działanie mózgu przechodzi przez voodoo.
3.Masywna pieczęć więc osoba może się spotykać z ciężkimi oleistymi falami, jak benzyna na wodzie, falami mroku.
4.Paul to rywal w pokemon. Jest on rywalem dobrego chłopca dlatego jest chłopakiem nie chłopcem. Nie udaje on swojej wersji kategorii Dark w pokemon, poprostu jest takim bananem, bo jest chłopakiem nie chłopcem.
Więc tu możemy zmienić te mroczne fale, za pomocą pieczetacji tym samym gwoździem, w ten typ Dark.

Shadow Ball.

Nazwa: Totem Voodoo.
Magia typu: Voodoo choroby genetycznej.
Wygląd: brak.
Opis:
1.Do miasta przyszedł mag leczniczy. Chłopiec pobiegł do niego zapytać się o coś co ten może dla niego zrobić. Porozmawiali.

Chłopiec poprosił o zwierzę komórkę. Żeby ten zrobił zwierzę komórkę. Później magik powiększył techniką komórkę i dał jej życie. Dziecko poprosiło o jeszcze jedno, również nie odmówił. Otoczone zieloną mazią komórki zabrał w wiaderku do domu.

Kiedy wrócił do domu okazało się, że zwierzęta połączyły się w jedno na zasadzie łączenia się komórek. Widział cierpienie zwierząt, które teraz były jednym ciałem o dwóch mózgach.

Sprawa, że stworzenie nie mogło się poruszać powodowało jeszcze bardziej chorą sytuację.

Okazało się, że stworek opanował coś, jakąś umiejętność. Choć była to nie wielka magia zaczął ruszać swoim otaczającym zielonym żelem. Nie było możliwe żeby robił to jakimiś mięśniami, dowodem na to było to, że istota zaczęła się unosic i definitywnie działo się tak z powodu mocy panowania nad otaczającym żelem. Życie to stworzyło sobie z żelu ręce, nóg nie potrzebował bo latał za pomocą tej samej magii. Na tym wydawały się kończyć zdolności tego zwierzęcia.

Wydawało się jak by każdy z mózgów panował nad inną ręką. Stworzenie radziło sobie pokracznie. Chłopiec pomyślał, że jest to trochę jak u niektórych bliźniaków syjamskich. Uznał to za technikę samą w sobie mimo iż była to cecha jedynie braci syjamskich, on widział w tym voodoo.


2.Za pomocą voodoo, które pozostało z techniki pierwszej przez symbol gwoździa, łączy się ze stworkiem jak z totemem bo ten ma związek z voodoo, i może władać jego magia żelu naprawdę dobrze. Wszystko jest techniką magii voodoo. Żelowe ręce ducha. Kiedy używa magii żel strasznie pluska, bo całość mocy voodoo, która dostał z operacji jest używana.

Nazwa: Shadow Ball
Magia typu: Dark
Wygląd: Czarny piorun kulisty.
Opis:
1.Z powodu typu charakteru dark, co jest efektem operacji, może używać zaklęć mrocznych. Tu mamy przykład, shadow Ball.

Nazwa: Cenzure OFF
Magia typu: Voodoo żelu
Wygląd: totem
Opis:
1.Ciecz cieknąca z uszu braci syjamskich, zly zapach. No wlasnie magia żelu... to sie troche laczy. dzieki temu zakleciu mozemy wyykorzystac symboliczne ucho i stworzyc plyn do przeczysczenia uszu zeby sciagnac cenzure z zycia.
Umiejętności:
Zaklęcia:
Dark charm - Podrywanie tego typu.
Poniżenie runa- runa rzucana na czolo przeciwnika, poniżeniem kogoś zmniejszamy jego chocby pewnosc siebie
Szpony  / ciecie knajpowego agresora - wytwarzamy czarne szpony jak na avatarze, i uzywamy cięcia ktore wstrzasa przeciwnika
Przyzwanie totem voodoo - przyzywamy totem zelu opisany w magii.
Właściwość totemu kinetyka - Żel oddaje dwa razy wiecej energi niz ta oddana w niego przy uderzeniu, tak naprawde uderzając kogoś z ta sama sila bo sila uderzenia jest zerowana i jeszcze pol zwiekszonej sumy uderza w niego.
Wlasciwosc totemu zielona guma balonowa smak -  żel tworzony przez totem posiada wlasciwość gumy, dzieki czemu mozemy porobic ring.
Umiejetności bojowe:
Postać posiada dużą zdolność miotania przedmiotami. Za pomocą żelu i zaklecia zielonej gumy balonowej moze strzelać kulkami bardzo dobrze.
Akrobata
Wygląd zewnętrzny:
Posiada szaro zielone wlosy po lewej a po prawej szaro fioletowe. Boki ma wygolone lekkim cieniowaniem, góra włosów jest roztrzepana i dłuższa jednak nie na tyle by je związać, czy zeby grzywka byla widoczna. Ma żółte świecące oczy. Cale jego ciało pokryte jest czernią, widać tylko usta bęswojego roddące zaju szarą dziurą kiedy je otworzy. Ma bardzo cichy chud. Liście podążają za nim kiedy idzie czasami wiele kilometrów, co tez jest cechą jego wyglądu. Kiedy jest w cieniu jest wokol niego aura czarnego światła z białym rozmytym konturem. Kiedy walczy widać wokół niego motylki z czarnego poszarpanego niczym rysowane ołówkiem tworzywa. Jeden róg po prawej.
Charakter:
1.Często siedzi na chacie na serwisie do streamowania. Ma dark charma z powodu swojej magii, jednak dziewczyny tam banują go, żadna nie chce zobaczyć że jest faktycznie fajny, (bo je podrywa dark charmem). Un lucky sytuacja.
Sprawia mu to ból. Trudno mu jest się przebić w trudnym środowisku pod jego dark charma, gdzie jest brany za 12 latka, z powodu podrywu, na czacie pełnym kapp (emotek) gdzie są różne zboki.

Sam wie że dziewczyny chcą być z nim, czeka na jakąś ładną, tworzy błędy na czacie podrywajac duże ilości, nie zauważając czasem że są i takie których podrywac sam by nie chciał.
Czeka w jakimś eterze, świecie w którym z jednej strony trudno mu na żołądku bo ten czat uniemożliwia mu zbliżenie się, dark charmem, a świecie w którym i tak cześć dziewczyn musi go zignorować bo by się wyglupiła bo on powiedział by ze żartuje.

Może kiedyś swoim dark charmem, w którym swoją pewnością że dziewczyna chce być z nim, zachowuje się bezpośrednio a raczej, zaczyna dawać jej inicjatywę, znajdzie swoją.

2.W nocy chodzi po mieście, nie po głównej ulicy a po dzielnicy z domkami. Zachowuje się trochę jak kot, szwedajac się kilka godzin. Słychać od niego dzwoneczki.
W grze podobnej do pokemon go idzie w końcu gdzieś do miasta i rzuca lur w nocy, czekając na trochę nocnego życia, z inną osobą która nie może spać.
Jeździ też na longboard, również w nocy, średnio dwa razy w tygodniu.

Czasami zabija kogoś kogo spotka, kto w nocy się do niego rzuca, albo swoją mroczna magią sprawdza czy on jest zły, tym czy zacznie taki się pokazywać i wtedy zabija tego złego.

3. Mówiłem, że ma czar klubowego agresora. Z powodu braku głębokich przemysleń, ma w sobie fearless. Nie boi się ludzi, w odróżnieniu od nazistów którzy mają magię światła od czystości on ma magię mroku od braku strachu.  Nie uważa ludz za złych, żyje jak w nawsi gdzie każdy się wspiera. Ta cecha fearless przechodzi w jego mowę ciała, i tak staje się knajpową gorillą.

I nie zrozumcie mnie źle, chodzenie po nocy jest trochę emo, jednak on ma amnezję i smuci się z prostych rzeczy.
Podrywanie dziewczyn jest jednak ambitne, bo działa jak ta jego runa poniżenia ale w inną stronę. Jednak weźmy to za to, że jest trochę emo.

Historia:
Wszystko zaczęło się kiedy 5 latek zaczął być zauważany przez mieszkańców miasteczka w lesie. Nie wiedzieli kim jest ta osoba.
Chłopak wydawał się być jakimś leśnym duchem.

Chodził w dziwnym ubraniu, przypominalo styl leśnych kapturow.

Kiedyś jakiś wędrowiec dowiedział się o nim, i jako że lubial spotkać różne stworki, postanowił wyjść na spotkanie legendzie miasteczka.

Okazało się, że stworek był magiem, znał kilka prostych zaklęć, jak piorun kulisty z energii, jakieś, jednak żadnych technik.
Jego magia wydawała się mieć taką właśnie ceche. Był caster'em.

Jako stworek pokazać się mógł za pomocą walki żeby zaprezentować swoje cechy dlaczego jest stworkiem, trofea maja w końcu magiczne właściwości.

Jako pierwsze, zamienił rękę w szpony, użył cięcia knajpowego agresora. Był to czar mroczny.
Później żeby dopełnić cięcie użył poniżenia w formie runy na czole przeciwnika.
Wszystko dopełnił shadow ballem, na osłabionym przeciwniku, i jeszcze wstrząśnietym tym cięciem przeciwniku.

To wydawało się być mocą tego stworka.

Podróżnik uciekł.

Po paru latach, do miasta przyszedł mag. Ktoś poprosił go żeby przepedzil stworka, bo po tym jak dowiedzieli się jaki jest nie chcieli go w mieście, żeby w knajpach nie działo się nic złego. Mag wyruszył, jednak nie udało mu się. Stworek przyzwał jakiś totem, i pokonał go ogromnymi pokładami magii żelu.

Kiedy świat obeszla legenda o już nastoletnim osobniku, który włada charakterną magią więc napewno magiem jest, ale do tego bardzo potężną magią czysto bojową, do miasteczka przybyło parę osób probojacych się z nim zmierzyć, nikomu nie udało się wygrać.

Przyszedł jeszcze jeden ninja, władał technikami. To on ostatecznie rozprawił się ze stworkiem. Stworek widząc że musi się jeszcze wiele nauczyć opuścił las.


Ostatnio zmieniony przez ShadowBan dnia Sro 3 Lip - 22:16, w całości zmieniany 16 razy

Powrót do góry Go down





Bane
Gif :
ONE FOR A FAME 5PUjt0u
Godność :
Bane Blackburn
Wiek :
40
Rasa :
Cyrkowiec
Wzrost / Waga :
190/80
Znaki szczególne :
Białe włosy, szara skóra, dziwne oczy. Blizny na oku i na szyi.
Pod ręką :
Piersiówka, klucze do Kliniki, pieniądze.
Zawód :
Dyrektor i chirurg w Klinice (Kraina Luster)
Stan zdrowia :
Fizycznie: Zdrów.
Psychicznie: Niezdrów.
Specjalne :
Mistrz Gry
https://spectrofobia.forumpolish.com/t347-bane-blackburn https://spectrofobia.forumpolish.com/t1071-bane
BaneZatrute Jabłko
Re: ONE FOR A FAME
Czw 20 Cze - 18:46
KARTA NIEZGODNA ZE STANDARDAMI PRZYJĘTYMI NA FORUM.

Początku nie pamiętam, końca nie rozumiem.
Przesyłam kod wzoru karty postaci, w razie gdybyś nie znalazł go sam.


Kod:
[b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Pseudonim:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Ranga:[/b]
[b]Miejsce zamieszkania:[/b]

[b]Moce:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]

[b]Wygląd zewnętrzny:[/b]
[b]Charakter:[/b]

[b]Historia:[/b]

KARTA DO ZMIANY



That didn't happen.
And if it did, it wasn't that bad.
And if it was, that's not a big deal.
And if it is, that's not my fault.
And if it was, I didn't mean it.
And if I did...
You deserved it.

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: ONE FOR A FAME
Sro 3 Lip - 15:09
skocznona kp

Powrót do góry Go down





Bane
Gif :
ONE FOR A FAME 5PUjt0u
Godność :
Bane Blackburn
Wiek :
40
Rasa :
Cyrkowiec
Wzrost / Waga :
190/80
Znaki szczególne :
Białe włosy, szara skóra, dziwne oczy. Blizny na oku i na szyi.
Pod ręką :
Piersiówka, klucze do Kliniki, pieniądze.
Zawód :
Dyrektor i chirurg w Klinice (Kraina Luster)
Stan zdrowia :
Fizycznie: Zdrów.
Psychicznie: Niezdrów.
Specjalne :
Mistrz Gry
https://spectrofobia.forumpolish.com/t347-bane-blackburn https://spectrofobia.forumpolish.com/t1071-bane
BaneZatrute Jabłko
Re: ONE FOR A FAME
Sro 3 Lip - 19:25
KARTA NIEZGODNA ZE STANDARDAMI PRZYJĘTYMI NA FORUM



That didn't happen.
And if it did, it wasn't that bad.
And if it was, that's not a big deal.
And if it is, that's not my fault.
And if it was, I didn't mean it.
And if I did...
You deserved it.

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: ONE FOR A FAME
Sro 3 Lip - 20:32
Ahaaa... nowy gracz i nie wie o co cho, szablon jest ok

Powrót do góry Go down





Bane
Gif :
ONE FOR A FAME 5PUjt0u
Godność :
Bane Blackburn
Wiek :
40
Rasa :
Cyrkowiec
Wzrost / Waga :
190/80
Znaki szczególne :
Białe włosy, szara skóra, dziwne oczy. Blizny na oku i na szyi.
Pod ręką :
Piersiówka, klucze do Kliniki, pieniądze.
Zawód :
Dyrektor i chirurg w Klinice (Kraina Luster)
Stan zdrowia :
Fizycznie: Zdrów.
Psychicznie: Niezdrów.
Specjalne :
Mistrz Gry
https://spectrofobia.forumpolish.com/t347-bane-blackburn https://spectrofobia.forumpolish.com/t1071-bane
BaneZatrute Jabłko
Re: ONE FOR A FAME
Sro 3 Lip - 22:14
Dobrze, rozpiszę to łopatologicznie. Zacznijmy od początku.


Imię:Nie pamieta
Nazwisko:Nie pamieta
Pseudonim:ShadowBan
Wiek:12
Rasa: Upiorna Arystokracja
Ranga: Zwyklyy mieszczanin
Miejsce zamieszkania: Ziemia

Niemożliwe, żeby Upiorny Arystokrata nie pamiętał swojego imienia i nazwiska, BO ONI ŻYJĄ Z NAZWISKA. To proste, Upiorni są szlachtą a szlachta bardzo mocno stawia na ród, herb i ciągłość rodową.
Wiek: 12 lat? Fajnie, ale zaznaczę, że dzieckiem gra się wyjątkowo trudno.
Nie ma takiej rangi jak "Zwykły mieszczanin", nie w przypadku arystokracji. Oczywiście dopuszczona jest opcja "Mieszkaniec", niemniej jest ona w większej mierze zarezerwowana dla mniej wpływowych ras.
Ach, i ostatnia rzecz w tym fragmencie - Upiorni Arystokraci to rasa pochodząca ze Szkarłatnej Otchłani. Nie mieszkają na Ziemi...


Moce:

MAGIA ŻELU, PRO WERSJA.
#PRZEPISANE
#KRÓTKIE

Nazwa:Przebita głowa gwoździem voodoo.
Magia typu: voodoo operacja mózgu.
Wygląd: Zardzewiały gwóźdz.

Opis:

1.
Zaczynając tłumaczenie, zacznijmy od małych gwoździ.
Najpewniej przebicie nimi mózgu, nadaje kierunekrek już martwemu mózgu. Operacja jest lepsza niż zwykle operacje, dlatego pożądany efekt usprawnienia tu jest zwiększany.

2.
Taki martwy mózg może przyjąć mutageny ghuli i innych potworów.
Dlatego może są to gwoździe, mogą zapieczetowac mutageny bezpośrednio w mózgu, za to na te wkladane normalnie voodoo może nie działać, jeśli bysmy chcieli tak to odgrodzic. Można tez coś zapieczetować w tym mózgu, pieczetowane bo, gwoźdz w technice np. Iluzji wiąże.

3.
Duży gwóźdź od lewej do prawej , jest również operacją, pieczęć jednak jest masywna. Pieczetuje życie, to że jest to przebity a nie martwy mózg powoduje, że pieczęć jest masywna.

2.5.
Tracimy możliwość mutagenow, a napewno odseparowania ich bo działanie mózgu przechodzi przez voodoo.

3.
Masywna pieczęć więc osoba może się spotykać z ciężkimi oleistymi falami, jak benzyna na wodzie, falami mroku.

4.

Paul to rywal w pokemon. Jest on rywalem dobrego chłopca dlatego jest chłopakiem nie chłopcem. Nie udaje on swojej wersji kategorii Dark w pokemon, poprostu jest takim bananem, bo jest chłopakiem nie chłopcem.
Więc tu możemy zmienić te mroczne fale, za pomocą pieczetacji tym samym gwoździem, w ten typ Dark.

Shadow Ball.

Nazwa: Totem Voodoo.
Magia typu: Voodoo choroby genetycznej.
Wygląd: brak.

Opis:

1.

Do miasta przyszedł mag leczniczy. Chłopiec pobiegł do niego zapytać się o coś co ten może dla niego zrobić. Porozmawiali.

Chłopiec poprosił o zwierzę komórkę. Żeby ten zrobił zwierzę komórkę. Później magik powiększył techniką komórkę i dał jej życie. Dziecko poprosiło o jeszcze jedno, również nie odmówił. Otoczone zieloną mazią komórki zabrał w wiaderku do domu.

Kiedy wrócił do domu okazało się, że zwierzęta połączyły się w jedno na zasadzie łączenia się komórek. Widział cierpienie zwierząt, które teraz były jednym ciałem o dwóch mózgach.

Sprawa, że stworzenie nie mogło się poruszać powodowało jeszcze bardziej chorą sytuację.

Okazało się, że stworek opanował coś, jakąś umiejętność. Choć była to nie wielka magia zaczął ruszać swoim otaczającym zielonym żelem. Nie było możliwe żeby robił to jakimiś mięśniami, dowodem na to było to, że istota zaczęła się unosic i definitywnie działo się tak z powodu mocy panowania nad otaczającym żelem. Życie to stworzyło sobie z żelu ręce, nóg nie potrzebował bo latał za pomocą tej samej magii. Na tym wydawały się kończyć zdolności tego zwierzęcia.

Wydawało się jak by każdy z mózgów panował nad inną ręką. Stworzenie radziło sobie pokracznie. Chłopiec pomyślał, że jest to trochę jak u niektórych bliźniaków syjamskich. Uznał to za technikę samą w sobie mimo iż była to cecha jedynie braci syjamskich, on widział w tym voodoo.

2.

Za pomocą voodoo, które pozostało z techniki pierwszej przez symbol gwoździa, łączy się ze stworkiem jak z totemem bo ten ma związek z voodoo, i może władać jego magia żelu naprawdę dobrze. Wszystko jest techniką magii voodoo. Żelowe ręce ducha. Kiedy używa magii żel strasznie pluska, bo całość mocy voodoo, która dostał z operacji jest używana.

Nazwa: Shadow Ball
Magia typu: Dark
Wygląd: Czarny piorun kulisty.

Opis:

1.
Z powodu typu charakteru dark, co jest efektem operacji, może używać zaklęć mrocznych. Tu mamy przykład, shadow Ball.

Nazwa: Cenzure OFF
Magia typu: Voodoo żelu
Wygląd: totem

Opis:

1.
Ciecz cieknąca z uszu braci syjamskich, zly zapach. No wlasnie magia żelu... to sie troche laczy. dzieki temu zakleciu mozemy wyykorzystac symboliczne ucho i stworzyc plyn do przeczysczenia uszu zeby sciagnac cenzure z zycia.

Wybacz, to zwyczajnie nie ma sensu. Początku nie pamiętam, końca nie rozumiem. Moce te ABSOLUTNIE NIE PRZEJDĄ.


Umiejętności:
Zaklęcia:
Dark charm - Podrywanie tego typu.
Shadow ball - kula cienistego pioruna.
Poniżenie runa- runa rzucana na czolo przeciwnika, poniżeniem kogoś zmniejszamy jego chocby pewnosc siebie
Szpony  / ciecie knajpowego agresora - wytwarzamy czarne szpony jak na avatarze, i uzywamy cięcia ktore wstrzasa przeciwnika
Przyzwanie totem voodoo - przyzywamy totem zelu opisany w magii.
Właściwość totemu kinetyka - Żel oddaje dwa razy wiecej energi niz ta oddana w niego przy uderzeniu, tak naprawde uderzając kogoś z ta sama sila bo sila uderzenia jest zerowana i jeszcze pol zwiekszonej sumy uderza w niego.
Wlasciwosc totemu zielona guma balonowa smak -  żel tworzony przez totem posiada wlasciwość gumy, dzieki czemu mozemy porobic ring.

Umiejetności bojowe:
Postać posiada dużą zdolność miotania przedmiotami. Za pomocą żelu i zaklecia zielonej gumy balonowej moze strzelać kulkami bardzo dobrze.

Nie, nie i jeszcze raz nie. Umiejętności te są niezrozumiałe i nie pasują do realiów świata.


Wygląd zewnętrzny:

Posiada szaro zielone wlosy po lewej a po prawej szaro fioletowe. Boki ma wygolone lekkim cieniowaniem, góra włosów jest roztrzepana i dłuższa jednak nie na tyle by je związać, czy zeby grzywka byla widoczna. Ma żółte świecące oczy. Cale jego ciało pokryte jest czernią, widać tylko usta bęswojego roddące zaju szarą dziurą kiedy je otworzy. Ma bardzo cichy chud. Liście podążają za nim kiedy idzie czasami wiele kilometrów, co tez jest cechą jego wyglądu. Kiedy jest w cieniu jest wokol niego aura czarnego światła z białym rozmytym konturem. Kiedy walczy widać wokół niego motylki z czarnego poszarpanego niczym rysowane ołówkiem tworzywa. Jeden róg po prawej.

Może jeszcze by przeszło, gdyby nie masa błedów.
A, i mam zasadnicze pytanie - skoro jest Upiornym Arystokratą... to gdzie ma rogi?



Charakter:
1 Dark charm.

Często siedzi na chacie na serwisie do streamowania. Ma dark charma z powodu swojej magii, jednak dziewczyny tam banują go, żadna nie chce zobaczyć że jest faktycznie fajny, (bo je podrywa dark charmem). Un lucky sytuacja.
Sprawia mu to ból. Trudno mu jest się przebić w trudnym środowisku pod jego dark charma, gdzie jest brany za 12 latka, z powodu podrywu, na czacie pełnym kapp (emotek) gdzie są różne zboki.


Sam wie że dziewczyny chcą być z nim, czeka na jakąś ładną, tworzy błędy na czacie podrywajac duże ilości, nie zauważając czasem że są i takie których podrywac sam by nie chciał.
Czeka w jakimś eterze, świecie w którym z jednej strony trudno mu na żołądku bo ten czat uniemożliwia mu zbliżenie się, dark charmem, a świecie w którym i tak cześć dziewczyn musi go zignorować bo by się wyglupiła bo on powiedział by ze żartuje.


Może kiedyś swoim dark charmem, w którym swoją pewnością że dziewczyna chce być z nim, zachowuje się bezpośrednio a raczej, zaczyna dawać jej inicjatywę, znajdzie swoją.

2. Nocne życie.

W nocy chodzi po mieście, nie po głównej ulicy a po dzielnicy z domkami. Zachowuje się trochę jak kot, szwedajac się kilka godzin. Słychać od niego dzwoneczki.
W grze podobnej do pokemon go idzie w końcu gdzieś do miasta i rzuca lur w nocy, czekając na trochę nocnego życia, z inną osobą która nie może spać.
Jeździ też na longboard, również w nocy, średnio dwa razy w tygodniu.

Czasami zabija kogoś kogo spotka, kto w nocy się do niego rzuca, albo swoją mroczna magią sprawdza czy on jest zły, tym czy zacznie taki się pokazywać i wtedy zabija tego złego.

3. Gorilla.

Mówiłem, że ma czar klubowego agresora. Z powodu braku głębokich przemysleń, ma w sobie fearless. Nie boi się ludzi, w odróżnieniu od nazistów którzy mają magię światła od czystości on ma magię mroku od braku strachu.  Nie uważa ludz za złych, żyje jak w nawsi gdzie każdy się wspiera. Ta cecha fearless przechodzi w jego mowę ciała, i tak staje się knajpową gorillą.

I nie zrozumcie mnie źle, chodzenie po nocy jest trochę emo, jednak on ma amnezję i smuci się z prostych rzeczy.
Podrywanie dziewczyn jest jednak ambitne, bo działa jak ta jego runa poniżenia ale w inną stronę. Jednak weźmy to za to, że jest trochę emo.

Opis charakteru jest wyjęty... nie wiem skąd, ale nijak nie trzyma się klimatu Spectrofobii. A tym bardziej nie pasuje do Upiornego Arystokraty.


Historia:

Wszystko zaczęło się kiedy 5 latek zaczął być zauważany przez mieszkańców miasteczka w lesie. Nie wiedzieli kim jest ta osoba.
Chłopak wydawał się być jakimś leśnym duchem.

Chodził w dziwnym ubraniu, przypominalo styl leśnych kapturow.

Kiedyś jakiś wędrowiec dowiedział się o nim, i jako że lubial spotkać różne stworki, postanowił wyjść na spotkanie legendzie miasteczka.

Okazało się, że stworek był magiem, znał kilka prostych zaklęć, jak piorun kulisty z energii, jakieś, jednak żadnych technik.
Jego magia wydawała się mieć taką właśnie ceche. Był caster'em.

Jako stworek pokazać się mógł za pomocą walki żeby zaprezentować swoje cechy dlaczego jest stworkiem, trofea maja w końcu magiczne właściwości.

Jako pierwsze, zamienił rękę w szpony, użył cięcia knajpowego agresora. Był to czar mroczny.
Później żeby dopełnić cięcie użył poniżenia w formie runy na czole przeciwnika.
Wszystko dopełnił shadow ballem, na osłabionym przeciwniku, i jeszcze wstrząśnietym tym cięciem przeciwniku.

To wydawało się być mocą tego stworka.

Podróżnik uciekł.


Po paru latach, do miasta przyszedł mag. Ktoś poprosił go żeby przepedzil stworka, bo po tym jak dowiedzieli się jaki jest nie chcieli go w mieście, żeby w knajpach nie działo się nic złego. Mag wyruszył, jednak nie udało mu się. Stworek przyzwał jakiś totem, i pokonał go ogromnymi pokładami magii żelu.

Kiedy świat obeszla legenda o już nastoletnim osobniku, który włada charakterną magią więc napewno magiem jest, ale do tego bardzo potężną magią czysto bojową, do miasteczka przybyło parę osób probojacych się z nim zmierzyć, nikomu nie udało się wygrać.

Przyszedł jeszcze jeden ninja, władał technikami. To on ostatecznie rozprawił się ze stworkiem. Stworek widząc że musi się jeszcze wiele nauczyć opuścił las.

Historia nie ma sensu. Gdzie opis życia szlachcica? Ach, przepraszam, on ma dopiero 12 lat... Nie, ta historia jest po prostu bez sensu.


PODSUMOWUJĄC:
1. Zanim zabierzesz się za robienie postaci i jej karty, zapoznaj się z realiami forum, światami i klimatem.
2. Przemyśl dokładnie postać, dopracuj ją a nie wrzucaj losowe wklejki z Facebooka...
3. Zaakceptuj krytykę i popraw kartę tak, by spełniała wszystkie warunki. Nikt nie przepuści ci karty na zasadzie "przymknę oko". Tym bardziej z litości.
4. Jeśli masz problemy z kartą, poczytaj karty innych i dostosuj opisy, pamiętając o realiach forum. Wszystko musi pasować.
5. Nie obrażaj się i nie rzucaj tekstami typu "Acha, nowy gracz i nie wie o co cho", bo bycie nowym graczem nie ma tu nic do rzeczy. Karta nie spełnia warunków. Poczytaj wszystkie tematy związane z forum (m.in. Kompendium), przemyśl postać i stwórz kartę OD NOWA. Inni gracze potrafili się dostosować, to Ty też możesz.


KARTA W DALSZYM CIĄGU DO POPRAWY



That didn't happen.
And if it did, it wasn't that bad.
And if it was, that's not a big deal.
And if it is, that's not my fault.
And if it was, I didn't mean it.
And if I did...
You deserved it.

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: ONE FOR A FAME
Sro 3 Lip - 22:18
Konto do usuniecia

Powrót do góry Go down





Sponsored content

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach