Pinkerton

avatar
GośćGość
Pinkerton
Wto 1 Paź - 20:18
Pinkerton YyeCDaQ

Mamo!
Jestem mężczyzną, mamo!
Kolejny wyskok, mamo!
Przepraszam za wszystko, mamo!
Zrobione świństwo, mamo!
Jestem na wojnie, mamo!
Śpij spokojnie, mamo!


Miano: Pink. Jego pełne imię brzmi Pinkerton La Rosa, acz wszyscy wołają go skróconą formą.

Rasa: Marionetka.

Wiek: Około 11 lat, chociaż przestał liczyć czas, odkąd tu przybył.

Ranga: Księżycowy Ogrodnik

Moce:
Rangowe
Marionetka specjalizująca się w ogrodnictwie. Jej zdolne ręce potrafią sprawić, że każda zwiędła roślinka ożyje i rozkwitnie na nowo. Z reguły Księżycowymi Ogrodnikami zostają Marionetki wrażliwe na otaczające je piękno.
+ dodatkowa moc: władza nad roślinnością (w najbliższym otoczeniu postaci)

Dodatkowe
Zatrzymanie czasu – moc polegająca na zatrzymaniu upływu czasu w świecie, w którym znajduje się używający mocy. Poza używającym, zatrzymaniu w czasie ulegają wszystkie przedmioty oraz żywe organizmy znajdujące się w obrębie danego świata, wliczając także innych posiadaczy tej zdolności. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, w której dwoje lub więcej posiadaczy mocy zatrzymania czasu użyje jej dokładnie w tym samym momencie. Nie istnieje możliwość wyjęcia konkretnego stworzenia spod działania mocy przez używającego. Przedmioty nie mogą poruszać się samoistnie podczas zatrzymania czasu. W ruch może zostać wprawione jedynie to, czego dotknie osoba używająca (np. używający może podnieść ze stołu książkę i przewracać jej strony). Podczas trwania mocy nie można używać broni palnej, maszyn ani komputerów. Wyjątkiem są maszyny, które działają wtedy, gdy postać bezpośrednio wywołuje na nich działanie (np. tylko w momencie, gdy ktoś kręci korbą). Podczas działania mocy nie można zabić/okaleczyć unieruchomionego przeciwnika. Czas używania to 2 posty, czas odpoczynku 2 posty.

Hydrokineza – moc umożliwiająca kontrolę wody i substancji zawierających wodę, które znajdują się w otoczeniu postaci. Ograniczenia mocy: nie obejmuje wody wchodzącej w skład ciał istot żywych; umożliwia zmianę stanu skupienia wody jedynie z gazowego i stałego w ciekły, nie odwrotnie.
Czas używania 3 posty, czas odpoczynku 4 posty.

Umiejętności: Talent krasomówczy - Pink potrafi wygłosić porywające przemówienie na każdą okazję, a także w kilku słowach przekonać słuchacza do swojej racji.
Umiejętność władania mieczem - Marionetka ta umiałaby zadać podstawowe, jak również kilka bardziej zaawansowanych sztychów mieczem odpowiednich rozmiarów i wagi.
Podstawowe czynności medyczne - właściwie nie jest to szczególnie przydatne w przypadku osoby, która pomocy medycznej nie potrzebuje - mimo to Pink zna się na opatrywaniu ran i wie, co zrobić w przypadku większości uszkodzeń ciała.

Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

Wygląd: Wykochany, wyściskany i wyprzytulany przez swoją niegdysiejszą właścicielkę - i, co za tym idzie, noszący na sobie po tym ślady. Przez wszystkie lata, które spędzili wspólnie, Marionetka przeszła wiele zmian i ulepszeń, za czym teraz jego postać jest istną mieszanką przeróżnych dziwnych cech. Pink jest krępej budowy i niezbyt wielkiej, według ludzkiej miary, postury. Jego blada skóra pokryta jest licznymi bliznami po uszkodzeniach i doszlifowaniach - dwie wyraźniejsze i pozostałe po ciemniejszych spawaniach szpecą jego plecy w miejscu, z którego wyrasta para ciemnofioletowych motylich skrzydeł - wyraźnie widać, że były doczepione później. Niestety, ale nie umożliwiają one latania. Na środku piersi Marionetki znajduje się dziurka na kluczyk. Twarz Pinka okalają lawendowe włosy sięgające linii szczęki - na czubku głowy spomiędzy nich wystaje para króliczych, miękkich uszek zrobionych z pluszu w podobnym kolorze. Co prawda, mimo że nie są zupełnie sztywne, a Marionetka może nimi nieznacznie poruszać, nie są one narządami słuchu, a jedynie rodzajem ozdoby. Nos jest delikatny i wąski, oczy natomiast to zwyczajne szklane kulki z zaznaczoną fiołkową tęczówką. Patrząc po ilości fioletu, jaki zawarty jest w wyglądzie Marionetki, może dziwić, dlaczego nadano jej imię Pink - na to odpowiedź pozostanie jednak tajemnicą.

Charakter: W Pinku jest trochę z dziecka, które niegdyś go posiadało i trochę z tego dorosłego, na którego kształtuje go życie. Z jednej strony nauczył się, że bunt bez powodu nie jest wcale dowodem odwagi, jak kiedyś sądził, z drugiej nadal czasami budzi się weń tęsknota za walką o swoje. Przestał też niepotrzebnie pakować się w konflikty i bójki, nie chcąc oberwać za głupi interes. Mimo, że porażki nadal nie są dla niego niczym przyjemnym, zaczął powoli przyjmować je nie jako upokorzenie i powód do skoku z mostu, a jako lekcje życiowe, na których można się uczyć - co z kolei przychodzi mu z łatwością i przyjemnością. Pink uczy się szybko, potrafi wyciągać właściwe wnioski oraz szybko i zgrabnie łączyć fakty. Jako Marionetka nie jest szczególnie emocjonalny - owszem, jest zdolny do odczuwania emocji, aczkolwiek nie zdarza mu się w takim natężeniu, jak istotom żywym - co za tym idzie, nie ma w sobie ani krzty empatii, zwyczajnie bowiem nie rozumie uczuć innej osoby, dopóki ta nie nazwie ich po imieniu. W dalszym ciągu cieszy go życie, lubi obserwować dziwne i piękne istoty zamieszkujące Krainę Luster i udawać się na długie wycieczki. Jego hobby to rysunek - Pink lubi utrwalać otaczającą go rzeczywistość za pomocą ołówka i kartki papieru, chociaż nie uznaje, że jest nadzwyczaj utalentowany.

Historia: Pink został stworzony kilkanaście lat temu przez pewnego Marionetkarza jako jeden z licznych marionetkowych służących, a zarazem coś w rodzaju żywej maskotki dla swojej kilkuletniej córki, która od najmłodszych lat lubowała się w takiego rodzaju zabawkach. Fioletowowłosy ogrodnik, bo takie właśnie zajęcie przydzielił mu stwórca, szybko stał się jej ukochaną maskotką i dostąpił zaszczytu towarzyszenia dziewczynce w każdej niemal sytuacji, kiedy nie był akurat zajęty w okalającym rezydencję ogrodzie. To on czytał jej najpiękniejsze baśnie, to on nucił jej kołysanki, gdy nie potrafiła zasnąć, to on pokazał jej rośliny wzrastające pod jego dyktando i to on niekiedy wkładał jej we włosy najpiękniejszy zerwany w ogrodzie kwiat. Z jej to inicjatywy Pinkerton uzyskał od swojego twórcy parę skrzydeł tudzież królicze uszka.
Lata mijały, a dziewczynka z wolna dorastała. Coraz mniej miała ochoty na grę w berka czy w chowanego z Marionetką, częściej natomiast siadała przy fortepianie, by zagrać kolejny akord. Coraz mniej chciała czytać o dziejach książąt i księżniczek, chętniej za to przeglądała książki o przeróżnych prawdziwych wydarzeniach z zamierzchłych czasów. Coraz rzadziej zakładała z Pinkertonem zabawne stroje, by poudawać królewnę i królewicza, bardziej ciesząc się na czesanie długich włosów i układanie ich w nowe, fantazyjne fryzury. Z wolna ich relacje się zmieniały - mniej się bawili, więcej rozmawiali na wszystkie możliwe tematy. Niedługo przed TYM dniem wyznała Pinkowi, że jest dla niej najbliższym przyjacielem, chociaż jest on tylko Marionetką. Dla ogrodnika pozostała tą osobą, którą była w chwili jego powstania - małą dziewczynką, której kroków czujnie nasłuchiwał znad przesadzanych roślin i której czytał kiedyś najpiękniejsze opowiadania. Pozostała dla niego tym aż do tego feralnego dnia, kiedy nie usłyszał jej głosu i  kroków. Nie przyszła tego dnia, nie przyszła i nazajutrz - ani żadnego innego dnia. Dziewczyna po prostu zniknęła, a nawet Pink nie miał pojęcia, dokąd mogła się udać.
Przez całe swoje życie nie doświadczył tak silnych emocji, jak w tym momencie - czuł się jednocześnie rozgniewany, zrozpaczony, przerażony i stęskniony. Porwanie dla okupu? Ucieczka z domu? Uwięzienie przez Ludzi, o których pogłoski zaczęły pojawiać się w Krainie? Co mogło stać się z dziewczyną?
Minął pewien czas. Niepokój, w jaki wpędziło całą rezydencję zniknięcie dziewczyny, powoli zaczął cichnąć, choć jej wspomnienie pozostało niezasklepioną raną - i właśnie ten moment wybrał Pink na zniknięcie. Pewnej nocy po prostu wyparował, nie czując, by cokolwiek go tu trzymało. W ramach listu pożegnalnego pozostawił po sobie bukiecik najpiękniejszych kwiatów i krótką notkę, w której informował o swoim odejściu. Zabrał ze sobą jedynie szkicownik, przybory do rysowania i swój kluczyk. Od tego dnia włóczył się po świecie, szukając swej ukochanej dziewczynki. Jak to zwykle bywa, kiedy tracił już nadzieję, że ją odnajdzie - natknął się na jej ślad i rychło odkrył, że dziewczyna faktycznie została porwana przez Ludzi, zdołała jednak zbiec w towarzystwie pewnego Dachowca z niewoli, nim gnębiciele rozpoczęli prowadzenie swych eksperymentów. Po swej brawurowej ucieczce postanowili nie powracać do rodzinnych domów, obawiając się, że nie ma już dokąd wracać - a jeżeli jest, to swoim powrotem na pewno ściągną na siebie i swoje rodziny uwagę intruzów. Od słowa do słowa, Dachowiec i córka Marionetkarza zaprzyjaźnili się, co szybko przeobraziło się w coś więcej i zdecydowali zamieszkać razem w Odwróconym Osiedlu. Odkrycie, że dziewczyna żyje, było wielką ulgą dla Pinka - a spotkanie było dla obojga wielką radością. Przez pewien czas, na jej prośbę, Marionetka pozostała we wspólnym domu Dachowca i dziewczyny. Potem jednak Pink pożegnał się z dwójką, wziął ze sobą szkicownik i kluczyk, po czym wyruszył na wyprawę w nieznane. Świat stanął przed nim otworem.


Ostatnio zmieniony przez Pink dnia Sro 9 Paź - 12:07, w całości zmieniany 4 razy

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Pinkerton
Sro 2 Paź - 21:56
Siemka Siemka

1. Trzeba rozpisać moce. Na czym polegają, jakie mają ograniczenia, ile trwają.
2. Podobnie z umiejętnościami. Pokrótce chociaż opisać na czym dokładnie polegają. Co wchodzi mniej więcej w te umiejętności medyczne, czym jest ten talent krasomówczy, jakim mieczem włada i na jakim poziomie.
3. Jedno z ważniejszych, RANGA. Jakiej rangi jest Twoja marionetka? Bez tego ciężko cokolwiek ocenić. Pamiętaj że do każdej rangi jest przypisana moc, która będziesz musiał wpisać w karcie postaci jako jedną z trzech które możesz posiadać.
4. Musisz zmienić w całej karcie informacje o tym, że Twoja Marionetka była kiedyś mała, a teraz jest duża. Marionetki nie mają możliwości rozwijania fizycznego, jak inne żywe istoty. Jeśli był stworzony jako mały pluszak, to nim pozostanie. Jeśli był stworzony w rozmiarze dorosłego mężczyzny, to taki pozostanie. Chyba że rozbuduje go Marionetkarz, sztucznie rozwijając ciało marionetki.
5.

dwie wyraźniejsze i pozostałe po ciemniejszej nici szpecą jego plecy w miejscu, z którego wyrasta para ciemnofioletowych, przypominających motyle, skrzydeł

Skoro z tego miejsca wyrastają skrzydła, to nici te nie będą tak widoczne by szpecić mu plecy. Dodatkowo- Te skrzydła wyglądają jak motyle, czy wyglądają jak motyle skrzydła? Przez ten przecinek ciężko to zrozumieć. Kolejna sprawa to ich struktura. W jaki sposób z pluszowych i sztywnych zamieniły się w coś całkiem innego, czym Marionetka jest w stanie poruszać? I nadal nie może dzięki nim latać. Brzmi jakby to się miało zmienić, w jaki sposób? W obecnej formie brzmi to jak moc.
6. W jaki sposób oczy z paciorków zmieniły się w żywe? Czym są te królicze uszy? Pluszowym dodatkiem czy żywymi elementami które słyszą i się poruszają? Jeśli są żywe to na jakiej zasadzie się to stało? W jaki sposób pluszowa mała Marionetka, zmieniła się w Krainie Luster w prawie Ludzką istotę mająca żywe skrzydła, ludzkie oczy i królicze uszy?
7.

 owszem, jest zdolny do odczuwania emocji, aczkolwiek nie zdarza mu się w takim natężeniu, jak istotom żywym - co za tym idzie, nie wie, czym jest kierowanie się uczuciami. Z tegoż samego powodu nie umie wyczuć cudzych emocji, upodobań i ukrytych pragnień

Znowu mamy trochę nieścisłości. Skoro odczuwa emocje, to fakt że się nimi w życiu nie kieruje nie oznacza, że nie wie jak to jest iść za głosem serca. Brak umiejętności "wyczucia" emocji innych istot to po prostu brak empatii. Poznanie ukrytych pragnień i upodobań innych istot wychodzi w rozmowie, po poznaniu kogoś z reguły. To że nie jest w stanie ich poznać, nie musi być konsekwencją braku posiadania empatii. Nie widzę tu powiązania.
8. Co do historii. Po pierwsze. Masz trzy moce- jedna z nich powinna być rangowa. Jednak by otrzymać rangę, musisz mieć historię napisaną na minimum 500 słów. U Ciebie jest ledwo 350, co niestety jest jednoznaczne z brakiem możliwości uzyskania rangi i trzeciej- rangowej mocy.
9.

Nie umiała się już doczekać zobaczenia swojego domu i ogrodu. Jej oczętom

Nie mogła się już doczekać, by zobaczyć swój dom i ogród.
10.

galucynacja - cokolwiek, byle nieprawda

Halucynacja.
11. Cała historia tak naprawdę... Jest do poprawy. Jakim cudem pluszak nagle, za sprawą jakiejś magicznej różdżki w świecie ludzi- był w stanie się poruszać i mówić?
Jak do tego doszło? To jak to napisałeś, jest zbyt niejasne by mogło zostać zaakceptowane.
Skoro został stworzony- przez Marionetkarza, jako pluszak który nie jest w stanie się poruszać i mówić, to dopóki Marionetkarz go nie przerobi- nie ma prawa stać się coś takiego. Zapraszam do zapoznania się raz jeszcze ze specyfiką rasy, rangami jakie są do niej przypisane. Poczytaj Karty Postaci innych Marionetek.

KARTA POSTACI- DO POPRAWY

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Pinkerton
Pią 4 Paź - 14:18
Ok, poprawione. Cała historia też zmieniona.

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Pinkerton
Wto 8 Paź - 22:22
Dla rangi Pan/Pani Zegarmistrz moc trwa 3 posty, a odpoczywać należy kolejne 2; dla innych jej posiadaczy czas działania zostaje skrócony o 1 post. Ograniczenia mogą się różnić dla postaci posiadających moc niwelowania zatrzymanie czasu.
Usuń to. Napisz po prostu że zatrzymanie czasu trwa 2 posty, a by użyć jej po raz kolejny, Pink musi odpocząć 2 posty.

na czubku głowy spomiędzy nich wystaje para króliczych, miękkich uszek w podobnym kolorze.
Nadal nie jest napisane, czy są to organiczne uszy, czy pluszowe. Czy jest w stanie nimi cokolwiek słyszeć, bądź robić.

Poprawisz i to będzie na tyle. ^^

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Pinkerton
Sro 9 Paź - 12:08
Zrobione!

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Pinkerton
Pon 14 Paź - 0:27
Cudnie. Witamy!

Powrót do góry Go down





Sponsored content

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach