Mefisto

Skryba
Gif :
Mefisto M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Mefisto
Wto 5 Wrz - 22:19



















Schnee

Schnee to duże stworzenia przypominające lisy polarne, mogące osiągać rozmiary dorosłego tygrysa. Mają białe futro, które wydaje przyjemny chłód, jakby było z lodowych igiełek, a ich ogony zdobią piękne, mieniące się niebieskim pióra. Są bardzo płochliwe i nieufne wobec innych istot. Gdy są przestraszone lub rozzłoszczone, potrafią przemienić swoją sierść w drobne, lodowe kolce, którymi miotają na wszystkie strony. Potrafią wytwarzać na powierzchni całego ciała ostre, małe lodowe odłamki i miotać nimi w przeciwnika. Ponadto, poprzez ugryzienie, potrafią zamrozić daną kończynę bądź część ciała przeciwnika na 2 posty.








Peste

Peste to stwór przypominający wilka, lecz z baranią czaszką, zakręconymi rogami i kopytami. Jego zmysły są wyostrzone, ma również umiejętność ziania nieprzyjemnym, zielonym ogniem, powodującym przeziębienie u dotkniętych przez niego osób na 5 postów. Może ziać przez 3 posty, po czym musi odpocząć przez 4 posty.








Aurerum (spaczony)

Aureum to chytre i przebiegłe stworzenia przypominające baśniowe smoki. Mają twardą, lśniącą łuskę w odcieniu błękitu, a na plecach porośnięte piórami potężne skrzydła. Ich pyski osłania gruba struktura przypominająca kość, a wyglądem przypominająca czaszkę, z której wyrastają para rogów. Ciągnie się od głowy do ogona długa złota grzywa. Uwielbiają wszystko, co się świeci. Są beztroskimi i leniwymi samotnikami, spędzającymi dni na lataniu i zbieraniu kamieni szlachetnych oraz cennych przedmiotów. Posiadają zdolność latania i ognisty oddech. Potrafią manipulować swoim rozmiarem, zmieniając się od wielkości małej jaszczurki do 8-metrowego smoka. Są również niezwykle zwinne i szybkie.








Divard (3 ogony)

Divardy to tajemnicze istoty większe od zwykłych lisów. Ich futro świeci delikatnym światłem, przybierając dowolne umaszczenie. W ciągu dnia, ich wspaniałe ogony wyglądają jak płomienie, a nocą przypominają mgłę z malutkimi świecącymi punktami, przypominającymi gwiazdy. Divardy są niezwykle inteligentne i komunikują się poprzez przekazywanie wiedzy, nie używając słów, ale raczej zaszczepiając informacje w umysłach innych istot. Te długowieczne stworzenia rodzą potomstwo z różną ilością ogonów, obecnie najczęściej spotyka się Divardy z trzema, czterema lub pięcioma ogonami.
Divardy posiadają dwie magiczne zdolności: Słoneczną i Księżycową. Zdolność Słoneczną pozwala im tworzyć ogniki, których płomień mogą kontrolować. Te ogniki nie podlegają innym zdolnościom dotyczącym innych płomieni, na przykład pirokinezie. Bestia może użyć tej zdolności przez 3 posty, po czym potrzebuje 4 postów odpoczynku. Ilość wytworzonych ogników zależy od ilości posiadanych ogonów.
Zdolność Księżycową pozwala lisowi na przemianę w niematerialne widmo, zarówno samego siebie, innych istot, jak i obiektów. Może użyć tej zdolności przez 2 posty, po czym potrzebuje 3 postów odpoczynku. Liczba zdematerializowanych obiektów jest równa ilości posiadanych ogonów przez Divarda.








Abeliantus

Abeliantus to tajemnicze stworzenie wielkości dużego królika o białej sierści i krwistoczerwonych oczach. Posiada co najmniej dwie głowy. Jest znane z opowieści o wodzeniu zagubionych wędrowców na manowce. Jego moc pozwala na podróże między światami, a kontakt z jego oczami wywołuje złudzenie odczuwania ból. Zdolność działa przez 2 posty, po czym potrzebuje 4 postów odpoczynku.








Pierścień Wężowego Władcy

Upiorny pierścień umożliwiający przyzwanie 3-metrowego, czarnego węża na życzenie właściciela. Należy unikać kontaktu z kłami węża, ponieważ są paraliżujące. Wąż istnieje przez 4 posty, a ugryzienie powoduje paraliż kończyny na 2 posty.








Tchnienie Muzy

Lodowy klejnot jest z pozoru zwykłą biżuterią, ale skrywającą w sobie ogromną moc. Podobny do Kamieni Dusz, lecz z ograniczoną mocą. Tchnienie Muzy daje nową umiejętność z dziedzin piękna, sztuki i kultury. Aktywuje się po wybraniu odpowiedniej umiejętności, a nosząc klejnot można z niej korzystać bez ograniczenia czasowego.








Kosmata Brosza

Delikatna broszka w kształcie niedźwiedzia to nie tylko modny dodatek, ale też skuteczne zabezpieczenie. Pozwala pokryć ciało posiadacza gęstym owłosieniem o naturalnej barwie. Główne zalety to: łagodzenie upadków, estetyczny wygląd i ochrona przed niechcianymi uwagami. Nabądź naszą cudowną broszkę i pamiętaj, że w zimne noce nic nie grzeje lepiej niż porządne futerko!








Animicus

Złota bransoleta z wygrawerowanymi magicznymi runami i głową wilka. Po aktywowaniu bransoleta rozbłyskuje czerwonym blaskiem, a jej posiadacz uzyskuje nową postać. Animicus pozwala na przemianę w dowolne, niemagiczne zwierzę (trwa przez 8 postów, po czym następuje 2-postowa przerwa).








Bransoleta Tropimyszki

Urocza drewniana bransoleta, zdobiona parą białych stworzeń przypominających myszki. Po aktywacji stworzenia ożywają i pomagają odnaleźć poszukiwane przedmioty lub żywe istoty, używając ich zapachu jako tropu, jednak nie działają w innym Świecie.








Fiolka chowańca

Efekt prac zrozpaczonego nekromanty Hayza, jeden z nieudanych eksperymentów. Po napełnieniu fiolki krwią zwierzęcia, magicznego stworzenia lub bestii i jej zamknięciu wokół fiolki pojawia się duszek o wyglądzie istoty, której krew znajduje się w środku. Zjawa nie może atakować, czy nawet wchodzić w jakąkolwiek interakcję ze światem materialnym. Jest jedynie widziadłem traktowanym przez bogatych - w szczególności arystokrację Wysp Księżycowych - jako stylowy dodatek.
Posiadanych sztuk: 2








Zegarmistrzowski Przysmak

Cukierki o niesamowitych właściwościach. Smakują wszystkim, zmieniają wiek i charakter osoby, która je spożywa. Powrót do pierwotnej formy jest nieokreślony. Zegarmistrzowski Przysmak to sposób na odnalezienie w sobie wewnętrznego dziecka.








Bolerko-niewidko

Płaszczyk wyglądający niczym z bajki o Czerwonym Kapturku, choć zdecydowanie dużo bardziej niezwykły. Otóż ten, kto go nosi staje się na pewien czas niewidzialny. Jednak z tym kapturkiem należy uważać, ponieważ lubi płatać figle i tracić swą magiczną moc w najmniej odpowiednim momencie. (działa przez 4 posty, potem 2 posty przerwy)








Żarłoczna Opończa

Żarłoczna Opończa to ekscentryczna część wierzchniego okrycia, przypominająca gatunek drapieżnych roślin. Ma zdolność pochłaniania i ukrywania przedmiotów pod swoją tkaniną. Po "skonsumowaniu" rzeczy, te przenoszą się tam, gdzie zażyczył sobie właściciel opończy. Może być używana ponownie po 3 postach odpoczynku.








Upiorna Kula Czarnowidzenia

Upiorna Kula Czarnowidzenia to legendarne narzędzie władane przez prastarą wiedźmę Kin'dę. Pozwala dostrzec możliwą najgorszą konsekwencję swojego czynu. Dotknięcie kuli i myśl o wstydliwym wspomnieniu z przeszłości ukazuje najczarniejszy scenariusz przyszłości.








Sercowóz

Sercowozy to podręczny środek transportu, który zmienia się w drobną biżuterię idealnie pasującą do kreacji. Rzucając go na ziemię i mówiąc "czas w drogę, kochanie", przekształca się w wygodną karocę dla maksymalnie 6 osób. Sercowozy poruszają się samoistnie, wystarczy podać im kierunek. Można ich używać przez całą dobę, nie tylko na czas balu czy przyjęcia.











Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach