Nishinoya

Skryba
Gif :
Nishinoya M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Nishinoya
Wto 5 Wrz - 22:20









Przedmioty niezwykłe i inne













Reyuin

Reyuin to przyjazne, ciekawskie stworzenie przypominające psa. Jego długi i kolorowy ogon jest jego znakiem rozpoznawczym. Potrafi wyczuć wrogie zamiary i kłamstwa innych, co pozwala mu ostrzec swojego pana.








Bean Ar

Bean Ar to olbrzymie stworzenia osiągające rozmiary od 4 metrów wysokości do nawet 10 metrów długości. Młode osobniki są mniejsze, dochodząc do 2 metrów wysokości i 5 metrów długości. Ich ciała pokrywa gęsta, wodoodporna sierść o ciemnych odcieniach zieleni i brązu. Charakterystyczną cechą są ślepia pozbawione źrenic i tęczówek, a ich barwa przypomina płynne złoto. Na głowie wyrastają spiralne rogi porośnięte czymś na kształt porostu, a pysk pokryty jest grubą łuską, sięgającą powiek. Mają dwie masywne łapy z przodu, zakończone ostrymi pazurami oraz ogon z trójkątnymi wypustkami. Bean Ar'y są bardzo inteligentne i sprawiedliwe. Potrafią być waleczne i oddane, a gdy pokochają kogoś, gotowe są oddać za tę osobę życie. Szczególnie cenią sobie niewinność, a dzieci mają dla nich szczególne znaczenie. Posiadają dwie moce. Pierwsza z nich to władza nad otaczającą roślinnością, która działa przez 3 posty, ale muszą odpocząć przez kolejne 2 posty przed ponownym użyciem. Druga moc, Drow, w radykalnych przypadkach pozwala im zamienić napastników w swoim otoczeniu w drzewa. Aby użyć tej mocy, muszą zebrać siły przez 4 posty, potem mogą działać przez 2 posty, a na koniec potrzebują 6 postów odpoczynku. Bean Ar'y potrafią również porozumiewać się poprzez przekaz telepatyczny, ale w wyjątkowy sposób, przekazując obrazy i uczucia, które zastępują im słowa.








Świetlista Sierpówka

Z pozoru zwyczajna synogarlica turecka, która wyglądem i zachowaniem przypomina zwykłego gołębia. Cechuje ją spokój i płochliwość, a także oddanie swojego właściciela. Potrafi oślepiać światłem na odległość do 6 metrów, ale wymaga odpoczynku po 3 postach. Dodatkowo może zniknąć na 4 posty, po czym potrzebuje kolejnych 4 postów odpoczynku.








Czarodziejska Wstęga

Magiczna wstążka to gustowny dodatek dla panów i pań. Może przemienić się w dowolną część garderoby o wymarzonym fasonie i kolorze. W krainach z kapryśną pogodą może zmienić się w pelerynę, płaszcz, koszulę lub sukienkę. Może też służyć jako wytrzymała lina.








Przeklęta Maska Vin’tharnu

Przedmiot przypominający opaskę na oczy, która oślepia użytkownika, a jednocześnie zmienia go w szkielet. W tej formie, organy, których szkielet nie posiada, są bezpieczne, ale szkielet jest odsłonięty. Złamania kości czy ich utrata odbijają się na użytkowniku nawet po ściągnięciu maski. Uwaga! Marionetki i Senne Zjawy, które nie mają szkieletu, znikają po założeniu tej opaski i pojawiają się osłabione w kolejnym poście.








Blaszka zmartwienia

Antidotum na rozłąkę. Blaszka ta jest początkowo jedną, ale można ją podzielić na dwie części. Noszący ją odczuwają wzajemnie swoje emocje i wiedzą, gdzie się znajdują. Według legend, te blaszki umożliwiają także dzielenie się snami.








Tęczowa Różdżka

Magiczna różdżka zmienia kolory wszystkiego, czego dotknie. Przydatna dla tych, którzy chcą zmienić wygląd lub szybko przemalować dom. Różdżkę można użyć raz na post. Aby kolor pozostał na zawsze należny poczekać 10 postów, a by został tylko na 5 postów, wystarczy odczekać 2 i różdżka znów będzie działać.








Pozytywka sekretów

Stworzona dla kochających się par, zapewnia niewidzialność i niesłyszalność w promieniu 15 m. Działa na dwoje ludzi, wystarczy przyłożyć dłoń do uruchomienia. Trwa 3 posty, z możliwością ponownego użycia po 5 postach przerwy. Uwaga: nadal można zostać odkrytym przez zmysły dotyku i zapachu.








Spectronomicon

Tajemnicza księga stworzona przez potężnego czarodzieja Baśniopisarza, Spectronomicon, zawiera wiedzę o dawno zapomnianych magicznych formułach. Pozwala na losowe użycie właściwości istniejących przedmiotów magicznych na forum (z wyłączeniem artefaktów). Efekt księgi jest losowany przez Mistrza Gry, a kolejne użycie możliwe jest po 5 postach..










Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach