Yako

Skryba
Gif :
Yako M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Yako
Wto 5 Wrz - 22:26




















Bursztynowy Kompas

Kompas wygląda jakby był wyrzeźbiony z bursztynu, ale to nie jest tylko ozdoba. Ma magiczną moc, pozwalającą właścicielowi podróżować między trzema światami bez Karminowych Wrót. Wystarczy wypowiedzieć nazwę krainy, a kompas natychmiast przeniesie tam właściciela.








Blaszka zmartwienia

Antidotum na rozłąkę. Blaszka ta jest początkowo jedną, ale można ją podzielić na dwie części. Noszący ją odczuwają wzajemnie swoje emocje i wiedzą, gdzie się znajdują. Według legend, te blaszki umożliwiają także dzielenie się snami.








Przeklęta Maska Vin’tharnu

Przedmiot przypominający opaskę na oczy, która oślepia użytkownika, a jednocześnie zmienia go w szkielet. W tej formie, organy, których szkielet nie posiada, są bezpieczne, ale szkielet jest odsłonięty. Złamania kości czy ich utrata odbijają się na użytkowniku nawet po ściągnięciu maski. Uwaga! Marionetki i Sennie Zjawy, które nie mają szkieletu, znikają po założeniu tej opaski i pojawiają się osłabione w kolejnym poście.








Tchnienie Muzy

Lodowy klejnot z pozoru zwykłą biżuterią, ale skrywający ogromną magię. Podobny do kamieni dusz, lecz z ograniczoną mocą. Tchnienie Muzy nadaje nowe mistrzowskie umiejętności w dziedzinie piękna, sztuki i kultury. Aktywuje się po wybraniu odpowiedniej umiejętności, a po noszeniu klejnotu, można z niej korzystać bez ograniczenia czasowego. Wydziela subtelny blask, który symbolizuje jej działanie.








Kula pomocna

Śnieżna kula zamiast bałwanka czy domku Mikołaja, pokazuje sypiący śnieg lub widok osoby potrzebującej pomocy. Po dmuchnięciu w kulę magiczne płatki śniegu lecą w stronę potrzebującego, co cieszy tych, którzy kochają udzielać wsparcia!








Bezdenna Sakwa

Mały woreczek ze sznurkiem, który pomieści wiele przedmiotów. Nie zapieczętuje budynków, ale ułatwia przenoszenie i odnajdywanie potrzebnych narzędzi. Otwarcie sakiewki w stronę przedmiotu pozwala go w niej umieścić, a przemówienie do woreczka powoduje wydobycie pożądanego przedmiotu.








Różdżka Zepsucia

Różdżka znana niegdyś ze swoich mrocznych sił, teraz rozsławiona przez psotników w Krainie Luster i Szkarłatnej Otchłani. Powoduje psucie się przedmiotów martwych - metale rdzewieją, drewno butwieje, skały kruszeją. Efekt zależy od wytrzymałości materiału i trwa od 1 do 3 postów. Przedmioty magiczne są odporne na działanie Różdżki zepsucia.







Żarłoczna Opończa

Żarłoczna Opończa to ekscentryczna część wierzchniego okrycia, przypominająca gatunek drapieżnych roślin. Ma zdolność pochłaniania i ukrywania przedmiotów pod swoją tkaniną. Po "skonsumowaniu" rzeczy, te przenoszą się tam, gdzie zażyczył sobie właściciel opończy. Może być używana ponownie po 3 postach odpoczynku.








Upiorna Kula Czarnowidzenia

Upiorna Kula Czarnowidzenia to legendarne narzędzie władane przez prastarą wiedźmę Kin'dę. Pozwala dostrzec możliwą najgorszą konsekwencję swojego czynu. Dotknięcie kuli i myśl o wstydliwym wspomnieniu z przeszłości ukazuje najczarniejszy scenariusz przyszłości.








Okowy Złączenia

Złote bransoletki z przejrzystymi klejnotami, eleganckie i kosztowne. Okowy Złączenia działają tylko w parach, umożliwiając swobodną komunikację bez słów. Nie odczytują myśli ani emocji, ale zapewniają dyskretną rozmowę. Powstały przez mezalians między Upiornym a Szklaną niewiastą. Działają przez 5 postów, z ponownym użyciem po 7 postach.








Schnee

Schnee to duże stworzenia przypominające lisy polarne, mogące osiągać rozmiary dorosłego tygrysa. Mają białe futro, które wydaje przyjemny chłód, jakby było z lodowych igiełek, a ich ogony zdobią piękne, mieniące się niebieskim pióra. Są bardzo płochliwe i nieufne wobec innych istot. Gdy są przestraszone lub rozzłoszczone, potrafią przemienić swoją sierść w drobne, lodowe kolce, którymi miotają na wszystkie strony. Potrafią wytwarzać na powierzchni całego ciała ostre, małe lodowe odłamki i miotać nimi w przeciwnika. Ponadto, poprzez ugryzienie, potrafią zamrozić daną kończynę bądź część ciała przeciwnika na 2 posty.








Avi

To urocze i rzadkie ptaszę, malutkie i mieszkające w kwiatach odpowiadającym ich kolorom. Potrafi mówić, rozmyśla nad różnymi rzeczami i uwielbia inicjować rozmowy z przechodnimi. Choć niewinie wygląda, jest przebiegłe, mądre i często wykorzystywane jako szpiedzy czy roznosiciele wiadomości. Szybkie, zwinne, umieją usypiać śpiewem na 2 posty (po czym odpoczywają 3 posty). Udomowienie ich jest wyzwaniem z powodu ich uporu








Phantom

Przerośnięty wilk o ciemnym futrze, który na pysku ma czaszkę. Jego jedno, białe ślepie świeci w mroku. Na ciele widać przebijające się przez skórę kości i pióra na karku. Wszystkie Phantomy mają perfidne usposobienie i okrutne poczucie humoru. Potrafi tworzyć iluzje (trwa 3 posty, przybiera formę największych lęków), ma zwiększona zwinność i szybkość.










Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach