Bestiariusz

Skryba
Gif :
Bestiariusz M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Bestiariusz
Wto 29 Sty - 15:10
Trzy światy zamieszkiwane są przez niezwykłe, czarodziejskie stworzenia. Można je oswoić, choć jest to zadanie zdecydowanie trudniejsze niżeli złapanie zwykłego, niemagicznego zwierzątka. Jeżeli jednak komuś się uda, zyska wspaniałego kompana także do walki.
Bestie można zdobyć podczas misji i eventów oraz dostać jako nagrodę w konkursie. Istnieje jednak pewne ograniczenie, mianowicie, można posiadać maksymalnie sześć bestii.

ZWIERZĘTA NIEMAGICZNE: Postać może posiadać dowolną ilość niemagicznych zwierząt domowych (niebędących bestiami). Muszą być to jednak zwierzęta ogólnodostępne, np. pies, kot. Wszelkie zwierzęta egzotyczne, wymagające specjalnego pozwolenia lub niebędące uznawane za domowe/hodowlane, wymagają fabularnego zdobycia podczas wątku z udziałem Mistrza Gry.


Ranga C

Bestiariusz LufxtXZ
Nazwa: Grimm.
Opis: Małe denerwujące stworzonka, które przyczepiają się do drobinek kurzu i wędrują z wiatrem. Nie mają jakiś specjalnych mocy, a w pojedynkę nie wydrapią Ci nawet oka – gorzej w grupie. W Krainie Luster były wielokrotnie porównywalne do szarańczy. W zależność od koloru, bo występują czarne i złote, mogą być kolejno kłopotliwe i wręcz wredne lub pomocne i przyjazne – wszystko zależy od charakteru.
Moce: Potrafią latać, a dzięki długiemu ogonowi, zakończonemu najczęściej czymś ostrym, boleśnie dźgać.
Występowanie: Szkarłatna Otchłań, rzadziej Kraina Luster.
Oswojone przez: Beatrice, Gawain

Bestiariusz OxXjJlb
Nazwa: Świetlista Sierpówka (C)
Opis: Z pozoru zwyczajna synogarlica turecka, jednak nie jest zwyczajna. Wygląda i zachowuje się jak zwykły gołąb, przez co łatwo wtapia się w otoczenie miasta i innych gołębi, co powoduje, że ciężko ją znaleźć. Jest raczej spokojna, aczkolwiek płochliwa. Z cierpliwością i spokojem oddaje się zabiegom swojego właściciela, nie ważne jak okrutne by były, nigdy nie skrzywdzi swojego pana lub pani.
Moce: Potrafi zabłysnąć oślepiającym światłem (w odległości max 6 metrów; po 3 postach oślepiania non stop męczy się i musi odpoczywać 6 postów),
Znikanie (na 4 posty, potem kolejne 4 na odpoczynek).
Występowanie: Świat Ludzi – Miasto.
Oswojone przez: Diana, Christopher, Kejko, Nishinoya

Bestiariusz Bx6WFJK
Nazwa: Rawnar (C)
Opis: Nie wiadomo dokładnie skąd wzięły się te istoty. Pojedynczy Rawnar posiada przeciętny dla zwierząt intelekt i zdolności telepatyczne, lecz po połączeniu świadomości w większej grupie znacząco on rośnie, przez co ich stadka potrafią nawet stosować zdolności psioniczne. Grupa stu owych szczurów posiada już inteligencję na poziomie epickim i jest śmiertelnie niebezpieczna. Istoty te zwykle żyją w niewielkich wędrownych grupach. Raczej nieufne wobec dwunogów. Tak liczne grupy są niezwykle rzadkie, wręcz legendarne, największe zarejestrowane stado liczyło 7 osobników. Kolor futra zależny od wrodzonego „talentu żywiołów”: brązowy szczur – ziemia, niebieski – woda, rudy – ogień, biały – powietrze i zielony – elektryczność.
Moce: Telepatia, Magia Żywiołów (w liczbie co najmniej 3 osobników).
Występowanie: Wszystkie światy; głównie pustkowia, kanały i podziemia.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz NawJjm4
Nazwa: Avi (C)
Opis: Nie jest łatwo znaleźć takiego ptaszka. Nie dość, że jest on bardzo malutki to do tego mieszka w kwiatach odpowiadającym ich kolorom, dlatego bardzo rzadko można je dostrzec. Jest to urocza ptaszyna, która, o matulu, potrafi mówić. Co chwilę rozmyśla nad różnymi dziwnymi rzeczami i nie ma oporów przez rozpoczęciem rozmowy z jakimś przechodniem. Potrafi być naprawdę denerwujący, gdy tego chce. Jest przebiegły i bardzo mądry, chociaż nikt nie spodziewa się tego po tych niewinnych oczkach. Przez jego mały rozmiar często jest wykorzystywany jako szpieg lub roznosiciel różnych wiadomości. Szybko i bezszelestnie lata, więc jest to praca stworzona dla niego. Bardzo trudno je jednak udomowić, ponieważ są dosyć uparte.
Moce: Potrafią mówić, są bardzo zwinne i szybkie, posiadają umiejętność usypiania śpiewem na 2 posty (po użyciu musi odczekać 3 posty).
Występowanie: Herbaciane Łąki (kwiaty).
Oswojone przez: Seamair, Enkil, Wena, Streicher, Iris, Vyron

Bestiariusz O7lN3l4
Nazwa: Mrniszek
Opis: Ta urocza istota przypomina krzyżówkę tropikalnej odmiany wróbelka z drobnym gryzoniem. Stworki te mają przyjazna, lecz psotną naturę, przez co niekiedy potrafią być utrapieniem. Zwłaszcza jeśli natrafi się na ich stadko. Mrniszki żyją w grupach składających się z sześciu do nawet dwudziestu osobników. Te pocieszne bestyjki bardzo źle znoszą samotność, dlatego zaleca się posiadania przynajmniej dwóch osobników. Jeśli stworzonku nie zapewni się wystarczającej (wysokiej) dawki atencji, wówczas zaczyna stawać się złośliwe dla swego właściciela. Mrniszki, potrafią latać, choć również poruszając się po ziemi, wykazują się dużą zwinnością oraz szybkością. Słyną również ze złożonej gamy pisków i świergotów,  miłych dla ucha ( do czasu aż nie natrafi się na większe rozgadane stadko).
Moce:Bestia potrafi przybierać kształt niewielkich przedmiotów nieożywionych (np. kubek do kawy, nożyczki, lusterko, zachowując wówczas ich fizyczne właściwości — potrafią w tej formie pozostać przez czas 2 postów
Występowanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
Oswojone przez: Iskra

Bestiariusz Innocenza_nqxqpqh
Nazwa: Innocenza (C)
Opis: Częściej spotykane są samice tego gatunku. Krótkie, czułe uszka, brązowy nosek, pasujący kolorystycznie do mądrych oczek. Cała bestyjka, przypominająca wyglądem małego psiaka, porośnięta jest miękką, gęstą sierścią koloru białego bądź kremowego, bardziej puszystą na 'policzkach', karku i ogonie. Bardziej niż do walki, przez swoje łagodne usposobienie i wrażliwość, pomocna staje się po niej. Ciężko zyskać jej zaufanie, natomiast łatwo je utracić.
Moce: Jeśli wzbudzi się jej litość, co nie trudno jest zrobić, leczy rany poprzez łzy. Zna również ludzką mowę.
Występowanie: Okolice Morza Łez.
Oswojone przez: Alnari, Thorn, Kejko, Nair, Fatum

Bestiariusz UToEtl8
Nazwa: Reille (C)
Opis: Ogromny (jak na wygląd swego „pierwowzoru”) królik barwy kremowej, mogący służyć właścicielowi za poduszkę lub coś takiego. Najbardziej w świecie uwielbia sen. łagodny, bezkonfliktowy, dosyć łatwo jest go do siebie przekonać i bardzo trudno zrazić. O niebo lepiej nadaje się do zabawy, niżeli do faktycznej walki.
Moce: Usypianie (post kontaktu wzrokowego, 3 posty działania mocy).
Występowanie: Cukierkowa Ulica.
Oswojone przez: Colette, Eliot

Bestiariusz Y4ljqNk
Nazwa: Reyuin (C)
Opis: Reyuin to z natury bardzo przyjazne i ciekawskie stworzenie. Wyglądem przypomina sporego psa o wielobarwnym umaszczeniu. Znakiem szczególnym i pierwszą rzucającą się w oczy rzeczą jest jego długi i puszysty ogon mieniący się wszystkimi kolorami tęczy. Stworzenia te nie zawsze gościły w Krainie Luster, pojawiły się w niej stosunkowo niedawno za sprawę pewnego tajemniczego Baśniopisarza. Ów Baśniopisarz był bardzo samotny, desperacko pragnął czyjegoś towarzystwa i w ten oto sposób na świecie pojawił się pierwszy Reyuin, który okazał się wymarzonym przyjacielem i pociesznym pupilem. Baśniopisarz po kilku tygodniach uznał, że w końcu nie tylko on jest samotny i może komuś innemu również potrzebny jest taki przyjaciel. Przez tą myśl powstały kolejne psowate stworzenia, tym razem i w żeńskiej odmianie. Wszystko szło świetnie, hodowla cieszyła się sporym zainteresowaniem tyle, że z czasem wymknęła się spod kontroli. Reyuiny rozmnożyły się dość szybko i pojedyncze osobniki krążą po Krainie, niczym bezpańskie psy, chętne do szukania sobie towarzystwa. Warto wspomnieć o pewnej ciekawostce dotyczącej diety tych stworzeń. Otóż Reyuiny mogą zjeść dosłownie wszystko, nawet rzeczy na ogół przyjmowane za toksyczne nie sprawią im problemu, a to przez fakt, że posilają się jedynie kolorami tych przedmiotów. Im coś ma intensywniejszy i żywszy kolor, tym apetyczniejsze się dla nich staje.
Moce: Jest w stanie wyczuć wrogie zamiary czy kłamstwa innych, dzięki czemu może w porę ostrzec swego pana.
Występowanie: Cała Kraina Luster.
Oswojone przez: Val'rakh

Bestiariusz T6QsPHi
Nazwa: Estris (C)
Opis: Chyba mało kto nie słyszał o elfach czy leśnych duszkach. To drobne istotki o barwnych skrzydełkach, zwykle kryjące się przed ciekawskimi spojrzeniami. Kraina Luster również może pochwalić się posiadaniem tego typu stworzonek, tyle, że tutaj owe istoty nie cieszą się tak dobrą opinią. Nie ma w tym nic dziwnego, bo jak można pałać sympatią do takich uciążliwych, złośliwych i w dodatku krwiożerczych „wróżek”? Estrisy zwykle osiągają rozmiar od 10 do 15 centymetrów wysokości a rozpiętość ich skrzydeł to około 30-35 centymetrów. Stworzenia te są bardzo szybkie i zwinne, ich kończyny zakończone są ostrymi pazurkami, zaś uzębienie jest niezwykle ostre i potrafi sobie poradzić z naprawdę wytrzymałymi materiałami. Estrisy żywią się krwią innych istot, nie potrzebują jej wiele, jednak jeśli trafi się na wygłodniały rój tych istot, może się to źle skończyć. Swój żer zwykle zaczynają po zachodzie słońca, za dnia szukają ciemnego schronienia, w którym zapadają w głęboki sen, łatwo je wtedy złapać. Estrisy żyją w koloniach składających się z kilkunastu do nawet kilkuset osobników. Co ciekawe, u tej rasy przedstawiciele płci męskiej są rzadko spotykani.
Moce: Po posileniu się krwią ewentualnego właściciela Estris potrafi przejąć posiadaną przez niego umiejętność/moc np. pirokinezę (nie potrafią jednak wykorzystać całego potencjału owej mocy).
Występowanie: Malinowy Las, Upiorne Miasteczko, Mroczne Zaułki, Dyniowe Miasteczko, rzadziej Herbaciane Łąki.
Oswojone przez: Seamair, Sasza, Gawain, Niamh



Ranga B


Bestiariusz 2sHlMpq
Nazwa: Rajski Ptak
Opis: Rajskie Ptaki to majestatyczne istoty żyjące w okolicach jezior i na pustkowiach. Wyglądem przypominają skrzydlate lwy o głowach wilków i przepięknym pawim ogonie. Są dość nieufne wobec innych istot, instynktownie wyczuwają, czy ktoś ma wobec nich wrogie zamiary. Choć sprawiają wrażenie niezwykle delikatnych, są bardzo wytrzymałe i silne. Rajskie Ptaki znane są ze swojego śpiewu, który bardziej przypomina ogłuszający pisk.
Moce: Zdolność latania, ogłuszający śpiew (na 2 posty).
Występowanie: Czekoladowe Jezioro, Kryształowe Pustkowie.
Oswojone przez: Alnari (spaczony)
Wersja spaczona:

Bestiariusz Iv8PbSI
Nazwa: Likyus (B)
Opis: Być może właśnie to stworzenie przyczyniło się do powstania legendy na temat jednego z najpopularniejszych potworów ludzkiego świata. Stwór, o którym mowa to wilkołak, czyli połączenie człowieka z wilkiem. Likyus jest zaś istotą niezwykle zbliżoną do ziemskich wilków, niektórzy uważają nawet, iż stworzenia te są ze sobą powiązane. Jedni twierdzą, iż Likyusy to wilki, które w Krainie Luster zyskały magiczne zdolności, inni natomiast że wilki to Likyusy, które po przedostaniu się na Ziemię zatraciły swe niezwykłe moce. Nie ma jednak dowodów potwierdzających owe teorie, a podobieństwo tych stworzeń może być jedynie przypadkowe. Jak było wspomniane, Likyusy swą aparycją przypominają wilki, jednak warto wspomnieć, że słyną z umiejętności modyfikowania swojego ciała. Wilkowate mają naturę obieżyświatów, nie potrafią długo usiedzieć w jednym miejscu, kochają podróże, a kiedy podczas swych wędrówek natrafią na przeszkody w postaci zmieniającego się klimatu lub trudnych terenów, zmieniają swoje ciało w zależności od potrzeb. Ciało Likyusa potrzebuje tylko krótkiej chwili, by poddać się modyfikacji takiej, jak na przykład dwukrotne wydłużenie łap, doprawienie sobie skrzydeł, płetw, rogów lub kolców, zmiana koloru futra czy nabranie bardziej humanoidalnej postawy. Zmiany te są tymczasowe i po pewnym czasie bestia będzie musiała powrócić do pierwotnego wyglądu.
Moce: Modyfikacja ciała (maksymalnie na 6 postów; nie mogą przybrać wyglądu istoty dużo większej, niż ich naturalna postać).
Występowanie: Malinowy Las, Kryształowe Pustkowie, czasem Herbaciane Łąki.
Oswojone Oswojone przez: Velo, Seamair

Bestiariusz RW8UmsQ
Nazwa: Noaliks (B)
Opis: Nazywany przez wielu lazurowym widmem. Noaliks to piękne i inteligentne stworzenie, które przypomina lisy zamieszkujące ludzki świat. Sierść Noaliksa ma intensywny lazurowy odcień i delikatnie połyskuje w ciemności. U dojrzałych już osobników na głowie pojawiają się niewielkie wypustki do złudzenia przypominające oszlifowane kryształy. Stworzenia te są długowieczne, a młode osobniki często wykazują się wręcz niezdrową ciekawością, odłączają się od rodziców i prowadzą samotne eskapady. Noaliksy mają niezwykle czuły węch, dzięki, któremu z łatwością są w stanie odnaleźć wiele rzeczy. Istoty te mają dość psotną naturę, lubią prowadzić gry z przypadkowymi „ofiarami” i wykorzystują do tego swe nietypowe zdolności, jakimi jest tworzenie iluzji tego, co w aktualnej chwili chciałaby pozyskać napotkana przez nie osoba. Noaliksy są aktywne przez niemal ¾ doby, zapadają w sen zwykle w godzinach popołudniowych. Wtedy szukają odpowiedniego schronienia, by ułożyć się wygodnie i... skamienieć. Noaliksy podczas odpoczynku zmieniają się w żywe posągi.
Moce: Tworzenie iluzji (trwa 3 posty).
Występowanie: Malinowy Las, Kryształowe Pustkowie, rzadziej Mroczne Zaułki i Upiorne Miasteczko.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz F6OBD15
Nazwa: Faucibus (B)
Opis: Innym istotom zapewne by nie wadziły, gdyby nie ich okropny charakter oraz wrodzona wytrwałość połączona z nienaganna cierpliwością. Najczęściej wabią osobniki młode i niedoświadczone do swojej wielkiej paszczy za pomocą różnego rodzaju zabawek. Pożywieniem tych bestii nie są jako takie ciała ofiar, a ich dusze. Dlatego też żywią się przeważnie dziećmi. Istoty takie jak Faucibus, są sprytne i potrafią bardzo dobrze obmyślić ewentualny plan zasadzki. Dzięki swemu rozumowi przedostały się do Świata Ludzi. Ich oswojenie graniczy z cudem.
Moce: Zjadacz dusz (odnawia swoją energię życiową kradnąc ja innym istotom, jednak żeby się udało ofiara musi pozostać w jego paszczy przez 6 postów),
Kamuflaż (upodobnienie się do otoczenia, np. zmiana w skałę; trwa przez 3 posty).
Występowanie: Odwrócone Osiedle, Lewitujące Osiedle, Świat Ludzi – Miasto, Obrzeża Miasta, Blokowisko.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz YHqWI9a
Nazwa: Furbo (B)
Opis: Bestia z wyglądu przypominająca wyliniałego lisa, choć wilczych rozmiarów. Posiada parę dużych, mądrych ślepi barwy bursztynu. Długie i smukłe łapy porasta rdzawobrązowe futro, podobnie jak kark i ogon, gdzie sierść jest dużo dłuższa. Jego długie uszy są zaś koloru rudego, wewnątrz zmieniające się w kremowe, pasując kolorystycznie do pyska, nosa, opuszek łap i podbrzusza. Te potworki są niezwykle sprytne i przebiegłe, zaś ich specjalnością jest chowanie się, uciekanie i znajdowanie wymyślnych kryjówek.
Moce: Niewidzialność (na 3 posty; obejmuje również właściciela).
Występowanie: Las Drzwi, Znikająca Szachownica.
Oswojone przez: Gawain

Bestiariusz Zixp0p7
Nazwa: Gatto (B)
Opis: Przerośnięty kot, rozmiarem dorównujący koniom. Posiada parę błoniastych, błękitnych skrzydeł, przypominających nietoperze. Z jego łba wyrasta para lekko zakrzywionych rogów, których używa w walce. Posiada również parę bystrych, przenikliwych ślepi. Ubarwienie jego futra jest upodobnione do tradycyjnego wyglądu kota syjamskiego, aczkolwiek zamiast czerni, jego futro ma prześwity barwy czekolady.
Moce: Swymi skrzydłami potrafi wywołać wiatr bądź wznieść od podłoża tumany kurzu, umożliwiające pozostanie nieuchwytnym na czas 2 postów. Jego rogi pozwalają mu na skuteczną samoobronę.
Występowanie: Wieża Zegarowa, Las Drzwi
Oswojone przez: Kejko

Bestiariusz KYHUh1T
Nazwa: Alam (B)
Opis: Pozbawiony uszu wilk o smoliście czarnej sierści, bez przebłysków, z wyjątkiem białego pyska. Posiada parę pustych, czarnych ślepi bez żadnego wyrazu. Na jego grzbiecie rosną zazwyczaj kwiaty, grzyby bądź drzewa. Przez niektórych Alamy nazywane są Strażnikami Natury.
Moce: Potrafi wytworzyć cierniste pnącza, które wyrastają z jego grzbietu.
Grzyby rosnące na grzbiecie Alama mogą produkować pył usypiający przeciwnika (na 2 posty).
Występowanie: Malinowy Las.
Oswojone przez: Velo, Bane

Bestiariusz DhqRfne
Nazwa: Peste (B)
Opis: Stwór przypominający wyglądem wilka, jednak z baranią czaszką w miejscu pyska. Posiada zakręcone rogi, zaś jego przednie odnóża zakończone są potężnymi kopytami. Ogon ma wilczy, kark porósł mu barwnym pióropuszem. Mimo braku oczu, radzą sobie doskonale. Pozostałe zmysły tego potwora są bardzo, ale to bardzo wyostrzone. Jego futro przechodzi w barwach od kremowej, przez rudobrązową po zielonkawy bądź niebieski. Często zowie się go Zwiastunem Chorób. Legenda głosi, że ten, kto ujrzy Peste, niemalże natychmiast zachoruje. Nie są to poważne choroby, jedynie przeziębienie, grypa bądź zapalenie płuc.
Moce: Wyostrzone zmysły, zadawanie obrażeń potężnymi rogami. Peste potrafią ziać zielonym ogniem. Jednak różni się on od takiego zwyczajnego. Nie parzy, nie zadaje obrażeń, co najwyżej można poczuć ciepło. Wywołuje on jednak nieprzyjemne konsekwencje jeśli ma się z nim kontakt. Sprawia, że na 5 postów, osoba "poparzona" robi się chora (złe samopoczucie, ból głowy, katara, kaszel, ból gardła, ot przeziębienie). Bestia może ziać przez 3 posty po czym muszą nastąpić 4 posty przerwy.
Występowanie: Mroczne Zaułki, Upiorne Miasteczko, Ogród Strachu.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz Satyr1png_nqxqpqa
Nazwa: Satyr (B)
Opis: To dość dziwne istoty, które wolne od wszelkich trosk, przemierzają na swych kopytach całą Krainę Luster. W głowach im ciągle hulaszcze zabawy, żarty, psoty i tańce. Nie gardzą winem i sytym posiłkiem, chodź jak mówią pogłoski, mogą żyć bez żadnego jedzenia, jednak gry przekroczą granicę Krainy Luster, a zdarzają się takie przypadki, przez ich wrodzoną ciekawość, stają się uzależnione od pokarmów i płynów. Często pojawiają się wśród mieszkańców świata po drugiej stronie lustra, lecz wyjątkowo trudno zatrzymać ich przy sobie, gdyż prędko się nudzą i szukają nowych doświadczeń. Ci psotnicy uwielbiają straszyć niczego niespodziewających się wędrowców, przynosić prezenty, które okazują się nieprzyjemnymi niespodziankami oraz zaczepiać w lubieżny sposób panie i panów.
Moce: Usypiająca Pieśń (przy użyciu swego fletu wprowadzają wszystkich dookoła, którzy słyszą ten dźwięk w stan letargu; każdy zostaje wprowadzony w sen, ale trwa to 3 posty, więc można zdążyć uciec przed melodią, jednak gdy już się zaśnie, budzi się po 2-3 postach),
Zwiększona prędkość (gdy podskoczą i stukną w kopyta, aż iskry polecą, a wydobędą z nich charakterystyczne brzdęknięcie, stają się zaczarowanymi wyśmienitymi biegaczami; pozostawiają po sobie jedynie unoszące się chmurki dymów, nawet nie widać śladów kopyt, które tylko muskają ziemię w pośpiesznej ucieczce).
Występowanie: Kraina Luster.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz 1zof9xt
Nazwa: Dziwotwór (B)
Opis: Podobno Dziwotwory są jednym z nieudanych eksperymentów organizacji MORIA. Choć wyglądem przypominają bardzo mocno zdeformowanych ludzi, nie mają w sobie absolutnie nic z człowieka. Bestie te kierują się wyłącznie instynktem, nie posiadają zdolności mowy i bardzo trudno jest nad nimi zapanować. Są bezwzględne, a żywią się niemal wyłącznie krwią i mięsem, czasem także ludzkim. Mimo to, możliwe jest oswojenie ich, a jeżeli już komuś się uda, Dziwotwór będzie mu wierny do końca życia.
Po brzusznej stronie ciała tych potworów znajduje się otwór otoczony przebijającymi skórę żebrami. Jego wnętrze wypełnia coś, przypominającego cień, w działaniu przypominającego maleńką czarną dziurę.
Moce: Czarna Dziura (przez otwór na brzuchu mogą „wsysać” przedmioty martwe, które bezpowrotnie znikają), posiadają ostro zakończone rogi oraz jeszcze ostrzejsze, wydłużone kły, są bardzo wytrzymałe.
Występowanie: Dyniowe Miasteczko, Ogród Strachu, Podmiejski Labirynt.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz P8s29Xf
Nazwa: Mr. Limpet (B)
Opis: Nietypowy strach, uniesiony na około trzymetrowym drągu, zaopatrzony w surdut, cylinder, fajkę i szmacianą twarz wykrzywioną w radosnym, przyjaznym uśmiechu. Stwór, który za okazaną pomoc potrafi odpłacić z nawiązką, niesamowicie oddany, łagodny i przepadający za towarzystwem. Śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że jest on wyśmienitym kompanem.
Moce: Umiejętność wprawienia wroga w dezorientację, coś przypominającego silny ból głowy lub zamglenie oczu, trwające max 3 posty.
Występowanie: Las Drzwi.
Oswojone przez: Iskra (spaczony)
Wersja spaczona:

Bestiariusz YaAwyys
Nazwa: Arlekin (B)
Opis: Bestie z wyglądu i usposobienia przypominająca koty. Arlekiny są bardzo nieufne i podejrzliwe wobec wszystkich innych istot. Przeważnie są samotnikami, nie lubią towarzystwa nawet innych przedstawicieli swojej rasy. Najczęściej można je spotkać w opuszczonych, mrocznych miejscach, gdyż najlepiej czują się mroku. Cechuje je gęste, wielobarwne futro, przez które mogłyby wydawać się łatwym celem. Nic bardziej mylnego! Arlekiny mogą na życzenie stać się niewidzialne i w mgnieniu oka uciec do swojej kryjówki, przez co naprawdę ciężko jest je złapać czy oswoić. Rozmiarami nie przewyższają wyrośniętego kota, choć w razie niebezpieczeństwa potrafią zwiększyć je do wielkości dorosłego tygrysa.
Moce: Niewidzialność (na 3 posty), zwiększona zwinność i szybkość, zwiększanie rozmiarów do tygrysich.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, Mroczne Zaułki.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz W8CiHAy
Nazwa: Sarena (B)
Opis: Istoty o zagadkowej naturze i pochodzeniu, obecnie zamieszkujące Krainę Luster oraz Szkarłatną Otchłań. Prawdopodobnie powstały w wyniku Bestialskiego Pościgu. Ich wygląd może przyprawiać o dreszcze, a to za sprawą okazałego poroża, z którego zwisają czaszki czy inne kości, które bestie traktują niczym ozdoby. Od pasa w górę ich postać przypomina ludzką, choć bardziej filigranową. Występuje u nich dymorfizm płciowy; samice mają delikatniejszą posturę, jaśniejsze umaszczenie oraz nieco wydatniejszy kształt klatki piersiowej. Oczy przybierają zwykle intensywne kolory, natomiast czarne źrenice mają kształt gwiazdy. Od pasa w dół Sarena posiada ciało jelonka bądź łani. Bywają nazywane Kościanymi Pieśniarzami, ponieważ występuje u nich silne zamiłowanie do muzyki. Ze stworzonych przez siebie instrumentów potrafią wydobyć nieziemskie dźwięki, które wraz z ich śpiewem mogą (dosłownie) zahipnotyzować słuchaczy. Trudnią się też zbieractwem, a ze swoich „skarbów” wytwarzają przedmioty codziennego użytku, takie jak instrumenty, zabawki czy broń. Rozumieją ludzką mowę, same jednak posiadają własny, melodyjny dialekt. Sareny zwykle darzą swego właściciela natarczywym umiłowaniem. Posiadacz często staje się wręcz obiektem kultu i zasypywany jest prezentami oraz balladami.
Moce: Hipnoza muzyką (na 3 posty, potem 2 posty przerwy; obejmuje max 2 osoby na raz),
Wytwarzanie przedmiotów (podczas walki bestia może stworzyć max 1 broń; tworzenie przedmiotów w zależności od ich złożoności trwa od 1-3 postów, potem 3 posty przerwy).
Występowanie: Malinowy Las, Herbaciane Łąki, Kryształowe Pustkowie, Ogród Strachu.
Oswojone przez: Seamair, Val'rakh

Bestiariusz NuD7bVp
Nazwa: Schnee (B)
Opis: Schnee wyglądem przypominają nieco lisy polarne, choć mogą osiągać rozmiary dorosłego tygrysa. Ciała tych bestii porasta białe niczym śnieg futro, od którego zawsze bije przyjemny chłód, jak gdyby było wykonane z maleńkich lodowych igiełek, zaś ich ogony zdobią wielkie, piękne pióra mieniące się wszystkimi odcieniami niebieskiego. Schnee są bardzo płochliwe i nieufne wobec innych istot. Gdy są przestraszone lub rozzłoszczone, potrafią całą swoją sierść przemienić w drobne, lodowe kolce, którymi miotają na wszystkie strony.
Moce: Potrafi wytwarzać na powierzchni całego ciała ostre, choć małe lodowe odłamki i miotać nimi w przeciwnika.
Przez ugryzienie może zamrozić daną kończynę bądź część ciała przeciwnika (na 2 posty).
Występowanie: Kryształowe Pustkowie.
Oswojone przez: Colette, Enkil, Tyk

Bestiariusz CoYcDJS
Nazwa: Shaytan (B)
Opis: Stwór odbiegający od wyobrażeń satyra, choć o podobnej posturze i tak samo, jak leśny wyznawca Dionizosa, opatrzony w zwieńczające głowę, pokaźne rogi. Smolista skóra, czarne, niesforne kędziory i żółte źrenice, osadzone na czarnym oczodole dodają mu czarciego uroku. Jego postura i ciało przypomina jeszcze dziecięce, choć groźne spojrzenie i ostro zwieńczone uszy szybko upewniają o diabelskim rodowodzie owego osobnika.
Moce: Wytwarzanie silnej toksyny w gruczołach ślinowych. Do tego nasz mały czort chętnie używa swych bogatych umiejętności lingwistycznych i skłonności do nieuzasadnionych bójek.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, Ogród Strachu.
Oswojone przez: Iris, Wilk, Alnari

Bestiariusz NTtHE4B
Nazwa: Forêts (B)
Opis: Wielki wąż o łuskach koloru jasnej zieleni lub srebra i rubinowych ślepiach. Nieufny, lubi nakłaniać innych do rzeczy, których nie chcą zrobić.
Moce: W jego zębach znajduje się trucizna paraliżująca (ofiara zachowuje przytomność; 2 posty) oraz może pozbawić tchu zaciskając ogon wokół ciała osoby, co prowadzi do omdlenia (2 posty).
Występowanie: Okolice Czekoladowego Jeziora, Las Drzwi.
Oswojone przez: Tyk, Fatum (spaczony)
Wersja spaczona:

Bestiariusz QtD3dq9
Nazwa: Kazam (B)
Opis: Kazam to potwór, który grasuje w Krainie Luster i Szkarłatnej Otchłani. Widmo charakteryzuje się dziwną aurą oraz zanikającym ciałem. Ten potwór nie jest nastawiony zbyt przyjaźnie, a wręcz przeciwnie, nie lubi nikogo i najchętniej zniszczyłby wszystko wokoło. Jest bardzo szybki, a jego słabą stroną są uczucia. Te monstra, podobnie jak Strachy, żywią się emocjami, a gdy ktoś będzie przyjaźnie do niego nastawiony, szanse na złapanie zwiększają się dwukrotnie. Najczęściej pojawiają się po zapadnięciu zmroku.
Moce: Pozbawienie rozumu (moc nie pozwala myśleć przeciwnikowi, wywołuje w nim strach, a ten podejmuje nieprzemyślane decyzje; trwa 2 posty, ponownie można jej użyć po 4 postach przerwy),
Przenikanie (Kazam umie przenikać przez dowolne przedmioty; moc trwa 5 postów, ponownie można jej użyć po 3 postach).
Występowanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań.
Oswojone przez: Bane, Thorn, Vyron, Basile, Enkil

Bestiariusz Sowapng_nqxqpqq
Nazwa: Alphard (B)
Opis: Stworzenie, którego usposobienie i zachowanie owiane jest tajemnicą. Wiadomo natomiast, że jest on sową w barwie jaskraworóżowej, o miodowych, przenikliwych ślepiach. Szczątkowe informacje pozwalają także stwierdzić, że zwierzę to stroni od zgiełku i często widziane jest w Świecie Ludzi.
Moce: Sowa posiada moc przemieszczania się pomiędzy światami, zarówno Krainą Luster, Szkarłatną Otchłanią i Światem Ludzi. Alphard jako nieliczny z magicznych stworzeń obdarzony został zdolnością porozumiewania się, precyzując – mowy. Co do konkretnego języka, przejmuje ten, którym porozumiewa się jego właściciel. Dodatkowo zwierzę to popisać się może niezwykłą inteligencją.
Występowanie: Malinowy Las, Kryształowe Pustkowie, Ogrody Rozalii.
Oswojone przez: Tyk, Seamair (spaczony)
Wersja spaczona:

Bestiariusz LVPwjc4
Nazwa: Eques (B)
Opis: Majestatyczny, poruszający się z gracją koń, z którego czoła wyrasta róg przypominający srebro. Nieufny z początku, po oswojeniu staje się wiernym i oddanym towarzyszem, zupełnie, niczym pies. Na co dzień stroni od walk, jednak jeżeli już musi, może bronić swego pana do samego końca. Nieco bardziej podejrzliwy wobec osobników płci męskiej.
Moce: Przy pomocy rogu jest w stanie wytworzyć strumień magicznej energii, służący dezorientacji lub odrzuceniu przeciwnika w tył; może wytworzyć portal prowadzący do Szkarłatnej Otchłani lub Świata Ludzi, choć do tego drugiego sam nie może przejść; może (sam, bez właściciela) pojawiać się w snach istot, jednak nie może zmienić ich przebiegu, tak samo, jak i istoty, do których sen „należy”, nie mogą go wtedy oswoić.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie.
Oswojone przez: Wilk, Alnari

Bestiariusz Ql1RqjE
Nazwa: Phantom (B)
Opis: Przerośnięty wilk o ciemnym jak noc futrze. Na pysk pyskach tych bestii znajdują się czaszki, noszone przez nie niczym jakieś upiorne maski. Posiadają jedno, białe i świecące w mroku ślepie. Ogon Phantoma jest chudy i wyliniały. Na ciele potwora widoczne są kości przebijające się przez skórę w różnych miejscach. Na karku miast sierść znajdują się pióra, wyglądające jak krucze. Wszystkie Phantomy łączy niezwykle perfidne usposobienie i okrutne „poczucie humoru”.
Moce: Iluzja (trwa 3 posty; może przybrać formę czyjegoś największego lęku), zwiększona zwinność i szybkość.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, Dyniowe Miasteczko.
Oswojone przez: Enkil (spaczony), Selene, Fatum
Wersja spaczona:

Bestiariusz CAFi20r
Nazwa: Cauchemare (B)
Opis: Jedne z najbardziej tajemniczych bestii zamieszkujących świat po drugiej stronie lustra. Ponoć są to ucieleśnione fragmenty niedojedzonych przez Cienie koszmarów sennych. Osiągają rozmiary do półtora metra. Ich ciała wyglądają jak zrobione z cienia. Na tle porastających skórę Cauchemarów, czarnych jak smoła piór widnieje para białych ślepi pozbawionych wyrazu, zakrzywiony dziób, zaś z ich głów sterczy para długich uszu. Postać jak żywcem wyjęta z jednego z dziecięcych koszmarów.
Moce: Iluzja (na 3 posty), zdolność latania, może (sam, bez właściciela) pojawiać się w koszmarnych snach istot.
Występowanie: Wieża Zegarowa.
Oswojone przez: Enkil, Tyk

Bestiariusz 1KXwB4B
Nazwa: Kot w butach (B)
Opis: Kto nie słyszał baśni o kocim muszkieterze? I choć postura nie okazała się być mu łaskawą, niewielki wzrost, wszechobecne, rudawe futro i nienaturalne zamiłowanie ku kocimiętce nadrabiał przednim fechtunkiem. W istocie, wyglądem nie różni się od przeciętnego pchlarza, wykluczając parę wypastowanych butów, pas z przypiętą do weń szpadą oraz pokaźny kapelusz, opatrzony dorodnym, napuszonym piórem.
Moce: Wyśmienity fechmistrz, którego niewielkie gabaryty nie przeszkadzają w przyszpileniu co poniektórych. Giętki jak sprężyna, prężny i całkiem silny, jak na przedstawiciela rasy kociej. Dodatkowo dysponuje niezawodną bronią, w postaci nieodpartego uroku osobistego (zauroczenie trwające 1-2 posty).
Występowanie: Cukierkowa Ulica, Malinowy Las.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz NxMX4pz
Nazwa: Dusty (B)
Opis:  Bestia ta przypomina z wyglądu krzyżówkę kotowatego ze smokiem. Posiada duże, silne kocie łapy, które zakończonej są dużymi, nigdy nie chowanymi pazurami. Na łapach posiada też kryształy, mogące służyć do ataku i obrony. Ma pysk, przypominający trochę ten gadzi – zamiast kłów, ma moce i ostre łuski, które idealnie nadają się do miażdżenia. Przy głowie oraz na ogonie ma barwne kryształy.
Jest wielkości przeciętnego wilka.
Każda z bestii posiada indywidualny charakter.
Moce:  kontrola piaskiem z najbliższego otoczenia – może używać tej mocy do ataku i obrony. Moc działa przez 3 posty, później 4 posty przerwy.
Występowanie: Namalowana Pustynia, Kryształowe Pustkowie
Oswojone przez: brak

Ranga A


Bestiariusz HtRS1Ka
Nazwa: Naeve
Opis: Wyglądem przypomina obleczonego białym futrem węża, posiadającego krótkie nóżki i rogi z tyłu głowy. Jego oczy zmieniają kolor w zależności, pod jakim kątem pada na nie światło, i z jakiej perspektywy się na nie patrzy. Podczas walki agresywny, w stosunku do właściciela pełni rolę oddanego sługi, do którego z powodzeniem można się przytulic, na przykład ze względu na jego aksamitne futro. Co zaś się tyczy zachowania przed oswojeniem – nie polecamy próbować tego osobom mającym złe podejście do zwierząt, gdyż odnotowano tajemnicze zaginięcie w rejonie jego występowania.
Moce: Władza nad lodem (przykładowe zastosowanie – pociski lodowe), w jego pazurach i w kolcu na końcu ogona znajduje się substancja powodująca utratę przytomności (2 posty).
Występowanie: Malinowy Las.
Oswojone przez: Scavell, Christopher

Bestiariusz BksK7ab
Nazwa: Ra (A)
Opis: Są to zarazem piękne, jak i tajemnicze bestie. Kryją w sobie wiele zagadek, pomysłowości i hardości. Niegdyś żyły w cztero-sześcioosobowych grupach, które zwały Splotem lub Promieniem. Każde plemię charakteryzowało się innymi barwami znakowymi na czole i ramieniu skrzydła. Są to stworzenia pokryte mlecznym lub brudnobiałym futrem na tułowiu, które na skrzydłach przemienia się harmonijnie w pióra. Łapy stworzenia są silne i smukłe, a chronią je fasetki łusek, nakładające się na siebie. Podobna 'zbroja' znajduje się na długim ogonie, zwieńczonym złotym, bądź srebrnym grotem, w którym utkwiony został jeden z czterech szlachetnych kamieni: rubin, szafir, szmaragd bądź diament. Na proporcjonalnym łbie i torsie umieszczone są obręcze, które przypominają koronę, rogi, zbroję, połączone ze sobą.
Na świecie pozostały cztery takie stwory, dwa samce i dwie samice, żyjące oddzielnie.
Moce: Promień świetlny, wydobywający się z kamienia szlachetnego umiejscowionego na ogonie, zwany Promieniem Ra (użycie raz na 3 posty), mowa, która odbywa się na zasadzie telepatii.
Potrafią również znikać w świetle lub plamie światła, wykorzystując je jako portale.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie, rzadziej Malinowy Las.
Oswojone przez: Seamair

Bestiariusz TWRUbbJ
Nazwa: Aureum (A)
Opis: Zwierzę to jest chytre i przebiegłe. Uwielbia wszystko, co się świeci, zupełnie niczym sroka. Aureum są bestiami niezwykle beztroskimi i leniwymi, całe dnie najchętniej spędzają na lataniu i zbieraniu kamieni szlachetnych oraz innych drogocennych przedmiotów. Są samotnikami, nie przepadają za towarzystwem innych przedstawicieli swojego gatunku. Aureum wyglądem przypominają baśniowe smoki. Ich skórę pokrywa twarda, lśniąca łuska w odcieniu błękitu, z pleców wyrasta para wielkich, potężnych skrzydeł porośniętych piórami. Pyski tych bestii osłania gruba struktura przypominająca kość, a wyglądem imitująca czaszkę, z której wyrasta para rogów. Od samej głowy, aż po koniec ogona tych istot ciągnie się długa grzywa wyglądająca, jak upleciona ze złotych nici.
Moce: Zdolność latania, ognisty oddech, manipulacja rozmiarem (od wielkości małej jaszczurki do 8 metrów długości), zwiększona zwinność i szybkość.
Występowanie: Kryształowe Pustkowie, Ogród Strachu.
Oswojone przez: Kejko, Seamair

Bestiariusz ILrjSWt
Nazwa: Shakrast (A)
Opis: Te istoty, dopiero niedawno pojawiły się w Krainie Luster, początkowo brano je za Koszmary, lecz wnikliwsza obserwacja pozwoliła sklasyfikować je jako nowy gatunek bestii. Ciało Shakrasta osiąga ponad 2 metrów wzrostu i jakichś 180 kg. Bestia ma humanoidalną budowę, w wielu aspektach niezwykle zbliżoną do ludzkiego organizmu. To podobieństwo, nie jest przypadkowe, gdyż stworzenia te powstają poprzez przejmowanie martwych ciał „ludzi”. Stąd też przydomki takie jak śmierciojad czy cmętarnik. Upiorna aparycja, w postaci czarnej niczym smoła skóry, długich uszu, których małżowiny posiadają ostry neonowy kolor, podwójnej pary wąskich ślepi, długich ostrych pazurach oraz złowieszczego uśmiechu … nie przysparza im fanów. Dojrzały Shakrast, posiada od 3 do 8 długich chwytnych ogonów, przypominających macki.
Istoty te są niezwykle silne i zwinne, zaś ich zachowanie wskazuje na wysoki intelekt. Najchętniej przemieszczają się za pomocą skoków oraz wspinaczki. Bestie komunikują się za pomocą wysokich dźwięków oraz szumów, przez co ich słuchanie może narazić na migrenę.
Shakrastów nie da się oswoić, to bestie same wybierają sobie Pana. Zwykle podążają za nimi, niczym upiorne widma, które z czasem stają się coraz bardziej natarczywe. Nikt nie wie, co staje się kryterium, jakim bestia kieruje się w wyborze swego Pana bądź Pani. Gdy bestia, obierze już swój obiekt zainteresowania, jest zdeterminowana do tego stopnia, że nie odejdzie, nawet jeśli zostanie poważnie zraniona, zawsze też odnajdzie swój cel. Shakrast, potrafi być nachalny, naruszać przestrzeń osobistą właściciela, a nawet kraść rzeczy, które do niego należą. Jeśli jednak zostanie zaakceptowany, staje się niebywale wiernym obrońcą.
Moce:  Dzielenie zmysłów — (bestia tworzy więź między sobą a swym właścicielem, dzięki czemu ten jest w stanie widzieć, słyszeć oraz czuć wszystko to, co dzieje się wokół bestii — czas działania 3 posty czas odpoczynku 6 postów), Niewidzialność — (Shakrast potrafi stać się całkowicie niewidzialny, nie może jednak przenieść tej umiejętności na właściciela — czas działania 3 posty — czas odpoczynku 4 posty).
Występowanie:  Kraina Luster – Upiorne Miasteczko, Kryształowe pustkowie, Szkarłatna Otchłań – Las Drzwi, Ogród Strachu
Oswojone przez: brak

Bestiariusz 4aMrBwl
Nazwa: Zyndu (A)
Opis: Zyndu to wcześniej nikomu nieznane bestie. Pierwsze wzmianki o nich pojawiły się, gdy prowadzona była wojna między ludźmi i istotami z Krany. Mówi się, że są one wcieleniem poległych magicznych istot. Występują we wszystkich trzech światach. Z reguły są łagodne, ale mogą zachowywać się agresywnie w stosunku do kogoś, kto atakuje ich pana.
Większość ich ciała świeci jasnym blaskiem, jednak dzięki temu, że absorbują część najbliższego otoczenia – staje się ono mniej widoczne. Części z otoczenia niekiedy mogą przypominać zbroję, a innym razem okrywać tylko małe kawałki korpusu Zydnu
Każdy przedstawiciel swojej rasy wygląda trochę inaczej. Jedne mogą mieć ciało pokryte piachem, inne piachem i kamieniami, a jeszcze inne kryształami (dotyczy to osobników mieszkających w Kryształowym Pustkowiu).
Z ukształtowania ciała przypominają drapieżnika: mają szczupłe tułowia oraz kończyny, które zakończone są pazurami. Ich pyski posiadają mocne szczeki z ostrymi zębami. Nie mają oczu. Kierują się jedynie węchem i słuchem.  Osiągają rozmiary typowe dla wierzchowców.
Moce: Posiadają dwie moce. Pierwsza z nich zakłada, że na czas trwania 2 postów (a później 4 odpoczynku) przyjmują postać niematerialną: stają się niezdolne do zranienia. Wyglądają wtedy jak „duchy” o różnorakich brawach. Same też nie mogą wtedy nikogo zaatakować.
Druga moc polega na nakładaniu tarczy na właściciela, która jest zdolna ochronić go przed wszystkimi fizycznymi przez dwa posty. Później cztery posty czekania.
Występowanie: Ogród Strachu, Ogrody Rozaliny, Kryształowe Pustkowie, Wyspy Księżycowe (Norvir)
Oswojone przez: Alnari

Bestiariusz 9j6xAmR
Nazwa: Dracula (A)
Opis: Owy stwór nie bez powodu został nazwany imieniem legendarnego krwiopijcy – Draculi. Z wyglądu przypomina zwyczajną panterę, tyle iż z ostrzem umieszczonym na końcu ogona oraz nieco większymi kłami. Jest to o wiele szybsza i większa wersja owego kota. Jakby tego było mało, jeśli chodzi o skoki w dal, dwukrotnie bije na głowę lidera w tej klasie – irbisa. Gustuje w ludzkiej krwi, przeważnie dzieci. Potrafi mówić, mimo to, robi to bardzo rzadko. Gdyby nie fakt, iż atakuje nic nie spodziewające się ofiary, które bardzo często są bezbronne, można by owego kota nazwać honorowym. Nigdy nie ucieka, chyba iż z powodu rozkazu swojego pana. Wyjątkowo trudno go oswoić, lecz jeśli już komuś się to uda, zostaje z tą osobą na dobre i na złe.
Moce: Zmiana w czarny dym (porusza się znacznie szybciej od samej Draculi; w tej postaci nie może atakować ani oddziaływać na otoczenie), wydłużany ogon (maksymalnie do 1 metra).
Występowanie: Ogród Strachu.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz SuNnpDT
Nazwa: Schedel (A)
Opis: Schedel to bestia, która żeruje na ludzkich ciałach. Ożywa, wstępując w ciało zmarłego zwierzęcia. Jego skóra pokryta jest wyliniałym futrem, z wieloma łysymi miejscami. Cała postać jest wychudła, zamiast łap ma szpony przypominające ptasie. Na grzbiecie potwora znajduje się wielki garb, miejsce, w którym ten ma wrośnięte wiele głów, przypominających czaszki różnego rodzaju zwierzyny. W różnych miejscach jego ciała skórę przebijają ostre kości, które mogą sprawiać wrażenie olbrzymich kolców.
Moce: Z pysków Schedeli sączy się toksyna potocznie zwana trupim jadem. Są niezwykle wytrzymałe i mają bardzo silne szczęki.
Występowanie: Dyniowe Miasteczko, Znikająca Szachownica, Ogród Strachu.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz UchvUCj
Nazwa: Yūrei (A)
Opis: To dość tajemnicze stworzenia, które ponoć powstały w wyniku połączenie dusz magicznych istot z cieniem. Przeważnie objawiają się innym w świetle księżyca przybierając różne nieprawdopodobne i karykaturalne kształty. Lubią straszyć i płatać figle. Często zwabiają wielu nieszczęśników w opuszczone miejsca przybierając w oddali kształt ludzkiego zarysu. Każdy Yūrei ma jakąś charakterystyczną cechę, np. maskę, czy kolorowe kryształy, które pomimo zmiennokształtności pozostają, zwykle też w większości form ich ciało jest ciemne.
Moce: Potrafią niemal bez ograniczeń modyfikować swój kształt i formę, choć zwykle wyglądają groteskowo i abstrakcyjnie (rozmiary do max. 3 metrów). Potrafią też lewitować oraz znikać w cieniu i ciemności wykorzystując je niczym jak portale.
Występowanie: Upiorne Miasteczko, Wieża Zegarowa, rzadziej Ogród Strachu.
Oswojone przez: Velo

Bestiariusz 4wGtkFz
Nazwa: Anceu (A)
Opis: Masywny, biały tygrys o lodowo błękitnych ślepiach, z czego w prawym tkwi monokl. Sporadycznie można go spotkać również z fajką w pysku. Ekscentryczny, niezależny, oswoić się daje tylko nielicznym, a i zanim do tego dojdzie, wybrańcy muszą dowieść, iż są tego godni. Wprost idealny towarzysz dla Kapeluszników, którzy niemal dorównują mu stopniem swej oryginalności.
Moce: Wpędzanie wybranych osób w stan odurzenia własnymi, wyidealizowanymi marzeniami (2 posty), zwiększona inteligencja, teleportacja.
Występowanie: Herbaciane Łąki.
Oswojone przez: Iskra

Bestiariusz LtDeUlz
Nazwa: Conspectum (A)
Opis: Bestia przypominająca z wyglądu wielkiego, trzygłowego psa o szkarłatnej maści. Na jego ciele widnieje wiele par oczu, które dają mu duże możliwości, jeżeli chodzi o walkę. Conspectum nie są istotami przyjaznymi ani nawet rozmownymi. Należą do „tych złych” i są lojalne wobec swych właścicieli tylko wtedy, gdy i oni sami mają złe zamiary. Są skłonne do wszelakich mordów i sprowadzania nieszczęść na inne istoty. Jednakże bestia ta zna swój status i gdy pojawia się ktoś silniejszy od niej, chowa się w mroku.
Moce: Umbrakineza, Wieczne Widzenie (polega na otworzeniu wszystkich oczu, co daje mu inne spojrzenie na otaczający go świat, potrafi dzięki tej mocy odróżnić iluzje od prawdy; działa przez 3 posty).
Występowanie: Znikająca Szachownica, Kryształowe Pustkowie.
Oswojone przez: brak

Bestiariusz ZmKldMo
Nazwa: Ténebres (A)
Opis: Potężny, czarny lew posiadający rogi, czerwone oczy i długi ogon zakończony kolcami. Agresywny wobec większości ludzi, właściciel może zaś liczyć na bezwzględne posłuszeństwo, aczkolwiek oddaniem i wiernością tego nazwać nie można – raczej spartańskim charakterem.
Moce: Pirokineza, umbrakineza.
Występowanie: Mroczne Zaułki, rzadziej Upiorne Miasteczko.
Oswojone przez: Thorn, Vyron

Bestiariusz HpTAcT4
Nazwa: Alraun (A)
Opis: Mówi się, że dawno temu pewien człowiek zasadził w Ogrodzie Strachu mandragorę. Magiczna aura tego miejsca sprawiła, że z rośliną zaczęły dziać się niepojęte rzeczy. Wykopany korzeń wykazywał oznaki życia i zaczynał rozrastać się w błyskawicznym tempie. Po około miesiącu przekształcał się w ogromnego potwora, którego miejscowi zaczęli nazywać Alraunem.
Bestie te chodzą na tylnych łapach; wyglądają jak plątanina korzeni oraz pnączy, przez które gdzieniegdzie prześwitują kości i nagie mięso. Ich płeć najłatwiej rozpoznać po rozmiarze – samice dorastają do około 3 metrów, zaś samce są mniejsze i mierzą około 2,5 metra. Alrauny są bardzo niszczycielskie i agresywne, zwłaszcza samice bywają wyjątkowo trudne do okiełznania. To mięsożercy, jednak do życia potrzebują także wody i światła słonecznego. Są aktywne głównie nocą, za dnia zwykle śpią, wbijając się korzeniami w ziemię i przybierając wygląd uschniętych drzew.
Moce: Ogłuszający krzyk (na 2 posty), manipulacja pnączami wyrastającymi z ciała (maksymalne wydłużenie na 3 metry). Posiada bardzo ostre pazury i zęby.
Występowanie: Ogród Strachu, rzadko Malinowy Las.
Oswojone przez: Diana, Ivor Tyree

Bestiariusz Magicznylise
Nazwa: Divard (A)
Opis: Divardy to tajemnicze istoty, o których powstaniu traktuje opowieść O dwóch lisach przemierzających nieboskłon. Są większe od zwykłych lisów, mogą przybierać dowolne umaszczenie, a ich futro świeci delikatnym światłem w tej barwie. Za dnia ich wspaniałe ogony wydają się być stworzone z płomieni, nocą zaś przypominają mgłę, w której dostrzec można malutkie świecące punkty przywodzące na myśl gwiazdy. Divardy to niezwykle inteligentne stworzenia potrafiące komunikować się z innymi czymś w rodzaju telepatii, lecz nie przekazują słów, a zaszczepiają wiedzę o tym, co pragną przekazać.
Są niezwykle długowieczne, choć ich potomstwo jest słabsze od rodziców i rodzi się zwykle z mniejszą ilością ogonów. Obecnie spotkać można przede wszystkim trzy-, cztero- i piecioogoniaste bestie. (Łapiąc Divarda wykonuje się rzut kostką na ilość ogonów przyjmując, że wynik 1-2 to 3 ogony, 3-4 to 4 ogony a 5-6 to 5 ogonów.)
Moce: posiadają dwie magiczne zdolności warte uwagi: pierwsza nazywana Słoneczną pozwala tworzyć ogniki, których płomień mogą kontrolować. Na ten ogień nie działają moce dotyczące innych płomieni np. pirokineza. (3 posty użycia / 4 odpoczynku / ilość posiadanych ogonów wyznacza ilość wytworzonych ogników) Druga zdolność nazywana Księżycową pozwala lisowi na przemianę w niematerialne widmo samego siebie, innych istot, a nawet obiektów. (2 posty/ 3 odpoczynku / zdematerializować można tyle obiektów, ile bestia ma ogonów)
Występowanie: Kraina Luster
Oswojone przez: Tyk, Colette

Bestiariusz YUAVPsH
Nazwa: Bean Ar (A)
Opis: Bean Ar osiągają monstrualne rozmiary, wahające się od 4 metrów wysokości, do nawet 10 długości, jednak są to jedynie bestie prastare. Młode osobniki dochodzą do dwóch metrów wysokości i pięciu długości. Ich ciało pokrywa gęsta, wodoodporna sierść, mająca ciemne odcienie zieleni i brązu. Ślepia charakteryzują się brakiem źrenic i tęczówek, a barwa ich przypomina płynne złoto. Wzdłuż głowy ciągną cię spiralne rogi porośnięte czymś na podobieństwo porostu. Pysk Bean Ar'y pokryty jest grubą łuską, sięgającą powiek. Posiadają dwie masywne łapy z przodu zakończone ostrymi pazurami. Ogon zwierzęcia zakończony jest trójkątnymi wypustkami. Są to zwierzęta bardzo inteligentne i sprawiedliwe. W razie potrzeby potrafią zaleźć za skórę. Są waleczne i oddane, gdy pokochają kogoś, są w stanie oddać za tą osobę życie. Nade wszystko cenią sobie niewinność, a dzieci to dla nich rzecz święta.
Moce: Władza nad otaczającą go roślinnością (działa przez 3 posty, kolejne 2 musi odpoczywać), potrafi wyczuć kto w jego obecności kłamie.
Drow (w radykalnych przypadkach może zamienić napastników w swoim otoczeniu w drzewa, 4 posty zbieranie siły, 2 posty działania mocy, 6 postów odpoczynku).
Porozumiewa się poprzez przekaz telepatyczny, jednak w swój wyjątkowy sposób, a mianowicie przekazuje obrazy, uczucia, które zastępują mu słowa.
Występowanie:


Ostatnio zmieniony przez Skryba dnia Nie 10 Gru - 13:49, w całości zmieniany 4 razy

Powrót do góry Go down





Skryba
Gif :
Bestiariusz M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne
Re: Bestiariusz
Nie 26 Wrz - 22:13

Bestie Eventowe


Bestiariusz GAIANVX
Nazwa: Renifer Św. Mikołaja.
Opis: Wyglądem nie różni się tak naprawdę od tych, które można spotkać w normalnym świecie. Są one bardzo łagodnymi zwierzętami – nie można spodziewać się po nich ani agresji, ani tego, że nagle kogoś zaatakują. Chyba że w samoobronie. Bardzo przywiązują się do swoich właścicieli i są im lojalne oraz posłuszne.
Moce: Renifer ten posiada moc latania. Jest w stanie przemieszczać się w obrębie jednego tematu przez okres 4 postów. By znów się wznieść w powietrze, trzeba odczekać 2 posty.
Renifer posiada mentalną więź ze swoim właścicielem – oznacza to tyle, że jest w stanie się komunikować ze swoim panem za pomocą myśli.
Występowanie: Nagroda za udział w misji Zlecenie Świętego Mikołaja.
Oswojone przez: Iskra

Bestiariusz Ov5gBLe
Nazwa: Bałwiradek
Opis: Bałwiradki to dziwne stworzenia. Nie potrafią się same poruszać, nie topnieją — choć nie przepadają za temperaturą przekraczającą 15*C i stają się wtedy nieco marudne. Skąd pochodzą? Najprawdopodobniej gdzieś ze Zmrożonego Serca, gdyż to z wypraw do tej niegościnnej krainy pochodzą wszystkie znane Bałwiradki.
Moce: Bałwiradki nie mają żadnych magicznych zdolności. Nie potrafią czytać w myślach, nie widzą przyszłości. Tyle dobrze, że chociaż mówią po ludzku, bo żadnego by z nich pożytku nie było. Co więcej, to słowa są, jak się zdaje, sensem ich istnienia. Przypominają o urodzinach bliskich, doradzają, jaki kupić krawat, czy sukienkę. Służą właścicielowi radą w potrzebie.
Wyglądają natomiast jak najzwyklejsze bałwanki z nosami z marchewek i guzikowymi oczami. Niekiedy mają na głowie kapelusik, innym razem rondelek, czasem nie noszą na głowie niczego.
Wbrew pozorom wcale nie mają na imię Radek. Mają różne imiona.
Występowanie: Nagroda za udział w wyzwaniu świątecznym Rudolf
Oswojone przez: Kris

Bestiariusz L7odPgw
Nazwa: Fliksy
Opis: Te niezwykle urocze i delikatne stworzonka zamieszkują Krainę Luster już od paruset wieków. Legenda głosi, iż Fliksy, niegdyś były zwykłymi kwiatami, lecz za sprawą magicznej anomalii, lub jak kto woli cudu, ożyły. Istotki te wyróżniają się drobną budową, ich ciała okalają płatki kwiatów oraz liście a niekiedy również i ciernie. Nic zatem dziwnego, że bestyjki te zyskały sobie miano kwiatowych wróżek. Mimo iż ich skrzydełka wyglądają niepozornie, to Fliksy potrafią dzięki nim rozwijać sporą prędkość. Ich rozmiar, prędkość poruszania się, a także gust żywieniowy można przyrównać do kolibrów. Ich powierzchowność sprawia, że w odpowiednich warunkach, łatwo mogą zlać się z otoczeniem, udając kolejny element lokalnej flory. Kwiatowe wróżki, słyną ze swego niezwykle życzliwego usposobienia. Mimo iż w początkowym kontakcie, sprawiają wrażenie płochych, to wystarczy jednak odrobina życzliwości albo brak wrogich zamiarów, aby wzbudzić zainteresowanie owych stworzonek. Jeśli jednak poczują się zagrożone, to mimo swych filigranowych gabarytów, znalazły sposób na radzenie sobie z agresorami. Potencjalny przeciwnik zostaje obsypany złotym pyłem, który wprowadza go w stan słodkiego zapomnienia. Inną ciekawostką dotyczącą Fliks, jest fakt, iż są one nieme. Do komunikowania się wykorzystują zwykle pojedyncze gesty, jak i szereg bardziej skomplikowanych ruchów. Istna zabawa w kalambury.
Moce: Słodkie zapomnienie – osoba mająca kontakt ze złotym pyłem produkowanym przez bestie, przez krótką chwilę przeżywa stan głębokiego i błogiego zapomnienia. Nie traci przytomności, staje się jednak zupełnie obojętna na wszelkie bodźce wokół niej. Czas działania 2 posty, ponowne użycie mocy po upływie 3 postów.
Występowanie: Cała Kraina Luster, Niektóre obszary Szkarłatnej Otchłani, Nielicznie Świat Ludzi (nagroda za zdobycie odpowiedniej ilości punktów, w wyzwaniach Wiosennych)
Oswojone przez: Seamair, Wilk, Otome, Violet Ni'ur, Alnari, Francesca, Azusa, Iskra

Bestiariusz 6ee21d0cd44f2e841b31e2ff745f716b
Nazwa: Affimella
Opis: Niepozorna bestyjka zdolna podbić twoje serce lub przyprawić je o zawał. Wszystko zależy od tego, czy cierpisz na arachnofobię.  
Affimella to magiczny pająk o całkiem uroczej aparycji. Całe jej ciało pokrywa niezwykle puszyste i aksamitne w dotyku futerko — małe kaczuszki mogą się przy niej schować. Ubarwienie zawęża się do palety szarości oraz czerni, choć czasem można spotkać również okazy wpadające w granat bądź ciemny fiolet.  
Posiadają osiem nóg oraz parę jaskrawych oczu, które świecą w ciemności. Affimelle są kieszonkowego rozmiaru — wielkości przeciętnego chomika — lecz zaskakują niezwykłą siłą, gdyż są w stanie przenosić ogromne przedmioty — nawet do 100 kg. Cechuje je monstrualny apetyt na cukier, który jest prawdopodobną przyczyną niezwykłej ruchliwości tych bestyjek. Pajączki są nieprawdopodobnie łase na słodycze, do tego stopnia, iż nawet oswojona bestia może regularnie okradać wszystkie domowe schowki z łakociami — co bystrzejsze egzemplarze, decydują się na okradanie domów sąsiadów... Affimelle są niezwykle towarzyskie, lubią pieszczoty oraz zabawy.
Moce: jest bardzo silny oraz szybki, w kilka sekund jest w stanie wyprodukować ogromne ilości niezwykle lepkiej i wytrzymałej pajęczyny.
Występowanie: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, rzadko Świat Ludzi.
Dostępność: wyzwania i konkursy halloweenowe 2019
Oswojone przez: Tyk, Fatum


Bestiariusz T0arBx0
Nazwa: Marvolaeth
Opis: Marvolaeth przypominają legendarne istoty z baśniopisarskich podań, które były uosobieniem śmierci. Barwne, choć ciemne futro , którego kolory ukryte są zwykle pod gęstym, czarnym dymem otaczającym te stworzenia. W przeciwieństwie jednak do swoich legendarnych poprzedników Marvoleath przypomina wyglądem lisa. Nie jest stworzeniem zbyt okazałym, choć trudno go przeoczyć za sprawą magicznej właściwości śladów jego stóp. W miejscu, które zostanie dotknięte jego łapą pojawiają się bowiem magiczne zielone płomienie, które choć nie parzą to wydzielają ogromną ilość bardzo gęstego, czarnego bezwonnego dymu. Przy słabym, księżycowym świetle Marvolaethy są w nocy praktycznie niewidzialne. Dlatego stworzenia te preferują nocny tryb życia, dnie przesypiając w zakopane w norkach, czy ukryte w trudno dostępnych miejscach. Nie są zbyt towarzyskie, wolą ciszę i spokój, stąd są bardzo płochliwe i niezwykle trudno jest do nich podejść. Nawet jednak jeżeli ktoś zdobędzie zaufanie Marvolaetha nie powinien nigdy go dotykać. Choć barwne futro może wydawać się puchate i milutkie, to jest ono niezwykle zimne a przez to nieprzyjemne w dotyku. Chłód odczuwalny jest nawet w grubych rękawicach. Marvolaethy są doskonałym myśliwymi i tropicielami. Są sprytne i jeżeli zostaną odpowiednio wyszkolone mogą nie tylko na krótki czas ukryć coś w gęstym dymie, ale wykorzystać to by ukraść wiszące klucze, czy leżący na stoliku portfel. Ciekawą właściwością wytwarzanego przez nich dymu jest fakt, że znalezienie się w nim, wdychanie go pozwala na Marvolaethom na coś na wzór przekazywania telepatycznie informacji.
Dostępność: Wyzwania i konkursy halloweenowe 2019
Oswojone przez: Tyk, Lou


Bestiariusz EIR8eUM
Nazwa: Lafrigus
Opis: Znane również jako mroźne smoki, Lafrigusy zostały sprowadzone z Wysp Księżycowych. Ze względu na ich niewielkie rozmiary określenie „mroźne smoczątko” byłoby jednak bardziej adekwatne – mimo upływu lat nie rosną, pozostają w swej dziecięcej formie i rozmiarowo przypominają jaszczurkę (ok. 90 – 100 cm). Ich właściciele mogą jednak żyć nadzieją, że kiedyś ten stan się zmieni i Lafrigus osiągnie swą dorosłą formę, o której krąży wiele legend i opowieści na Wyspach Księżycowych.
Lafrigusy słyną z mroźnego oddechu: potrafią zionąć kłębami lodowatego dymu, który działa jak ciekły azot błyskawicznie mrożąc to, z czym się zetknie – choć smok jest w stanie zamrozić jedynie obiekty mniejsze od niego (nie dotyczy to istot żywych). Drobne skrzydełka są na tyle silne, że pozwalają smokowi na płynny i swobodny lot.
Moce: mroźny oddech
Dostępność: Bal Zimowy 2019
Oswojone przez: Erishi, Vyron, Scavell, Wena

Bestiariusz BiPxYZA
Nazwa: Honeqes
Opis: Tak właśnie taką nazwę, nosi jedno z piękniejszych stworzeń, jakie na swej ziemi nosiła Kraina Luster. Choć od ich pojawienia się na świecie, nie minęło jeszcze nawet jedno pełne stulecie. Honeqwsy pochodzą z Wysp Księżycowych, powstały za sprawą skrzyżowania tamtejszych wierzchowców z bestią Eques'em. Program hodowli z początku nie przynosił rezultatów, w końcu jednak odniesiono sukces, a przynajmniej do pewnego stopnia. Niestety Honeqesy nie dziedziczyły magicznych zdolności po jednym ze swych bestialskich rodziców, jedyną szczątkową jej pozostałość, stanowi umiejętność tworzenia światła. Gdy zapada zmrok, róg oraz kopyta wierzchowca zaczynają świecić niczym księżyc w pełni, co pozwala im na lepsze widzenia podczas nocnych galopów. Jeśli chodzi o wygląd tych stworzeń, to nie różnią się wiele od Eqesów, poza tym, iż są od nich większe oraz bardziej masywne. Można je spotkać w najróżniejszych umaszczeniach. Ich charakterystyczną cechę stanowi róg, który jest wyjątkowo długi, często dochodzi również do jego deformacji, a nawet pojawienia się dodatkowego rogu. Honeqes jest znacznie szybszy i wytrzymały od przeciętnego konia, odznacza się również większą inteligencją oraz uporem, przez co ułożenie sobie ów wierzchowca stanowi niemałe wyzwanie.
Dostępność: Bal zimowy 2019
Oswojone przez: Seamair

Bestiariusz SZ7RuZ4
Nazwa: Incuberre
Opis: Owiane złą sławą stworzenia pochodzące z odległych rubieży Kryształowego Pustkowia uznawane w legendach za złośliwe istoty, które przemierzają nocne niebo przynosząc Lustrzanom koszmarne sny. W istocie stworzenia te przed wiekami strzegły twierdz Cieni, atakując ostrymi szponami każdego, kto ośmielił się zakłócić spokój ich właścicieli. Incuberry zwykle mierzą około trzydziestu centymetrów, jednak znane są okazy, które mają nieco ponad metr wzrostu.
Moc: Cienista zjawa — Incuberry potrafią sprawić, że ich ciało na krótką chwilę zmieni się w czarną mgłę, niemal niewidoczną w cieniu. Mogą w tej formie bardzo szybko się poruszać — są w stanie przebyć do 100 metrów. (1 post używania / 3 posty czekania)
Grobowy wrzask — Zraniona Incuberra może wydać z siebie donośny dźwięk, który paraliżuje wszystkich w promieniu 10 metrów od Incuberry — niezależnie od tego, czy ci są względem niej przyjaźni, czy też nie.
Dostępność: Letni Maraton 2020
Oswojone przez: Diana, Queen, Scavell

Bestiariusz Wezus
Nazwa: Lerkam
Mroczne, niezbadane głębiny morskie od eonów rozpalały wyobraźnie gminu, rodząc w niej groteskowe obrazy monstrów zamieszkujących najczarniejsze odmęty zbiorników wodnych. Z małej wioski rybackiej ulokowanej na południowej części wybrzeża Morza Łez, terenie powszechnie znanym jako odizolowane i zacofane miejsce, pochodzi legenda o Matce Mórz, pradawnej istocie, która była świadkiem formowania się Krainy Luster i z której zrodziło się wszelkie życie zamieszkujące tonie morskie.
Według ludowych podań, pewnej burzowej, bezksiężycowej nocy, gdy Morze Łez targane było sztormem, jakiego nie widzieli na oczy nawet najstarsi mieszkańcy wioski, na piaszczystą plażę wyrzucona została cudaczna istota, przypominająca niezwykle długiego, mierzącego na oko sześćset stóp węża o łuskach białych, lecz mieniących się tęczowym blaskiem. Z poskręcanego cielska wyrastały twarde rogowate wypustki w kolorze najczarniejszej z czerni. Wieśniaków najbardziej jednak zaniepokoiła ”głowa” stworzenia - z szerokiej paszczy monstrum wyrastały rzędy długich i ostrych zębów, a w rozumnym, sześciookim spojrzeniu wieśniacy relacjonowali, że widzieli coś ludzkiego. Jeden ze świadków twierdził, że w jego głowie uporczywie powtarzał się cudzy, kobiecy głos “Za późno”.
Kierowani litością rybacy postanowili skrócić cierpienie znalezionej istoty - zebrali harpuny i powbijali je w miękkie, coraz bardziej suche ciało węża; miast krwi, trysnąć miała z niego piana morska, która poczęła syczeć i wrzeć, spowijając w parze całą sylwetkę bestii. Gdy opary opadły, w miejscu wielkiego stworzenia kłębiły się setki mniejszych “dzieci” owej istoty.
Obecnie Lerkamy, bo tak stworzenia te zostały nazwane przez światłych badaczy, osiągają rozmiary do 10 m długości i wagę do 400 kg. Jako jednej z nielicznych przypisuje się jej pochodzenie od Koszmarów. W niewoli osiągają one z reguły mniejsze wymiary od swoich kuzynów mieszkających na wolności. Choć w istocie są wężami morskimi, to dzięki swoim umiejętnościom magicznym są w stanie przebywać na powierzchni, a mianowicie - unosić się w powietrzu.
Moc: Lerkam nie posiada zdolności typowo ofensywnych, lecz mimo to lepiej jest go nie atakować, gdy nie jest to konieczne. Z jego ran wypływa biała krew, która przekształca się w ciągu posta w miniaturowe wersje potwora, które atakują tego, kto go zranił. Krwawi mściciele istnieją przez trzy posty, po czym znikają pozostawiając po sobie plamę białej krwi Lerkama.
Dostępność: Letni Maraton 2022
Oswojone przez: Tyk, Scavell, Bane

Bestiariusz EXWCcGR
Nazwa: Leporius
Opis: Prawdopodobnie najbardziej urokliwy stwór żyjący w Krainie Lustrzan. Leporiusy to średniej wielkości bestię, które ze względu na ich wygląd można zaliczyć do zającowatych. Charakteryzują je długie, opadające na drobny pyszczek, futrzaste uszy, niesamowicie miękkie futerko, a także wyrastające z czoła rubinowe wici. Ponadto stworzenia te posiadają mocne i długie kończyny, zakończone łapkami o najbardziej miękkich poduszeczkach we wszystkich trzech światach.  Istoty te zazwyczaj imitują swym wyglądem kulkę różowej, puszystej sierści, której trudno odmówić głaskania.
Moc: Zajęcowate stworzenie za pomocą swoich czułek, wytwarza specjalny różowy dym, który powoduje, że osoba w niego złapana dostaje napadu śmiechu trwającego trzy posty. W następnie tej niewielkiej tortury: jej nastrój się polepsza, a wszelkie złe myśli odchodzą w zapomnienie. Jakby całe zło tego świata nagle zniknęło. Bestia może użyć swojej mocy ponownie po 4 postach.
Dostępność: Spectro Walentynki 2021
Oswojone przez: Fatum, Thorn, Queen, Velo

Bestiariusz Cmokot
Nazwa: Ćmokot
Opis:  Tajemnicze bestie o wyglądzie przypominającym skrzyżowaniem sześcionożnego kota z ćmą. Niezwykle puchate i leniwe jest naturalnym wielbicielem bezpieczeństwa. Mówi się, że jeżeli znajdzie się miejsce z Ćmokotami to można w nim pozostać, bo nic złego Cię tam nie spotka, gdyż bestia ta posiada naturalną moc do wyczuwania miejsc bezpiecznych, do których się kieruje niczym zwykłe ćmy do światła. Lubią pieszczoty, lecz niech ktoś ze złymi intencjami spróbuje się do nich zbliżyć. Nawet gdyby udało się takiemu niegodziwcowi dogonić Ćmokota zostałby co najmniej boleśnie podrapany.
Moc: wyczuwanie bezpieczeństwa
Dostępność: Mini Wydarzenie Halloweenowe 2021
Oswojone przez: Colette, Diana, Gawain, Themis, Thorn, Tyk, Scavell, Sevia, Velo, Vyron, Wilk

Bestiariusz QgaEUhD
Nazwa: Abeliantus
Opis:  Wśród starych bajd przekazywanych ustnie z pokolenia na pokolenie u zarania istnienia Szkarłatnej Otchłani krążyła opowieść o białym króliku, który objawiał się zagubionym wędrowcom nęcąc ich i wodząc na zatracenie - ten, kto podążył za stworzeniem, był wyprowadzony na manowce, a ślad często po nim ginął. Czy spotkała ich śmierć z łap stworzenia, a może podróż do innego świata - nikt nie jest tego pewien. Niektórzy wiążą go z mitem o Alicji, jakoby to on był stworzeniem, które zaprowadziło ją za drugą stronę lustra. Nieliczni szczęśliwcy, którzy przeżyli spotkanie z Abeliantusem i jego wyczerpującą próbę zostali doprowadzeni do miejsca, w którym znajdował się ukryty skarb.
Abeliantus to stworzenie wielkości dużego królika o smukłym, długim jak u łasicy ciele pokrytym śnieżnobiałą sierścią. Od zwykłego zająca różni go ilość głów - wszak co dwie głowy to nie jedna. Z krótkiego futra w losowych miejscach na całym ciele wyłaniają się krwistoczerwone oczy; jedna z wersji legendy mówi, że im starszy Abeliantus tym ma więcej oczu, lecz naprawdę nikt nie wie, ile w tym jest prawdy, a ile zwykłej fantazji prostego ludu.
Moc: Podróże między światami (sam); każdy, kto nawiąże kontakt z jego oczami ma wrażenie, że przebijają go włócznie; dookoła nieszczęśnika pojawiają się magiczne włócznie, jednak nie zadają obrażeń fizycznych, a jedynie odczucie bólu; działa przez 2 posty, potem 4 posty odpoczynku.
Dostępność: 11 Urodziny Spectrofobii
Oswojone przez Beatrice, Diana, Fatum, Colette

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach