Azusa

Azusa
Gif :
Azusa 5PUjt0u
Godność :
Azusa Weles
Wiek :
17 - wizualnie i mentalnie
Rasa :
Upiorna Arystokracja
Wzrost / Waga :
172 | 58
Znaki szczególne :
Znamię na karku, trzy kolczyki na lewym uchu
Pod ręką :
Kołczan [30 strzał], Mieszek [17 miedziaków]
Broń :
Nóż myśliwski i łuk kompozytowy
Zawód :
Aktualnie brak
https://spectrofobia.forumpolish.com/t586-azusa#5043 https://spectrofobia.forumpolish.com/t639-azusa#6249 https://spectrofobia.forumpolish.com/t1070-azusa
AzusaDemoniczny Zawadiaka
Azusa
Pon 16 Gru - 7:15
A z u s a   W e l e s

Renard

Azu | Zusi

Kobieta

Około 100 lat

17

Upiorna Arystokracja

Wykluczona

Demoniczny Zawadiaka

Bezrobotna

Kraina Luster

Smoczy Lotos
M o c e  |  M a g i a
◈ Blokada Umysłu [Upiorna Arystokracja]
Przydatna umiejętność, chroniąca umysł użytkownika przed wszelkimi atakami mentalnych. Choć nie stanowi zapory doskonałej, w wielu przypadkach potrafi przechylić szalę zwycięstwa na korzyść właściciela. Sama zdolność nie różni się niczym od „blokad” posiadanych przez innych Upiornych.
Czas działania: Pasywna



◈ Niewidzialność [Wykluczona]
Jak sama nazwa wskazuje, Upiorny dzięki tej mocy, może stać się niewidzialny. Zdolność obejmuje jedynie samego użytkownika, ale nie ogranicza jego ruchów. Ten może śmiało się przemieszczać, jednakże wywołany przez niego hałas, jest w stanie zaalarmować nieprzyjaciela.  
Czas działania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty



◈ Aerokineza
Jest to moc o szerokim zastosowaniu, przydatna zarówno dla samego użytkownika, jak i jego drużyny. Umożliwia ona kontrolowanie silnego wiatru, najczęściej używanego do powalenia bądź unieruchomienia celu. W samej zdolności tkwi jednak znacznie większy potencjał, który młoda Renard dostrzegła. Podmuch zdolny przyprzeć dorosłego mężczyznę do muru, równie dobrze radzi sobie z lecącymi strzałami, chroniąc użytkowniczkę przed tego typu obrażeniami. Choć pod tym kątem aerokineza zdaje się być zmorą łuczników, potrafi służyć im także pomocą. Wykorzystując siłę wiatru, Azusa jest w stanie przyśpieszyć wystrzelony pocisk, zwiększając tym samym jego skuteczność bojową.
Czas działania: 3 posty | Odpoczynek: 4 posty



◈ Teleportacja
Umożliwia przenoszenie się do odwiedzonych wcześniej miejsc, w obrębie danego świata. Podróż międzywymiarowa jest niemożliwa. Ponadto użytkownik nie jest w stanie zabrać ze sobą dodatkowej osoby. Co ciekawe, z niewiadomych przyczyn, moc pozwala na przenoszenie się wraz z chowańcami. Warto też wspomnieć, że ta teleportacja jest debiloodporna. W przypadku, gdy na miejscu docelowym znajduje się jakiś obiekt, użytkownik przenoszony jest w najbliższą temu obszarowi, wolną przestrzeń. Dzięki temu nie stanie się „jednością” z przypadkowym obywatelem.
Czas działania: 1 post | Odpoczynek: 2 posty

U m i e j ę t n o ś c i
◈ Łucznictwo
Choć z początku było to zajęcie czysto hobbistyczne, pewne wydarzenia sprawiły, że zaczęła traktować trening bardziej poważnie. Do celności i prawidłowej postawy, na których dotychczas skupiała całą swoją uwagę, dołączyły inne elementy, w tym wiedza ogólna oraz szybkostrzelność. Znajomość broni i jej historii okazały się równie przydatne, co szybkie naciąganie cięciwy.



◈ Dobry Refleks
Ciało Upiornej wykształciło zdolność szybkiego reagowania na bodźce zewnętrzne. Bez wątpienia jest to zaleta, która przydaje się zarówno w życiu codziennym, jak i na placu boju. Jakby nie patrzeć, sprawne łapanie obiektów, zwiększona szansa na unik czy chociażby użycie mocy w odpowiednim momencie, przydają się w każdym aspekcie życia.



◈ Otwieranie Zamków
Sztuka wyuczona wieki temu. I choć z początku była wykorzystywana jedynie w jej drobnej, złodziejskiej działalności, okazała się przydatna także po zaprzestaniu nielegalnych praktyk. Klucz się zgubił? Zamek się zaciął? Ktoś zakopał w parku tajemniczą skrzynkę? Nie ma problemu, o ile pod ręką znajdą się odpowiednie narzędzia. Długie lata praktyki zrobiły swoje.



◈ Anisteras
Użycie tego zaklęcia umożliwia rzucającemu spojrzenie na świat przez oczy pobliskiego zwierzęcia lub bestii. Obiekt, na który rzucane jest zaklęcie, nie może znajdować się dalej, niż 10 metrów od rzucającego, a samo stworzenie musi znajdować się w zasięgu wzroku rzucającego. Zaklęcie nie umożliwia kontroli nad zwierzęciem czy bestią. Po użyciu 3 posty odpoczynku.



◈Mgiełka Primula magicus
Pozwala korzystającemu na przywołanie (na czas jednego postu) jednego okazu tajemniczego kwiatu Primula magicus, który wydziela za jednym zamachem małą ilość roznoszącej się w powietrzu trucizny. W promieniu trzech metrów od źródła trucizna obecna jest w stężeniu, przy którym kontakt z nią powoduje kaszel i łzawienie. Efekty są krótkotrwałe (jeden post). Umiejętność wymaga trzech postów odpoczynku.



◈ Pomniejszy rytuał
Postać potrafi określić, czy zachowania innych lub ogólna atmosfera wiąże się z jakąś religią/wyznaniem oraz zna ogólne zasady i obowiązujące tabu danej społeczności, co pozwala jej lepiej wtopić się w rozmodlony tłum.



◈ Zaklęcie Wspomnienia Kamiennej Batalii
Pozwala zmienić przedmiot o masie nie większej niż 25 kilogramów w kamień. Wraz z użyciem zaklęcia przedmiot ten natychmiast zyskuje wszelkie właściwości kamieni - staje się twardy i ciężki. Użycie wymaga dotknięcia danego przedmiotu. Przedmiot pozostaje kamienny na czas nie dłuższy niż 3 posty. Kolejne użycie jest możliwe po 5 postach.

A p a r y c j a
Gdyby ocenić samo ciało dziewczęcia i to dość pobieżnie, ciężko byłoby wychwycić u niej coś niezwykłego. Przynajmniej dla istot zamieszkujących Krainę Luster. Azusa jest młodą osobą. Nie tylko mentalnie, ale i cieleśnie. Wizualnie przypomina ludzką siedemnastolatkę z małymi dodatkami. Tak jak jej rodzice, należy do osób wysokich. Jakby nie patrzeć to aż sto siedemdziesiąt dwa centymetry czystego zła. Waga oscyluje w granicach normy. Nie jest ani za gruba, ani za chuda. Pod tym względem – zwykły przeciętniak. Podobnie sprawa się ma z jej długimi, sięgającymi bioder, czerwonymi włosami. I one nie są cechą, która specjalnie ją wyróżnia, acz barwa ta została osiągnięta magicznie. Naturalnie, kosmyki te są jasnobrązowego koloru. Ludzki obserwator może zwrócić uwagę na parę niewielkich, czarnych rogów wyrastających z głowy małolaty, o ile nie będą przykryte czupryną, jednak istoty z Krainy Luster większą uwagę skupią na jej złotym spojrzeniu - kolejnej, sztucznie uzyskanej barwie. Mimo wszystko znakiem, który bez wątpienia wyróżni ją spośród innych istot zamieszkujących ów krainę, jest znamię w kształcie diamentu na karku. Srebrny znak, zwykle pozostaje niewidoczny. Można go dostrzec jedynie pod odpowiednik kątem. Jest on spuścizną po Szklanym przodku i znakiem charakterystycznym dla rodu jej ojca. Jednak część wizualnych dziwactw Azusy, pochodzi także od niej samej. Mowa tu o stylu ubioru. Upiorna zdecydowanie preferuje męskie odzienie, ciężko spotkać ją w sukni. Zwykła, biała i luźna koszula z wiązanym dekoltem oraz ciemne, przylegające spodnie to u niej klasyk. Dodatkowo, rzadko rozstaje się ze swoim łukiem. Do czystej arystokratki jej daleko.

C h a r a k t e r
Choć nadal potrafi działać bez pomyślunku, kierując się jedynie silnymi emocjami, jest teraz nieco bardziej zrównoważona, niż wcześniej. Nie zrezygnowała jednak ze swojej maski, gdyż ta w pewnym stopniu, stała się już częścią niej. Wciąż pod płaszczykiem butnej, awanturniczej i nierzadko opryskliwej persony, kryje się znacznie delikatniejsze wnętrze, choć te ukazuje się już znacznie częściej, a przynajmniej w stosunku do niektórych osób. Wciąż podchodzi do wszelkich relacji, bardzo ostrożnie. Ma bowiem świadomość, że nie wszystkie z nich okażą się trwałe, wszak nie jedna obietnica potrafiła zamienić się w puste słowa bez jakiegokolwiek pokrycia. W dalszym ciągu potrafi pogrywać sobie z innymi, nie zwracając większej uwagi na stan emocjonalny rozmówcy. Jeżeli ma pewność, iż dane słowa kogoś zabolą – nie zawaha się z nich skorzystać, gdy uzna to za stosowne. Niezależnie od poczynionych zmian, wciąż jest typem buntowniczki, nieprzepadajacej za rolą damy dworu. Działa zgodnie z własnym sumieniem, nie przejmując się prawem, pozycją rozmówcy czy zasadami etyki. Jest tego zdania, że na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Z tego też względu nie kłania się przed możnowładcami. Oczywiście wyjatek stanowi ten bardziej prześmiewczy ukłon,  kpiący sobie z oczekiwań delikwenta. Zawsze stosuje szermierkę słowną, starając się unikać przemocy fizycznej. Niemniej jednak, przyparta do muru, weźmie udział w bójce ulicznej. Osobom postronnym ciężko będzie odgadnąć, kogo lubi, a za kim nie przepada. W obu przypadkach bywa złośliwa, nierzadko – dotkliwie.

H i s t o r i a
Azusa nie miała spokojnego dzieciństwa. Pomiędzy Sybillą i jej mężem Baalem dochodziło do częstych spięć, których ta była świadkiem. Ciągłe sprzeczki i brak porozumienia w rodzinie, doskwierały dziewczynie już od najmłodszych lat. Kolejny problem stanowił ojciec oraz jego brak zainteresowania dzieckiem. Chęć zaimponowania Baalowi towarzyszyła Upiornej od momentu, gdy ta dostrzegła dzielącą ich odległość. Walka o miłość rodzica często kończyła się irytacją mężczyzny i kolejną, rodzinną kłótnią. Pomimo nieprzyjemności, nie odpuszczała. Efekt pozostawał niezmienny. Wraz z upływem lat, problemy młodej Upiornej się nasiliły. Mąż Sybilli poznał prawdę dotyczącą pochodzenia Azusy. Choć nie dał po sobie niczego poznać, nie zamierzał pozostawać bierny, postanowił pozbyć się nieślubnego dziecka. Dopiero po trzeciej, nieudolnej próbie zabójstwa, matka Upiornej postanowiła zabrać dziecko do swoich rodziców. Pod pretekstem nauki, młoda Azu trafiła pod opiekę dziadków. Nie była zachwycona pomysłem matki, nieświadoma powagi sytuacji, pragnęła zostać przy niej. Niestety, prośby dziecięcia nie zostały wysłuchane. Trzy lata. Tyle czasu miała spędzić w posiadłości Renardów. Sybilla nie dotrzymała obietnicy. Lata mijały, a Azusa wciąż była z dala od matki. Poczuła się niechciana. Negatywne emocje, które się w niej kłębiły, w końcu wyszły na światło dzienne. Arystokratka zaczęła sprawiać problemy wychowawcze. Dotychczas spokojna i posłuszna osóbka, zamieniła się w buntownika z częstymi napadami agresji. Ciągłe ucieczki i brak szacunku do nauczycieli, zaczęły stanowić u niej normę. Wszelkie próby zdyscyplinowania małolaty nie przynosiły skutku. Dziadkowie stracili nad wnuczką kontrolę. Nie minęło zbyt wiele czasu, gdy Azusa wpadła w nieciekawe towarzystwo. Aidan, młody Dachowiec i wprawny złodziejaszek, wcielił dziewczynę do swojej bandy. Chcąc popisać się przed starszymi kolegami, pokazywała swoje najgorsze oblicze, a aprobata z ich strony jedynie zachęcała ją do dalszych działań. Nie trwoniła zatem od zabaw na mieście, w tym działań przestępczych w postaci drobnych kradzieży czy włamań. Aidan był tym, czego młodej Azusie brakowało. Przy nim znów czuła się chciana. Dziewczyna szybko się do niego zbliżyła. Przyciągnęło ją jego drugie, zdecydowanie pozytywne oblicze. Przyjaciel oraz nauczyciel w jednym. To on pokazał jej jak strzelać z łuku, choć w tamtym okresie była to bardziej czysta zabawa i przyjemna odskocznia od nudnawych nauk związanych z rodzinnym interesem. Ta dwójka stała się niemalże nierozłączna. Młoda Azusa często wagarowała, aby móc spędzać więcej czasu z Dachowcem. Takie zachowanie nie odpowiadało dziadkom dziewczyny. Ci, chcąc uchronić wnuczkę przed nieodpowiednim towarzystwem robili wszystko, by przepędzić chłopaka. Prośby, groźby, a nawet próby przekupstwa, nie przynosiły pożądanego efektu, skutecznie za to pogorszyły relacje pomiędzy nimi, a córką Sybilli. W końcu buntowniczka postanowiła sprzeciwić się „tyranii” rodziny i uciekła z domu. Trzy dni zajęło Renardom odnalezienie i sprowadzenie zguby do posiadłości. Choć kara za wykroczenie była dość sroga (praca w ogrodzie), nie zniechęciła ona młódki do dalszych wybryków. Taki stan rzeczy utrzymywał się dość długo, do czasu wojny z ludźmi. Aidanowi i jego świcie nie brakowało patriotyzmu, postanowili udać się na front. Choć Azusa chciała wyruszyć z nimi, po raz pierwszy spotkała się z odmową. Według nich, była na to niegotowa. Oni też nie byli. Z całej szóstki, wrócił tylko jeden – Isil. Wieść o śmierci Aidana wstrząsnęła dziewczyną. Buntownicza natura dziewczyny gdzieś uleciała. Ocalały ruszył w podróż, a ona znów została sama. Przynajmniej tak jej się wtedy wydawało. Wsparcie pojawiło się z nieoczekiwanej strony, bo wnuczkę zaczął pocieszać sam dziadek. Choć młódka doceniła starania, jej samopoczucie nie uległo poprawie. Stała się cieniem dawnej siebie. Rosła w niej także niechęć do ludzi, którą potęgowały plotki innych mieszkańców Krainy Luster. W końcu wyrwana z ponurej rzeczywistości, postanowiła działać. Całkowicie oddała się łucznictwu, aby móc podjąć się próby obrony własnego domu. Był to początek jej nowego życia. Choć nie zrezygnowała ze swojego dotychczasowego stylu bycia, stała się nieco bardziej znośna dla swoich dziadków. A przynajmniej babci.

C i e k a w o s t k i
Stara, złota moneta zawieszona na skórzanym rzemyku jest pamiątką po Aidanie i jego niespełnionej obietnicy powrotu
Nietypowy „naszyjnik”, który zawsze ma przy sobie, jest dla niej najcenniejszą rzeczą
Ma uraz do ludzi. Nie akceptuje ani ich, ani opętańców
Porzuciła marzenie o byciu rzemieślnikiem
Chce odnaleźć dla siebie miejsce w świecie
Dzięki swemu dziadkowi, przez jakiś czas była narzeczoną Mefisto
Podczas spotkania związanego ze ślubem, naraziła się swym dziadkom
Postanowiła przejąć nazwisko ojca dla samego Mefisto
Zapłaciła jednej osobie za możliwość skorzystania z jej Tęczowej Różdżki




Ostatnio zmieniony przez Azusa dnia Wto 27 Wrz - 22:14, w całości zmieniany 3 razy

Powrót do góry Go down





Yako
Gif :
Azusa 5PUjt0u
Godność :
Lusian/Luci Foxsoul
Wiek :
Wizualnie 25
Rasa :
Lisi demon
Wzrost / Waga :
190/85 //
Znaki szczególne :
Kuleje, Blizna na lewym oku
Pod ręką :
Laska
Broń :
Naginata
Zawód :
W Świecie Ludzi - Aktor/Aktorka
https://spectrofobia.forumpolish.com/t230-kp-yako https://spectrofobia.forumpolish.com/t1126-yako
YakoNieaktywny
Re: Azusa
Pon 16 Gru - 10:50
Akcept (konsultowany z Gawain)

Witamy po Drugiej Stronie Lustra

Powrót do góry Go down





Azusa
Gif :
Azusa 5PUjt0u
Godność :
Azusa Weles
Wiek :
17 - wizualnie i mentalnie
Rasa :
Upiorna Arystokracja
Wzrost / Waga :
172 | 58
Znaki szczególne :
Znamię na karku, trzy kolczyki na lewym uchu
Pod ręką :
Kołczan [30 strzał], Mieszek [17 miedziaków]
Broń :
Nóż myśliwski i łuk kompozytowy
Zawód :
Aktualnie brak
https://spectrofobia.forumpolish.com/t586-azusa#5043 https://spectrofobia.forumpolish.com/t639-azusa#6249 https://spectrofobia.forumpolish.com/t1070-azusa
AzusaDemoniczny Zawadiaka
Re: Azusa
Wto 27 Wrz - 21:39
Zmiany:
1. Ogólny wygląd KP (Mam nadzieję, że się nie rozsypie)
2. Przejęcie nazwiska ojca (Choć z samym rodem nie chce mieć nic wspólnego)
3. Zmiana rangi (Wynik podjętych przez nią decyzji i rozwoju fabularnego)
4. Wymiana umiejętności (Świetna Pamięć na Złodziejstwo)
5. Zmiana jednego zdania w historii (Wcześniej nie chciała uczyć się złodziejskiego fachu)
6. Zmiana wyglądu (Efekt magiczny, aby upodobnić się do ojca)
7. Lekka zmiana charakteru (Główny zamysł nie został naruszony)

Powrót do góry Go down





Scavell
Gif :
Azusa A7c78c1cf8554d3256eba773fd3bfcbe
Godność :
Irith Adelaide "Scavell" Bellclair
Wiek :
28 lat
Rasa :
Lunatyk
Wzrost / Waga :
170 / 60
Znaki szczególne :
blizna po cięciu na gardle
Pod ręką :
wymienione w poście eliksiry, broń, Scath, Przepaska ślepo-widzenia, Chmarny talizman
Broń :
Nysarth (rapier), mizerykordia
Zawód :
Adept Bractwa
Stan zdrowia :
zdrowa
https://spectrofobia.forumpolish.com/t649-irith-scavell https://spectrofobia.forumpolish.com/t649-irith-scavell https://spectrofobia.forumpolish.com/t934-skrzynka-korespondencyjna-irith https://spectrofobia.forumpolish.com/t1113-scavell
ScavellDiabelski Bibliotekarz
Re: Azusa
Wto 27 Wrz - 21:50
Zmiany zaakceptowano.

Powrót do góry Go down





Sponsored content

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach