Zaklinanie
Gif :
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
SkrybaKonto Administracyjne
Zaklinanie
Nie 31 Lip - 19:26
Nie 31 Lip - 19:26
Zaklinanie
"Kolejnym krokiem dla poznania i używania czystej magii jest wykorzystanie energii przenikającej każdą najmniejszą cząstkę rzeczywistości, by nadać niezwykłe właściwości rzeczy zgoła codziennym. Zaklinacze nie są na tyle biegli, by w zgiełku bitwy ciskać gromami, lecz ich formuły i zaklęte przedmioty stanowią prawdziwą sztukę. Przygotowywane w warsztatach zaklinaczy formuły stanowią niezwykle popularny towar Magicznych Światów, nie ustępujący w niczym eliksirom."
Zaklinanie jest dostępne dla istot magicznych, w przypadku ludzi Zaklinanie wymaga fabularnego uzasadnienia i zatwierdzenia przez administrację. Formuły zaklinania można przekazywać innym graczom, natomiast przedmioty można przekazać tylko, jeżeli są one wytwarzane dla innych graczy.
Punkty Zaklinania - Uzyskiwane za wykonywanie wyzwań fabularnych z listy zamieszczonej poniżej. Kupuje się za nie receptury zaklinaczy, formuły zaklinania oraz przedmioty magiczne i artefakt.
Formuły zaklinania - Proste zaklęcia zaklinające zawarte najczęściej w zwojach, bądź kamieniach pokrytych runami. Mają charakter jednorazowy i pozwalają na krótkotrwałe nadanie przedmiotowi niemagicznemu określonych magicznych właściwości.
Magiczna Energia - Stanowi ograniczenie w tworzeniu magicznych przedmiotów. Stworzenie magicznego przedmiotu rangi A wymaga 100 Magicznej Energii, magicznego przedmiotu rangi B 75 Magicznej Energii, magicznego przedmiotu rangi C 50 magicznej Energii a przedmiotu jednorazowego 25 Magicznej Energii. Każdy gracz otrzymuje 100 Magicznej Energii z początkiem roku.
Wyzwania
- Praktyka czyni mistrza - Pisz fabuły postacią, która posiada jedną z umiejętności zaliczanych do Magicznego Rzemiosła.
Punkty: 1-40 pkt
Praktyczne zastosowanie - Użyj magicznego przedmiotu lub formuły zaklinania na fabule. Punkty otrzymuje się za jedno użycie konkretnego przedmiotu na fabułę.
Punkty: 3 pkt
Własny warsztat - Wytwórz (zakup) formułę zaklinania lub magiczny przedmiot przy pomocy systemu Magicznego Rzemiosła.
Punkty: 2 pkt
Trudne początki - Stwórz swoją pierwszą formułę zaklinania.
Punkty: 6 pkt jednorazowo
W pełni wyposażony - Zdobądź wszystkie receptury zaklinania.
Punkty: 15 pkt jednorazowo
Praca zaklinacza- Przeprowadź fabułę, której głównym motywem będzie wytworzenie formuły zaklinania.
Punkty: 1 - 10 pkt
Zawodowe nawyki - Przeprowadź fabułę, której motywem przewodnim będzie magiczny przedmiot.
Punkty: 1 - 10 pkt
Mistrz kupiecki - Wytwórz magiczny przedmiot lub formułę zaklinania i przekaż ją innemu graczowi.
Punkty: 2 pkt
Teoretyczne rozważania - Przeprowadź fabułę, której głównym motywem rozważenie nowej formuły zaklinania, bądź nowego magicznego przedmiotu, które mogłyby zostać stworzone przez postać w odległej przyszłości.
Punkty: 1 - 8 pkt
Recepturiusz
- Receptura podstawowych formuł - Zawiera w sobie podstawowe formuły zaklinania i jest początkiem drogi każdego mistrza zaklinaczy.
Koszt: 2 Punkty Zaklinania
Formuła światła - Przedmiot, na którym została użyta ta formuła, świeci intensywnym światłem na całej swojej powierzchni. Przedmiot świeci przez 6 postów.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła słów - Wraz z użyciem formuły należy wypowiedzieć jakieś słowa. Kiedy przedmiot zostanie dotknięty zacznie będzie powtarzał wypowiedziane przy zaklinaniu słowa. Magii wystarczy na trzykrotne powtórzenie słów.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła naprawy - Bardzo przydatne proste zaklęcie nie będąca zaklinaniem sensu stricto. Celem tej formuły jest poprawa stanu przedmiotu - zardzewiały miecz staje się jak nowy, na wpół złamany kijek odzyskuje jednolitą formę i dawną trwałość, czy też rozbity talerz znów jest cały i gotowy na podanie w nim zupy.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła lewitacji - Unosi przedmiot na niewielką wysokość. W przypadku przedmiotów ważących do kilograma formuła pozwala unieść je na dwa metry, natomiast w przypadku przedmiotów lżejszych niż 30 kg pozwala unieść przedmiot na wysokość metra, a przedmioty do 100 kg na zaledwie kilka centymetrów. Formuła nie pozwala na uniesienie cięższych przedmiotów). Trwa 3 posty.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła miniaturyzacji - przedmiot przyjmuje rozmiary monety, zachowując swój kształt i właściwości. Nie można użyć formuły na przedmiotach większych od powozu. Trwa 3 posty.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła wszechskrytki - formuła wykorzystywana na bliźniaczych przedmiotach pozwalając połączyć je ze sobą, zyskując połączone ze sobą przestrzenie, np. skrzynki na listy lub szuflady. Każde kolejne połączenie wymaga dodatkowej formuły.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Receptury zaawansowane
- Receptura Zaklinaczy - Zawiera w sobie zaawansowane formuły zaklinania a także pozwala na stworzenie jednorazowego przedmiotu magicznego bądź przedmiotu rangi C. Wykupienie receptury zaklinaczy jest możliwe wyłącznie po zakupieniu dwóch formuł podstawowych.
Koszt: 4 Punkty Zaklinania
Formuła trwałości - Pozwala na nadaniu przedmiotowi niezwykłej wręcz trwałości. Stosowana przede wszystkim na nietrwałych rzeczach, gdyż tylko wtedy są naprawdę przydatne. Dzięki tej formule płótno może być równie skuteczne jak solidna tarcza. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła piórek - Dla zaklinaczy nawet największe ciężary nie są problemem. Choć mogą nie mieć wystarczająco siły, by podnieść kilkutonowy powóz, to mogą go zakląć, by ten był lekki niczym piórko. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła kowadła - Przeciwieństwo formuły piórek. Zamiast sprawiać, że ciężkie przedmioty staną się lekkie zaklinacze potrafią sprawić, by coś lekkiego stało się niewiarygodnie wręcz ciężkie. Dzięki temu nie muszą się obawiać, że ktoś będzie ruszał ich rzeczy. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła ognia - Pozwala zakląć broń płomieniami dzięki czemu te nie tylko zadają rany, lecz również podpalają przeciwnika Zaklinacza. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła piaskowego tańca - Zaklinacze z pustynnego ludu opracowali sztukę walki, przy której oręż przy każdym ciosie wyrzuca z siebie niewielką ilość piasku.W ich sztuce walki pierwszy cios zawsze stanowi przygotowanie, oślepiające ofiarę, a dopiero kolejne mają sięgnąć celu. Ta formuła jest podstawą ich stylu walki. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła widmowego ostrza - Broń zaklęta tą formułą jest silnym źródłem iluzji. Atak taką bronią wydaje się być dwoma atakami jednym prawdziwym i jednym będącym jedynie iluzoryczną zmyłką. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła tańczącej zastawy- Zaklęte tą formułą przedmioty wydają się przez krótki czas przypominać żywe istoty. Zyskują odpowiednią elastyczność, by się poruszać zgodnie z wolą zaklinacza. Leniwi zaklinacze wykorzystują formułę, by wszędzie chodzić za pomocą wygodnego fotelu. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła nawiedzonego domu - Wykorzystywana raczej jako środek odstraszający formuła pozwala na sprawienie, że przedmiot zaczyna drgać, a następnie niekontrolowanie podskakiwać odbijając się z dużą siłą od powierzchni, na którą natrafi. Każde odbicie zwiększa szybkość i siłę lecących przedmiotów. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Specjalna formuła zaklętego przedmiotu - Pozwala na stworzenie jednorazowego przedmiotu magicznego dostępnego z listy przedmiotów niezwykłych bądź przedmiotów eventowych.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Pomniejszy zaklęty przedmiot - Pozwala na stworzenie przedmiotu magicznego rangi C dostępnego z listy przedmiotów niezwykłych bądź przedmiotów eventowych.
Koszt: 12 Punktów Zaklinania
Formuła zbieracza klątw - Pozwala na zaklęcie ostrza, którym następnie użytkownik może zranić siebie bądź inną osobę żeby uwolnić ją od klątw, trucizn i innych podobnych negatywnych efektów o charakterze magicznym.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła połączenia - Pozwala na połączenie dwóch przedmiotów za pomocą magii powodując oddziaływanie przedmiotów między sobą. Wykorzystywane na przykład do połączenia wozu z ciągnącym go zwierzęciem czy podwieszenie za pomocą magii oświetlenia sali balowej. Trwa 3 posty.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła kompasu - Po uprzednim wykorzystaniu pierwszej części formuły i oznaczeniu jakiegoś przedmiotu można wykorzystać drugą formułę na przedmiocie, tak by ten wskazywał drogę do oznaczonego przedmiotu.
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Formuła konserwacji - zatrzymuje upływ czasu dla przedmiotów i rzeczy: kwiatów w wazonie, chleba, makijażu na twarzy zatrucia, choroby krzewów i roślin, itd. na okres 3 postów)
Koszt: 10 Punktów Zaklinania
Receptury mistrzowskie
- Receptura mistrzów zaklinania - Zawiera w sobie mistrzowskie formuły zaklinania a także pozwala na stworzenie przedmiotu rangi B lub A. Wykupienie receptury mistrzów zaklinania jest możliwe wyłącznie po zakupieniu przynajmniej 6 formuł zaawansowanych.
Koszt: 6 Punktów Zaklinania
Formuła świetlistego ostrza - Formuła używana na broniach posiadających ostrze, powoduje, że te zaczyna świecić silnym światłem i staje się niewiarygodnie wręcz ostre. Trwa 3 posty.
Koszt: 20 Punktów Zaklinania
Formuła lewitującego szermierza - Kolejna z mistrzowskich formuł związana z bronią białą. Pozwala broni lewitować a zaklinaczowi kierować nią wedle swej woli. Dzięki tej formule zaklinacze wygrywają pojedynki szermiercze bez kiwnięcia palcem. Trwa 3 posty.
Koszt: 20 Punktów Zaklinania
Formuła przenikającego ostrza - Formuła pozwalająca użytkownikowi nadać właściwość przenikania przez obiekty. Używana by omijać ciężkie zbroje i zadawać rany bezpośrednio w ciało oponenta. Trwa 3 posty.
Koszt: 20 Punktów Zaklinania
Formuła przemiany - Nie stanowi formuły w ścisłym tego słowa znaczeniu. Pozwala na przemianę materiału, z którego wykonany jest przedmiot na inny. Przydatne przy kształtowaniu przedmiotów na przykład przez kowali - zaklinaczy, którzy mogą zmienić drewniany miecz w prawdziwe arcydzieło wykonane z najlepszej stali.
Koszt: 20 Punktów Zaklinania
Formuła przeszłości - ukazuje w otoczeniu sceny z historii przedmiotu/miejsca; dotyczy określonego czasu, tematu lub znaczniejszych wydarzeń, wedle intencji użytkownika. Czas trwania do 3 postów.
Koszt: 20 Punktów Zaklinania
Zaklęty przedmiot - Pozwala na stworzenie przedmiotu magicznego rangi B dostępnego z listy przedmiotów niezwykłych bądź przedmiotów eventowych.
Koszt: 30 Punktów Zaklinania
Mistrzowski zaklęty przedmiot - Pozwala na stworzenie przedmiotu magicznego rangi A dostępnego z listy przedmiotów niezwykłych bądź przedmiotów eventowych.
Koszt: 40 Punktów Zaklinania
Receptury arcymistrzowskie
- Receptura arcymistrza zaklinania - Zawiera w sobie specjalne zaklęcia pozwalające na stworzenie unikatowego magicznego artefaktu. Wykupienie receptur arcymistrza zaklinania jest możliwe wyłącznie po zakupieniu przynajmniej 9 formuł zaawansowanych oraz 3 formuł mistrzowskich.
Koszt: 8 Punktów Zaklinania
Artefakt - Pozwala na stworzenie niezwykle potężnego magicznego przedmiotu, którego forma i właściwości będą nadane przez Zaklinacza. Każdy zaklinacz może stworzyć wyłącznie jeden artefakt.
Koszt: 60 Punktów Zaklinania
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|