Stowarzyszenie Czarnej Róży

Skryba
Gif :
Stowarzyszenie Czarnej Róży M2a8tJi
Godność :
Skryba
Wiek :
Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga :
Któż by o to pytał
Pod ręką :
Pióro, inkaust i Wielka Księga
https://spectrofobia.forumpolish.com
SkrybaKonto Administracyjne







Stowarzyszenie Czarnej Róży


Organizacja zrzeszająca mieszkańców Krainy Luster. Strachy mogą do niej należeć, ale muszą ukrywać swoją prawdziwą tożsamość.


Siedziba: Różana Wieża w Szkarłatnej Otchłani
Przywódca: Tyk
Główny cel: Zdobycie władzy nad Krainą Luster i Szkarłatną Otchłanią oraz umocnienie tej władzy, a w dalszej kolejności podbój Świata Ludzi.

Zamaskowani Członkowie Stowarzyszenia Czarnej Róży dla jednych są wysłannikami tyrana przynoszącymi terror, a dla innych szlachetnymi wojownikami, którzy są gwarantem bezpieczeństwa Magicznych Światów. Za sprawą własnych sił oraz licznych sojuszy Czarna Róża kontroluje rozległe obszary Szkarłatnej Otchłani i Krainy Luster, a także łączące je Karminowe Wrota. Wszystko to sprawia, że Organizacja jest w stanie reagować błyskawicznie na każde zagrożenie, które pojawiło się na terenie pod ich jurysdykcją, a wyszkoleni agenci śledzą poczynania MORII, która jest głównym przeciwnikiem Stowarzyszenia. Wstrzymanie większych działań na wrogim terenie Świata Ludzi i skupienie sie na umocnieniu władzy w Magicznych Światach skutkował nie tylko nowymi sojuszami, lecz także nowymi przeciwnikami, z którymi Stowarzyszenie będzie musiało się zmierzyć: Piraci, Koszmary, czy gangi Miasta Lalek.



Rangi


Zwierzchnicy Stowarzyszenia

Czarna Róża (ranga uzyskiwana drogą fabularną)
Tajemniczy namiestnik mianowany przez Lorda Protektora, by prowadzić Stowarzyszenie Czarnej Róży. Tytuł dawniej używany przez założycielkę i przywódczynię organizacji. Czarna Róża poza przewodzeniem potężnej organizacji reprezentuje także wpływy Arcyksięstwa w Szkarłatnej Otchłani, co oznacza, że jest jedną z najbardziej wpływowych osób w Otchłani.
+ Krwawy Pierścień Czarnej Róży - Najsilniejszy z trzech pierścieni, które zostały stworzone dla pierwszej Róży. Jest potężnym źródłem magii, dzięki któremu użytkownik może rozwinąć swoje zdolności magiczne lub odkryć całkowicie nowe. (Ulepszenie mocy postaci lub nowa moc)
Aktualny użytkownik: Tyk

Briar (ranga uzyskiwana drogą fabularną)
Główny koordynator pracy całego Stowarzyszenia. Mówi się o nim, że wie o wszystkim co dzieje się w Różanej Wieży i poza nią. Nie przynależy do żadnego z Wydziałów, a podlega jedynie bezpośrednio Lordowi Protektorowi i Czarnej Róży.
+ Wietrzny Pierścień Czarnej Róży - Przekazany Briarowi jeden z trzech legendarnych pierścieni. Pozwala na komunikację z członkami Stowarzyszenia (tymi posiadającymi znak Czarnej Róży) na dowolną odległość i bez względu na ewentualne blokady mentalne. Pierścień używany jest poprzez zbliżenie go do ust, jednak sama komunikacja odbywa się już wyłącznie przez myśli.
Aktualny użytkownik: ---


Wydział 1 - Różana Armia


Ciernisty Egzekutor (ranga dostępna za zasługi dla Różanych Strażników po przynajmniej 3 misjach w ramach SCR oraz dodatkowej misji stanowiącej egzamin)
Egzekutorzy nie są zwykłymi żołnierzami, niemal niemożliwym jest spotkać ich na polu bitwy czy wśród rutynowych patroli. To doskonale wyszkolona elita, która egzekwuje wolę Stowarzyszenia gdy zwykłe środki nie wystarczają. Zostanie Egzekutorem wymaga nie tylko  wiernej służby Stowarzyszeniu jako Różany Strażnik, lecz również przejścia testu organizowanego przez obecnych Egzekutorów.
+ Zaklęta Broń - Broń o magicznych właściwościach, w randze równa przedmiotom rangi A/B. Efekt magiczny wybierany jest przez Gracza, ale załącza się zwykle po zranieniu oponenta.
+ Jeden z przedmiotów dostępnych dla Różanego Strażnika

Różany Strażnik (Różanym Strażnikiem można zostać po wykonaniu jednej misji dla SCR jako jego Członek)
Różani Strażnicy stanowią trzon sił Stowarzyszenia i przynależą niemal wyłącznie do Pierwszego Wydziału. Jako zbrojne ramię Organizacji wysyłani są wszędzie tam, gdzie niezbędna jest reakcja Czarnych Róż. Wraz z awansem na Strażnika otrzymują do wyboru, w zależności od osobistych preferencji, przedmiot z poniższej listy:
+ Kamień Żywej Tarczy - Niewielki kamień o szmaragdowej barwie, umieszczany choćby w pierścieniach. Po jego dotknięciu ciało użytkownika staje się na jeden post niezwykle wytrzymałe i odporne na większość ataków. Po użyciu kamień staje się czarny i wraca do normalnej barwy dopiero po 4 postach.
+ Mglista Maska - Wykonana na wzór masek Stowarzyszenia, jednak pozwalająca jej użytkownikowi na przemianę w szkarłatną mgłę na czas do 3 postów. Używane przede wszystkim do infiltracji zamkniętych pomieszczeń. Użytkownik w postaci mgły jest widoczny, może się przemieszczać z szybkością z jaką jest w stanie iść szybkim krokiem, nie może zostać jednak zraniony. Kolejne użycie maski wymaga jednak 5 postów przerwy.
+ Dzwonek Kata - Niewielki, niepozorny dzwoneczek zdobiony różą, który odpowiednio wykorzystany potrafi magicznie pogłębić zadane rany i sprawić, że wywołają nieznośny ból. Ten może doprowadzić nawet do utraty przytomności u słabszych jednostek przy nawet stosunkowo niegroźnej ranie. Dzwonek musi zostać użyty w kolejnym poście po zadaniu rany. Kolejne użycie możliwe jest po 5 postach.


Wydział 2 - Uczeni Stowarzyszenia


Ciernisty Czarnoksiężnik/Wiedźma (ranga dostępna za zasługi dla Różanych Czarodziejów i Czarownic po przynajmniej 3 misjach w ramach SCR oraz dodatkowej misji stanowiącej egzamin)
Mistrzowie magii i najznamienitsi alchemicy jakich w swoich szeregach ma Stowarzyszenie, z dostępem do najlepiej skrywanych sekretów czarnej magii, do tajemnych bibliotek, o których istnieniu niewielu zdaje sobie sprawę.
+ Kostur Agm - Broń stworzona przez jednego z pierwszych Ciernistych Czarnoksiężników, choć nawet w samym Stowarzyszeniu jest uważana za bluźnierczy artefakt. Pozwala na przywołanie demonicznego chowańca. Każdy kostur potrafi przywołać tylko jednego, konkretnego chowańca (Gracz wybiera i opisuje go przy zdobyciu tej rangi). Niektóre z nich są małymi chochlikami zdolnymi wejść wszędzie i podsłuchać każdą rozmowę, inne potężnymi ochroniarzami mogącymi zapewnić bezpieczeństwo członkowi Stowarzyszenia, a jeszcze inne służą jako wierzchowce. Chowańca nie można zabić, jedynie wygnać, a ten nie może zostać ponownie przywołany przed upływem 6 postów. Czas na jaki Agma może być przywołana różni się pomiędzy poszczególnymi chowańcami.
+ Jeden z przedmiotów dostępnych dla Różanych Czarodziejów/Czarownic

Różany Czarodziej/Czarownica (Różanym Czarodziejem lub Czarownicą można zostać po wykonaniu jednej misji dla SCR jako jego Członek)
Czarodzieje i Czarownice pracujący dla Stowarzyszenia starając się zgłębić tajemnice magii, fauny i flory czy opracować nowe zaklęcia i mikstury. Ich zadaniem jest zapewnić Stowarzyszeniu środki dające im przewagę nad ewentualnym przeciwnikiem. Osoby awansujące na tę rangę mogą wybrać sobie jeden z poniższych przedmiotów:
+ Silny Niezależny Kociołek (SNK) - Specjalne kociołki produkowane przez Ciernistą Wiedźmę Wilę pozwalającą na przygotowanie eliksirów nawet osobom, które nie są do tego szkolone. Wystarczy wrzucić odpowiednie składniki, tego już obejść nie można, oraz trzeba znać recepturę i wyrecytować ją nad SNK, a kociołek całą resztę zrobi sam.
+ Szkło Prawdy - Używany w lupach, okularach czy maskach specjalny rodzaj szkła, który pozwala na dostrzeżenie natury magii stojącej za danym obiektem czy zjawiskiem. Pozwala zrozumieć działanie użytej mocy, Niezwykłego Przedmiotu, czy eliksiru zaledwie po spojrzeniu na niego. Szkło wymaga jednak długiego szkolenia i nawet wtedy łatwo o błąd. Magię widać bowiem w formie kolorów, które dopiero należy zinterpretować.
+ Wachlarz Spętania - Jest formą tworzenia Niezwykłych Przedmiotów, jednak o wiele prostszą niż starożytne sztuki uczone przez Lustrzan. Za pomocą otwartego Wachlarza członek Stowarzyszenia chwyta magię odpowiedzialną za użyte zaklęcie czy moc, a następnie w ciągu trzech postów musi dotknąć złożonym wachlarzem wybranego przedmiotu, by przekazać mu właściwości skradzionego zaklęcia. Przedmiot taki może być użyty trzykrotnie zanim jego magia zostanie wyczerpana. (Ze względu na balans Gracz może mieć jednocześnie tylko trzy takie Spętane Przedmioty. Ograniczenie nie ma charakteru fabularnego.)
+ Księga Zaklęć - Różani Czarodzieje i Czarownice zajmujący się badaniem zaklęć nie rozstają się ze swoimi Almanachami, w których spisują wiedzę na temat magii. Księga Zaklęć sprawia, że członek Stowarzyszenia w jej posiadania może wybrać sobie dowolne, dodatkowe zaklęcie.


Wydział 3 - Korpus dyplomatyczny


Ciernisty Ambasador (ranga dostępna za zasługi dla Różanych Wysłanników po przynajmniej 3 misjach w ramach SCR oraz dodatkowej misji stanowiącej egzamin)
Członek Stowarzyszenia Czarnej Róży, którego celem jest zapewnienie organizacji przewagi informacyjnej oraz dbanie o stosunki dyplomatyczne Stowarzyszenia. Poza poszukiwaniem informacji Ambasadorowie są wysyłani jako oficjalni stali przedstawiciele Stowarzyszenia. Wykonując zadania właściwe Różanym Wysłannikom mogą działać bez maski, lecz jako dyplomacji zawsze ukrywają swoją prawdziwą tożsamość. Wraz z awansem na Ambasadora członek Stowarzyszenia otrzymuje bardzo rzadki Przeklęty Sygnet Prawdy.
+ Przeklęty Sygnet prawdy - Rzadki pierścień będący źródłem potężnej, lecz ulotnej magii pieczętującej. Po nałożeniu pieczęci osoba zapieczętowana nie może kłamać, lecz efekt ten trwa zaledwie jeden post. Za pomocą potężnych zaklęć czarnej magii przeklęty sygnet potrafi zmusić do mówienia prawdy nawet osoby z blokadą mentalną.. Kolejna pieczęć nie może być nałożona wcześniej niż po dwóch postach.
+ Jeden z przedmiotów dostępnych dla Różanych Wysłanników. Jeżeli wcześniej używał Sygnetu Prawdy musi go wymienić na Przeszłolupkę lub Ćmi kamień, tak by nie mieć jednocześnie Przeklętego i zwykłego Sygnetu Prawdy.

Różany Wysłannik (Różanym Wysłannikiem można zostać po wykonaniu jednej misji dla SCR jako jego Członek)
Członek wywiadu Stowarzyszenia Czarnej Róży, którego celem jest zapewnienie organizacji przewagi informacyjnej. Gromadzą i sprawdzają plotki, poszukują potencjalnych zagrożeń, tropią wrogów Stowarzyszenia. Nierzadko wykonują swoje zadania bez maski, ukrywając swoją przynależność do organizacji. Wraz z awansem na Wysłannika otrzymują do wyboru, w zależności od osobistych preferencji, przedmiot z poniższej listy:
+ Przeszłolupka - Niewielkie urządzenie wyglądem bliźniacze lupie, z tym że na metalowej obręczy znajdują się trzy pokrętła, które pozwalają na ustawienie magicznego urządzenia. Lupa pozwala zobaczyć przeszłe wydarzenia na 30 dni w przeszłość. Dwa pozostałe pokrętła służą do ustawienia godziny. I tak dla przykładu, gdy ktoś chce zobaczyć coś sprzed trzech godzin ustawia dni na 0 oraz odpowiednią godzinę.
+ Sygnet prawdy - Pierścień będący źródłem ulotnej magii pieczętującej. Po nałożeniu pieczęci osoba zapieczętowana nie może kłamać, lecz efekt ten trwa zaledwie jeden post. Sygnet prawdy nie działa na osoby z blokadą mentalną. Kolejna pieczęć nie może być nałożona wcześniej niż po dwóch postach.
+ Ćmi kamień - Niewielki kamień pozwalający na stworzenie maleńkiej ćmi o wielkości nie przekraczającej milimetra i skrzydłach zapewniających jej niemal niewidzialność gdy są złożone - widoczna jest tylko niewielka główka. Ćmia może zbierać informacje przez 3 posty od jej wypuszczenia, rejestrować obrazy i dźwięki a po tym czasie rozpływa się przenosząc do umysłu użytkownika wszelkie posiadane przez siebie informacje. Ćma istnieje przez okres do 3 postów i naraz może być stworzona tylko jedna. Następnie trzeba odczekać cztery posty.


Wydział 4 - Róże na pustyni


Ciernisty Infiltrator (ranga dostępna za zasługi dla Różanych Agentów po przynajmniej 3 misjach w ramach SCR oraz dodatkowej misji stanowiącej egzamin)
Ze względu na doświadczenie i znajomość świata ludzi Cierniście Infiltratorzy mają większą swobodę samodzielnego działania, w tym mogą decydować o podjęciu działań mogących potencjalnie skutkować starciem z członkami MORII, takich jak pomoc Cyrkowcom, czy innym Lustrzanom zagrożonym przez MORIĘ.
+ Ulepszona pieczęć maskująca - Wraz z nowymi uprawnieniami do pieczęci maskującej dodawany jest nowy symbol. Dzięki niemu Ciernisty Infiltrator potrafi zamaskować nie tylko swoje działania, lecz także dwóch innych osób znajdujących się w niewielkiej odległości od niego (w tym samym temacie).

Różany Agent (Różanym Agentem można zostać po wykonaniu jednej misji dla SCR jako jego Członek)
Członkowie Stowarzyszenie wyszkoleni do działania w Świecie Ludzi, których zadaniem jest przede wszystkim zbieranie informacji, a także dokonywanie innych działań o ile nie są obarczone wysokim ryzykiem wykrycia przez MORIĘ np. przemyt m.in. broni, badanie ludzkiej technologii. Różani Agenci mają wytyczne by przerwać misję, gdy ta może wiązać się ze starciem z MORIĄ, chyba że ich przełożony w randze minimum Ciernistego Infiltratora zdecyduje o kontynuowaniu zadania.
+ Pieczęć maskująca - Niedostrzegalna dla osób nie znających odpowiednich zaklęć pieczęć nakładana na ciało Różanych Agentów, która pozwala na oszukiwanie magii i urządzeń śledzących w sposób najbardziej korzystny dla Różanego Agenta. Przykładowo dzięki niej można oszukać kryształy wykrywające rasę po magicznej aurze i wejść na prywatne przyjęcie tylko dla Kapeluszników, bądź sprawić, że na kamerach Różany Agent będzie wyglądał jak zupełnie inna, przypadkowa osoba.
Czas działania: 5 postów i 3 posty przerwy.


Członek

Zwykły członek Stowarzyszenia Czarnej Róży wykonujący najbardziej pospolite i najprostsze działania. Ich przynależność do wydziałów zależy od bieżących potrzeb bądź przyszłych aspiracji Członka. Każdy z nich otrzymuje Różaną Pieczęć, rodzaj tatuażu, który potwierdza ich przynależność oraz daje możliwość wezwania pomocy.
+ Różana Pieczęć: umieszczana na ciele nowego Członka w rytuale inicjacyjnym. Za pomocą specjalnych zaklęć lub specjalnie do tego celu przygotowanych kryształów Stowarzyszenie może sprawdzić, czy ktoś rzeczywiście jest jego członkiem. Pieczęć może być jednak wykorzystana również do powiadomienia Stowarzyszenia o niebezpieczeństwo: Członek, który dotknie jej dłonią (nawet przez ubranie) i użyje prostego zaklęcia wysyła wiadomość do Różanej Wieży z jego miejscem położenia. Używanie Pieczęci do celów innych niż wzywanie pomocy bądź informacja o zagrożeniu jest surowo karane.
+ Zaklęcie otwierające pieczęć: nauczenie się tego prostego zaklęcia jest częścią ceremonii przyjęcia w poczet członków Stowarzyszenia. Nie ma więc w organizacji osoby, które nie potrafiłaby go rzucić.


Bonusy dodatkowe

+ Róża Teleportacyjna: każdy Członek może otrzymać różę, która przeniesie go do Różanej Wieży lub innej placówki Stowarzyszenia, gdy wyrusza na misję zleconą przez SCR. Różę może przyznać Lord Protektor, Czarna Róża lub Briar oraz osoba zarządzająca Wydziałem, do którego Członek przynależy. (Jedna sztuka, jednorazowa)
+ Bliźniacze perły z Niebytportu: odkryte przez jednego z Czarnoksiężników Stowarzyszenia są zestawem kilku pereł, z których jedna, wyraźnie większa, złota nie może być użyta przez członków Organizacji, za to pozostałe pozwalają na przeniesienie się w pobliże tej pierwszej. Członkowie otrzymują perły tylko w wypadku większych zadań, w celu szybkiego zgrupowania się bądź odwrotu - wtedy wykonujący zadania członkowie mogą sprawnie przemieścić się do dowódcy niosącego złotą perłę.




Hierarchia


Władze Stowarzyszenia
Czarna Róża: Aktualnie funkcję Czarnej Róży pełni Tyk
Briar: wolne

Wydział I
Ciernisty Egzekutor:
Różany Strażnik: Gawain, Christopher, Vyron, Thorn, Themis, Basile, Orla (NPC)
Członek: Vex

Wydział II
Ciernisty Czarnoksiężnik/Wiedźma: Charlotte (NPC), Nimue (NPC), Vivienne (NPC)
Różany Czarodziej/Czarownica: Seamair, Palmira, Colette
Członek: Clio, Phoebus

Wydział III
Ciernisty Dyplomata: Javarth (NPC)
Różany Wysłannik: Marigold
Członek: Niamh

Wydział IV
Ciernisty Infiltrator:
Różany Agent:
Członek:


System rozwoju

Członek Ranga 1 stopnia Ranga 2 stopnia


Członek: Bonus dla Członka
Ranga 1 stopnia, Różana:
Do wyboru jeden z przedmiotów - archetypów. Gracz może go dostosować pod to, czym jego postać chce się zajmować. Np. w wypadku czarodzieja SNK najlepiej pasuje dla alchemika, szkło dla badacza czy księga dla osoby skupiającej się na praktycznej stronie magii.
Ranga 2 stopnia, Ciernista:
Bonus z poprzedniej rangi oraz dodatkowa broń, która może być dostosowana do użytkownika.




Historia

Stowarzyszenie Czarnej Róży było pierwotnie zgromadzeniem potężnych czarnoksiężników, lecz po Wojnie z Morią przekształcone zostało w magiczne ostrze skierowane w Świat Ludzi. Główna inspiratorka tych zmian przyjęła tytuł Czarnej Róży a sama organizacja zmieniła nazwę.

Czarna Róża rozpoczęła budowę Armii z wykorzystaniem ogromnej wiedzy o magii jaka była w posiadaniu tej organizacji. I choć wszystko było niemal gotowe do ataku ten nigdy nie nastąpił.

Czarna Róża jako jedyna była władna wydać rozkaz, lecz przez obcowanie z mroczną magią jej stan psychiczny uległ istotnemu pogorszeniu.

Nieoczekiwanie władza nad Czarną Różą została przejęta z zewnątrz przez wpływowego Upiornego Arystokratę, który ogłosił się regentem Stowarzyszenia.

Zmiany u steru stały się początkiem zmian organizacji. Z ostrza wymierzonego w niemagiczny świat stała się strażnikiem wizji zjednoczenia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

Niewielu jednak wie co dzieje się za grubymi murami Różanej Wieży. Dla jednych członkowie Stowarzyszenia niosą sprawiedliwość, podczas gdy dla innych są szarlatanami parającymi się nawet najmroczniejszą magią.




 

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach