Jesper Sullivan

Jessie
Gif :
Jesper Sullivan 5PUjt0u
Godność :
Jesper Sullivan
Wiek :
Wizualnie 35 lat
Rasa :
Cyrkowiec
Wzrost / Waga :
195 cm | 90 kg
Znaki szczególne :
Blizny na całym ciele, a najbardziej widoczna z nich na twarzy na wysokości nosa.
Pod ręką :
Dwie szable zawieszone na szarfie owiniętej wokół bioder
Broń :
Dwa miecze przypięte do paska od spodni w czarnych, skórzanych pochwach.
Zawód :
Koneser Sztuki | Zwiadowca MORII
Stan zdrowia :
W normie
https://spectrofobia.forumpolish.com
JessieMieszkaniec
Jesper Sullivan
Pią 8 Sty - 2:06





Jesper Sullivan AGRkveL



INFORMACJE OGÓLNE


Imię: Jesper.

Nazwisko: Sullivan.

Pseudonim: Jessie, Zero.

Wiek: 55 lat, choć wygląda na 35.

Rasa: Cyrkowiec.

Ranga: Akrobata.

Wzrost/Waga: 195 cm, 90 kg.

Miejsce zamieszkania:Świat Ludzi.

Organizacja: MORIA.

Ranga w organizacji: Zwiadowca.

Ekwipunek: Dwie szable przypominające wyglądem stare, oficerskie miecze z jednosieczną głownią używane przez piechotę armii brytyjskiej. Broń jest przeznaczona do wykonywania cięć i sztychów(pchnięć).





UMIEJĘTNOŚCI



Szermierka - Mężczyzna posiada wyjątkową umiejętność władania bronią białą - sieczną, mówiąc bliżej mieczem. Zdecydowanie preferuje używanie ich w walce. Posługuje się nimi ze śmiercionośną wprawą dzięki swoim unikalnym darom i długiemu treningowi. Uważany jest wręcz za najzręczniejszego fechtmistrza MORII. Bezproblemowo wykonuje skomplikowane kompilacje uderzeń szablą wliczając w to pchnięcia, cięcia, a także najróżniejsze zamachy i piruety. Bez najmniejszego oporu jest w stanie ocenić trajektorię lotu i siłę uderzenia z wykorzystaniem miecza.

Nadludzka zwinność(rangowa) - Jesper ma doskonałą koordynację ruchową, równowagę i zręczność. Potrafi bezproblemowo manipulować wszystkimi obrotami ciała, co pozwala mu na wyprowadzanie skomplikowanych ataków, wykorzystując kręcenie się i kołysanie. Potrafi skakać i biegać po spadających gruzach. Jego zwiększona zwinność pozwala mu na poruszanie się w dowolny sposób lub w dowolnym kierunku, dzięki czemu potrafi uciec z dowolnego uchwytu i uniknąć ataku z dowolnego kierunku. Bez trudności może wykonywać każdą aktywność fizyczną.

Oburęczność - Odkąd pamięta miał wyjątkową zdolność, która sprawiała, że był niezawodnym szermierzem. Potrafi on z równą perfekcją posługiwać się bronią, czy też pisać litery, przy użyciu zarówno lewej jak i prawej ręki.

Zaklęcie wzmacniające - Jesper nauczył się specjalnego zaklęcia, które pozwala mu na wzmocnienie wyprowadzanych przez siebie uderzeń. Inkantacja polega na złączeniu swych dłoni, spleceniu palców i napięciu mięśni. Po wykonaniu tego jakże wyjątkowego rytuału jest on w stanie zadać nieco zwiększone obrażenia od uderzeń fizycznych przez krótki moment.
Czas trwania 2 posty / Odpoczynek 4 posty.



MOCE



Zryw - Najprościej rzecz ujmując jest to moc polegająca na bardzo szybkim przemieszczeniu się i pozostawieniu w swoim starym miejscu sobowtóra. Ruch ten jest tak szybki, że nawet najbystrzejsi widzowie nie zorientują się, że Finch zniknął z pola ich widzenia. Na pozór mogłoby wydawać się, że jest to teleportacja, jednakże jest to technika szybkiego poruszania się. Oznacza, to że nie można jej wykorzystać dla przykładu w celu wyjścia z celi w więzieniu, bądź przeskoczenia na drugą stronę muru. W celu ogrania swojego przeciwnika podczas walki, Finch może zmienić swoją lokację na dowolną w promieniu 5m2 od jego aktualnej pozycji. Iluzja, którą po sobie pozostawia utrzymuje się tylko przez krótką chwilę, a następnie sama znika. Ma ona na celu jedynie skupić na sobie uwagę oponenta, tak aby Finch mógł wykorzystać chwilę nieuwagi i element zaskoczenia by zaatakować np. z naskoku, bądź z flanki. Oczywiście nawet jeżeli uderzenie pozostawionego w starej lokacji klona dojdzie do skutku nie zadaje on żadnych obrażeń gdyż jest jedynie sztucznie wytworzonym obrazem, nie posiada żadnej postaci fizycznej. Jeżeli klonowi uda się dobiec do przeciwnika, a ten go zaatakuje automatycznie znika pozostawiając po sobie rozmywający się obraz. Podobnie jeżeli to klon wyprowadzi uderzenie, w tej samej chwili znika.
Jednorazowe użycie, Odpoczynek 3 posty.

Gra Cieni - Iluzja polegająca na wytworzeniu obrazu dwóch identycznie wyglądających jak użytkownik sobowtórów, które w podobny, aczkolwiek nieoczywisty sposób imitują wykonywany przez Cyrkowca atak. Przy pomocy tej wyjątkowej zdolności może on nieco ogłupić przeciwnika wyprowadzając uderzenie, którego może się on nie spodziewać. Użytkownik tej mocy może w dowolny sposób wykorzystać klony w celu zmylenia wroga, na przykład wydając rozkaz imitowania ataku z naskoku, bądź pchnięcia, kiedy on sam zamierza uderzyć w nogi przeciwnika. Klony nawet po prawidłowym wyprowadzeniu ataku nie zadają jednak obrażeń.  Jednorazowe uderzenie takiego “bliźniaka” sprawia, że automatycznie znika pozostawiając za sobą jedynie rozmywający się w oczach obraz.
Czas działania 1 post Odpoczynek 3 posty.

Blokada mentalna(rasowa) - moc która nie pozwala na wpływanie na jego umysł za pomocą Magii.






CHARAKTER



   Jessie to introwertyk, po którym ciężko poznać co w jego głowie siedzi. Mało mówi, odpowiada jedynie na sprecyzowane i konkretne pytania. Jest uzależniony od cygar, odpala jedno za drugim. Oprócz tego rzadko mruga, przez co jego oczy wydają się przekuwać swym spojrzeniem na wylot. W połączeniu z dymem wiecznie palonego przez niego cygara jego towarzystwo potrafi być przytłaczające. Rzadko kiedy zdarza się, że ludzie chcą przebywać z nim w jednym pomieszczeniu. Krążące na jego temat historia w oddziałach MORII sprawiła, że ludzie zaczęli odczuwać bijącą od niego negatywną aurę i kiedy tylko nie jest to konieczne wolą go unikać. W Świecie Ludzi wygląda to tak samo, rzadko kiedy nawiązuje jakąkolwiek relację nie związaną z MORIĄ. Zważywszy na to, że miał trzydzieści lat na przemyślenie przeprowadzonego na nim eksperymentu jego uwaga skupia się tylko i wyłącznie na celach Organizacji. Jako człowiek figuruje jedynie jako koneser sztuki, milioner, który odziedziczył ogromny spadek po zmarłym ojcu żyjącym w samotności. Nie licząc oczywiście służby domowej, z którą również nie utrzymuje większego kontaktu, skupiając się jedynie na pilnowaniu porządku w posesji. Nigdy nie pyta o ich samopoczucie, bądź o życie prywatne, a tym bardziej problemy zdrowotne. Oni sami też z resztą nie czują potrzeby przeprowadzania z nim tego typu rozmów. Choć nie dotarła do nich legenda Eksperymentu 0 wolą nie patrzeć w oczy tego przedziwnego mężczyzny, który bardziej przypominał potwora Frankensteina aniżeli syna Pana Sullivana. Wielu z nich przed pamięta go z bardzo wczesnych lat jego życia jako dość chłodnego, lecz sympatycznego chłopca. Choć nie potrafią ukryć, że od tamtego czasu znacznie się zmienił. W całej Wielkiej Brytanii jest on znany z organizowania bankietów i wystaw sztuki, na których sam nie bywa. Ponadto ludzie znają go jako nigdy nie pojawiającego się licytatora dzieł sztuki, który jest w posiadaniu licznych wartościowych obrazów.



WYGLĄD



   Jesper to wysoki mężczyzna z szeroką klatką piersiową, szerokimi ramionami, muskularnymi rękami i nogami oraz grubą szyją. Muskularne ramiona zakańczają się dużymi dłońmi, na których widnieją liczne sygnety.  Ma bladą, wręcz szarawą skórę i czarne włosy sięgające do karku, które są starannie zaczesane do tyłu, chociaż podczas bitew pasma wypadają mu przed buzie. Jessie ma różne, liczne rany po operacji, a przede wszystkim długą szytą bliznę na grzbiecie nosa, która rozciąga się przez całą jego twarz. Jego oczy są głęboko osadzone. Sullivan mówi głębokim, zrelaksowanym głosem i zwykle pali grube cygaro. Mężczyzna nosi pojedynczy złoty kolczyk w kształcie obręczy w prawym uchu. Najczęściej chodzi ubrany w mundur wojskowy, bądź czarny garnitur z białą koszulą. W świecie ludzi na swój czarny elegancji strój nakłada płaszcz o tej samej barwie. Nigdy nie zakłada kolorowych ubrań, akceptuje on je tylko na obrazach.



HISTORIA



     Jesper Sullivan urodził się w rodzinie admirała wojsk królestwa brytyjskiego jako najstarszy syn. Oznaczało to, że po śmierci swojego ojca stanie się on głową bardzo cenionej w Londynie rodziny Sullivan. Od najmłodszych lat był on przygotowywany do tej roli. Od najmłodszych lat jego ojciec zabiegał o jego dobre wychowanie oraz wykształcenie. Kiedy był nastolatkiem poza nauką pod czujnym okiem opiekunów zaczął trenować szermierkę. Szybko stał się jej pasjonatem.W młodości był cichym chłopcem, małomównym. Zawsze jego ambicją było spełnianie oczekiwań ojca, całe jego życie się wokół tej wizji kręciło. Amon, jego tata, był typem rodzica, który nie okazuje nadmiernie swych emocji potomstwu. W jego zachowaniu brakowało ciepła, które sprawia, że dzieci stają się pogodne i radosne. Choć była to luka, którą Matka Jespera starała się zapełnić, wiedział on, że matka zawsze stała w cieniu swego męża. Nie była nikim ważnym, jedynie wykonywała jego polecenia. Jak każdy mieszkaniec domu rodziny Sullivan.

    Po zdobyciu tytułu naukowego na Oxfordzie dwudziestopięcioletni Jesper wykonał polecenie swego ojca i wstąpił do armii królestwa brytyjskiego. Przez następne lata jego życia doprowadziło go do osiągnięcia stopnia wojskowego pułkownika. Każdy się spodziewał, że syn Admirała będzie równie uzdolniony co on sam w swych młodych latach, więc nie było to zbyt wielkim zdziwieniem. Pan Sullivan w tym czasie poszedł na emeryturę i zaczął nadmiernie interesować się miasteczkiem Glassville. Większość czasu spędzał w swym gabinecie odbierając telefony i czytając książki. Podczas wizyty w rodzinnej rezydencji zaprosił on Jespera do siebie by porozmawiać z nim na temat jego najbliższej przyszłości.
Bez większych ogródek powiedział mu, że opuści przedwcześnie armie i przystąpi do organizacji MORIA. Opowiedział mu o istnieniu Krainy Luster i o możliwości przeniesienia się tam w celu pozyskania nowej, niespotykanej do tej pory w świecie broni, która sprawi, że królestwo brytyjskie stanie się nowym hegemonem całej Ziemi. Mówił o tym tak jakby sprawa była rzeczywista, a syn nie protestował. Słuchał uważnie swego ojca przytakując jedynie w gwarze wojskowej, tak jak tego wymagał sam Amon Sullivan. Tego dnia Jesper dowiedział się, że jego ojciec należy do organizacji i są gotowi rozpocząć pracę nad stworzeniem super-żołnierzy. Wyjątkowo uzdolnionych ludzi gotowych wejść do Krainy Luster i stoczyć bój z potworami tam żyjącymi. Tego dnia zapadła decyzja o tym, że DNA Jespera zostanie zmieszana z DNA bliżej niezidentyfikowanej Bestii przypominającej wilka oraz drugiego wybryku natury. Humanoida o czerwonych oczach oraz wyrastających z głowy rogach.

    Następnego dnia młody Sullivan stał się pierwszą hybrydą człowieka oraz istot magicznych. Tego dnia na ciele Jespera pojawiło się wiele blizn, osoby odpowiedzialne za ten projekt uczyły się na jego ciele swych możliwości. Pierwszorzędnym elementem mutacji człowieka z tą konkretną istotą magiczną było rozcięcie jego głowy oraz zamontowanie w jego mózgu nadzwyczajną umiejętność blokady mentalnej przeciwko Magii Lustrzanom. Choć mogłoby to wydawać się świetnymi okolicznościami aby posiąść wyjątkowo użytecznej zdolności do walki w imię Ludzi, Jasper załamał się. W dalszej historii MORII ten dzień został określony Eksperymentem 0, gdyż coś poszło nie tak. Syn Pana Sullivana po przebudzeniu rzucił się na przebywających w laboratoriach ludzi. W szamotaninie stłukł szkło, za które złapał w akcie szału. Jego oczy mówiły, że transformacja była czymś przerażającym i przejście jej wyryło bliznę nie tylko na jego ciele, ale również na psychice. Tego dnia wszyscy obecni w laboratoriach mężczyźni, wliczając w to Amona Sullivana, stracili życie. Oszczędził on jedyną kobietę, która znajdowała się tamtego dnia w pomieszczeniu. Po całym zajściu podbiegł do ściany i zaczął uderzać w nią głową aż do momentu utracenia przytomności. Po przebudzeniu znajdował się w lochach, w których spędził następne 30 lat swojego życia walcząc z obłędem, który opanował jego umysł. Mężczyzna po przeprowadzonym połączeniu zmienił się w Cyrkowca, który choć wyglądał jak człowiek nie był już nim.

    Po 30 latach walki udało mu się zapanować nad swym umysłem. Wydostał się z więzienia dzięki młodemu naukowcowi o rudych włosach imieniem Russell. Znalazł on w zapiskach swej matki stare notatki na temat Eksperymentu 0 i postanowił odnaleźć Jespera Sullivana i zbadać jego stan psychiczny. Okazało się, że był on gotowy dołączyć do szeregów MORII i znacznie wzmocnić jej szeregi.




Jesper Sullivan AGRkveL




Ostatnio zmieniony przez Romuald Finch dnia Pon 25 Sty - 3:46, w całości zmieniany 19 razy

Powrót do góry Go down





Yako
Gif :
Jesper Sullivan 5PUjt0u
Godność :
Lusian/Luci Foxsoul
Wiek :
Wizualnie 25
Rasa :
Lisi demon
Wzrost / Waga :
190/85 //
Znaki szczególne :
Kuleje, Blizna na lewym oku
Pod ręką :
Laska
Broń :
Naginata
Zawód :
W Świecie Ludzi - Aktor/Aktorka
https://spectrofobia.forumpolish.com/t230-kp-yako https://spectrofobia.forumpolish.com/t1126-yako
YakoNieaktywny
Re: Jesper Sullivan
Pią 8 Sty - 2:23
Akcept

Witamy o tej (nie)właściwej stronie Lustra

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach