Bractwo

Tyk
Gif :
Bractwo D93840e52cb57748d5a24bdfa761040295dab6ee
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
https://spectrofobia.forumpolish.com/t233-agasharr-rosarium#284 https://spectrofobia.forumpolish.com/t914-archiwa-arcyksiazece https://spectrofobia.forumpolish.com/t497-kancelaria-arcyksiazeca https://spectrofobia.forumpolish.com/t1121-tyk
TykArcyksiążę
Arcyksiążę
Bractwo
Pią 1 Lis - 15:41

— Bractwo —

Czy słyszałeś o Bractwie? Tajemniczej organizacji zrzeszającej tych, którzy pragną walczyć z Koszmarami i wyznającymi je plugawymi kultami. Nigdy nie było ich zbyt wielu, tak jak i nieliczni byli słudzy mrocznych istot, lecz w ostatnim czasie, gdy na odległej wyspie Ur’nathum zebrali się akolici, by odprawić swoje bluźniercze rytuały, a wszystkie Trzy Światy wypełniły się koszmarnymi pomiotami, szeregi Bractwa powiększyły się.
Mieszkańcy Trzech Światów zrozumieli jak wielkim zagrożeniem są potworności nazywane Koszmarami i coraz chętniej zaczęli wstępować do prowadzonej przez starego kapelusznika Narhyama, której korzenie sięgają tysięcy lat w przeszłość do zamierzchłych czasów, których nikt dziś nie pamięta.

— Znani członkowie Bractwa—

1.1. Diana - Lider
1.2. Scavell – Adept
1.3. Vex – Różany Adept
2.1. Erishi - Lider
2.2. Alnari - Adept
3.1. Victoire – Lider (NPC)
3.2. Sarah – Tropiciel (NPC)
3.3. Soleil – Tropiciel {NPC)
4. Frank – Adept
5. Astiel – Tropiciel (NPC)
6. Zander – Tropiciel (NPC)
7. Lamis – Adept (NPC)
8. Basile – Różany Tropiciel
— Struktury Bractwa —

Bractwo nie posiada formalnych struktur, żadnej siedziby, gdzie chętni mogliby przyjść i się zapisać. Zamiast tego są liczne, stosunkowo nieduże grupy, które werbują w swoje szeregi tych, których uznają za przydatnych.


Pierwszy Lider Bractwa

To co łączy wszystkie grupy to uznawanie przewodnictwa starego kapelusznika Narhyama, ostatniego żyjącego już członka dawnego Bractwa, które zostało rozwiązane po tym, gdy pokonany został pierwotny Kult Snów. Niewielu jednak miało okazję spotkać go osobiście, jest postacią niezwykle tajemniczą.

Lider Bractwa

Przewodniczy jednej z grup bractwa. Doświadczony członek Bractwa, który zyskał uznanie i szacunek swoich towarzyszy na tyle duży, że Ci podążają za nim. Jednak liderem nie może zostać nikt kto nie opanuje zdolności Sennego Transu.
Senny trans pozwala Liderom Bractwa, niezależnie od rasy, wprawić się w trans pozwalający im przemierzać Krainę Snów. Mówi się, że tropienie Koszmarów w ten sposób jest dalece skuteczniejsze niż tradycyjne i daje przewagę Bractwu nad innymi łowcami Koszmarów.

Tropiciel Bractwa

Doświadczony wojownik, który pokonał liczne Koszmary. Adepci uzyskują rangę Tropiciela wraz z wykuciem koszmarnego oręża, co stanowi drugi stopień wtajemniczenia w tajniki Bractwa.
Wejrzenie w Koszmar jest zdolnością rozwijającą się za sprawą mrocznych praktyk Bractwa. Pozwala na ujrzenie prawdziwej postaci Koszmaru, gdy tylko patrząc w jego stronę zamknie się oczy.

Adept Bractwa

Najniższa ranga spośród tych, których uważa się za członków Bractwa. Adeptem zostają osoby, które pomyślnie przejdą inicjację i zyskają zdolność korzystania z Esencji Koszmaru by zwiekszyć swoją siłę
Zapach Koszmaru pozwala adeptom na wyczuwanie Koszmarów. Ich zapach jest specyficzny, nie pasujące do tego świata i nie do opisania dla tych, którzy nie posiadają tej zdolności. Dzięki niej członkowie Bractwa wiedzą jednak kiedy mają do czynienia z Koszmarem.


— Mroczny rytuał inicjacji —

Przyjęcie w grono członków i dostęp do tajników Bractwa jest możliwy tylko po pomyślnym przejściu starego rytuału. Jego istotą jest spaczenie kandydatów przy pomocy Esencji Koszmaru, lecz przy użyciu specjalnych zaklęć możliwe jest zachowanie świadomości i ocalenie umysłu przed mrocznym zepsuciem koszmarów.
Każdy kto przeżyje inicjację staje się silniejszy niż był wcześniej zarówno fizycznie, jak również w swoich magicznych zdolnościach - choć te drugie nie są trwałe. Ich moce są niejako uśpione i wykorzystanie ich wymaga zasilenia swojego ciała dodatkową Esencją Koszmaru. Członkowie Bractwa muszą jednak uważać, gdyż zbyt częste używanie Esencji może prowadzić do zatrucia ich umysłu oraz fizycznych cierpień.
Gracze, którzy wstąpią do Bractwa otrzymują dodatkową moc, która nie ma czasu oczekiwania, jednak każde jej użycie wymaga zużycia jednej Esencji Koszmaru. Zamiast tego jest stała przerwa, w której użycie ponownie esencji naraża gracza na nieprzyjemne konsekwencje trwająca 3-5 postów, przy czym jeżeli Esencja zostanie użyta przed 3 postem negatywne następstwa wystąpią na pewno, a jeżeli w czwartym lub piątym poście od zakończenia używania mocy jest na to 50% szansa.


— Koszmarny oręż —

Od niepamiętnych czasów doświadczenie łowcy Koszmarów tworzą swoją broń w Czarnej Wieży dryfującej nieopodal Znikającej Szachownicy. To co wyróżnia ten oręż nie jest jednak miejsce jego wytworzenia, a materiał, który powstał z połączenia niezwykłego metalu pochodzącego z Wysp Księżycowych oraz Esencji Koszmaru.
Każda broń jest unikatowa, tworzona przez użytkownika i przystosowana do używania tylko przez niego. W rękach kogokolwiek innego nie będzie posiadała swoich właściwości, a osoba, która nie przeszła rytuału inicjacji nie będzie w stanie nawet jej podnieść, ze względu na ból i koszmarne wizje.

Możliwość stworzenia własnego artefaktu otrzymuje się wraz z rozwojem wątku Bractwa. Stanowi artefakt, który gracz może stworzyć osobiście i po zaakceptowaniu przez Administrację używać jego magicznych właściwości.



Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach