Hyori

avatar
GośćGość
Hyori
Czw 22 Wrz - 16:55
Imię:Hyori
Nazwisko: Brak
Pseudonim: Cyborg1
Wiek: 21
Rasa:Senne Zjawy
Ranga:Czarnokrwisty
Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

Moce:
Przestrzeń
- Można uznać omawianą moc za posiadającą raczej deffensywne zastosowanie, chociaż można znaleźć dla niej inne przeznaczenie. Jest mocą pozwalającą na teleportacje w wyznaczone miejsca jednak nie krainy, pełni rolę obronną i może aktywować się podczas odczuwania bólu, jak również mogąca wyrwać się schwytania. Należy pamiętać że jej zaletą jest szybkość więc pozwala kogoś zaskoczyć.  
Zgniatanie
- Można potraktować moc jako samo zgniatanie jednocześnie posiada jeszcze parę ważnych zasad. Jest z pewnością skupiona na swojego rodzaju mieszaniu i przegniataniu... może zmieniać konstrukcje ziemi i metalu. Okazuje się że podczas wyjmowania z szklanego berła jego potęgi ta połączyła się z znajdującą się wtedy w nim wiedzą. No więc jest mocą przeszywającą tak wspomniane surowce że ulegają zmianie, trochę jak zmiana węgla w diament ale znacznie bardziej rozłączanie wiązań. Samo nadawanie kształtu należy już traktować jako skutek gniecenia. (Ogniwa, magnesy, krzemowe kule, grzejące płytki, parujący wybuchowym gazem)  
Kwasowa Krew
-(efekt utrzymuje się przez 3 posty od zranienia, potem 4 posty przerwy)
Umiejętności:
Szybki Refleks- Zdolność ogromnie prosta w swoim założeniu gdyż chodzi o reakcje, jest na tyle przydatna gdyż wpływa swym działaniem na blok, unik czy odskok. Nie jest to zdolność percepcji a dokładniej specjalnego instynktu, umiejętność jak najbardziej bojowa mogąca podobnie jak szczęście wyratować nas z sytuacji. Ta zdolność jest związana z impulsem zmniejszania obrażeń więc możemy dla zobrazowania sparować uderzenie.
Kontrola Guzikami- Zakładając że mamy dostęp do prymitywnych pancerzy bojowych to szyna zwolniona może zostać guzikiem, przy odpowiednim zegarku zwolnienie kilku szyn jednym guzikiem. Jest to w zasadzie umiejętność grania za pomocą guzików.... umożliwia to dalej na walkę na średni dystans podłączonymi kopnięciami, ciosami.
Pionierska Technologia- Nie jest to z pewnością umiejętność do tworzenia elektroniki gdyż trudno nawet jest stworzyć za pomocą tej wiedzy jakieś czujniki... no ale spełnia wiele wymagań drogi strzelca. Dzięki znajomości nauki możemy stworzyć prymitywne mechanizmy:
-Pistolet odłamkowy z ładowaną sprężyną oraz zgniatarką.
-Pistolet wiązkowy z prostymi bateriami i ogniwem skupiającym.
-Pistolet parowy z płytką grzejącą powietrze i wodą chłodzącą.
-Pistolet ostrz wiatru ładowany jak wahadło(magnesem dohamowanym masą) z wirnikami.
-Pistolet zwykły na łuski.
Poza bronią jest jeszcze pancerz bojowy z szynami, zegarami, guzikami i skrzydła do pancerza.
-pancerz bojowy mechaniczny z odwrotnym katalizatorem i skrzynką kumulującą energie.
-pancerz bojowy magnetyczny z płytkami obracającymi skrzydło gwiazdy.
Tak więc pionierska technologia kończy się na dobraniu jeszcze alchemicznego zbierającego wode pojemnika czyli sam specjalny metal dający właściwość wodzie lub strukturze krystalicznej (Wzmocnienie wzroku [Na umysł], Wzmocnienie biegu [Na ciało]).
Cyborg1: Istnieje możliwość na podłączenie szyn do ścięgien i nerwów na miejsce guzików czy ukrycie mechanizmów w ciele.

Wygląd zewnętrzny:Nadzwyczajną oznaką jego wrażliwości są mroczne oczy, chociaż jest znacznie żywszy jako czarno krwisty. Zdaje się robić bardzo dziwne akcje bujając się poniekąd, oraz widać w jego uśmiechu że panuje nad ogólną sytuacją. Jest jednak czasami zaczepliwy względem starszych uczestników, może niespodziewanie coś chcieć osiągnąć. Czasem można zobaczyć że jest faktycznie troche przejęty sobą więc sama sytuacja mówi o srebrnych włosach. W jego wyposażeniu jest specjalna kamizelka marynarkowa z jednym rękawem na lewej ręce, który chroni od zimna. Wspomniane nakrycie posiada jasne futro, a sam rękaw założony jest poniekąd osobno ale na stałe.
Charakter: Najbardziej na świecie nienawidzi kiedy ktoś stara się go stłamsić, jest pewny siebie wręcz jest w stanie zobaczyć swoją własną twarz. Posiada nieco więcej ekscentryzmu który nie pozwala mu być cichą osobą i można postrzegać go jako osobę wystrzeloną jednak jego usposobienie jest najwyraźniej dość miękkie. Pozostaje czarnym koniem jego cel czasem się różni jednak zawsze w pomieszczeniu można go zauważyć i odczuć, nie jak pusta maszyna lecz prędzej kimś znacznie niebezpieczniejszym. Choć jest z pewnością piękny to okazać się może osobą dość mroczną, czasem korzysta z uczuć innych żeby powiedzieć coś co zmieni ich głębsze postrzeganie. Może okazać się dość porywczy głównie kiedy ktoś go obrazi, to bo nie toleruje obraz z pustych ust.

Historia: Świat snów jest poniekąd niebywały, jego struktura jest czasem nie stabilna i przypomina halucynacje. Garstka ludzi rozumie prawdziwą naturę tej krainy jednocześnie stając się tam bardzo potężnymi.

Dnia wyprzedzającego aktualne wydarzenia o 21 lat w jeden ze wspaniałych snów zanurzył się starszy mężczyzna. Zaraz po tym kiedy jego źrenice odleciały ponownie wziął oddech jednak już po drugiej stronie granicy. Nie obawiał się snu zanurzając się z pewną dozą ekscytacji, zdecydowany odnaleźć w nim odpowiedz na nurtujące pytanie. Tak chcąc zobaczyć siebie władającego magią zaczęła się kreować wizja i nawiązał dialog z jednym obdarowanym.
-Bardzo interesuje mnie magia.
-Ja znam się na magii, chodź za mną.
Przed jego oczami ujawniła się komnata, posiadała wiele starych przedmiotów w tym książek. Mężczyzna zaczął rozglądać się po całym pomieszczeniu zauważając czarną katanę. Podszedł do niej i chwycił pewnie wykonując zamach, podczas kiedy to zrobił ostrze pękło i wydostała się z niego czarna dusza. Był to ni jaki czarno krwisty, który po chwili z czarnych falujących skrawków wytworzył swoją formę.
-Za...Zamkneli mnie.
Powiedział Hyori rozglądając się po wspomnianym otoczeniu, wziął w rękę szklane berło, które leżało nie opodal. Było to nad wyraz dziwne, znacznie dziwniejsze niż reszta snu mężczyzny. Później Hyori podszedł do czarnego pióra i spojrzał przez chwile na śmiertelnika.
-Ty chyba nic nie wiesz o magii, no nie ważne.
Pióro zaczęło płonąć co następowało wraz z formowaniem się znaku na ręce czarno krwistego. Skierował swoje szklane berło w kierunku mężczyzny i uśmiechnął się patrząc mu w oczy. Najwyraźniej Hyori posiadał nieco większą władze nad snem mężczyzny, otoczenie zaczęło zmieniać się a duża kula błyszczeć. Mężczyzna o białych włosach zaczął wyciągać wszystko co jego towarzysz wiedział o swojej krainie.
-Macie technologie? ciekawe... jak mnie zamknęli podczas 21 urodzin jeszcze jej nie było.
Wtedy Hyori podniósł swoją rękę na której była pieczęć i wraz z błyskiem światła znikł. Kiedy mężczyzna obudził się w swojej sypiali znajdował się nad nim biało włosy mężczyzna, uśmiechnął się jak w jego śnie po czym wyskoczył przez okno.

Po udaniu się do świata ludzi niedługo po tym wyciągnął zdolność z berła, nosi je jednak nie działa już. Zgniatania konkretniej przegniatania strukturalnego surowca ziemi i metalu w obiekty, oraz samą umieszczoną tam wiedze mechaniczną.


Ostatnio zmieniony przez Hyori dnia Nie 2 Paź - 23:25, w całości zmieniany 17 razy

Powrót do góry Go down





Tyk
Gif :
Hyori D93840e52cb57748d5a24bdfa761040295dab6ee
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
https://spectrofobia.forumpolish.com/t233-agasharr-rosarium#284 https://spectrofobia.forumpolish.com/t914-archiwa-arcyksiazece https://spectrofobia.forumpolish.com/t497-kancelaria-arcyksiazeca https://spectrofobia.forumpolish.com/t1121-tyk
TykArcyksiążę
Arcyksiążę
Re: Hyori
Pon 26 Wrz - 19:12
Bardzo chciałbym zaakceptować Kartę Postaci, lecz w jej aktualnym stanie jest to niemożliwe. Wszystko to za sprawą kilku drobnych błędów w samej Karcie Postaci, które muszą zostać poprawione, ażeby Karta Postaci mogła zostać zaakceptowana. Wierzę jednak, że bez problemu usunięte zostaną te drobne mankamenty i będę mógł zaakceptować Kartę tuż po poprawkach!

Zanim jednak przejdziemy do właściwej, merytorycznej oceny samej Karty to proszę o zmianę nazwy tematu na taki, który odnosi się do postaci - najlepiej żeby nazwa tematu była równoznaczna z imieniem i nazwiskiem postaci.

Przechodząc do koniecznych poprawek samej Karty Postaci:

1. Pole nazwisko jest uzupełnione niewłaściwie w każdym przypadku, poza tym, w którym postać ma dziwnie przydługie nazwisko "Jak się robi nazwisko". Mając jednak na względzie, że raczej nie jest to nazwisko, a raczej luźne stwierdzenie, to powinno zostać poprawione. Jeżeli postać nie ma żadnego nazwiska, bądź takim się nie posługuje, to pole należy bądź to usunąć, bądź pozostawić puste. Jeżeli postać używa nazwiska, to powinno zostać wskazane.

Odpowiadając też na to co zostało w polu nazwisko wpisane, to na forum nie ma żadnych zasad, które ograniczałyby nadawanie nazwisk postaciom graczy. Możesz wybrać dowolne określenie, które mogłoby w uniwersum pełnić rolę nazwiska. Takim określeniem nie jest jednak: "Jak się robi nazwisko".

2. Pole wiek powinno zostać doprecyzowane. Co prawda wzór Karty Postaci wymaga podania przynajmniej wieku wizualnego, lecz dobrze byłoby określić, czy postać wygląda na 21 lat, czy też rzeczywiście ma 21 lat. Nieokreślone jest także, czy 21 odnosi się do lat, czy innej jednostki czasu - na przykład miesięcy, wieków itp. Jeżeli nie chodzi o lata, tylko o inny miernik, to też to powinno zostać określone w samej Karcie Postaci w polu wiek.

3. Opis pierwszej mocy (Przestrzeń) pozwala sugerować, że moc ta polega na czymś w rodzaju teleportacji mającej powiązania z Krainą Snów. Wydaje się jednak, że wybieranie tego typu mocy jako mocy własnej jest niecelowe na postaci, która jest Senną Zjawą i z tego tytułu posiada bonus rasowy w postaci "Wędrówki przez Krainę Snów - Pozwala na wejście do Krainy Snów, a także do podróżowania w obrębie Trzech Światów za jej pomocą."
Z tego powodu polecam bądź to doprecyzować opis, jeżeli moje rozumienie pierwszej z mocy jest błędne, bądź też wybrania innej mocy, ażeby nie powielać zdolności, którymi postać dysponuje już z tytułu wybranej rasy. Jeżeli błędnie odczytałem przeznaczenie mocy, to proszę o informacje o tym fakcie, gdyż wtedy będę musiał dać jeszcze uwagi co do samej mocy. Na razie się przed tym wstrzymuję, gdyż prawdopodobne jest, że moc zostanie zmieniona na inną.

4. Druga moc (zgniatanie) ma opis, który nie pozwala na stwierdzenie czym w istocie ta moc jest. Przy opisie mocy należy unikać określeń takich jak "dziwaczny, niezrozumiały", gdyż moc ma być opisana w sposób możliwie precyzyjny, dla uniknięcia nieporozumień.
Zwrot przegniatanie według słownika oznacza "wykonywanie (za pomocą maszyny introligatorskiej, tzw. przegniatarki) trwałych wgnieceń w grubszych papierach w celu ułatwienia ich zginania wzdłuż określonej linii prostej.". Słowa tego nie potrafię osadzić w kontekście mocy, która - jak wynika z kolejnych zdań - miałaby pozwalać na zmianę jednej substancji w inną.
Opisując moc staraj się przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie co jest istotą mocy. Jakie zmiany w świecie ma wywołać użycie przez postać gracza swojej magicznej zdolności. Następnie jakie warunki muszą zostać spełnione, by moc mogła być skutecznie użyta.
Aktualny opis nie pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy moc ma polegać na zgniataniu, przygotowywaniu grubych arkuszy do ich zginania, czy przemiany jednego materiału w inny. Brakuje także opisu tego jak moc miałaby zostać użyta.

5. Należy odpowiedzieć przede wszystkim na pytanie o jakie mechanizmy chodzi. Musimy między innymi pamiętać, że postać jest Senną Zjawą mieszkającą w Krainie Luster. Nie wiedząc jednak o jaki rodzaj mechanizmów chodzi trudno jest zabrać głos w kwestii tej umiejętności.

Dodatkowo ze względu na średnią czytelność opisu pozwolę sobie także na zwrócenie uwagi na konstrukcję samych zdań.

"Posiadanie talentu w kierunku tworzenia mechanizmów nie jest najczęstszą zdolnością, takie ogólne kojarzenie przydatnych cech naukowych również"

Zdolności jako takie nie mogą być częste. Dana zdolność, czy umiejętność może być częsta w określonym miejscu, w określonej grupie, lecz nie w oderwaniu od tego typu czynników. Żeby zdanie to miało sens, należałoby dodać np. że chodzi o Krainę Luster. W gruncie rzeczy jednak to zdanie nie jest potrzebne, gdyż nie określa w żaden sposób tego jakimi umiejętnościami dysponuje postać, jakie mechanizmy potrafi tworzyć, czy też w jaki sposób postać nabyła te umiejętności.

"Postać zna się na prostych mechanizmach które jest w stanie wymyślać, rozumie bardziej technologie poniekąd ludzi."

Wciąż brakuje określenia o jakie mechanizmy chodzi. Na czym polegają te mechanizmy? Jaka jest zasada ich działania - mają mieć charakter magiczny, czy też opierać się na typowo ludzkiej wiedzy? Do tego użycie słowa "poniekąd" wydaje się nietrafiona. Cytując: " Poniekąd to «partykuła komunikująca, że wyrażony w zdaniu sąd nie odpowiada dosłownie faktycznemu stanowi rzeczy, ale jest mu w znacznym stopniu bliski». Użyjemy jej np w zdaniu "foki to poniekąd morskie psy". Natomiast z całokształtu wydaje się, jakby chodziło w zadaniu o tym, że zna się przede wszystkim na ludzkiej technologii, a nie na magii używanej powszechnie w Krainie Luster.

6. Umiejętność "kontroli guzikami" jest opisana w sposób nieczytelny. Nie wiem o jakie guziki miałoby chodzić, ani też co za ich pomocą postać miałaby kontrolować. Mogę domniemywać, że chodzi o kontrolowanie stworzonych mechanizmów za pomocą jakichś swoistych urządzeń wyposażonych w "guziki", jednak moje domniemania to za mało, by zaakceptować Kartę Postaci. Tego typu umiejętność wymaga wskazania czym są te "guziki" i do czego tak naprawdę służą. Aktualnie bowiem opis sugeruje, że jedyne co postać potrafi to obsługiwać urządzenie podobne do joysticka.

7. Zacznijmy od tego, żeby używać prawidłowo słowa refleks, a nie reflex - zapis tego słowa przez X nie jest poprawną forma. Zbędne jest też odnoszenie się w opisie do percepcji. Ponieważ percepcja pozwala na wcześniejsze dostrzeżenie ewentualnego "zagrożenia" podczas gdy refleks skraca czas reakcji na takie zagrożenie. Nie pisz też jak można sobie tę zdolność wyobrazić, lecz raczej wskaż, że postać charakteryzuje się dobrym refleksem. Przy czym należy zaznaczyć, że refleks ten nie może przekraczać ludzkich możliwości.

Charakter, Wygląd oraz Historia będą sprawdzane później. Na razie wskażę tylko, żebyś postarał się przeredagować wszystkie trzy wymienione pola, gdyż są one miejscami trudne do zrozumienia, przez co utrudniają ich sprawdzenie.

Ze względu na to, że do poprawienia pozostają jeszcze punkty wcześniejsze od 1-7, to na razie tylko polecę zastanowić się nad treścią Wyglądu, Charakteru i Historii oraz przeczytanie ich kilka razy, by poprawić przejrzystość tej części Karty Postaci. Dzięki temu istnieje spora szansa na radykalne skrócenie listy uwag sprawdzającego Kartę Postaci!

Powrót do góry Go down





avatar
GośćGość
Re: Hyori
Sro 5 Paź - 16:45
https://i.imgur.com/L7y9jKf.png
Taka wizualizacja powinna być?

Powrót do góry Go down





Sponsored content

Powrót do góry Go down





Powrót do góry

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach