Wydarzenie Halloweenowe 2023
Gif :
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
TykArcyksiążę
Wydarzenie Halloweenowe 2023
Sob 21 Paź - 20:48
Sob 21 Paź - 20:48
2 0 2 3
Wydarzenie
Halloweenowe
Halloweenowe
Zapraszamy Was do wzięcia udziału w tegorocznym Wydarzeniu Halloweenowym, któremu towarzyszyć będzie liczba trzynaście – zresztą nie bez powodu, bowiem Spectrofobia w tym roku obchodzić będzie swoje trzynaste urodziny! Do zaoferowania mamy dla Was następujące atrakcje:
Potwory wśród nas
Każda osoba, która zmieni swój avatar, tak by możliwe było uznanie, że ten przedstawia ich postać w halloweenowym przebraniu dostanie nagrodę dostępną tylko podczas trwania tego wydarzenia i niemożliwą do zdobycia w inny sposób! Zmianę avatara należy zgłosić w tym temacie i nie zmieniać go do czasu przyznania nagrody.
Nagroda:
Nieśmiałe Kajdanki z Fredamy – Miasteczko Fredama jest miejscem cieszącym się złą sławą, z którego wywodzi się wiele bardzo dziwnych, magicznych przedmiotów. Jednym z nich są Nieśmiałe Kajdanki, które nie nadają się do tego, by w nich kogokolwiek więzić. Kajdanki bowiem otwierają się, gdy tylko skuta nimi osoba będzie tego chciała. W innym wypadku nawet klucz nie pomoże ich otworzyć. Tylko po co komu takie kajdanki?
lub jeden z przedmiotów z poprzednich wydarzeń Halloween:
1. Upiorna Kula Czarnowidzenia
2. Strachliwy Topór Katowski
3. Przeklęta Maska Vin’tharnu
Upiorny Rejs z Erd’nethem
Władca Grozy Erd’neth zaprasza na niezapomniany, senny rejs strachu, w którym na graczy czeka dziewiętnaście przerażających wizji, jedna szansa na zwycięstwo oraz nieubłaganie nadciągające szaleństwo!
Upiorny Rejs z Erd’nethem stanowi wydarzenie z gotowymi postami Mistrza Gry, w którym gracze tworzą swoją fabułę w oparciu o wytyczne zawarte w postach prowadzącego.
Przygotowane zostanie dziewiętnaście postów, a każdy z nich będzie wprowadzał inny motyw znany z horrorów. Gracze mogą łączyć wszystkie motywy, bądź też reagować tylko na najnowszy z motywów. Dopuszczalne są warianty pośrednie, przy czym zakazane pod groźbą wieczystego potępienia jest zignorowanie motywu wprowadzonego przez Mistrza Gry w najnowszym poście. Mistrz Gry wylosuje dla wszystkich graczy biorących udział jeden z dziewiętnastu motywów i umieści odpowiedni post w wątku konkretnego gracza. Jeżeli gracz wyrzuci na kostce trzynastkę, to spotyka go ogromny, nieopisany wręcz pech – kończy wydarzenie i uzyskuje nagrodę, można by rzecz wygrywa, lecz to zwycięstwo pyrrusowe odbierające całą zabawę!
Senne Szaleństwo spadnie na tych, którzy pozwolą objąć się metaforycznym mackom Koszmaru, zamiast działać, by szczęśliwie ukończyć rejs i stawić czoło wszelkim napotkanym przeciwnościom.
“Szaleństwo” to mechanika nagradzająca sprawne i szybkie odpisywanie na posty. Każdy gracz zaczyna Upiorny Rejs z trzydziestoma punktami poczytalności. Każdy dzień od posta Mistrza Gry – nie licząc dnia, w którym post się pojawił – powoduje ubytek jednego punktu poczytalności. Utrata wszystkich powoduje popadnięcie w szaleństwo i utratę szansy na uzyskanie nagrody z rejsu.
Można zadać pytanie: ile postów należy napisać, żeby ukończyć rejs? Jak to bywa ze snami czas w nich płynie inaczej i odpowiedź na to nie jest taka prosta. Gracze będą losowali kolejne motywy, a zatem to od losu zależy jak szybko dana osoba ukończy wydarzenie.
Postanowiliśmy jednak nieco utemperować kapryśność losu i po pierwsze przez pierwszy trzy posty gracze otrzymują ochronę przed pechem – nie mogą ukończyć wydarzenia przez wyrzucenie trzynastki. Natomiast od ósmego posta obłęd będzie już o krok i za jego sprawą zamiast jednej kostki będziemy rzucali trzynaście kostek. Wyrzucenie na którejkolwiek kostce trzynastki powoduje pecha i ukończenie wydarzenia oraz uzyskanie nagrody. W przypadku, gdy żadna z kostek nie da wyniku trzynaście, to będzie brany pod uwagę tylko pierwszy rzut do wyznaczenia motywu. Jeżeli ktoś pomimo tego utrudnienia okaże się być szczęściarzem i nie wyrzuci pechowej trzynastki, to rejs ukończy się po dziesiątym poście gracza. Maksymalnie zatem gracze będą musieli napisać dziesięć postów.
Aby wziąć udział w Upiornym Rejsie Erd’netha należy zgłosić się pod tym tematem. Na Rejs można wyruszyć samodzielnie lub wspólnie z maksymalnie dwiema innymi osobami!
Nagrody za ukończenie Upiornego Rejsu Erd’netha:
1. Totylkostrachny czar – Niezwykle złowieszcze zaklęcie Dyniowej magii pozwalającej na przeniesienie się na niewielką odległość do dziesięciu metrów, a jednocześnie pozostawienie w miejscu, w którym się stało stracha na wróble z dyniową głową. Wszyta w tkaninę zaklęcia iluzja sprawia, że pozostawiony strach wygląda jak użytkownik zaklęcia do czasu, aż osoba trzecia wejdzie w interakcje ze strachem.
Uwaga! Tkacze Magii mogą użyć Totylkostrachny czar na sobie oraz maksymalnie dwóch innych osobach. Każda osoba pozostawia po sobie własnego stracha na wróble.
2. Do wyboru:
A) Zaklęcie rozmowy z umarłymi – pozwala na zadawanie zwłokom pytań, na które te muszą odpowiedzieć. Stan nieboszczyka musi być jednak na tyle dobry, by ciało było zdolne do mowy. Zwłoki nie będą chciały rozmawiać ze swoim zabójcą i mogą odpowiedzieć tylko na ograniczoną liczbę pytań (MG decyduje o liczbie pytań).
B) Amulet Martwej Konwersacji – Naszyjnik wykonany z kości, na której wygrawerowano runę układającą się w groteskową czaszkę. Po założeniu amuletu można wypowiedzieć inkatancję, która pozwala na zadawanie zwłokom pytań, na które te muszą odpowiedzieć. Stan nieboszczyka musi być jednak na tyle dobry, by ciało było zdolne do mowy. Zwłoki nie będą chciały rozmawiać ze swoim zabójcą i mogą odpowiedzieć tylko na ograniczoną liczbę pytań (MG decyduje o liczbie pytań).
C) Przedmiot z poniższej listy (poprzednich przedmiotów halloweenowych):
✸ Omniscentio
✸ Pyskata busola
✸ Płaszcz zmiennokształtności
✸ Affimella
Przysługuje dodatkowa fabuła.
Zgłoszenia w temacie do 27 października.
Zgłoszenia w temacie do 27 października.
Koszmarny Abordaż
Po zakończeniu Upiornego Rejsu na sennych polach Koszmarnego Ur’Nathum błąkać się będą Awatary Strachu – Zjawy zrodzone z tych, którzy nie zdołali ukończyć wyzwania Erd’netha.
Stań przeciwko nim i udowodnij swoje męstwo!
Dostępne po zakończeniu Koszmarnego Rejsu.
Badacze Tajemnej Wiedzy
Zyskanie tajemnej wiedzy wymaga czasem podjęcia ryzyka. Tylko śmiałkowie, którzy gotowi są postawić na szali swój rozum mogą zdobyć wiedzę o arkanach magii grozy.
Każdy gracz, który chce uzyskać tajemną wiedzę i za jej pomocą stworzyć dzięki posiadanemu Magicznemu Rzemiosłu unikatowe zaklęcie, przedmiot lub eliksir z domeny Erd’netha powinien zgłosić w tym temacie swoją postać jako Badacza Tajemnej Wiedzy. Gracz otrzyma sto punktów poczytalności (nie łączą się z punktami poczytalności z Upiornego Rejsu), które tracić będzie po jednym punkcie dziennie, gdy nie będzie odpisywał na posty fabularne.
Jak liczony jest dzień? Dla przykładu jeżeli otrzymałeś posta w piątek o godzinie 13:00, aby nie stracić ani jednego punktu poczytalności, masz czas na odpis do końca następnego dnia, a więc do końca soboty.
Gdy stracisz wszystkie punkty poczytalności, Twoja postać popada w szaleństwo (metaforycznie), a Ty tracisz możliwość uzyskania przedmiotu z Magicznego Rzemiosła.
Każdy napisany post przez gracza (wyłączając posty napisane w offtopie, tematach administracyjnych, korespondencji, snach, retrospekcjach, misjach i wydarzeniach fabularnych) oznacza otrzymanie jednego punktu. Stworzenie przedmiotu z Magicznego Rzemiosła wymagać będzie uzyskania dziesięciu punktów.
Tkanie Magii:
Zaklęcie dyniowizji – Zaklęcie umożliwiające widzenie w ciemności niczym w świetle dziennym – z tą różnicą, że wszystko zdaje się być pokryte pomarańczowym filtrem.
Jeżeli Twoja postać nie zna jeszcze zaklęcia pierwotnego ze Szkoły Magii Grozy, zdobywając zaklęcie dyniowizji, zdobędzie również zaklęcie Wizje Erd’netha.
Alchemia:
Eliksir dyniowej przyprawy – Po spożyciu jeszcze gorącego naparu, można poczuć jak po ciele dosłownie rozchodzi się magia. I nie chodzi tu o jesienną czarowną aurę, lecz zaklęcie współgrające z miksturą. Za sprawą jego mocy, to co skryte w mroku przestaje przerażać, albo straszy jeszcze bardziej, gdyż można się temu wyraźnie przyjrzeć – postać zyskuje trwałą zdolność widzenia w ciemności, przy czym wszystko zdaje się być pokryte pomarańczowym filtrem.
Właściwości fizyczne: napar o kremowej konsystencji i karmelowej barwie, intensywny dyniowo-korzenny aromat.
Zaklinanie:
Dynio-wizjowa pieczęć – Trzon pieczęci wykonuje się z odpowiednio spreparowanego pędu największej z dyń pochodzącej z dyniowego miasteczka. Wierzy się, że jej sok, ma właściwości wzmacniające magiczne formuły. Sama zaś matryca wykonana jest z mosiądzu i zostały na niej wyryte runy, za których mocą użytkownik, może uzyskać zdolność widzenia w ciemności. O tym, jak przydatna jest to zdolność, zaświadczy każdy, kto choć raz zgubił po zmroku klucze do domu albo sztylet podczas starcia z opryszkiem czekającym w ciemnej alejce.
Aby aktywować moc zaklęcia, należy odcisnąć pieczęć na ciele osoby. Przedmiot jednorazowy, przyznana zdolność jest trwała.
Działanie: po naniesieniu pieczęci na ciało, postać zyskuje zdolność widzenia w ciemności niczym w świetle dziennym – z tą różnicą, że wszystko zdaje się być pokryte pomarańczowym filtrem.
Biotechnologia:
Serum PUMP-55-444-6 – Wyciąg pozyskany ze zmodyfikowanej genetycznie dyni Hokkaido, w której występuje niezwykle silne stężenie Luteiny. Po licznych testach oraz uzupełnieniu o substancje stabilizujące powstał preparat, za którego sprawą zyskuje się trwała zdolność widzenia w ciemności. Oleista ciecz o złotawo-pomarańczowej barwie, jest zamknięta w szklanej 3 ml ampułce, której zawartość należy zaaplikować bezpośrednio na język. Serum nie posiada zapachu. Smak jest zbliżony do oleju z pestek dyni zmieszanym z nutą anyżu.
Działanie: po zaaplikowaniu serum, postać zyskuje trwałą zdolność widzenia w ciemności, przy czym wszystko zdaje się być pokryte pomarańczowym filtrem.
Nie przypada dodatkowa fabuła.
Zgłoszenia w temacie.
Zgłoszenia w temacie.
Morderstwo w imię strachu
Rozegraj fabułę (nie wliczają się więc retrospekcje ani sny każdego rodzaju, lecz można prosić o pomoc Mistrza Gry w prowadzeniu fabuły) według przedstawionych poniżej wytycznych, by zdobyć nagrody i odkryć sekret Dyniowej Katedry Erd’netha oraz tajemniczego zakonu Horrkomu rezydującego obecnie w Okręcie Widmo w Butelce.
Zgłoś się w tym temacie, że chcesz wziąć udział w wydarzeniu, a otrzymasz zarys scenariusza do odegrania przez Ciebie i dowolną liczbę osób towarzyszących!
Nagroda:
W zależności od oceny przez Mistrza Gry każdego z etapów gracz może uzyskać unikatowy halloweenowy artefakt o sile przedmiotu rangi C, B lub nawet A!
Nie przypada dodatkowa fabuła.
Zgłoszenia w temacie.
Zgłoszenia w temacie.
Chaos Losu
Er’then potężny koszmarny generał Władcy Grozy Erd’netha zapragnął przynieść śmiertelnikom w ich snach przerażające wizje i wzbudzić w nich nieopisaną trwogę, by zaczęli wątpić w rzeczywistość i podważać istnienie światów realnych wizją nieskończoności i przytłaczającego wieloświatu.
Przygotowane zostało trzynaście przerażających scenariuszy bazujących na znanych w grozie motywach, w których udział wezmą losowo wybrane postacie. Przez kolejne trzynaście dni będziemy ujawniali po jednym ze scenariuszy.
Jeżeli by się jednak zdarzyło, co wydaje się niewyobrażalne i wręcz niemożliwe, że ktoś przeniósłby sny zesłane przez Er’thena na świat rzeczywisty zyska przychylność generała groteski
Każdy, kto odtworzy którykolwiek ze scenariuszy (może to odbyć się w Zapomnianych Snach) otrzyma spersonalizowany artefakt Erd’netha o poziomie siły porównywalnym do przedmiotu rangi C.
Przy historii na 2 osoby nie można nikogo pominąć, przy historii na 3 lub 4 osoby można pominąć jedną osobę, a przy historii na 5 osób można pominąć dwie osoby. Dodatkowo zamiast pominięcia można podstawić inną osobę w miejsce wylosowanej, przy czym podstawienie jest możliwe także w historii na 1 osobę.
Jeżeli planujecie tę fabułę odegrać koniecznie zgłoście to w temacie z wydarzeniem Halloweenowym! Kto nie zdąży, ten traci możliwość odegrania historii (zgłoszenia będą przyjmowane do zakończenia wydarzenia halloweenowego).
1. Marigold, Fatum i Tyk
- Spoiler:
- Przerażający Koszmarni Piraci porwali [Marigold] oraz [Fatum] i zaklęli je w postać Sennych Zjaw. Nie wyjawili swoich intencji nieczystych. Nie wyjaśnili planów, wbrew prawidłowym czarnych charakterów. Gdy jednak usłyszeli feministyczne manifesty wygłaszane przez rudą urzędniczkę Kompanii, to porzucili zamiary bluźniercze i przelew krwi na bok odłożyli. Nigdy zatem nie dowiemy się, co pierwotnie uczynić chcieli. Kobiety budzą się na polanie lasu pełnego przerośniętych dyń szczerzących się do nich przeraźliwie. Polu bezkresnym, nie mogąc dostrzec końca tego przeklętego pola, ciągnącego się po horyzont i to z każdej ze stron. Groza wisiała w powietrzu, wyczuwalna w wilgoci rzadkiej mgły i szeleście ziemi pod stopami. Tyran [Tyk] wybrany na następstwo Dullahana zostaje ścięty przez rewolucjonistów a jego głowa zastąpiona płonącą dynią. Złośliwi szeptają, że rewolucja była jego własnym pomysłem i realizuje jakiś plan straszliwy. Mówi się także, żę jedyną szansą na uwolnienie się tyrana spod klątwy jest odnalezienie i zabicie [Marigold] i [Fatum]. Czyżby piraci mieli swój udział w rewolucji a może jest to przypadkowy zbieg okoliczności? I skąd śmiech demoniczny niosący się przez dyniowe pole?
2. Velo, Cassandra, Christopher i Sasza
- Spoiler:
- Nikt nie wie skąd [Velo] i [Cassandra] znały [Christophera]. Tylko oni sami wiedzieli jak doszło do zawiązania tej przyjaźni. Postronni spekulowali, że Christophera z Velo łączyły kocie uszy, a z Cassandrą kontakty z rogatymi istotami. Zarówno Velo jak i Cassandra przejęły się, gdy nie otrzymały informacji od swojego przyjaciela. Gdy odnaleziono charakterystyczną kurtkę Dachowca, został on uznany za zmarłego. Cassandra wraz z Velo zgromadziły się w domu Christophera, ich niedawno zmarłego w niewyjaśnionych okolicznościach przyjaciela. Kierowani żalem i tęsknotą za ich dawnym druhem, postanowili skontaktować się z jego duchem. Velo powiedziała, że ma w tym wprawę i sama czuje się, jakby kiedyś już umarła. Niestety, nie wywołali oni Christophera, lecz złośliwego Poltergeista, [Saszę], dawnego właściciela domu i wielkiego miłośnika pokazów fajerwerków. Gdy Sasza terroryzował Cassandrę i Velo, do drzwi ktoś zapukał. Skonsternowanej trójce ukazał się nie kto inny, jak Christopher, który w istocie nie zginął a po prostu gdzieś się zgubił. Sasza musiał skapitulować i opuścił dom, albowiem Christopher nabył go legalnie w drodze sprzedaży - została nawet sporządzona umowa w formie aktu notarialnego (aczkolwiek Sasza próbował przekonywać, że to nie żaden akt notarialny, a akt nocturnalny związany ze śmiercą Christophera, który jest tylko duchem. Velo i Cassandra rzuciły jednak kośćmi i wyszło z nich, że nie uwierzą dawnemu właścicielowi domostwa).
3. Beatrice, Nicolas i Caden
- Spoiler:
- [Beatrice] i [Nicolas], młode małżeństwo, przeprowadziło się do starego domu położonego nad klifem. Jak zapewniał sprzedawca dom nie stał na starym, indiańskim cmentarzu, ani też nie był polem bitwy podczas wojny secesyjnej. Beatrice i Nicolas uwierzyli w to, albowiem dom znajdował się na wyspach brytyjskich. Wkrótce w leciwej posiadłości dochodzi do serii niewyjaśnionych zdarzeń: drzwi same trzaskają, zawieszone na ścianach obrazy spadają, a z oczu portretu dziecka sączą się czarne łzy. Wbrew podejrzeniom Nicolasa nie był to wcale czarny majonez, tylko bliżej nieokreślona substancja. Była bliżej nieokreślona pomimo serii przeprowadzonych przez Nicolasa testów. Nicolas podejrzewał początkowo, że za wszystkim stoi Beatrice. Sądził, że kobieta chce go nastraszyć za to, że zlekceważył jej ostrzeżenia przed Koszmarami w takich starych domostwach. Po pewnym czasie jednak Beatrice i Nicolas odkrywają, że ich dom nawiedza duch [Cadena], brutalnie zamordowanego dziecka, które poszukiwało duchów w szemranych labiryntach atakowanych przez potworną mgłę. Caden nie umarł jednak z powodu mgły, a został zabity przez potwronych pająkoludzi podczas popołudniowej drzemki na tarasie swojego domu. Nicolas i Beatrice muszą odkryć, w jaki sposób dać wieczny spoczynek strudzonemu duchowi, lecz Caden nie zamierza ułatwiać im zadania, bo twierdzi, że nie jest wcale zmęczony, a poza tym spał przez ostatnie trzydzieści lat i teraz chce się nieco rozerwać. Jako jednak, że nie jest do tego zdolny - nie ma ciała, to chętnie rozerwie Nicolasa i Beatrice.
4. Niamh, Clio i Lambert
- Spoiler:
- Teoretyczka komunizmu pragmatycznego - Dachowiec [Niamh] pewnej nocy odkryła, że po walce z Koszmarem, którą toczyła jako giermek Lunatyka, potrafi swobodnie poruszać się po Krainie Snów oraz wpływać na sny innych śniących.Wędrowała zatem po bezmiarze Krainy Snów szukając informacji o rodowych skrytkach, skrzyniach ze skarbami i innych niezwykle przydatnych rzeczach. Wszystko zmieniło się, gdy weszła do snu [Clio]. Ten sen był inny, pełen dziwnych geometrycznych konstrukcji sięgających do nieba i mrocznego szelestu o dziwnym papierowym brzmieniu. W tym gargantuicznym wytworze wyobraźni Marionetki Niamh ujrzała niezliczone przerażające regały, książki tak liczne, że nawet pieniędzy tyle by kotka nie chciała - bo jakby je zliczyła - i całkowicie bezużytecznych informacji. W tym wszystkim najgorszy był fakt, że sen ten wolny był od tego, co najcenniejsze. Nie było w nim żadnych pieniążków. Gdy Niamh stała sparaliżowana przez strach jej śladem ruszyły przerażające istoty - książkoludzie maszerujący z definicjami encyklopedycznymi na ustach. Niamh nie wiedziała, że jednym z książkowych demonów jest [Lambert], uwięziony w odmętach Krainy Snów za swoje dawne grzechy, bądź z jakiegokolwiek innego powodu. Sam Lambert od dawna nie pamiętał już czemu błąkał się pod demoniczną, na wpółkoszmarną postacią, po Krainie Snów. Być może podróż jego rozpoczęła się podobnie jak ta, której uczestnikiem była Niamh?
5. Azusa, Aristos i Mefisto
- Spoiler:
- [Azusa] podziwiała wystawę obrazów na balu charytatywnym. Nie chciała na nim być, ale obiecano jej darmowe winko i ciasteczka. Nagle zostaje "przypadkiem" pchnięta na jeden z najpiękniejszych i największych obrazów wystawionych na sprzedaż przedstawiających przepiękny zamek w zaśnieżonej krainie. W chwili paniki, gdy Azusa starała się nie wpaść na obraz zostaje złapana pod ramię przez [Aristosa], który został wysłany tam by ją śledzić. Niestety los chciał, że razem wpadają na obraz i zostają przeniesieni do mroźnej krainy wypełnionej nieznaną plagą oraz dziwnymi szkieletami kręcącymi się w sporych, drewnianych kołach. Na miejscu spotykają klauna [Mefisto], który śledził Aristosa, któremu kazał śledzić Azusę. Mefisto informuje ich, że jedyną opcją na uwolnienie się z tego świata jest jego spalenie, a płomień jest cyklicznie ugaszany ofiarami z nieszczęśników, którzy wpadli do obrazu składanymi przez natywnych mieszkańców tego świata.
6. Lou i Vyron
- Spoiler:
- [Lou] i [Vyron] wspólnie trafiają na dziwną mapę, która ewidentnie chciała doprowadzić ich do jakiegoś skarbu. Wskazywał na to nie tylko fakt, że na mapie postawiono ogromny czerwony "X" podpisany jako "Skarb" , lecz także to, że mapa sama stwierdziła, że "zaprowadzę was do skarbu". Kto by się kłócił z mapą, prawda? No poza kierowcami na polskich drogach. Z mapy obficie wysypywał się pustynny piach, co na pewno dodawało jej charakteru mapy niezwykle starej i przez to bardziej wiarygodnej. Przynajmniej tak twierdziła sama Mapa.Po drodze natrafiają na ruiny klasztoru, w którego piwnicy znajdują niedokończony rytuał, i mnóstwo świeżych ciał. Mapa w bardzo przekonujący sposób namawia Lou i Vyrona do dokończenia Rytuału Luster obiecując wielki skarb.
7. Colette, Basile i Edgar
- Spoiler:
- [Colette] budzi się w samej bieliźnie pod plastikową narzutą na zimnym metalowym stole i stwierdziła, że bywało już gorzej. Okazuje się, że leży w pomieszczeniu przypominającym prosektorium. Już ma przeklinać Charlotte, lecz gdy tylko wstaje słyszy jak [Basile] szeptem stara się zwrócić na siebie uwagę i nawołuje, aby [Colette] schowała się jak najszybciej razem z nim, bo “Gepetto” zaraz wróci. Po niedługim czasie wielkie żeliwne drzwi otwierają się z sykiem i ukazują postać [Edgara], groteskowego Marionetkarza, z dwiema dodatkowymi rękami wystającą z okolicy łopatek - zainspirował się zapewne przypadkowo spotkaną Marionetką. Marionetkarz miał także wystające spod skóry kości, które nie występują naturalnie w ludzkim ciele - całe ciało jest również ogromne i nierównomiernie umięśnione, przy pasie ma książkę z nazwą “Boneturners Tale” oraz cały asortyment narzędzi rzeźniczych. Widząc, że [Colette] wstała z łóżka rozpoczyna pościg po kompleksie, który przypomina rzeźnię połączoną z hodowlą bydła - tylko tym bydłem są istoty nadprzyrodzone. Basile i Colette wiedzą jednak, że muszą go powstrzymać, żeby otrzymać awans na Ciernistego Egzekutora i Ciernistą Wiedźmę. Arystokratka będzie musiała jednak później pomówić z pewnymi osobami na temat zadań, jakie otrzymują członkowie Róży.
8. Annabelle i Kikomi Tokoshan
- Spoiler:
- Bycie bibliotekarką ma swoje plusy i minusy, a [Kikomi] chciała spróbować w życiu czegoś nowego. Została więc agentką nieruchomości przynależącą do agencji o wdzięcznej nazwie NORA. Pewnego dnia spadło na nią trudne zadanie - musiała sprzedać starą posiadłość o nieciekawej reputacji. Mimo początkowego defetyzmu, szybko zgłosiła się do niej klientka, [Annabelle]. Kobiety umówiły się na spotkanie i już następnego dnia stały pod masywnymi drzwiami domu. Choć Kikomi miała okazję zwiedzić posiadłość, ku jej zdziwieniu odkrywa na jednej ze ścian stare, zniszcozne drzwi o zgniłożółtej barwie. [Annabelle] otwiera je i nagle obie kobiety budzą się w nieskończonym żółtym korytarzu wyłożonym czerwonym dywanem. Annabelle stwierdziła, że to chyba nie jest droga do odnalezienia siostry. Ściany były ozdobione ogromną ilością obrazów przedstawiających ten sam korytarz.
9. Gawain, Ivor Tyree i Val'rakh
- Spoiler:
- [Ivor Tyree] budzi się w klatce, przypominającej klatkę na ptaki i okazuje się, że ma lśniące skrzydełka na plecach. W dzisiejszych czasach tak łatwo zostać wróżką, wystarczy napotkać przypadkowe zwierzątko z innego wymiaru pragnące odebrać Ci duszę. Ivor nie do końca pamięta, czy zgodził się na pakt, czy kazał istocie z innego wymiaru go zostawić, lecz i tak został wróżką. Po rozejrzeniu się po pomieszczeniu okazuje się, że jest rozmiaru małego wróbla i znajduje się w kajucie kapitańskiej statku, który jak się okazuje (po wyjrzeniu przez okno, przy którym stoi klatka) dryfuje po chmurach pomiędzy latającymi wyspami. Po chwili do kajuty wchodzi [Gawain] kapitan statku z hakiem zamiast prawej ręki i zaczyna opowiadać, co uda mu się zrobić dzięki magii porwanego [Ivora]. Ivor nie jest w stanie go jednak zrozumieć, albowiem nie mówi on po Wróżkowemu. [Val’rakh] w zielonym stroju wlatuje to kajuty przez okno i stara się uratować [Ivora] od [Gawaina], który to chce w tym momencie obciąć skrzydła [Ivorowi]. Koszmar zdaje sobie sprawę, że Ivor Tyree dzięki staniu się Czarodziejkiem Nocy posiada potężną moc, którą Val’rakh będzie mógł wykorzystać do zawładnięcia Rzeczywistością lub ewentualnie upieczenia naprawdę dużej pizzy.
10. Złotko, Vex, Jo i Kejko
- Spoiler:
- Upiorna Arystokratka Złotko wraz ze swoją przyjaciółką Tropicielką Vex podróżowały wspólnie z Kryształowego Pustkowia do Lunis, stolicy Wysp Księżycowych. Miały jednak pecha, gdyż w portowym mieście, gdzie czekał ich majestatyczny okręt "Pustynna Fala", drogę przebiegł im czarny kot Dachowiec imieniem Kejko. Może zrobił to celowo, a może właśnie uciekała przed jakimś Kapelusznikiem. Chwilę później grupa komandosów MORII przewodzone przez Joe zaatakowała całą trójkę chcąc porwać obiekty do badań. Pech przyszedł jdndak do Joe, gdyż miał w tym czasie porwać zupełnie odmienne obiekty. Potrzebował bowiem Dachowca oraz Lunatyka, a dorwał Upiorną Arystokratkę i Cienia, a jedyny kot uciekł już dawno gdzieś na dachy i obserwował całą sytuację z góry. Największy pech dotknął jednak Kas’retha - potężny, przedwieczny Koszmar, który zamanifestował się w miejscu, gdzie żołnierze MORII walczyli z Złotko i Vex i nie wiedział kim pożywić się najpierw.
11. Iskra, Ludo i Seamair
- Spoiler:
- Uciekająca przed Klaunami - Poborcami podatkowymi Seamair wpadła na Marionetkarkę Iskrę mówiącą coś pod nosem o wybuchających szklankach - choć chyba nie chodzi o nieprzyjemne zdarzenie w kuchni. Kobiety podnosząc się z ziemi spostrzegły, że stoją przed “Najznamienitszym Warsztatem Wspaniałego Kapelusznika Ludo o cenach najniższych w mieście a jakości niezrównanie wysokiej”. Szyld był naprawdę długi i zasłaniał praktycznie cały sklep. Była to jednak jedyna droga, która pozwalała uciec przed Klaunami - Poborcami podatkowymi, których krzyki o wesołych opłatach i akrobatycznych odsetkach były bardzo dobrze słyszalne. Gdy kobiety weszły do środka ujrzały, że był to sklep z dywanami oraz skrzypcami. Co gorsze odkryły jednak, że właściciel sklepu Ludo leży za ladą w kałuży krwi. Okazało się jednak, że dusza Ludo wciąż jest obecna w sklepie i próbuje skomunikować się z kobietami za pomocą skrzypiec obecnych w sklepie. Ludo niestety nie jest najlepszym muzykiem.
12. Frank, Thorn, Vyron, Poe, Tulka
- Spoiler:
- Czworo przyjaciół miało spotkać się w opuszczonym domostwie na końcu okrytej złą sławą Rue d'Auseil. Frank, który nie miał pojęcia dlaczego się na to zgodził. Thorn, który zastanawiał się gdzie podział się Vyron, który kilka chwil wcześniej zapewniał, że skoczy tylko za róg po popcorn oraz Poe przekonany, że tym razem nikt nie będzie go bił. Nagle rozpętała się przerażająca burza. Wielkie, chłodne krople deszczu uderzały o głowy przyjaciół, przez co Ci schronili się w opuszczonym domostwie.
Gdy weszli do środka myśleli, że uciekli przed nawałnicą, lecz w świetle błyskawicy ujrzeli starą postać w sukni sprzed wieku, która stała z toporem strażackim w ręku szeptając ich imiona: Frank, Thorn, Poe. Przyjaciele szybko uciekli, a gdy pytali później nikt nie umiał wyjaśnić im na co natrafili. Nikt nie wiedział nic o Rue d'Auseil, jakby ulica ta nigdy nie istniała. Mimo to szemrane domostwo wyryło się w ich głowach, wraz z imieniem “Tulka”, które znali, choć nie wiedzieli skąd.
13. Bane, Nora, Themis, Eliot i Wena
- Spoiler:
- W ponurym miasteczku Bane, Nora, Themis, Eliot oraz Wena zamieszkiwali obok siebie, ale każdy z nich skrywał mroczną tajemnicę. Okazało się, że wszyscy byli spadkobiercami klątwy, która ciążyła na ich rodzinach od pokoleń. Wraz z nadejściem pełni księżyca, zaczęli przejawiać mroczne moce, które wywoływały chaos i zniszczenie w ich otoczeniu. Bane oraz Nora stali się przerażającymi Wilkołakami, podczas gdy Themis i Wena zmienili się w krwiożercze wampiry. Eliot został dotknięty najstraszniejszą z klątw, albowiem stał się potwornym, mierzącym dziesięć metrów Królikozaurem. Zrozpaczeni, nie godzący się ze swoim losem próbowali rozwikłać tajemnicę klątwy, ale odkryli, że jedyną drogą ucieczki jest poświęcenie się, aby przerwać klątwę raz na zawsze. Wiedzieli, że wszyscy muszą się poświęcić, by klątwa odeszła na zawsze, lecz czy wszyscy będą na to gotowi?
Błogosławieństwo wielu osobowości
W związku z dużą liczbą atrakcji Halloweenowych w przypadku wykonywania wszystkich wymienionych atrakcji przynajmniej jedną postacią można uzyskać nagrody na wszystkie swoje postacie:
1. Rejs Erd’netha
2. Badacze Tajemnej Wiedzy
3. Morderstwo w imię strachu
4. Wyzwania pozafabularne (minimum 8 wyzwań)
Wyzwania pozafabularne
1. Złap nietoperza — Weź udział w discordowej zabawie w łapanie nietoperza (Nietoperz może pojawić się w soboty od godziny 19:00 do godziny 3:00 w niedzielę).
2. Znajdź dynię — w postach fabularnych, a także w tych z Kompendium i Księgi Zasad znajdują się ukryte mini-Erd’nethy. Wyślij przez PW wysłaną na konto Halloween screeny lub linki z tematami, w których znajdują się dynie.
Łącznie ukrytych jest trzynaście dyń, ale do zaliczenia zadania wymagamy odnalezienie siedmiu z nich. Jeżeli jednak znajdziesz wszystkie, możesz wybrać na jedną ze swoich postaci bonus w postaci Dyniowej spinki lub Pradawnego Kociołka Erd'netha. Nie wlicza się bonus przypadający z Błogosławieństwa wielu osobowości.
3. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści — Napisz pod tym postem dwuzdaniową koszmarną historię osadzoną w jednym z Trzech Światów.
4. Dyniowe lampiony — Stwórz dyniowy lampion (fizyczny, narysowany, namalowany, zbudowany itp., forma ograniczona jedynie wyobraźnią) i zamieść go pod tym postem.
5. Koszmarna kuchnia — Stwórz danie inspirowane Halloween i podziel się pod tym postem jego zdjęciami i przepisem z resztą graczy. Jeżeli nie umiesz lub nie możesz gotować, możesz również opisać hipotetyczną potrawę, jaką na Halloween mogliby przygotowywać mieszkańcy Krainy Luster.
6. Bal kostiumowy — Stwórz nowy wygląd swojej postaci, gdyby miała przebrać się na bal Halloweenowy. Możesz go albo opisać, albo zamieścić zdjęcie lub rysunek. Zamieść go pod tym postem.
7. Dyniowy Discord — Zmień nick/avatar/banner na discordzie aby odzwierciedlał dyniowy nastrój sezonu. Możesz również zmienić swoją sygnaturę na forum w podobny sposób.
8. List pełen grozy — Napisz list do postaci innego gracza, który mogłaby napisać Twoja postać pod wpływem ogromnego strachu i przedawkowania dyniowego latte.
9. Krzyżówka dyniowa — Rozwiąż krzyżówkę odnoszącą się do mroczniejszych (dyniowych) tajemnic. Rozwiązanie wyślij przez PW wysłaną na konto Halloween.
10. Halloween moodboard — Stwórz swój halloweenowy moodboard przy pomocy dowolnego narzędzia i podziel się z resztą forum pod tym postem. Moodboard to narzędzie wizualne, które przekazuje za pomocą obrazów, ikon i symboli koncepcje i pomysły wizualne.
(możesz je wykonać dzięki np. Canva.com)
11. Horror w krzywym zwierciadle — Opisz pod tym postem najgorzej jak potrafisz wybrany przez siebie horror (nie odbiegając jednak od prawdy).
12. Koszmarna łamigłówka — W ciągu trwania wydarzenia administracja kilkukrotnie udostępni łamigłówki związane z przerażającą stroną Spectrofobii. Warunkiem zaliczenia jest wysłanie min. 3 rozwiązań zagadek przez PW wysłaną na konto Halloween.
13. Potwory jednak istnieją — Wybierz dowolną straszną historię i osadź ją w świecie Spectro w formie krótkiego opowiadania. Zamieść je pod tym postem.
Nagrody:
✸ Za wykonanie min. 3 zadań – Dyniowa spinka lub Fiolka Chowańca lub Pradawny Kociołek Erd’netha
✸ Za wykonanie 4-7 zadań – Mackoperz lub Różdżka Zepsucia lub Upiorter
✸ Za wykonanie 8-12 zadań – Szczęśliwa ósemka lub Rumak Widmo-ra lub Chmarny Talizman
✸ Za wykonanie wszystkiego: dowolny przedmiot z niższych progów oraz
Kostur Koszmarnego Dotyku – długa różdżka wykonana z organicznej, lepkiej w dotyku materii, której górna część rozwidla się na trzy giętkie macki, mogące maksymalnie rozciągnąć się na cztery metry. Kostur umożliwia unoszenie przedmiotów (ważących maksymalnie do 150 kg), a także unieruchomienie innej osoby mackami – musi jednak oplatać jej ciało wszystkimi trzema, w innym przypadku jedynie ogranicza zakres jej ruchów. Czas używania: 3 posty, czas odpoczynku: 4 posty.
Błogosławieństwo wielu osobowości: w przypadku korzystania z ww. ułatwienia, Kostur Koszmarnego Dotyku można zdobyć na maksymalnie 3 swoje multikonta. Resztę nagród można wybrać na wszystkie swoje postacie.
Odznaki do zdobycia
Kodowanie: Val'rakh
Gif :
Godność :
Aylin
Wiek :
wizualnie 20 lat
Rasa :
Upiorna Arystokratka
Wzrost / Waga :
160/55
Znaki szczególne :
albinizm, złote rogi
Pod ręką :
Fabuła: wymieniona magiczna biżuteria, Agma Draekwa, Carlunamis
Broń :
Anemon (szabla), sztylet
Zawód :
nadworny grajek i supertajny agent, zabaweczka
Stan zdrowia :
zdrowa
Specjalne :
Administrator, Mistrz Gry
ColetteKochanka muz
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Sob 21 Paź - 22:18
Sob 21 Paź - 22:18
Potwory wśród nas:
Beatrice, Colette, Niamh, Marigold, Phoebus, Scavell, Themis. Na wszystkie konta poproszę Nieśmiałe Kajdanki z Fredamy.
Upiorny rejs z Erd'nethem:
zgłaszam Beaatrice. Pójdzie razem z siostrzyczką.Morderstwo w imię strachu:
Tutaj czerwonowłosa feministka pójdzie razem z wędrownym rycerzem. Zgłaszam Marigold do wątku z Basile.Badacze wiedzy tajemnej:
Zgłaszam Colette.Punkty Wiedzy Tajemnej: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Poczytalność: 87
Zdobyty bonus: Zaklęcie dyniowizji
Wyzwania pozafabularne:
01. Złap nietoperza — Złapane nietoperze: 302. Znajdź dynię — Znalezione dynie: 13
07. Dyniowy Discord — Zmieniony avatar na discordzie.
09. Krzyżówka dyniowa — Hasło wysłane na PW.
Gif :
Godność :
Lord Protektor, Arcyksiążę Agasharr I Rosarium
Wiek :
30 lat
Rasa :
Upiorny Arystokrata
Wzrost / Waga :
178/75
Pod ręką :
Alphard (Rubeol), Forets (Tenebrae), Divard, zabawki
Zawód :
Lord Protektor Krainy Luster
Specjalne :
Główny Administrator
TykArcyksiążę
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Sob 21 Paź - 22:33
Sob 21 Paź - 22:33
Potwory wśród nas:
Basile, Clio, Diana, Nicolas, Tyk, Wena,
Na wszystkie konta biorę kajdanki.
Upiorny rejs z Erd'nethem:
Zgłaszam Dianę do wątku z Beatrice.
Morderstwo w imie strachu:
Zgłaszam Basile do wątku z Marigold.
Badacze wiedzy tajemnej:
Zgłaszam Tyka.
Punkty Wiedzy Tajemnej: 9
Poczytalność: 99
Wyzwania pozafabularne: zrobi się.
1. Złap nietoperza
Złapane Nietoperze: 2
2. Znajdź dynię
Znalezione Dynie: 13
3. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści
Niamh obudziła się tego pięknego, słonecznego poranka w wybitnie dobrym humorze. Wszystko zepsuło się, gdy zrozumiała, że wciąż nie jest bajecznie bogata.
4. Dyniowe lampiony
Wykuwanie lampionów...
5. Koszmarna Kuchnia
Lampizupka - to potrawa bardzo lubiana w Dyniowym miasteczku stanowiąca wariację na temat zupy dyniowej, z tą różnicę, że zawiera w sobie poza zwykłą zupą także specjalne dodatki, takie jak: Przerażające Oczy Erd'netha, pajęcze nóżki, czy łódeczki przedwiecznej grozy. Zupa nie wystygnie nawet przez cała noc straszliwych harców albowiem podawana jest w talerzach w kształcie okręgu, w którego środku płonie płomień radosnej zabawy ogrzewający przez cały czas potrawę.
Basile, Clio, Diana, Nicolas, Tyk, Wena,
Na wszystkie konta biorę kajdanki.
Upiorny rejs z Erd'nethem:
Zgłaszam Dianę do wątku z Beatrice.
Morderstwo w imie strachu:
Zgłaszam Basile do wątku z Marigold.
Badacze wiedzy tajemnej:
Zgłaszam Tyka.
Punkty Wiedzy Tajemnej: 9
Poczytalność: 99
Wyzwania pozafabularne: zrobi się.
1. Złap nietoperza
Złapane Nietoperze: 2
2. Znajdź dynię
Znalezione Dynie: 13
3. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści
Niamh obudziła się tego pięknego, słonecznego poranka w wybitnie dobrym humorze. Wszystko zepsuło się, gdy zrozumiała, że wciąż nie jest bajecznie bogata.
4. Dyniowe lampiony
Wykuwanie lampionów...
5. Koszmarna Kuchnia
Lampizupka - to potrawa bardzo lubiana w Dyniowym miasteczku stanowiąca wariację na temat zupy dyniowej, z tą różnicę, że zawiera w sobie poza zwykłą zupą także specjalne dodatki, takie jak: Przerażające Oczy Erd'netha, pajęcze nóżki, czy łódeczki przedwiecznej grozy. Zupa nie wystygnie nawet przez cała noc straszliwych harców albowiem podawana jest w talerzach w kształcie okręgu, w którego środku płonie płomień radosnej zabawy ogrzewający przez cały czas potrawę.
- Spoiler:
6. Bal kostiumowy — Stwórz nowy wygląd swojej postaci, gdyby miała przebrać się na bal Halloweenowy. Możesz go albo opisać, albo zamieścić zdjęcie lub rysunek. Zamieść go pod tym postem.
7. Dyniowy Discord — Zmień nick/avatar/banner na discordzie aby odzwierciedlał dyniowy nastrój sezonu. Możesz również zmienić swoją sygnaturę na forum w podobny sposób.
8. List pełen grozy — Napisz list do postaci innego gracza, który mogłaby napisać Twoja postać pod wpływem ogromnego strachu i przedawkowania dyniowego latte.
9. Krzyżówka dyniowa — Rozwiąż krzyżówkę odnoszącą się do mroczniejszych (dyniowych) tajemnic. Rozwiązanie wyślij przez PW wysłaną na konto Halloween.
10. Halloween moodboard — Stwórz swój halloweenowy moodboard przy pomocy dowolnego narzędzia i podziel się z resztą forum pod tym postem. Moodboard to narzędzie wizualne, które przekazuje za pomocą obrazów, ikon i symboli koncepcje i pomysły wizualne.
(możesz je wykonać dzięki np. Canva.com)
11. Horror w krzywym zwierciadle — Opisz pod tym postem najgorzej jak potrafisz wybrany przez siebie horror (nie odbiegając jednak od prawdy).
12. Koszmarna łamigłówka — W ciągu trwania wydarzenia administracja kilkukrotnie udostępni łamigłówki związane z przerażającą stroną Spectrofobii. Warunkiem zaliczenia jest wysłanie min. 3 rozwiązań zagadek przez PW wysłaną na konto Halloween.
13. Potwory jednak istnieją — Wybierz dowolną straszną historię i osadź ją w świecie Spectro w formie krótkiego opowiadania. Zamieść je pod tym postem.
Gif :
Godność :
Val’rakh, Żniwiarz Światów, Badacz Śmierci, Strażnik Czerwonego Morza Dusz; wśród ludzi znany jako Vanya Voland
Wiek :
W ludzkiej postaci wygląda na ~25 lat
Rasa :
Koszmar
Wzrost / Waga :
W ludzkiej postaci – 1,8 m, w koszmarnej – ok. 4 m / Względna
Znaki szczególne :
W ludzkiej skórze – mała blizna pod lewym okiem oraz dużo większa wzdłuż kręgosłupa, kolczyk w języku, oczy o szarofioletowej barwie
Pod ręką :
Portfel, zapalniczka, telefon, klucze do apartamentu i samochodu
Zawód :
W Świecie Ludzi – Koroner
Stan zdrowia :
Zdrowy, choć w materialnej postaci zawsze jest trochę osłabiony
Specjalne :
Administrator, Grafik
Val'rakhBadacz Śmierci
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Sob 21 Paź - 23:38
Sob 21 Paź - 23:38
POTWORY WŚRÓD NAS:
Val'rakh (z okazji Halloween, Val w mackach nosi dynie)
Poproszę Nieśmiałe Kajdanki.
MORDERSTWO W IMIĘ STRACHU:
Val'rakh wraz z Jo pójdą badać morderstwo w Świecie Ludzi!
BADACZE TAJEMNEJ WIEDZY:
Zgłaszam Val'rakha!
Poczytalność: 100
WYZWANIA POZAFABULARNE:
1. Złap nietoperza — Złapane nietoperze: 6
2. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści — Wilk lubił pozbawiać ludzi skóry. Nie spodziewał się jednak, że nowopoznany mężczyzna sam zdejmie z siebie skórę, a pod nią będzie skrywał bardzo wiele upiornych macek.
7. Dyniowy Discord — Wokół avatara Vala latają już duszki, a na banerze świeci halloweenowe graffiti!
11. Horror w krzywym zwierciadle — Filozoficzne monologi bohaterów, które bardziej przerażają swoją długością, niż krew, flaki i wampiry. (Nocna Msza)
Więcej uzupełnię niedługo.
Val'rakh (z okazji Halloween, Val w mackach nosi dynie)
Poproszę Nieśmiałe Kajdanki.
MORDERSTWO W IMIĘ STRACHU:
Val'rakh wraz z Jo pójdą badać morderstwo w Świecie Ludzi!
BADACZE TAJEMNEJ WIEDZY:
Zgłaszam Val'rakha!
Poczytalność: 100
WYZWANIA POZAFABULARNE:
1. Złap nietoperza — Złapane nietoperze: 6
2. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści — Wilk lubił pozbawiać ludzi skóry. Nie spodziewał się jednak, że nowopoznany mężczyzna sam zdejmie z siebie skórę, a pod nią będzie skrywał bardzo wiele upiornych macek.
7. Dyniowy Discord — Wokół avatara Vala latają już duszki, a na banerze świeci halloweenowe graffiti!
11. Horror w krzywym zwierciadle — Filozoficzne monologi bohaterów, które bardziej przerażają swoją długością, niż krew, flaki i wampiry. (Nocna Msza)
Więcej uzupełnię niedługo.
Gif :
Godność :
Claudillea e Praga
Wiek :
wizualnie pomiędzy 20 a 30.
Rasa :
Upiorna Arystokratka
Wzrost / Waga :
175 cm i 67 kg
Znaki szczególne :
sześć palców u lewej stopy, ciemna skóra
Pod ręką :
-
Broń :
bicz
Zawód :
ekonomistka, kupczyni strategiczna, stalowa dama na emeryturze
ZłotkoPocałunek Słońca
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 27 Paź - 2:13
Pią 27 Paź - 2:13
Zgłaszam się na Upiorny Rejs z Erd’nethem
Wyzwania pozafabularne:
— Potwory wśród nas - awatar - nagroda: Upiorna Kula Czarnowidzenia
— Znajdź dynię - wysłane
— Krzyżówka dyniowa - i wysłane
— Dwuzdaniowe koszmarne opowieśc:
Cleudillea przeszła samą siebie - przygotowała pajęczyny, mnóstwo (żywych) pająków, dynie, cukierki i poprzebierała Marionetki - dokładnie jak u Ludzi. A potem się obudziła.
— Dyniowe lampiony -
Wyzwania pozafabularne:
— Potwory wśród nas - awatar - nagroda: Upiorna Kula Czarnowidzenia
— Znajdź dynię - wysłane
— Krzyżówka dyniowa - i wysłane
— Dwuzdaniowe koszmarne opowieśc:
— Dyniowe lampiony -
- boo:
Gif :
Godność :
Joe Moss
Wiek :
26
Rasa :
Człowiek
Wzrost / Waga :
175/68
Pod ręką :
Smartfon, słuchawki, portfel, tytoń, zapalniczka, bletki, papierośnica, klucze
Broń :
Lasko-szpada
Zawód :
Inżynier w MORII
JoInżynier
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 27 Paź - 5:01
Pią 27 Paź - 5:01
Gif :
Godność :
Eva M. Markovski // Iskra (Étincelle) Rosenthal
Wiek :
wizualnie 20+, mentalnie z 55 i ciut.
Rasa :
Człowiek z lustrzanym dziedzictwem? Zludziały Marionetkarz? Od pewnego czasu po prostu taktycznie omiń to pytanie.
Wzrost / Waga :
1,65 m // 54 kg
Znaki szczególne :
piegowata skóra, ognistorude włosy, nienaturalnie jasnozielone oczy (u Ludzi nosi przyciemniające soczewki); roślinny tatuaż na prawej połowie pleców, blizny na lewym przedramieniu i brzuchu
Pod ręką :
Frank i Ivor: kopertówka z Bezdenną Sakwą w środku || Wrona: czarna nerka ze szmacianką-zabawką przewieszona w poprzek piersi || Wrona: nerka zawieszona w poprzek piersi, termos z kawą || Sea: Duża, czarna torebka na ramię z przywieszką-szmacianką, część magicznych przedmiotów wśród biżuterii
Broń :
Walter P99 dawno temu zabrany Moriemu - gdzieś na dnie torby
Zawód :
projektant magicznych przedmiotów codziennego użytku || Bogu ducha winna dziennikarka
Kontrahent :
(nie)chciany asystent Saul Fyortersole?
Stan zdrowia :
fizyczny nienaruszony, ogólnie hemofobia || EVENT: trauma po widoku wybuchającego ciała Artemis i/oraz budzący się lęk przed krwią + częściowa niepoczytalność i fantomowe bóle (Koszmar)
IskraWybryk Natury
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 27 Paź - 9:52
Pią 27 Paź - 9:52
Zgłaszam Iskrę na Upiorny Rejs razem z Jo i Lou
Zgłaszam Iskrę do Morderstwa w Imię Strachu (wraz z Wroną)
Zgłaszam Iskrę jako Upiorną Badaczkę
Punty do wykonania Rzemiosła: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!!!
Wyzwania:
avatar (policjantka/śledczy) - wybieram Strachliwy Topór Katowski
1. Nietoperze - łapane (3)
2.
3.
4.
5. Koszmarna kuchnia — Czekolada z chrupiącymi pająkami jest dosyć prosta do wykonania, aczkolwiek należy się zastanowić jaki rodzaj pająka pasuje do danego koloru czekolady i gdzie dane pająki złapać (ewentualnie kupić). Czekoladę należy odpowiednio wcześniej rozpuścić w kąpieli wodnej (przestrzegając podanych czasów temperowania), a po wyłożeniu foremki lub foremek pająkami (żywymi lub pieczonymi, wg gustu) zalać nią całość aż po brzegi. Wstawić do chłodni lub zamrażarki do ponownego stężenia.
6.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Zgłaszam Iskrę do Morderstwa w Imię Strachu (wraz z Wroną)
Zgłaszam Iskrę jako Upiorną Badaczkę
Punty do wykonania Rzemiosła: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!!!
Wyzwania:
avatar (policjantka/śledczy) - wybieram Strachliwy Topór Katowski
1. Nietoperze - łapane (3)
2.
3.
4.
5. Koszmarna kuchnia — Czekolada z chrupiącymi pająkami jest dosyć prosta do wykonania, aczkolwiek należy się zastanowić jaki rodzaj pająka pasuje do danego koloru czekolady i gdzie dane pająki złapać (ewentualnie kupić). Czekoladę należy odpowiednio wcześniej rozpuścić w kąpieli wodnej (przestrzegając podanych czasów temperowania), a po wyłożeniu foremki lub foremek pająkami (żywymi lub pieczonymi, wg gustu) zalać nią całość aż po brzegi. Wstawić do chłodni lub zamrażarki do ponownego stężenia.
6.
- Spoiler:
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Gif :
Godność :
Azusa Weles
Wiek :
17 - wizualnie i mentalnie
Rasa :
Upiorna Arystokracja
Wzrost / Waga :
172 | 58
Znaki szczególne :
Znamię na karku, trzy kolczyki na lewym uchu
Pod ręką :
Kołczan [30 strzał], Mieszek [17 miedziaków]
Broń :
Nóż myśliwski i łuk kompozytowy
Zawód :
Aktualnie brak
AzusaDemoniczny Zawadiaka
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 27 Paź - 21:16
Pią 27 Paź - 21:16
Zgłaszam się
For you’ll be criticized anyway ♦
Gif :
Godność :
Louise Clark
Wiek :
26
Rasa :
Lunatyk
Wzrost / Waga :
171/58
Znaki szczególne :
Papieros w dloni, piegi, obezwładniający uśmiech
Pod ręką :
Zawsze coś mądrego do powiedzenia! No i pomadka do ust
Broń :
Scyzoryk, sztylet
Zawód :
Skandalistka
Stan zdrowia :
Zawsze może być lepiej
LouKlucznik
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pon 30 Paź - 21:46
Pon 30 Paź - 21:46
Potwory wśród nas
Lou - Nieśmiałe Kajdanki z Fredamy
Nora - Upiorna Kula Czarnowidzenia
Badacze wiedzy tajemnej
Zgłaszam Norę
Wyzwania pozafabularne
3.
Pewnego wieczoru, Lou położyła się spać w mokrych włosach. Na drugi dzień, widząc szopę na swojej głowie, stwierdziła, że na halloween nie potrzebuje już żadnego przebrania.
6.
https://i.pinimg.com/564x/45/0d/32/450d3294d04d3096e2399326f749c36b.jpg
8.
https://spectrofobia.forumpolish.com/t1045-kontakt-z-eliotem#16359
10.
https://i.servimg.com/u/f73/20/45/97/39/projek11.jpg
11.
Nasycona neonami, psychologiczna tandeta. Im dalej w las, tym więcej prostoty i typowych jumpscarów na czele z zakrwawionymi trupami. (Ostatniej nocy w Soho)
Lou - Nieśmiałe Kajdanki z Fredamy
Nora - Upiorna Kula Czarnowidzenia
Badacze wiedzy tajemnej
Zgłaszam Norę
Wyzwania pozafabularne
3.
Pewnego wieczoru, Lou położyła się spać w mokrych włosach. Na drugi dzień, widząc szopę na swojej głowie, stwierdziła, że na halloween nie potrzebuje już żadnego przebrania.
6.
https://i.pinimg.com/564x/45/0d/32/450d3294d04d3096e2399326f749c36b.jpg
8.
https://spectrofobia.forumpolish.com/t1045-kontakt-z-eliotem#16359
10.
https://i.servimg.com/u/f73/20/45/97/39/projek11.jpg
11.
Nasycona neonami, psychologiczna tandeta. Im dalej w las, tym więcej prostoty i typowych jumpscarów na czele z zakrwawionymi trupami. (Ostatniej nocy w Soho)
Gif :
Godność :
Erin Collins ale mów mi Seamair.
Wiek :
Już 19 lat gości mnie ten Świat.
Rasa :
Cyrkowcem się stałam lecz wcale nie chciałam...
Wzrost / Waga :
166 cm /46kg
Znaki szczególne :
Urocze acz ostre rogi na czubku głowy, drapieżne spojrznie o barwie szkarlatu, ozdoby w kształcie czterolisnej koniczyny.
Pod ręką :
Zestaw noży do rzucania, magiczne akcesoria, bezdenna sakwa..
Broń :
Srebrny rapier oraz zestaw noży do rzucania.
Zawód :
Samozwańcza opiekunka wszelkich bestii (szczególnie tych zamieszkujących Malinowy Las).
SeamairPoskramiacz
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Wto 31 Paź - 0:17
Wto 31 Paź - 0:17
BADACZE TAJEMNEJ WIEDZY:
Zgłaszam : Seamair, Enkil
Zgłaszam : Seamair, Enkil
~ Aktualny ubiór ~
Fabuła - Karczma Lalek
- Spoiler:
Gif :
Godność :
Sir Ivor Tyree
Wiek :
Wygląda na 40-50 lat w rzeczywistości dużo więcej
Rasa :
Cień
Wzrost / Waga :
197cm/85kg
Znaki szczególne :
Brak skóry na całej twarzy i głowie. Długi czarny łuskowaty ogon zakończony srebrnym ostrzem.
Pod ręką :
Srebrny dzwoneczek zawieszony na szyi, sakwa z pieniędzmi.
Broń :
Krwawa Jaskółka (Katana), Zdobiony srebrny rewolwer wysokiego kalibru, Zdobiony sztylet schowany w rękawie, Ostrze na końcu ogona
Specjalne :
Mistrz Gry
Ivor TyreeSiedem Nieszczęść: Pycha
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Wto 21 Lis - 12:00
Wto 21 Lis - 12:00
Upiorny rejs z Erd'nethem
Zgłaszam Ivora samodzielnie
Potwory wśród nas
Avatar Ivora zmieniony
Wyzwania pozafabularne
Złap nietoperza
3
Dwuzdaniowe koszmarne opowieści
Ivor napisał:W nocy, podczas burzy, stary zegar w domu zaczął bić godzinę, której nie było na tarczy. Gdy mieszkańcy zorientowali się, że dzwiek dochodził z zamkniętego pokoju numer 13, otworzyli drzwi, by znaleźć puste pomieszczenie – zegar zatrzymał się na trzynastej, a w lustrze pojawiły się niewidzialne oczy patrzące prosto w ich dusze.
Dyniowy discord
Baner i avatar done.
Horror w krzywym zwierciadle
Ivor napisał:Grupa hipsterów uznała, że najlepszym pomysłem na spędzenie wakacji jest chodzenie po lesie z kamerą, filmując się nawzajem podczas bezsensownych rozmów. Gdy zgubią się w lesie, spędzają większość czasu krzycząc na siebie nawzajem i poruszając kamerą tak chaotycznie, że nawet widzowie czują się zagubieni. Finansujący film chyba zapomnieli o sensownej fabule, więc widzowie też muszą zgadywać, co właściwie się dzieje, zanim zasną z nudów.
We’re the best dressed here.
Forget the scruffy starlings
dishevelled thrushes
the gaudy tits and finches –
they’re all a waste of space.
We’re the real class act:
never a feather out of place
our blacks perfectly matched.
Like gangsters, ministers,
we demand respect.
Our quills drink in the light
like ink.
Murder of crows
Dilys Rose
Głos: #009966
MG: #CC0033
Forget the scruffy starlings
dishevelled thrushes
the gaudy tits and finches –
they’re all a waste of space.
We’re the real class act:
never a feather out of place
our blacks perfectly matched.
Like gangsters, ministers,
we demand respect.
Our quills drink in the light
like ink.
Murder of crows
Dilys Rose
Głos: #009966
MG: #CC0033
Gif :
Godność :
Nityashree "Isireth" Di'Vale
Wiek :
19 lat
Rasa :
Cień
Wzrost / Waga :
174cm | 74kg
Znaki szczególne :
Liczne blizny, białe włosy, złote oczy, rogi, spiczaste uszy, ostre kiełki, skóra w odcieniu burgundu
Pod ręką :
Prócz uzbrojenia - nic
Broń :
Miecz długi
Zawód :
Szuka zatrudnienia
VexDiabeł z Równin
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Czw 23 Lis - 23:47
Czw 23 Lis - 23:47
[ POTWORY WŚRÓD NAS ]
Avatar zmieniony | Przedmiot: Przeklęta Maska Vin’tharnu
[ UPIORNY REJS Z ERD’NETHEM ]
Zakończone
[ KOSZMARNY ABORDAŻ ]
Będzie
[ BADACZE TAJEMNEJ WIEDZY ]
Poczytalność: 100
2 / 10
[ MORDERSTWO W IMIĘ STRACHU ]
W trakcie
[ CHAOS LOSU ]
W trakcie
[ BŁOGOSŁAWIEŃSTWO WIELU OSOBOWOŚCI ]
✓ Rejs Erd’netha
✘ Badacze Tajemnej Wiedzy
✘ Morderstwo w imię strachu
✘ Wyzwania pozafabularne (minimum 8 wyzwań)
[ WYZWANIA POZAFABULARNE ]
✓ Złap nietoperza
✓ Dwuzdaniowe koszmarne opowieści
✘ Koszmarna kuchnia
✘ Bal kostiumowy
✓ Dyniowy Discord
✘ List pełen grozy
✓ Krzyżówka dyniowa
✘ Halloween moodboard
✓ Horror w krzywym zwierciadle
✘ Potwory jednak istnieją
Avatar zmieniony | Przedmiot: Przeklęta Maska Vin’tharnu
[ UPIORNY REJS Z ERD’NETHEM ]
Zakończone
[ KOSZMARNY ABORDAŻ ]
Będzie
[ BADACZE TAJEMNEJ WIEDZY ]
Poczytalność: 100
2 / 10
[ MORDERSTWO W IMIĘ STRACHU ]
W trakcie
[ CHAOS LOSU ]
W trakcie
[ BŁOGOSŁAWIEŃSTWO WIELU OSOBOWOŚCI ]
✓ Rejs Erd’netha
✘ Badacze Tajemnej Wiedzy
✘ Morderstwo w imię strachu
✘ Wyzwania pozafabularne (minimum 8 wyzwań)
[ WYZWANIA POZAFABULARNE ]
✓ Złap nietoperza
- Spoiler:
- 1) 22.10.2023
2) 29.10.2023
3) 04.11.2023
4) 18.11.2023
5) 26.11.2023
✓ Dwuzdaniowe koszmarne opowieści
- Spoiler:
- Gdyby tylko miał pełną świadomość tego, że te - z pozoru jakże łatwe zadanie, jakim było zabranie zardzewiałego pierścienia z truchła mało istotnego i zapomnianego już szlachcica, obierze aż tak nieoczekiwany obrót, pozostałby przy swojej dawnej robocie – oczyszczania domów z nadmiernych kosztowności roztytej arystokracji. Teraz mógł już jedynie przeklinać swych dawnych towarzyszy lub modlić się do wszystkich znanych mu bóstw z nadzieją, że któreś go wysłucha, uciszając na dobre szczękanie rozeźlonych czaszek, wściekle uderzających w drzwi jego obecnej kryjówki, mieszkańców grobowca.
✘ Koszmarna kuchnia
✘ Bal kostiumowy
✓ Dyniowy Discord
✘ List pełen grozy
✓ Krzyżówka dyniowa
✘ Halloween moodboard
✓ Horror w krzywym zwierciadle
- Spoiler:
- Nieudolna próba przerobienia gameplayu Dead by Daylight na film i to z noobem w roli mordercy. Mordulec nie tylko potrzebował pomocy całej zgrai nawiedzonych osób, ale też zaliczył fraga między innymi dlatego, że laskę zlagowało. Co więcej, twórcy najprawdopodobniej przeznaczyli większość budżetu na efekt brzęczenia much, na co może wskazywać wykorzystanie go przy zwłokach nie mających nawet dziesięciu minut, wyraźne nagrywanie zbytecznych scen, byleby tylko ów dźwięk wykorzystać oraz „wybitna” jakość efektów specjalnych. Najbardziej przerażającą częścią całego tytułu jest zdecydowanie jego koniec. Sugeruje on bowiem, że możemy spodziewać się powstania kolejnej części owego „arcydzieła”. [Smakosz: Odrodzenie]
✘ Potwory jednak istnieją
all men have fears, but the brave put down their fears and go forward
sometimes to death, but always to victory
Gif :
Godność :
Gregory ''Wrona'' Anatowicz
Wiek :
29
Rasa :
Człowiek
Wzrost / Waga :
185/100
Znaki szczególne :
głębokie czarne oczy
Pod ręką :
notatnik, pióro oraz mała książka o nazwię ''Wielki Inkwizytor'' Fiodora Dostojewskiego, w kieszeni ''Bursztynowy Kompas''
Broń :
Nóż motylkowy
Zawód :
Naukowiec w MORII
WronaNaukowiec
Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 24 Lis - 12:09
Pią 24 Lis - 12:09
Potwory wśród nas:
Wrona profil zmieniony
Przygarnie: Przeklętą Maskę Vin’tharnu
Wrona jako badacz tajemnej wiedzy
Wrona do Morderstwa w Imię Strachu (chętnie się przyłączy jeśli jest możliwość)
Wrona profil zmieniony
Przygarnie: Przeklętą Maskę Vin’tharnu
Wrona jako badacz tajemnej wiedzy
Wrona do Morderstwa w Imię Strachu (chętnie się przyłączy jeśli jest możliwość)
Gif :
Godność :
Gawain Keer
Wiek :
Wygląda na około 30 lat.
Rasa :
Cień
Wzrost / Waga :
183 cm / 76 kg
Znaki szczególne :
Czarne twardówki oczu, bursztynowe tęczówki, cienka blizna na brodzie od lewego kącika ust
Pod ręką :
klucz do domu Yako i mieszkania, pieniądze // Event:
Broń :
Nóż ceramiczny, sztylet, kusza
Zawód :
Najemnik do prac wszelakich, zielarz
Specjalne :
Administrator, Strażnik toku fabuły
GawainDręczyciel
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Sob 25 Lis - 21:02
Sob 25 Lis - 21:02
1. Złap nietoperza — ??? W trakcie
2. Znajdź dynię — wysłane
3. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści:
Dla Gawaina pobyt w więzieniu nie był niczym nowym, ale pierwszy raz zamknięto go w skrzydle przeznaczonym wyłącznie dla Cieni i Sennych Zjaw. Obserwował jak fantazyjnie ubarwiony towarzysz niedoli pałaszuje swój siedemdziesiąty ósmy posiłek, samemu nie mając już siły by odeprzeć myśl, że jedzenie będzie miało wpływ na aurę Zjawy.
4. Dyniowe lampiony — może się pojawi.
5. Koszmarna kuchnia — może się pojawi.
6. Bal kostiumowy:
Gawain pożyczyłby w ten lub inny sposób (biedny kostiumolodzy Yako) pełny kostium Kraboludzia. Silikon pociągnięty aerografem piękną rakową czerwienią. Szczypce wzmacniane kewlarem. Czegóż wymagać więcej? Oczy na długich czółkach dyndają przecież jak trzeba. Kostium idealny.
Nikt nie widział, nikt nie wierzył, ale klikanie jego szczypców oraz charakterystyczny monokl nie pozostawiają żadnych wątpliwości. To Kraboludź! Potrafi dopiec w najbardziej dystyngowany sposób!
7. Dyniowy Discord — zrobione!
8. List pełen grozy — może się pojawi.
9. Krzyżówka dyniowa : Wysłane. Zobaczymy : D
10. Halloween moodboard: KLIK!
11. Horror w krzywym zwierciadle:
Cmokające, misgenderowane dziecko traci głowę dla zmarłej babci, przez co reszta jego rodziny wplątuje się w okultystyczny scam na hajs. W bonusie ładne dioramy scen zbrodni i pyszne ciasto. PS Cake is a lie.
(Dziedzictwo z 2018)
12. Koszmarna łamigłówka — może się pojawi.
13. Potwory jednak istnieją— może się pojawi.
2. Znajdź dynię — wysłane
3. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści:
Dla Gawaina pobyt w więzieniu nie był niczym nowym, ale pierwszy raz zamknięto go w skrzydle przeznaczonym wyłącznie dla Cieni i Sennych Zjaw. Obserwował jak fantazyjnie ubarwiony towarzysz niedoli pałaszuje swój siedemdziesiąty ósmy posiłek, samemu nie mając już siły by odeprzeć myśl, że jedzenie będzie miało wpływ na aurę Zjawy.
4. Dyniowe lampiony — może się pojawi.
5. Koszmarna kuchnia — może się pojawi.
6. Bal kostiumowy:
Gawain pożyczyłby w ten lub inny sposób (biedny kostiumolodzy Yako) pełny kostium Kraboludzia. Silikon pociągnięty aerografem piękną rakową czerwienią. Szczypce wzmacniane kewlarem. Czegóż wymagać więcej? Oczy na długich czółkach dyndają przecież jak trzeba. Kostium idealny.
Nikt nie widział, nikt nie wierzył, ale klikanie jego szczypców oraz charakterystyczny monokl nie pozostawiają żadnych wątpliwości. To Kraboludź! Potrafi dopiec w najbardziej dystyngowany sposób!
7. Dyniowy Discord — zrobione!
8. List pełen grozy — może się pojawi.
9. Krzyżówka dyniowa : Wysłane. Zobaczymy : D
10. Halloween moodboard: KLIK!
11. Horror w krzywym zwierciadle:
Cmokające, misgenderowane dziecko traci głowę dla zmarłej babci, przez co reszta jego rodziny wplątuje się w okultystyczny scam na hajs. W bonusie ładne dioramy scen zbrodni i pyszne ciasto. PS Cake is a lie.
(Dziedzictwo z 2018)
12. Koszmarna łamigłówka — może się pojawi.
13. Potwory jednak istnieją— może się pojawi.
- Ekwipunek:
- Animicus, Blaszka Zmartwienia, Bolerko Niewidko (4/2 p.),Bransoleta Tropimyszki, Bursztynowy Kompas, Czarodziejska Wstęga, Fiolka Chowańca x2, Gwizdek prześladowcy (5 p.), Kamień duszy (b. biała), Kosmata Brosza, Krwawa Broszka, Makros, Maska Vin'tharnu, Różdżka Zepsucia, Srebrny Amoralas (4/3 p.), Strachliwy Topór Katowski, Sovenox (do fabularnej aktywacji), Syrenia Łza, Tchnienie Muzy (sztukmistrzostwo), Tęczowa Różdżka, Widmo-Ra
- Aktualny ubiór:
- Fabuła: Szmaragdowa, satynowa koszula z onyksowymi guzikami; pas z plecionej skóry z zielonymi chwostami; grafitowe spodnie wpuszczone w wysokie buty; czarna chokha z rozciętymi rękawami, z wyszytymi rombami w kolorze bladego złota //Misja: Mundur SCR
Gif :
Godność :
Eliot Wels
Wiek :
trzydzieści parę kilka coś, nie chce się przyznać do tej czwórki z przodu
Rasa :
Lunatyk
Wzrost / Waga :
178 cm | 79 kg
Znaki szczególne :
blizna na lewym boku, Suzuku: Generis Collare w użyciu!
Pod ręką :
papierosy, Animicus, Bezdenna Sakwa: m.in. Kosmata Brosza, Generis Collare, Zegarmistrzowski przysmak (2szt.)
Zawód :
ŚL: olaboga pisarz, z zawodu barman, w sercu na zawsze pan z warzywniaka | KL: informator/kurier informacji
EliotKolekcjoner Przypadkowych Obiektów
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Nie 26 Lis - 21:26
Nie 26 Lis - 21:26
Wyzwania pozafabularne
2. Znajdź dynię
PW wysłane przez pocztowe nietoperze do Halloween.
4. Dyniowe lampiony
5. Koszmarna kuchnia
6. Bal kostiumowy
7. Dyniowy Discord
Na discordzie!
8. List pełen grozy
Kontakt z Lou
2. Znajdź dynię
PW wysłane przez pocztowe nietoperze do Halloween.
4. Dyniowe lampiony
- Spoiler:
5. Koszmarna kuchnia
Eliot napisał:
Eliot założył kuchenny fartuszek i złapał za nóż. Nie potrzebował przepisu, świąteczne dania i łakocie był wyryte w jego mózgu na stałe. Każdego roku jego rodzeństwo obskakiwało go jak pchły bezdomnego psa, żeby stanął przy kuchni i uraczył ich godzinami pracy w imię cynamonowo-krwiście pachnących dań i mhhrocznych wypieków. Halloween to był szczególny czas męczeństwa, ale zawsze dawał się namówić.
- No dobra, małe darmozjady i wrzeszczące potworki, ty pokrusz trzy tabliczki czekolady, ty drąż te dynie, mała-- nie próbuj zaźgać brata nożem, dziękuję, ty mieszaj w garnku... - wydawał proste polecenia całej zgrai mniejszemu i starszemu rodzeństwu i kuzynostwu, cud, że ich kuchnia wszystkich zmieściła. Lukier w dziesiątkach kolorów, mdlące przyprawy, rośliny i warzywa puszczające czerwone jak krew soki, zdrowe owoce oblane niezdrowymi polewami, świetlista magia skacząca przez palce dzieci, lewitujące sztućce i foremki, magiczne formuł zaklinania sprawiające, że ciasteczka lśniły czerwonym blaskiem, śpiewały a nawet przerażone krzyczały, kiedy się je ugryzło, brrr!
Jak co roku kuchnia zamieniała się po tej ekstrawaganckiej rodzinnej imprezie w pobojowisko, za to pełne potraw godnych Halloweenowego stołu w Krainie Luster, smacznego! Ciasteczka cynamonowo-czekoladowe w kształcie nietoperzy, udekorowane lukrem - jeśli nie zjadłeś je dostatecznie szybko z miski miały tendencje do odlatywania, zostawiając za sobą ślad okruszków. Dyniowo-bakłażanowa potrawka (liczy się tylko wtedy, kiedy dynie zostały zebrane w Dyniowym Miasteczku!) z wściekle zielonym, żółtymi i pomarańczowymi kawałkami grzybów, które powodowały halucynacje z nietoperzami, duszkami i śmiesznymi potworkami (wersja dla dzieci). Chlebowe paluszki z paznokciami z migdałów, które zostały nadziane na szaszłykowe patyczki, żeby nie odpełzły zbyt daleko. Muffinki z gałkami ocznymi na czubku - mrugały niepokojąco, ale w smaku i konsystencji ciągle były żelkami (przeważnie). Dyniowy sok Eliot podpatrzył w "Pestce" lokalu w Dyniowym Miasteczku, ale jego wersja farbowała język i zmieniała na chwilę głos, co dzieciaki uwielbiały. Stół uginał się od potworności i słodkości, ale był pewien, że wszystko zniknie zanim Halloween dobiegnie końca...
6. Bal kostiumowy
Eliot napisał:
Westchnął głęboko, zmęczony, ale skłonny do poświęceń. Nie byłoby go tu, gdyby nie chciał, więc teraz nie mógł iść na półśrodki.
- Nie możesz z nami iść na zbieranie cukierków, a później na bal bez przebrania! Wszyscy muszą być przebrani!
Nie, najwyraźniej nie mógł. Miał nadzieję, że jego ponura małomówność i podkrążone od słabego snu oczy wystarczą na stworzenie upiornego halloweenowego nastroju, ale dzieci miały inne zdanie na ten temat.
- No dobra, małe potwory, do dzieła - powiedział, a one zajęły się już resztą. Czego to się nie robi dla rodziny. Z dokładnością i zaangażowaniem zaczęły obwijać go starymi bandażami, które przyozdobiły krwią (miał nadzieję, że nie prawdziwą, ale cholera ich wie). Na koniec postawiły go przed lustrem - nie było źle, a nawet było dobrze! Klasycznie, bez wydziwiania, strój zorganizowany niskim kosztem i wysiłkiem, w sam raz!
- Jeszcze jedno - powiedziała kuzynka, pstrykając palcami przed jego oczyma. - Zaklęcie widzenia w ciemności! Dzięki niemu twoje oczy będą się błyszczeć i żarzyć w mroku, że aż strach!
7. Dyniowy Discord
Na discordzie!
8. List pełen grozy
Kontakt z Lou
Gif :
Godność :
Erishi (czyt. Er'shii)
Wiek :
Wygląda na kogoś przed trzydziestką
Rasa :
Gwiezdny/Marzenie Senne
Wzrost / Waga :
Względne
Znaki szczególne :
Coś na wzór tatuażu w kształcie smoka
Pod ręką :
Loth, wachlarz-sztylet, rapier, bezdenna sakiewka
Broń :
Pazury, wachlarz-sztylet, rapier
Stan zdrowia :
Perfekcyjny
ErishiGwiezdny Marzyciel
Re: Wydarzenie Halloweenowe 2023
Pią 15 Gru - 16:58
Pią 15 Gru - 16:58
Wyzwania poza fabularne:
1. Znajdź dynię - wysłane
2. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści:
Vi - Jednorożec miał wspaniałe życie. To jest, dopóki nie odcięli mu rogu.
Eri - Mogła jeść co tylko chciała i nigdy nie tyła. Na badaniach jednak wyszło, że ma tasiemca.
Rose - Śniło jej się, że potrafi latać i właśnie szybowała ku spokojnej łące. Obudziła się z tego wspaniałego snu na kilka sekund przed tym, jak samolot uderzył w ziemię.
3. Dyniowe lampiony:
Vi
Eri
Rose
4. Koszmarna kuchnia
Vi
Vi
Eri
Rose
7. Horror w krzywym zwierciadle:
Vi – niedoszły pan młody tak się stresuje zaślubinami, że odpływa w świat fantazji, całkiem odcinając się od rzeczywistości i wydaje mu się, że jego żoną jest urocza pani zombie. Początkowo przezywa egzystencjalne trudności, aczkolwiek ostatecznie porzuca wszelki rozsądek i zakochuje się w pani zombie, porzuca swoją rodzinę i niedoszłą małżonkę, by wieść szczęśliwe „nieżycie” razem z panią zombie i ich pieskiem-szkieletem (Gnijąca panna młoda).
Eri – szeryf ulega wypadkowi i ląduje w szpitalu. Kiedy się budzi, zostaje psychopatycznym mordercą z wyjątkami: zziomkowuje się z grupką kilku osób i od tamtej pory wszyscy wspólnie podróżują po Ameryce i zabijają innych (The Walking Dead).
Rose – dwóch braci podróżuje razem po Ameryce w czarnym samochodzie i razem, stopniowo, przystosowują się do coraz sprawniejszego zabijania innych, aż w końcu są w tym mistrzami i nikt im nie podskoczy (Supernatural).
1. Znajdź dynię - wysłane
2. Dwuzdaniowe koszmarne opowieści:
Vi - Jednorożec miał wspaniałe życie. To jest, dopóki nie odcięli mu rogu.
Eri - Mogła jeść co tylko chciała i nigdy nie tyła. Na badaniach jednak wyszło, że ma tasiemca.
Rose - Śniło jej się, że potrafi latać i właśnie szybowała ku spokojnej łące. Obudziła się z tego wspaniałego snu na kilka sekund przed tym, jak samolot uderzył w ziemię.
3. Dyniowe lampiony:
Vi
Eri
Rose
4. Koszmarna kuchnia
Vi
- Tanczniki:
- Tanczniki – danie to przygotowuje się z żywych, tańczących dyń. Ów dynie nie mają określonego miejsca zamieszkania, dlatego też samo ich wytropienie nie należy do zadań łatwych! Jednak, kiedy śmiałkowi uda się takie stadko znaleźć, dopiero wtedy zaczyna się zabawa. Dynie, by dobrowolnie oddały się w ręce kucharza (bądź też łowcy) oczekują, iż przejdzie on ich taneczne wyzwanie. Łowca musi zatańczyć lepiej, niż kiedykolwiek tańczył, a później ukłonić się nisko, cierpliwie czekając na werdykt. Jeżeli taniec się spodobał, dynie zaczną tańczyć wokół danej osoby, a później jedna z nich dosłownie wskoczy mu w ręce. Tanczniki można wykorzystać do każdego dania, aczkolwiek najlepiej sprawdzają się w roli nadzień do ciast.
- Mushrinki:
- Mushrinki – to wspaniała potrawa, której głównej składnikiem są kryształy przypominające kształtem grzybki. Kryształy należy zbierać jedynie o 13 godzinie każdego dnia nieparzystego, najlepiej podczas ulewnej burzy. Następnie trzeba włożyć je do wrzącej wody, podgrzewanej jedynie oddechem smoka! Inny ogień się nie nada. Przez czas gotowania grzybków, można wziąć się za obrabianie dyni, a następnie zrobienie z niej bardzo gęstego, a także bardzo pikantnego sosu. Dyniowe przyprawy są dowolne, aczkolwiek zaleca się, by używać papryczek rosnących w najgorętszej części Krainy Luster. Po zrobieniu sosu, grzybki trzeba odcedzić, a następnie zmieszać z sosem i zostawić na kilka dni w ciepłej temperaturze. Potrawę tę bezpiecznie można zjeść jedynie podczas pełni księżyca lub też w halloweenową noc.
- Straszniki:
- Straszniki – przerażająca potrawa, która przybiera postać ściętej głowy kucharza. Danie to wykonuje się z warzyw, prawie jak leczo, jednakże pod koniec gotowania należy dodać tajemny składnik „Strasznika” czyli bliżej nieokreśloną maź, pochodzenia roślinnego. Można ją wydobyć z „Stronów” czyli bezbarwnych, galaretowatych plonów strączkowych. Znaleźć je można dosłownie wszędzie, na dwa dni przed halloween. Maź dodana do potrawy łączy się z resztą składników, a następnie przez chwilę znajduje się w bezruchu, by po kilku minutach upodobnić się do głowy osoby, która potrawę te przyrządzała.
- Vi:
- Violetka na bal przebierańców założyłaby kostium lwa! Schowałaby swoje prawdziwe uszy między włosami (specjalnie wystylizowanymi na grzywę), następnie nakładając spinki w kształcie lwich uszek. Ogonek owinęłaby wokół tali, nałożyła kremowy, materiałowy kostium „lwią skórę z futrem”, później zapięłaby doczepiany ogon. Tak przebrana, ruszyłaby na bal!
- Eri:
- Marzenie zmieniłoby swój wygląd w sposób... widoczny. Zamiast ciemniej skóry, stałaby się ona niebieska, a jego włosy? Zmieniłyby się w ogony najróżniejszych zwierząt. Miast rąk miałby nietoperze łapki z niewielką błonką, która byłaby obrośnięta gęsto ułożonymi łuskami ryb. Tułów zmieniłby w coś, co przypominałoby budową pierś kurczaka, nogi z kolei zostałyby zamienione na grube, żółwie łapy.
- Rose:
- Rosi przebrałby się za Shreka. Nie mieszka w Świecie Ludzi po to, by nie znać takiej klasycznej postaci! Zamówiłby sobie sztuczny brzuchol, pomalowałby go na zielono, tak samo jak całe swoje ciało. Włosy założyłby pod czepeczek na cospleye a na twarz nałożyłby cudowną maskę Shreka. Kapelusznik przymocowałby zielony brzuch do ciała, nałożył swoje najbrzydsze ubrania, będące w najgorszym stanie i gotowe!
Vi
Eri
Rose
7. Horror w krzywym zwierciadle:
Vi – niedoszły pan młody tak się stresuje zaślubinami, że odpływa w świat fantazji, całkiem odcinając się od rzeczywistości i wydaje mu się, że jego żoną jest urocza pani zombie. Początkowo przezywa egzystencjalne trudności, aczkolwiek ostatecznie porzuca wszelki rozsądek i zakochuje się w pani zombie, porzuca swoją rodzinę i niedoszłą małżonkę, by wieść szczęśliwe „nieżycie” razem z panią zombie i ich pieskiem-szkieletem (Gnijąca panna młoda).
Eri – szeryf ulega wypadkowi i ląduje w szpitalu. Kiedy się budzi, zostaje psychopatycznym mordercą z wyjątkami: zziomkowuje się z grupką kilku osób i od tamtej pory wszyscy wspólnie podróżują po Ameryce i zabijają innych (The Walking Dead).
Rose – dwóch braci podróżuje razem po Ameryce w czarnym samochodzie i razem, stopniowo, przystosowują się do coraz sprawniejszego zabijania innych, aż w końcu są w tym mistrzami i nikt im nie podskoczy (Supernatural).
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|