Liga Wyzwań Fabularnych

Go down

Pisanie autorstwa Skryba on Sob 12 Sty 2019, 00:04


Liga Wyzwań Fabularnych L0mc83H


Czym są wyzwania fabularne i jak to działa?
Co kwartał, czyli co 3 miesiące (termin może ulegać drobnym przesunięciom) w tym temacie administracja będzie umieszczać listę nowych wyzwań fabularnych. Będą to różnorakie czynności lub zadania, które możecie, ale nie musicie, wykonać. Niektóre z nich będą proste i przyjemne, inne bardziej skomplikowane i niebezpieczne, a jeszcze inne wręcz komediowe. Za każde z nich, w zależności od stopnia trudności, przyznawane będą punkty. Pod koniec roku punkty będą podliczane i zależnie od ich ilości uczestnicy wyzwań otrzymają stosowne nagrody.
Za podsunięcie pomysłu dziękujemy Aaronowi.

Po co to wszystko?
Żeby zapewnić Wam trochę fabularnego urozmaicenia! Jeżeli nie macie pomysłu na fabułę i dłużą się Wam rozmowy o pogodzie, możecie zaprosić rozmówcę na wspólne wykonanie jednego z Wyzwań.

Ważne informacje:
Wyzwania można wykonywać w dowolną liczbę osób. Po prostu wypełniając formularz, wpiszcie wszystkich uczestników.
Można wykonać dowolną liczbę wyzwań (nawet wszystkie) na dowolnej liczbie postaci. Należy jednak pamiętać, że za dane wyzwanie punkty można otrzymać tylko raz na konto – tj. jeżeli postać X wykona dwukrotnie wyzwanie A, otrzyma punkty tylko raz.
Do wyzwań może wtrącić się Mistrz Gry. Możecie też sami angażować MG w urozmaicanie swoich wyzwań.
Wyzwania liczą się jak normalne fabuły, więc można wykonywać tylko jedno na raz (na jednej postaci).
Na wykonanie wyzwań macie czas do końca ostatniego miesiąca. ŻADNEGO PRZEDŁUŻANIA, choćby na Wasz komputer spadł meteoryt. Jeżeli nie dokończycie wyzwań do podanego dnia podanego miesiąca, punkty za nie przepadną. Zgłaszanie wykonanych już zadań po czasie jest możliwe, ale nie przesadzajmy, bo się pogubimy.
Wszystkie zadania mają być wykonywane przez postać osobiście, chyba że w opisie jest wyraźnie zaznaczone, że może ona coś zlecić komuś innemu.
Wymyśliłeś/aś zadanie, które chcesz wykonać w ramach Ligi Wyzwań Fabularnych? Prześlij je administracji – chętnie przygarniamy pomysły!

Punktacja:
Czyli ile punktów jest przewidziane za wyzwania o określonym poziomie trudności.
Wyzwania łatwe: 1-5 punktów
Wyzwania średnio trudne: 6-11 punktów
Wyzwania trudne: 12-18 punktów
Wyzwania bardzo trudne: 19-25 punktów

Wyzwania z gwiazdką:
Wyzwania, przy których nazwach znajduje się gwiazdka są możliwe do wykonania jako sen w Krainie Snów. Wyzwania bez gwiazdki można wykonywać wyłącznie jako zwykłe fabuły. Jeżeli wyzwanie wymaga udania się w konkretne miejsce lub spotkania konkretnego NPC, może być wykonywane we śnie tylko jeżeli postać o miejscu/NPC co najmniej słyszała.
WYJĄTKI: Senne Zjawy oraz Cienie mogą wykonywać wszystkie wyzwania zarówno w snach, jak i na zwykłej fabule. Jeżeli jednak chcą zrobić wyzwanie bez gwiazdki we śnie, mogą w nim uczestniczyć wyłącznie inne Senne Zjawy i Cienie.

Czym są wyzwania sponsorowane?
To drobne, zwykle łatwe zadania pokazujące obecność organizacji w życiu codziennym mieszkańców wszystkich światów. Wyzwania sponsorowane może zaproponować każdy Zarządca organizacji oraz jej członkowie, zaś wykonać może je absolutnie każdy, bez względu na to czy przynależy do któregoś z ugrupowań czy też nie.


Poniżej znajduje się formularz do zgłaszania wykonanych wyzwań. Podkreślamy, że wpisywać się do tego tematu można jedynie z misjami w pełni ukończonymi. Żadnego „został mi 1 post, to już się wpiszę” – takie zgłoszenia będą nieważne (będziemy sprawdzać daty, więc poważnie, nie próbujcie kombinować).

Kod:
[b]Nazwa wyzwania:[/b]
[b]Uczestnicy:[/b]
[b]Link do tematu/ów:[/b]
Skryba
Skryba

Godność : Skryba
Wiek : Nieważny jest wiek
Wzrost / Waga : Któż by o to pytał
Aktualny ubiór : Jak na skrybę przystało
Pod ręką : Pióro, inkaust i Wielka Księga
Stan zdrowia : Zdrowy jak rybka

Liczba postów : 95
Dołączył : 02/11/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Soph on Czw 07 Lut 2019, 13:40


Wyzwania Fabularne:
Styczeń-Marzec



1. Czarnodzieńtutaj więcej informacji
Niemal każdy z mieszkańców magicznego świata słyszał straszne historie oraz legendy dotyczące Czarnodnia. Co zabawne, niektórzy uważają nawet ten jakże feralny okres za jedno ze świąt, obchodzonych w magicznym światku. Być może wszystko zależy od punktu widzenia, skoro wszelkie stworzenia szczycące się wątpliwą reputacją cieszą się na ten dzień jak dzieci na cukierki. Gdy na niebie pojawiają się mroczne kopuły, zsyłając na ziemię nieprzenikniony mrok, wówczas zaczynają się dziać rzeczy... rzeczy, o których strach mówić głośno. Kradzieże, przemoc, zemsty, rozboje, krwawe rytuały to zaledwie część z nich. Zatem mniecie się na baczności, gdy przyjdzie mrok.

1.1 Jeśli życie Ci miłe, wiej!

Strach nie jest niczym złym, wiedzą o tym Ci, którzy potrafią jasno spojrzeć na swoją sytuację. Gdy niebo nad twoją głową zasnuje mrok będący czymś więcej niż burzowymi chmurami... wiej. Naprawdę, to żaden wstyd. Bo jaką masz pewność, że w ciemnościach ktoś nie wykorzysta okazji, by pozbawić cię czegoś więcej niż sakiewki ze złotem? Nie wiesz czy typowi mijanemu na ulicy nie zamarzy się naszyjnik z twoich ślicznych ząbków, czyż nie?
Punktacja: 4 pkt
Lokacje, w których można wykonać wyzwanie: Kraina Luster
1.2 Ulegnij i zrób coś niedobrego...
To nie musi być nic wielkiego. Możesz czuć opory, ale czy wszyscy nie ulegamy pokusom? Gdy ciemność ogarnie świat, i tak wciąż jej mało - dlatego z chęcią zakrada się również do “ludzkich” serc. I może to tobie przypomni o pięknej broszce, na którą nie będzie cię stać przez najbliższą dekadę. Albo ożywi wspomnienia tego, jak potraktował Cię barman w Twoim ulubionym lokalu, gdy szczerze odpowiedziałeś na jego pytanie? Przyznaj, czy nie pomyślałeś, że ktoś powinien dać mu w zęby? I czemu nie miałbyś to być ty?
Punktacja: 6 pkt
Lokacje: Kraina Luster
1.3 Światło w mroku
Gdy mrok przychodzi w towarzystwie okrucieństwa i niegodziwości, strach pleni się niczym najcięższa z zaraz. W tym trudnym czasie wiele istot zbacza z właściwej ścieżki, ale Ty nie musisz. Bądź niczym światło w mroku i dodaj otuchy tym, którzy tak bardzo jej teraz potrzebują. Jak? Wystarczy, że nie będziesz stał, patrząc obojętnie na krzywdę innych. Brzmi prosto, prawda? W praktyce sprowadza się do stawienia czoła całej szajce okradającej pobliski sklep. Niełatwo być pojedynczym płomieniem w mroku, dlatego pomyśl o zarażeniu swą pasją innych towarzyszy broni.
Punktacja: 8 pkt
Lokacje: Kraina Luster
1.4 Naprawdę czarna magia...
Niezwykła siła zaćmienia zwanego Czarnodniem jest wyczuwalna nawet przez osoby, które od magii chciałby trzymać się z daleka. Ten rodzaj mocy jest oślizgły, ma w sobie coś wstrętnego i złowrogiego... a jednocześnie pozwala po siebie sięgać i chce być wykorzystanym. W tym czasie persony parające się mrocznymi kręgami sztuk magicznych świętują, gdyż w końcu trafia się im energia potrzebna do zasilenia skomplikowanych rytuałów. A jak to już bywa z rytuałami: niekiedy wymagają ofiar, innym razem oddanego pomocnika, pilnującego by wszystko przebiegło zgodnie z planem. W jakiej roli postanowi obsadzić Cię los? A może nie chcesz być tylko pionkiem i sam staniesz się inicjatorem tych zakazanych praktyk? Pamiętaj, że wszystkie wymagają poświęcenia i zdecyduj na jak duże Cię stać. (Cel i efekt rytuału możliwe do ustalenia z Administracją.)
Punktacja: 10 pkt
Lokacje: Kraina Luster

2. Na fali słodyczy i innych zaburzeń
Przemysł cukierniczy w Krainie Luster prosperował dobrze nawet w czasach wojny ze Światem Ludzi. Mieszkańcom Krainy nie w smak (ha, ha) byłoby, że w ich życiu zabraknie słodyczy, dlatego też każda nowa cukiernia, lodziarnia czy też fabryka łakoci witana jest z ogromnym entuzjazmem (rzecz jasna, nie licząc konkurencji). Tak więc skoro na rynku sporo rywali, nowi w branży niejednokrotnie starają się zadziwić świat czymś naprawdę wyjątkowym. Tak też zrobiła "Słodka Manufaktura" braci Lakiuus, którzy w ramach akcji promocyjnej zaczęli za darmo rozdawać próbki swych wyrobów. Żelki, cukierki, czekolada, lizaki oraz wiele innych pyszności trafiło w obieg. Rozdawane na ulicach, powciskane w skrzynki pocztowe, a nawet dodawane jako gratisy w sklepach budowlanych...

2.1 Karmelki

Szczęściarzu, trafiła Ci się darmowa paczka karmelków! Były pyszne, choć trzeba przyznać, że nieznośnie kleiły się do podniebienia i zębów. Mimo to gdy zacząłeś, nie mogłeś się powstrzymać przed zjedzeniem reszty. (Wszystko co dobre szybko się kończy, zaś to gorsze trwa w najlepsze.) I mogłeś się o tym przekonać, bowiem z chwilą zjedzenia ostatniego z cukierków Twoje dłonie dosłownie zaczęły się kleić do każdej dotkniętej rzeczy (a nawet osoby). Podobnie zaczęła się zachowywać i reszta ciała, zatem chodzenie nagle przestało być tak proste jak dawniej. Podobnie rzecz ma się z ostrożnym odstawieniem ukochanej filiżanki. (4 posty)
Punktacja: 5 pkt
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
2.2 Żelki
Czy te kolorowe żelki w kształcie króliczków nie są słodkie? Na dodatek dostępne w aż siedmiu smakach tęczy. Możliwe, jednak że nie należało zjadać ich wszystkich... może to właśnie przez nie naszedł Cię nieodparty przymus, by świat przemierzać w podskokach? A jak by było za nudno, losowe przedmioty i osoby w twoim polu widzeniu nagle zaczęły zmieniać kolory. Zatem jeśli przedtem widziałeś świat w szarych barwach, to teraz widzisz go w tęczowych. (5 postów)
Punktacja: 6 pkt
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
2.3 Lizaki
Ogromne zakręcone lizaki, poza tym że są pyszne, cieszą również oko. Smak takich właśnie lizaków przywodzi na myśl dziecięce lata. Czasem miło rozsmakować się we wspomnieniach, ale wszystko ma swoje granice, które Ty nieświadomie przekroczyłeś. Czy wiesz, że Zegarmistrzowskie przysmaki mogą przemienić Cię w dziecko ? Słodki lizak, którego właśnie skończyłeś jeść, zadziałał podobnie... Mimo iż Twoja powierzchowność nie uległa zmianie, to umysł cofnął się do wielu przedszkolnego. Nie ma to, jak znowu poczuć w sobie dziecięcą werwę... hehe. (5 postów)
Punktacja: 7 pkt
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
2.4 Czekolada
Z czekolady mogą powstać prawdziwe arcydzieła, nie bez przyczyny nazywają ją królową wśród słodyczy. Dla niektórych cukierników czekolada jest jak glina dla rzeźbiarza. Powstają z niej niesamowite rzeczy. Czekoladowe pieski, czekoladowe domki i wiele wiele innych słodkich dzieł. I Ty stałeś się posiadaczem jednego z nich. Niestety trafiło Ci się dość skromne dzieło. Czekoladowe jajo, które może nie powalało wdziękiem za to rozmiarem dorównywało dorodnemu arbuzowi. Do słodkiego podarku dołączono karteczkę, iż jako należy spożyć szybko. Być może przeoczyłeś drobny druk, a może nie naszła Cię jeszcze chęć na tą bombę kaloryczną... ale przyniosło to swoje konsekwencje. Z jaja wykluł się najprawdziwszy czekoladowy smok! Którego głównym zajęciem stało się latanie wokół i zianie na wszystko płynną czekoladą. Zapowiada się niezłe sprzątanie.... A może zechcesz wytresować czekoladowego smoka? Choć czy nie lepiej po prostu się go pozbyć? Tyle że to nie takie proste jak by się wydawało. (7 postów)
Punktacja: 8 pkt
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań

3. Święta, święta... i po świętach. Ho, ho, ho.
Boże Narodzenie, tak hucznie obchodzone u Ludzi, swoim szałem ogarnęło również niektórych mieszkańców magicznych Krain - zwłaszcza tych, którzy za Ludźmi przepadają, badają ich zwyczaje i po prostu są tych dziwnych, (nie)pospolitych istot ciekawi. W związku z tym gwiazdkowe wyzwanie mogą wykonać też magiczne istoty, w jakiś sposób mające powiązania ze Światem Ludzi. Należy mianowicie wspomnieć w poście (lub dwóch, pięciu czy całej fabule, a na pewno obficiej niż w dwóch zdaniach) jak zepsuło się owe Święta innym. Możliwa realizacja własnych pomysłów, a poniżej kilka pomocniczych:
3.1 Last Christmas I Gave U Myyyyy Heart
Zakatuj kogoś swoją świąteczną playlistą. Puszczaną. Na. Okrągło. Przez. Cały. Czas. Bo nie ma chyba nic bardziej charakterystycznego od powtarzanych rokrocznie, zawsze tych samych dziesięciu gwiazdkowych kawałków. Najlepiej zrób to w aucie lub innym zamkniętym miejscu, żeby ofiara nie mogła z krzykiem uciec.
Punktacja: 2 pkt
Lokacje: Świat Ludzi, ew. Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
3.2 Świąteczne potrawy
A czy Ty wcisnąłeś już koleżance przepis na najlepszą na świecie sałatkę makaronową? Ewentualnie, czy wspominałeś już wszystkim wszędzie o tym poświątecznym tyciu lub prowadziłeś krucjaty przeciwko sprzedawaniu żywych karpii?
Punktacja: 2 pkt
Lokacje: Świat Ludzi, ew. Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań
3.3 Awantura o kasę
Zrób januszową burdę o ozdoby albo o różnicę cen na półce i na produkcie - czy to w centrum handlowym, przy kasie, czy może na samym środku rynku, pod tą tandetną choinką miejską? Jest multum opcji.
Punktacja: 2 pkt
Lokacje: Świat Ludzi
3.4 Świąteczne porządki
Mycie okien w nocy o północy od strony głównej ulicy? No ba. I nie zapomnij pogonić mokrą ścierką gapiących się imprezowiczów. Tłuczenie schabowych z samego rana? Musi być. Coś w święta jeść trzeba, a samo się przecież nie zrobi.
Punktacja: 2 pkt
Lokacje: Świat Ludzi

4. Wieści z Trzech Światów
Wiele się dzieje w zakątkach każdego z trzech światów: od wystawnych balów, przez honorowe pojedynku, morderstwa, nielegalny handel ciastkami, aż po dramat kocięcia, które zgubiło ulubioną maskotkę. Słuchaj mijanych przechodniów, czerp wieści z gazet, nie ignoruj przyjaciół opowiadających niestworzone historie, no i nie odwracaj wzroku gdy natkniesz się na coś niezwykłego!

4.1 Wspomnij mnie

Zapoznawszy się z Wieściami pozwól swojej postaci podczas jej fabuł wspomnieć o zawartych tam wydarzeniach. (Opowiedz o nich komuś, skomentuj publicznie lub napisz rozprawę filozoficzną o ważkich problemach w oparciu o to wydarzenie.)
Punktacja: 1 pkt za wspomnienie w 1 poście, max. 3 pkt.
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi
4.2 I ja tam z gośćmi byłem, miód i wino piłem
Po zapoznaniu się z tematem z Wieściami zaszalej i po prostu weź w nich udział! Choćby tylko stojąc z boku jako postronny obserwator. (Możesz to zrobić z innym graczem lub z MG, ale wątek musi trwać przynajmniej 5 postów dla każdego z graczy.)
Punktacja: 4 pkt
Lokacje: Kraina Luster, Szkarłatna Otchłań, Świat Ludzi


Soph
Soph
Anarchs

Godność : Sophie „Opal” Bugs vel hrabina de Chardonnay
Wiek : gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę
Lubi : suszone owoce i nowe moce
Nie lubi : niekompetencji i nieprzewidywalnych sytuacji | czekolady i deszczu
Wzrost / Waga : 180cm / 65kg
Aktualny ubiór : długa, burgundowa kiecka
Znaki szczególne : palce o czterech stawach międzypaliczkowych, wytatuowane imię na wewnęrznej części prawego nadgarstka, kilka perłowych blizn po ramionach i na talii
Pod ręką : druga ręka! i pewnie jakiś sztylet.
Zawód : oficjalnie sekretarz arcyksięcia
Bestie : Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
Stan zdrowia : gojący się ślad po ranie postrzałowej lewego ramienia

Specjalne : Administrator Główny - Regent, Mistrz Gry
Liczba postów : 143
Dołączył : 24/08/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Soph on Wto 21 Maj 2019, 23:45

Uwaga, uwaga


Kochani! Do końca maja macie czas na uzupełnienie brakujących/zalegających/zapomnianych/zgubionych na popijawie linków do Wyzwań, bo razem z nowymi Wyzwaniami Czerwiec-Sierpień (wreszcie) wystartuje Sklepik z pamiątkami.

Soph
Soph
Anarchs

Godność : Sophie „Opal” Bugs vel hrabina de Chardonnay
Wiek : gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę
Lubi : suszone owoce i nowe moce
Nie lubi : niekompetencji i nieprzewidywalnych sytuacji | czekolady i deszczu
Wzrost / Waga : 180cm / 65kg
Aktualny ubiór : długa, burgundowa kiecka
Znaki szczególne : palce o czterech stawach międzypaliczkowych, wytatuowane imię na wewnęrznej części prawego nadgarstka, kilka perłowych blizn po ramionach i na talii
Pod ręką : druga ręka! i pewnie jakiś sztylet.
Zawód : oficjalnie sekretarz arcyksięcia
Bestie : Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
Stan zdrowia : gojący się ślad po ranie postrzałowej lewego ramienia

Specjalne : Administrator Główny - Regent, Mistrz Gry
Liczba postów : 143
Dołączył : 24/08/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Soph on Wto 04 Cze 2019, 23:34


Wakacyjne Wyzwania

Czerwiec-Sierpien'


Przedstawiamy listę Wyzwań na ten kwartał! Ominięto miesiąc maj, ale w zamian poniżej przedstawiamy wam Sklepik z Pamiątkami. Mamy nadzieję, iż wyjątkowe nagrody skłonią Was do zaglądania tu częściej.

Przypominamy, że jeżeli ktoś ma ochotę, może sam poprosić MG o pomoc przy wykonywaniu wyzwania, jednak nawet bez wyraźniej prośby MG ma prawo namieszać w Waszym zadaniu. Miłej zabawy!



1. Na koniec świata i jeszcze dalej! Przygoda zapisana na kartach nieskończonej mapy.
Miejsce rozpoczęcia Wyzwania: Miasto Lalek
Lokacje do wykonywania: Kraina Luster i Szkarłatna Otchłań


Plotki roznoszą się szybko i sprawnie, niczym stado wygłodniałych Świetlistych Sierpówek w poszukiwaniu okruszyn chleba. Tym razem wieść, która przemknęła po Krainie Luster była niezwykle smutna, zginął bowiem wybitny kartograf, Fineas Viego. Podobno został porwany i pożarty przez jedną z Bestii zamieszkujących Kryształowe Pustkowia. Lecz nim dosięgnął go owy los straszliwy, mężczyzna pragnął ocalić dzieło swego życia. Mapy, które kosztowały go tak wiele pracy i wysiłku nieznanym sposobem zaczęły pojawiać się w najróżniejszych miejscach na terenie Miasta Lalek. Wielu znalazców postanowiło udać się z tym znaleziskiem do Mechanicznej Biblioteki, lecz znaleźli się i tacy, którzy potraktowali owe mapy jako wyzwanie rzucane przez los. Zwłaszcza, iż niektóre z map obiecywały odnalezienie miejsc i rzeczy naprawdę niezwykłych.

    1.1 Dobry uczynek
    Podczas wizyty w kawiarni dostrzegłeś wciśnięty między wazon z kwiatami zwój pergaminu? A może dostrzegłeś go między gałęziami drzewa, pod którym właśnie odpoczywałeś? Jedno jest pewne: to nie jest odpowiednie miejsce dla tak ważnego dokumentu. Mapy to skarby same w sobie w świecie tak zmiennym i obszernym jak Kraina Luster. Należy się im szacunek, a mimo starannego wykonania i ilustracji, w głębi duszy wiesz, że nie należy jej zatrzymać. Może zatem warto poszukać dla niej odpowiedniego miejsca?
    Poziom: Łatwy
    Punkty: 1 pkt za każdą mapę (max. 3 pkt.)
    1.2 Pora na przygodę
    Mapa, którą niedawno znalazłeś, zdaje się wabić cię niczym syrena kusząca śpiewem marynarza. Jest na niej opisane miejsce, o którym nie słyszałeś nigdy wcześniej. Wytyczony szlak oraz wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób bezpiecznie przemierzyć drogę aż proszą, by ktoś sprawdził ich wiarygodność. Dlaczego nie miałbyś to być właśnie ty?
    Stwórz opis nowej, unikalnej lokacji (min. 250 słów) a następnie opisz, w jaki sposób Twoja postać dotarła tam, kierując się wskazówkami z odnalezionej mapy. Wybierając się w podobną wyprawę warto również pomyśleć o doborze odpowiedniego towarzystwa. W końcu w samotności czas zawsze się dłuży.
    Poziom: Łatwy/Średnio trudny – istnieje pewna możliwość wystąpienia komplikacji
    Punkty: 5-10 pkt
    1.3 Skończ, co zaczęte...
    Gdy tylko rozwinąłeś zwój pergaminu, szybko zorientowałeś się, iż coś jest z nim nie tak. Mapa, choć piękna i dokładna, była wyraźnie niepełna. Zawierała wiele białych lub tylko pobieżnie zarysowanych obszarów, które nie doczekały się opisu... nie były jednak wynikiem zaniedbania. Prędko można było to wywnioskować po nakreślonych czerwonym atramentem słowach i wzmiankach: zbyt niebezpieczne, nie zbliżać się, za duże ryzyko. Coś musiało przerazić twórcę mapy i to nie na żarty... Dlaczego jednak w notatkach nie znalazło się nic na temat dokładnego niebezpieczeństwo, które się tam kryje? A może ten sprytny zabieg miał być czymś więcej niż tylko ostrzeżeniem? Może poza rzekomym niebezpieczeństwem puste pola skrywają znacznie więcej...? Pamiętaj, że wyprawa może nie przebiec tak gładko, jakbyś tego pragnął. Czy próba zostanie wynagrodzona? Czy podejmiesz ryzyko, by się o tym przekonać? (Wymagana ingerencja MG)
    Poziom: Trudny – istnieje możliwość wystąpienia poważnych komplikacji
    Punkty: 10-18 pkt


2. Pimp my… life!
Lokacja: wszystkie światy


Ach! Wiosna i lato, zawsze wyczekiwane po długiej zimie. To pora, gdy świat zalewa się kwieciem, zielenią, słońcem i energią. Tak, pozimowego zastrzyku energii nie da się pomylić z niczym innym. To właśnie ten czas, kiedy najchętniej witamy w swoim życiu zmiany. Począwszy od tych niewielkich, jak zmiana garderoby czy fryzury, aż po decyzje, które echem odbiją się na reszcie naszego dotychczasowego życia. Zatem jakim szaleństwem postanowisz zaskoczyć świat?

    2.1 Wiosenne wietrzenia szaf
    Mimo iż klasyczne „kochanie, nie mam co na siebie włożyć!” zwykle jest domeną płci pięknej, to i w życiu mężczyzn również w końcu przychodzi czas na odświeżenie garderoby. Zatem niezależnie od płci, warto wybrać się na zakupy. Zwłaszcza, że w większości sklepów można teraz trafić na bardzo atrakcyjne, sezonowe promocje. Jeśli jednak twój gust jest zbyt wyrafinowany lub potrzebujesz całkiem nowego image’u, może warto poszukać utalentowanego krawca lub stylistki? Jedno jest pewne – zmiany zawsze lepiej wchodzą w ładnych ciuszkach.
    Poziom: Łatwy
    Punktacja: 2 pkt
    2.2 Metamorfoza!
    Przyznaj, że już od dawna korciło cię, by coś w sobie zmienić... zawsze jednak znajdowała się jakaś wymówka. Czas z tym skończyć i nieco zaszaleć! Każdy czasem potrzebuje zmiany, za ich sprawą możemy poczuć się jak nowa i lepsza wersja siebie. Inna fryzura? Zjawiskowy tatuaż? Kolczyk albo kilka kolczyków więcej? A może operacja plastyczna?
    Nie jest jednak powiedziane, iż zmiany muszą tyczyć się jedynie powierzchowności. Bo może to czas, by zmienić swoją dietę i skreślić z niej któryś ze swych ulubionych przysmaków... jak na przykład ludzkie mięso, hm?
    Poziom: Łatwy
    Punktacja: 3 pkt.
    2.3 Zmiana otoczenia
    Szczęście się do ciebie uśmiechnęło? A może złośliwy wicher losu przywiał garść piach- pecha? Co by to nie było, sprawiło, iż musisz wyjść ze swojej strefy komfortu i odważyć się na podjęcie radykalnych kroków. Jak bardzo radykalnych? Cóż, to już kwestia indywidualna. Przeprowadzka, zmiana pracy, długi urlop z dala od doczesnych problemów? Możliwości jest naprawdę wiele…
    Poziom: Łatwy/średnio trudny – istnieje pewna możliwość wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 4-10 pkt
    2.4 Poważna decyzja
    Wykorzystaj energię, która budzi się wraz z przyrodą, do uporania się z życiowymi wyborami. Może warto już pomyśleć o towarzystwie na długie lata? Oczywiście nie każdy ma tyle szczęścia, by ot tak wpaść na miłość życia... ale towarzystwo na lata może równie dobrze sprawdzić się w postaci czworonożnego towarzysza. Jeśli mowa już o relacjach „międzyludzkich” – może nadszedł właściwy czas na poszerzeniu rodziny? Albo wręcz przeciwnie... powiedz dość i poszukaj kogoś, kto zacznie cię szanować... Zaręczyny, ślub, narodziny, rozstania? Szykuje się wiosenna drama.
    Poziom: Średni/trudny – istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia poważnych życiowych komplikacji
    Punkty: 8-15 pkt


3. Efekt motyla
Lokacja początkowa: Kraina Luster

W tym Wyzwaniu należy zgłosić się do Administracji po wylosowanie motyla(i) – max. 3 motyle

Plaga – tak, to dobre określenie dla tego, co szaleje po całej Krainie już od kilku dni. Trzeba jednak przyznać, iż postać owej plagi przybrała piękną postać, wpasowującą się idealnie w letni czas. Tym, co tak dotkliwie uprzykrza życie mieszkańcom Krainy Luster są bowiem motyle. Doprawdy nie sposób oderwać od nich wzroku, zwłaszcza gdy te płynnie i beztrosko fruną, by w końcu wylądować ci na wyciągniętej dłoni (albo i na samym nosie). Niestety. W chwili kontaktu z ciałem motyl znika, jego kolor wnika na chwilę w skórę, a z nami zaczynają dziać się dziwne, dziwne rzeczy. Całe szczęście, że efekt nie jest stały! (Chyba.)
(Gracz może zostać zainfekowany przez więcej niż jednego motyla, ale nie musi – choć może – stać się to naraz, a np. postać każdego kolejnego dnia spotyka inny rodzaj motyla.)

    3.1 Gdzie jestem? Czy ja cię znam? W sumie kim jestem?
    Szafirowe skrzydła zatrzepotały ci tuż przed nosem. Były naprawdę piękne! Dopada cię jednak panika, gdy zdajesz sobie sprawę, iż jest to jedyna rzecz, którą w tej chwili pamiętasz. Amnezja potrafi przerodzić się w koszmar, szczególnie jeśli dopadła cię gdzieś w gąszczu magicznej puszczy. (4 posty)
    Poziom: Średnio trudny – istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punkty: 5-12 pkt.
    3.2 Mówiłeś coś?
    Złote niczym promienie letniego słońca, piękne motyle roztańczyły się w powietrzu tak blisko ciebie, iż mogłeś usłyszeć szelest skrzydeł jednego z nich. Subtelny dźwięk rozbrzmiał w twojej głowie z taką mocą, że zdołał przepłoszyć wszelkie inne dźwięki. Przyznaj, ta wszechobecna cisza jest przytłaczająca. Jakby tego było mało, twoje próby porozumienia się ze światem mają marny efekt, bo choć sam tego nie słyszysz, to za każdym razem, gdy starasz się, coś powiedzieć z twoich ust wydobywa się inny dźwięk: od szczekania psa aż po alarm syreny. (4 posty)
    Poziom: Łatwy – istnieje nikłe prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 4 pkt.
    3.3 Co jest dziś z Tobą nie tak…?
    Ametystowy fiolet. Czy spodobał ci się kolor motyla, który jeszcze chwilę temu siedział ci na dłoni? Teraz jednak znikł i jeśli wcześniej przejmowałeś się takimi pięknymi drobiazgami, to teraz nie mają dla ciebie żadnego znaczenia.  A czy to nie o tobie nie mówili “uosobienie cierpliwości”? Obecnie irytuje cię, że osoba obok za głośno oddycha. A może to spryt i mądrość były twymi atutami? Cóż, już nie są... (4 posty)
    Poziom: Łatwy/średnio trudny – istnieje pewne prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 5-10 pkt.
    3.4 Magiczna usterka
    Czerwone i delikatne jak płatki róży. Takie właśnie były motyle skrzydła, gdy przesunąłeś po nich palcami. Motyl zniknął, a ty poczułeś jak po Twoim ciele przetoczyła się fala dziwnie elektryzujących dreszczy. Zapewne zignorowałeś ten fakt. Ciekawe jednak czy wspomnisz czerwonego motyla, gdy zechcesz zrobić użytek ze swych mocy lub magicznych artefaktów. Bo, słuchaj, dziwna sprawa, ale czy Twoja pirokineza zawsze zmieniała krajobraz w zimową bajkę? I dlaczego ta ślicznotka, którą właśnie miałeś oczarować, patrzy na Ciebie nie z namiętnością, lecz żądzą mordu... Błagam, tylko nie próbuj dziś wyleczyć rannego przyjaciela, bo jeszcze będziesz musiał rozejrzeć się za nowym.
    Moc lub przedmiot magiczny mogą działać na opak lub w sposób chaotyczny, połowiczny, lub jeszcze inny. Postać nie jest świadoma charakteru zmiany dopóki jej metodą prób i błędów nie odkryje. Po ustalenie zmian należy zgłosić się do Administracji.(5 postów)
    Poziom: Średnio trudny – istnieje pewne prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 5-12 pkt.
    3.5 Niebezpieczne przyciąganie
    Srebrny, połyskujący motyl, czy widziałeś już wcześniej taki okaz? Widocznie i ty przypadłeś mu do gustu, postanowił bowiem wylądować na czubku twojej głowy. Tego dnia dowiedziałeś się jak czuje się celebryta po udanym występie, ponieważ wszyscy, którzy znaleźli się w zasięgu twego głosu, zapałali do ciebie podziwem, i czymś więcej niż tylko podziwem. Warto dodać, że piorunujące wrażenie, jakie zacząłeś wywoływać na otoczeniu nie zna granic wieku, płci, czy nawet gatunku. Każdy jednak okazuje swe uwielbienie w zupełnie inny sposób. Sprzedawca w twoim ulubionym sklepie z czekoladą zaprasza się na randkę? A kelnerka w pobliskiej kafejce mdleje za każdym razem, gdy próbujesz zamówić kawę? Ileż tak można.... (5 postów)
    Poziom: Łatwy – istnieje nikłe prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 4 pkt.
    3.6 Łuskowica?
    Czarny jak węgielny pył i równie piękny i tajemniczy. A na dodatek niecodziennie uparty. Ten motyl podążał za Tobą tak długo, aż nie zdołał musnąć twej skóry. Wtedy zniknał. A Ty? Ty zorientowałeś, iż Twoją skórę zaczęły pokrywać łuski. Co prawda nie wszędzie, lecz od pasa w dół, a każdy krok stawał się katorgą, aż w końcu nie mogłeś zrobić żadnego. Słyszałeś kiedyś o Małej Syrence? Cóż, teraz możesz zadebiutować w tej roli. Oby tylko ten pech nie spotkał cię na pośrodku pustyni… (4 posty)
    Poziom: Łatwy/średnio trudny – istnieje pewne prawdopodobieństwo wystąpienia komplikacji
    Punktacja: 4-8 pkt.


4. Wieści z Trzech Światów
Lokacje: wszystkie trzy światy

Wiele się dzieje w zakątkach każdego z trzech światów: od wystawnych balów, przez honorowe pojedynku, morderstwa, nielegalny handel ciastkami, aż po dramat kocięcia, które zgubiło ulubioną maskotkę. Słuchaj mijanych przechodniów, czerp wieści z gazet, nie ignoruj przyjaciół opowiadających niestworzone historie, no i nie odwracaj wzroku gdy natkniesz się na coś niezwykłego!
    4.1 Wspomnij mnie
    Zapoznawszy się z Wieściami pozwól swojej postaci podczas jej fabuł wspomnieć o zawartych tam wydarzeniach. (Opowiedz o nich komuś, skomentuj publicznie lub napisz rozprawę filozoficzną o ważkich problemach w oparciu o to wydarzenie.)
    Poziom: Łatwy
    Punkty: 1 pkt za wspomnienie w 1 poście (max. 3 pkt.)
    4.2 I ja tam z gośćmi byłem, miód i wino piłem
    Po zapoznaniu się z tematem z Wieściami zaszalej i po prostu weź w nich udział! Choćby tylko stojąc z boku jako postronny obserwator. (Możesz to zrobić z innym graczem lub z MG, ale wątek musi trwać przynajmniej 4 posty dla każdego z graczy.)
    Poziom: Łatwy
    Punktacja: 4 pkt.



WYZWANIA SPONSOROWANE

Anarchs/Pajęczyna:
Samopomoc sąsiedzka
Jako przykładny członek albo sympatyk Anarchs, pokaż, że obchodzi cię los mieszkańców drugiej strony lustra i spełnij względem innego gracza jeden dobry uczynek. Oczywiście, dobry uczynek będzie oznaczał zupełnie co innego dla sadysty, a co innego dla Wróżki Zębuszki!
Poziom: Łatwy
Punkty: 4 pkt.

SCR
Stań po czyjejś stronie!
W ostatnich dniach stała się rzecz niebywała: ze względu na stan wyższej konieczności, jak to zostało nazwane, Arcyksiążę rezygnuje z regentury sprawowanej w imieniu Czarnej Róży i ogłasza, iż przejmuje wszystkie obowiązki już jako pełnoprawny zwierzchnik SCR.
    1.1 W myślach
    Zajmij w przynajmniej jednym poście stanowisko dotyczące postanowień Arcyksięcia. Co tak naprawdę podpowiada ci serce? To rozumny pomysł, czy wręcz przeciwnie, kretyński?
    Poziom: Łatwy
    Punkty: 1 pkt. za jeden post (max. 3 pkt)
    1.2 W słowach
    Jakie zdanie mają na ten temat twoi ziomkowie? Być może stworzycie wspólny front do obalenia tego niecnego uzurpatora, a może poróżni was właśnie polityka? Porozmawiaj z kimś – z SCR lub i nie – na temat ostatnich zdarzeń. (Przynajmniej 3 posty każdy)
    Poziom: Łatwy
    Punkty: 3 pkt.
    1.3 W czynach
    A może po prostu przekuj słowa w czyn? Nie ma co stać bezczynnie, gdy ktoś lży twojemu bożyszczu! (A przynajmniej pracodawcy.) Stań mężnie po którejś ze stron, opowiadając się za tykistami lub za madelinistami. Przecież to jedynie przyjacielskie przepychanki! Chyba.
    Poziom: Średnio trudny – istnieje możliwość wystąpienia komplikacji
    Punkty: 5 pkt.
MORIA
Widzimy
Jako członek Organizacji lub osoba niezwiązana, ale popierająca jej działania, pozostaw chociaż jeden ślad na losowym budynku (czy to w Świecie Ludzi czy Krainie Luster) w postaci Krzyża MORII z wiele mówiącym dopiskiem „Widzimy”. Nieważne czy użyjesz sprayu, farby czy krwi – przekaz ma być jasny i widoczny. Ale nie daj się złapać przez Policję – oprócz zarzutów o wandalizm możesz zostać oskarżony o coś o wiele gorszego…
Poziom: Łatwy/średnio trudny – istnieje możliwość wystąpienia komplikacji
Punkty: 2 pkt. za każdy pozostawiony znak


W razie pytań lub wątpliwości, nie krępujcie się pisać do Administracji.


Ostatnio zmieniony przez Soph dnia Sro 12 Cze 2019, 22:59, w całości zmieniany 7 razy
Soph
Soph
Anarchs

Godność : Sophie „Opal” Bugs vel hrabina de Chardonnay
Wiek : gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę
Lubi : suszone owoce i nowe moce
Nie lubi : niekompetencji i nieprzewidywalnych sytuacji | czekolady i deszczu
Wzrost / Waga : 180cm / 65kg
Aktualny ubiór : długa, burgundowa kiecka
Znaki szczególne : palce o czterech stawach międzypaliczkowych, wytatuowane imię na wewnęrznej części prawego nadgarstka, kilka perłowych blizn po ramionach i na talii
Pod ręką : druga ręka! i pewnie jakiś sztylet.
Zawód : oficjalnie sekretarz arcyksięcia
Bestie : Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
Stan zdrowia : gojący się ślad po ranie postrzałowej lewego ramienia

Specjalne : Administrator Główny - Regent, Mistrz Gry
Liczba postów : 143
Dołączył : 24/08/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Soph on Sro 05 Cze 2019, 11:26


Serdecznie gratulujemy wytrwałym, wpisujemy ich do Wielkiej Księgi Chluby Spectrofobii oraz mamy dla nich drobne, bonusowe upominki!
Tytuł Najwytrwalszej otrzymuje Kejko ze względu na największą ilość wszystkich zebranych punktów. Zaraz za nią uplasowali się Ira oraz Bane. Cała trójka może wybrać sobie po jednym eliksirze z kategorii C (na dowolne konto).

Całościowa punktacja za wykonane Wyzwania od czasu ostatniego Sklepiku przedstawia się następująco:

    25 pkt – Enkil
    19 pkt – Astra
    17 pkt – Ira
    15 pkt – Iris
    11 pkt – Rello
    10 pkt – Sasza
    9 pkt – Kejko
    8 pkt – Gawain, Śpiący, Yako, Cosiek
    7 pkt – Seamair
    6 pkt – Mavet
    5 pkt – Zoya
    3 pkt – Iskra





Sklepik z nagrodami



Zasady korzystania:
● Aby otrzymać nagrodę, należy zgłosić się w tym temacie. Punkty ze wszystkich kont jednego Gracza sumują się, a nagrody mogą trafić do dowolnej postaci, więc nie zapomnij wspomnieć co do kogo wędruje!
● Niewykorzystanie punkty nie przechodzą na następną serię wyzwań! Należy je wydać do 30 czerwca (włącznie), inaczej przepadną.
● Punkty możecie wydawać jak chcecie – na jedną droższą nagrodę lub kilka tańszych.
● Każdy Przedmiot magiczny jest dostępny dla danej postaci w liczbie 1. Tylko Zegarmistrzowski Przysmak i Puszkę Pandory można zakupić w większej ilości.
● Przemyślcie dobrze swój wybór, gdyż po dopisaniu nagród do profilu, reklamacje (tj. zmiany) nie będą uwzględniane.


    PRZEDMIOTY:
    Zegarmistrzowski Przysmak – 2 pkt (za jedną sztukę)
    Puszka Pandory (nowość!) – 3 pkt (za jedną sztukę)
      Małe, ale nadal magiczne puzderko jednorazowego użytku. Najlepiej sprawdza się w nagłych sytuacjach lub jako nieoczekiwana pomoc w potrzebie - o ile dopisze ci szczęście. Jest dokładnie 50% szans, by po otworzeniu pudełko zamieniło się w przedmiot, którego akurat najbardziej potrzebujesz. Drugie 50% to rzecz totalnie nieprzydatna w tej sytuacji (bez pośrednich możliwości w rodzaju czegoś w pierwszej chwili nieprzydatnego, co jednak da się wykorzystać). Co to dokładnie za przedmiot pozostaje w gestii gracza, ale przed otwarciem należy przeprowadzić losowanie. Trzeba też pamiętać, że z pudełka wypadną raczej drobiazgi - sztylet, bandaż, puchowa kołdra czy lody, na które ma się wielką ochotę - nie zaś czołg albo dwudaniowy obiad. Wszystkie przedmioty, także te nieprzydatne, są trwałe i namacalne.
      Klątwa: 50% szans, że zmarnuje się artefakt, a wyjdzie z niczym
    Bursztynowy Kompas – 5 pkt
    Blaszka Zmartwienia – 5 pkt
    Rubinowe Serce – 5 pkt
    Tęczowa Różdżka – 6 pkt
    Czarodziejska Wstęga – 7 pkt
    Korale Zamiarne – 8 pkt
    Cukrowe Berło – 8 pkt
    Kosmata Brosza – 10 pkt
    Bolerko-niewidko – 12 pkt
    Generis Collare – 15 pkt
    Umbraculum – 18 pkt
    Latająca Miotła – 20 pkt
    Kamień Duszy – 21 pkt
    Bezdenna Sakwa – 22 pkt
    Krwawa Broszka – 25 pkt
    Lustrzany Pierścień – 30 pkt

    BESTIE:
    Grimm – 20 pkt
    Świetlista Sierpówka – 22 pkt
    Rawnar – 25 pkt
    Avi – 50 pkt
Soph
Soph
Anarchs

Godność : Sophie „Opal” Bugs vel hrabina de Chardonnay
Wiek : gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę
Lubi : suszone owoce i nowe moce
Nie lubi : niekompetencji i nieprzewidywalnych sytuacji | czekolady i deszczu
Wzrost / Waga : 180cm / 65kg
Aktualny ubiór : długa, burgundowa kiecka
Znaki szczególne : palce o czterech stawach międzypaliczkowych, wytatuowane imię na wewnęrznej części prawego nadgarstka, kilka perłowych blizn po ramionach i na talii
Pod ręką : druga ręka! i pewnie jakiś sztylet.
Zawód : oficjalnie sekretarz arcyksięcia
Bestie : Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
Stan zdrowia : gojący się ślad po ranie postrzałowej lewego ramienia

Specjalne : Administrator Główny - Regent, Mistrz Gry
Liczba postów : 143
Dołączył : 24/08/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Gawain on Sro 05 Cze 2019, 13:08

Poproszę o Czarodziejską Wstęgę dla Gawaina =u=

Done : )

_________________
Liga Wyzwań Fabularnych GqoufxaLiga Wyzwań Fabularnych OD2UQagLiga Wyzwań Fabularnych GwEGJEq
Gawain
Gawain
SCR

Godność : Gawain Keer
Wiek : Wygląda na około 30 lat.
Rasa : Cień
Lubi : Śliwkową nalewkę, fiolet
Nie lubi : Gotować, ślimaków, niespodzianek
Wzrost / Waga : 183 cm / 76 kg
Aktualny ubiór : https://i.imgur.com/xewvmNm.jpg + Blaszka + medalion z puklem włosów Yako: https://i.imgur.com/xOQrcNC.jpg // Event: szary płaszcz, czarny golf, spodnie khaki ze zwężanymi nogawkami, skórzane, czarne trapery, przeciwsłoneczne lenonki
Znaki szczególne : Czarne twardówki oczu, bursztynowe tęczówki, cienka blizna na brodzie od lewego kącika ust
Pod ręką : klucz do domu Yako i mieszkania, pieniądze // Event:
Broń : Nóż ceramiczny, sztylet, kusza
Zawód : Najemnik do prac wszelakich, zielarz
Stan cywilny : Zajęty
Bestie : Furor (Furbo), Kapeluterek
Stan zdrowia : Zszargane nerwy

Specjalne : Administrator, Strażnik toku fabuły
Liczba postów : 95
Dołączył : 23/07/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Śpiący on Sro 05 Cze 2019, 14:08

Dajta mnie te kłorale, pańje, dajta. Bede śje zamiarniać!

Done : )
Śpiący
Śpiący

Godność : Dorian Anton Leammiele
Wiek : 27
Rasa : człowiek
Lubi : sztukę, muzykę i pieczoną cukinię
Nie lubi : tłumów, koszmarów i spadziowego miodu
Wzrost / Waga : 183 cm / 73kg
Aktualny ubiór : Z Poe: szary t-shirt, czarne bojówki || MDK: granatowe jeansy, jasnoniebieski sweter, sportowe buty, torba
Znaki szczególne : tatuaż z konstelacjami gwiazd na całym lewym ramieniu
Pod ręką : Z Poe: telefon, klucze do domu, portfel, brownie na talerzu, w płaszczu trzyma mały szkicownik i ogryzek ołówka || MDK: dokumenty, papierosy, zapalniczka, portfel, klucze, szkicownik, ołówek, chusteczki
Broń : broń boże!
Zawód : freelancer, bazgracz
Stan cywilny : kawaler
Stan zdrowia : darowanemu bazgraczowi nie zagląda się w zęby!

Liczba postów : 79
Dołączył : 01/02/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Kejko on Sro 05 Cze 2019, 15:54

Hmmm hmm hm... Czyli wychodzi 52p.

Dla Enkila poproszę Krwawą Broszkę /25p/ (będzie mu pasować do oczu xD) oraz Puszkę Pandory /3p/


Dla Seamair Bursztynowy Kompas /5p/ (Sasza uważaj:3)


Dla Fatum  ale chcę zarezerwować Bursztynowy Kompas /5p/ , Tęczową różdżkę /6p/ oraz Cukrowe berło /8p/

Dla Rello Koncentrat przenikalności - eliksir kategoria C / nagroda /

Done : )


Ostatnio zmieniony przez Kejko dnia Czw 06 Cze 2019, 11:18, w całości zmieniany 2 razy
Kejko
Kejko

Godność : Kejko Hanari
Wiek : 23 wiosny
Rasa : Dachowiec
Lubi : noc, sztukę, słodycze, ucinać sobie drzemki, głaskanie, intrygujące osoby, mleko, skrzydlato-rogate bestie
Nie lubi : podłości, gdy ktoś jej rozkazuje, niewoli
Wzrost / Waga : 170 cm / 55 kg
Aktualny ubiór : Kejko ma na sobie dobrze dopasowaną szara tunikę zwieńczoną przez czarny gorset. Na jej nogach spoczywają długie czarne getry oraz zgrabne skórzane e botki na 4 cm obcasie. W ubiorze kotki można też dostrzec magiczne elementy w postaci: magicznej wstęgi związanej wokół nadgarstka, oraz srebrnego paska wyposażonego w Kamień Dusz, zaś na szyi dziewczyny pobłyskuje magiczny kryształ pełniący rolę atrakcyjnego wisiorka. Nie brak również niewielkiego skórzanego plecaka o czarnej barwie.
Znaki szczególne : Piękne neonowo niebieskie kocie oczy.
Pod ręką : Ręcznik
Broń : dwa półdługie miecze, cienki srebrny łańcuch
Zawód : Poszukiwaczka kłopotów... znaczy przygód // Muzyk solista
Stan cywilny : Panna na wydaniu xd
Bestie : Gatto (Neo), Aureum (Lazur)
Stan zdrowia : Utrata palca serdecznego i kości śródręcza... Poza tym okaz zdrowia.

Liczba postów : 8
Dołączył : 02/02/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Yako on Sro 05 Cze 2019, 20:06

To ja wezmę Czarodziejską Wstęgę dla Rim! Bo przecież nie może cały czas chodzić w ubraniach Iris


Done : )
Yako
Yako

Godność : Lusian/Luci Foxsoul
Wiek : Wizualnie 25
Rasa : Lisi demon
Wzrost / Waga : 190/85 //
Aktualny ubiór : Drogi, szyty na miarę czarny garnitur, czarna koszula rozpięta pod szyją, czerwona kamizelka, czarne skarpetki w tęczowe liski. Skórzana obroża z rubinem i Blaszką Zmartwienia// czarne, sprane jeansy, T-shirt z wyjącym wilkiem na tle księżyca w pełni (mała pamiątka z planu) oraz z prostą laską, brak Blaszki
Znaki szczególne : Kuleje, Blizna na lewym oku
Pod ręką : Laska
Broń : Naginata
Zawód : W Świecie Ludzi - Aktor/Aktorka
Stan cywilny : Gawain - polizany! zaklepany!
Bestie : Schnee (Yuki)
Stan zdrowia : Wkurzony, kulejący//sporo poparzony po wypadku na planie filmowym

Specjalne : Lisi Administrator Specjalny: Strażnik spisów, Mistrz Gry
Liczba postów : 87
Dołączył : 09/01/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Cosiek on Czw 06 Cze 2019, 17:28

Cośku chcieć Zamiarowe Koraliki!
Dziękuję!
Cosiek dobrze wychowany. Cosiek umieć mówić dziękuję!

Done : )
Cosiek
Cosiek

Godność : Kogitsunemaru Foxkeer
Wiek : Wygląda na 6 lat
Rasa : Cyrkowiec
Lubi : Mięso, słodycze, grzane wino
Nie lubi : Butów, ubrań, porywaczy
Wzrost / Waga : 110 cm/ 16 kg
Aktualny ubiór : biała yukata, złoto-granatowe kimono i drewniane sandały (geta)
Znaki szczególne : Bursztynowe oczy z czarnymi twardówkami, rude lisie uszy i 3 takowe ogony
Pod ręką : .
Bestie : Magiczny Kapeluterek (Bezdenna sakwa)
Stan zdrowia : .

Liczba postów : 17
Dołączył : 16/02/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Sasza on Pią 07 Cze 2019, 13:30

Tavarish, mam tu karteczkę na dwa Rubinowe Serca. Dla siebie i Otome.

Done : )
Sasza
Sasza

Wiek : 21
Wzrost / Waga : 180
Aktualny ubiór : 80
Pod ręką : pistolet, nóż, fajki i wódka
Stan zdrowia : fruwający

Liczba postów : 15
Dołączył : 01/02/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Iris on Sro 19 Cze 2019, 00:23

2.4 Poważna decyzja - Rozstanie z Terrym

2.2 Metamorfoza! - Radykalna zmiana wizerunku

2.3 Zmiana otoczenia - Wyprowadzka
Iris
Iris

Godność : Iris
Wiek : Wizualnie 25 lat
Rasa : Baśniopisarz
Wzrost / Waga : 175/70
Aktualny ubiór : Biała koszula, brązowy gorset i czarne spodnie. Skórzane, ciemnobrązowe oficerki. Kapelusz z piórem.
Znaki szczególne : Krzywo przycięte, brazowe włosy. Zielone oczy.
Pod ręką : Zwój papieru, pędzel i czarny tusz. Torba z rzeczami.
Broń : Bat.
Stan zdrowia : Głęboka depresja.

Liczba postów : 20
Dołączył : 14/01/2019

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Soph on Nie 23 Cze 2019, 11:40

Puszka Pandory dla Sophie.

_________________


I can’t go on living this way

But I can’t go back the way I came
Chained of this fear that I will never find a way to heal my soul
And I will wander till the end of time
Half alive without you
Soph
Soph
Anarchs

Godność : Sophie „Opal” Bugs vel hrabina de Chardonnay
Wiek : gdy ukrywa arogancję, wygląda na nastolatkę
Lubi : suszone owoce i nowe moce
Nie lubi : niekompetencji i nieprzewidywalnych sytuacji | czekolady i deszczu
Wzrost / Waga : 180cm / 65kg
Aktualny ubiór : długa, burgundowa kiecka
Znaki szczególne : palce o czterech stawach międzypaliczkowych, wytatuowane imię na wewnęrznej części prawego nadgarstka, kilka perłowych blizn po ramionach i na talii
Pod ręką : druga ręka! i pewnie jakiś sztylet.
Zawód : oficjalnie sekretarz arcyksięcia
Bestie : Likyus z rdzawą gwiazdą na pysku (Orem), jadowicie zielony Avi (Verde), Alam (Riehl) o grzbiecie pełnym czarnych magnolii
Stan zdrowia : gojący się ślad po ranie postrzałowej lewego ramienia

Specjalne : Administrator Główny - Regent, Mistrz Gry
Liczba postów : 143
Dołączył : 24/08/2018

Powrót do góry Go down

Pisanie autorstwa Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach